OPIEKUN ZWIERZĄT W SCHRONISKU Milanówek oferta pracy Fundacja im. 120-lecia Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce
Stanowisko: OPIEKUN ZWIERZĄT W SCHRONISKU
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: karmienie pienie zwierząt,sprzątanie boksów, prace sezonowe w schronisku, obserwacja zwierząt,zgłaszanie uwag kierownikowi
Data publikacji: 2021-03-12
Lokalizacja: Milanówek (mazowieckie)
Pracodawca: Fundacja im. 120-lecia Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brwinowska 48, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
karmienie pienie zwierząt,sprzątanie boksów, prace sezonowe w schronisku, obserwacja zwierząt,zgłaszanie uwag kierownikowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: OPIEKUN ZWIERZĄT W SCHRONISKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milanówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1405
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milanówek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali opiekunowie zwierząt domowych i pracownicy zajmujący się zwierzętami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: szacunek do zwierząt
Nazwa pracodawcy:
Fundacja im. 120-lecia Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce
danePracodawcy_nip: 5212430707
danePracodawcy_regon: 00124266200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
PODKOWIŃSKA 2, 01-472 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: PODKOWIŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|516490
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali opiekunowie zwierząt domowych i pracownicy zajmujący się zwierzętami
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.03.2021
Data dodania oferty pracy: 12.03.2021
Oferta pracy ważna do: 11.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4996fe1bf183ae44ce5cf91b21a9788e
Podobne oferty pracy
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
Product Design Technology Sp. z o.o. - 2021-05-25 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Szkoła Podstawowa nr 80 - 2017-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Prace biurowe; praca od zaraz; kontakt e-mailowy z pracodawcą
MAGMA Mariusz Schlotterer - 2015-11-25 - Kobylnica (pomorskie)
Fabryka Okien ABAKUS z Choroszczy zatrudni kobiety i mężczyzn do pracy przy produkcji stolarki okiennej z PVC z doświadczeniem i bez doświadczenia. Oferujemy: - pracę w wiodącej firmie z branży stolarki okiennej, - stabilne warunki zatrudnienia. Osoby posiadające doświadczenie w branży produkcyjnej mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia. Zainteresowane osoby proszone są o kontakt osobisty wraz z CV do Zakładu Produkcyjnego w Choroszczy, ul. Mickiewicza 76.
ABAKUS OKNA S.A. - 2017-08-24 - Choroszcz (podlaskie)
Obsługa serwisowa infrastruktury sieciowej i abonentów sieci, rozbudowa sieci telekomunikacyjnej, diagnozowanie i usuwanie usterek sieciowych, przyłączanie klientów do sieci światłowodowej i radiowej
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej firmy Czysty Kąt (detergenty i środki czystości, maszyny i urządzenia).Negocjowaniem warunków zakupów komponentów oraz materiałów.Poszukiwanie nowych źródeł dostaw i współpracy.Prowadzenie bazy zakupowej.Transport i dostarczanie środków czystości, maszyn i urządzeń niezbędnych do utrzymania porządku na obiektach.Dowożenie na miejsce pracy pozostałych pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Pilawa (mazowieckie)
Organizacja transportów samochodowych. Planowanie przewozów, ustalanie warunków transportu. Umiejętność pracy w zespole, znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Umowa o pracę na czas określony. Praca zmianowa 08:00-16:00; 14:00-22:00; 18:00-02:00.
Firma Transportowa MP Trans Marcin Pitera - 2017-11-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
Muratori BIS Sp. z o. o. - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
prace zbojeniowe, delegacje
"Tan-Pol" Zygmunt Jarosz - 2017-08-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Liczenie akordów, obsługa urządzeń biurowychJedna zmiana 7-15oferta stażu dla osób do 29 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Konserwacja budynku
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
dowóz materiałów na budowę, dostarczanie narzędzi na plac budowy, transport osób do miejsc wykonywania zlecenia
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Chojna (zachodniopomorskie)
obsługiwanie i nadzorowanie maszyn do obróbki wstępnej surowca rybnego: mycia, odtłuszczania, patroszenia, odgłowiania, odskórzania, filetowania; obsługiwanie i nadzorowanie szaf i tuneli zamrażalniczych oraz urządzeń do cięcia i rozdrabniania zamrożonych ryb; obsługiwanie i nadzorowanie tunelowych i komorowych wędzarni ryb, wytwornic dymu, urządzeń do sortowania i nawlekania szprotów.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wyszków (mazowieckie)
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
Product Design Technology Sp. z o.o. - 2021-05-25 - Lublin (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2020-02-14 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i rozkładanie towaru na sklep, obsługa urządzeń sklepowych, utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Tuliszków (wielkopolskie)
Prace na budowie
Przedsiębiorstwo Handlowo Uslugowe" WITEK" JÓZEF WIŚNIEWSKI - 2017-09-19 - Kłodawa (wielkopolskie)
zapisy klientów na usługi zakladu, wprowadzanie/wystawianie faktur do systemu, obsługa klienta, drobne prace porządkowe w zakładzie fryzjerskim.
FRYZJER MIEJSKI OLAF SZRAJER - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
prace związane z hydrauliką
EURO BUD FIRMA INŻYNIERYJNA K.S. SARNOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Montaż ogrodzeń panelowych, stalowych, siatkowych, frontowych-dostawa do klienta , rozładunek, załadunek.
El-Bud-System Spółka cywilna Ł.Karbowiak,T.Kmiećkowiak - 2017-04-10 - Nowa Sól (lubuskie)
- Jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnego sprzętu dla gastronomii. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego zaplecza gastronomicznego, poprzez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników aż po kompleksową opiekę serwisową. - Stale rozszerzamy swoją działalność i poszukujemy osób, które wniosą do naszego zespołu to co cenimy najbardziej: pozytywną energię, kreatywność i uśmiech. Reszty Cię nauczymy.- W chwili obecnej szukamy osoby, która chciałaby objąć stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Produktu.- Opis stanowiska: wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi nowymi dostawcami urządzeń gastronomicznych na rynku polskim i na rynkach zagranicznych, przygotowanie i przedstawienie oferty współpracy dla potencjalnych dostawców, wprowadzanie nowych produktów do naszej oferty handlowej.- Wynagrodzenie: 13,90 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na min. 1 rok.- Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia, możliwość awansu i rozwoju, umowę zlecenie, dostęp do karty Medicover (prywatna opieka medyczna) oraz Multisport, szkolenia wstępne i rozwijające umiejętności handlowe oraz wiedzę produktową, samodzielną pracę pełną wyzwań.- Zlecenie wykonywane w godzinach pracy biura: 8:00-16:00 lub/i 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym. Mile widziane osoby uczące się. Zleceniodawca oczekuje: bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny, stabilności - poszukujemy osób, które chcą się związać z naszą firmą na minimum rok, samodzielności, kreatywności i zaangażowania w powierzone obowiązki oraz pozytywnej energii do wykonywanych zadań.
M&M GASTRO - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)
Skanowanie, metkowanie, pakowanie towaru, obsługa komputera
Work Service S.A. - 2018-04-03 - Nowa Sól (lubuskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łowicz (łódzkie)
Przygotowanie surowców, zasyp do maszyny, nadzór nad procesem technologicznym pakowanie wyrobu gotowego (branża produkcja dodatków cukiernicznych). Praca trzyzmianowa w Bielsku-Białej.
ZPHU JABEX EKSPORT IMPORT JAN GAŃCZARCZYK - 2018-08-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie prac ogólnobudolwanych: murowanie, szpachlowanie, kładzenie glazury itp.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE EKOINBUD SP. Z O.O. - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
rozdawanie ulotek, plakatowanie tablic ogłoszeniowych.
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kompletacja zamówień z lekami, inwentaryzacja, pakowanie, praca na rzecz pracodawcy użytkownika SLAWEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, NIP 9462409596.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Izabelin (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
PPHIU ENERGOBUD SP. Z O.O. LUKOWICZ EDWARD - 2019-03-05 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Nowak Okucia Meblowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2019-01-16 - Olszowa (wielkopolskie)