OPERATOR WTRYSKARKI Biskupice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: OPERATOR WTRYSKARKI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa maszyn i urządzen do przetwórstwa tworzyw sztucznych. Przygotowanie, pakowanie gotowych produktów do magazynu i transportu. Dbanie o czystośs w obrębie stanowiska pracy.
Data publikacji: 2019-12-16
Lokalizacja: Biskupice (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biskupice, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa maszyn i urządzen do przetwórstwa tworzyw sztucznych. Przygotowanie, pakowanie gotowych produktów do magazynu i transportu. Dbanie o czystośs w obrębie stanowiska pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: OPERATOR WTRYSKARKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: operator wtryskarki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2019
Data zakończenia pracy: 12.01.2023
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Operator wtryskarki (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie średnie, 2 letnie doświadczenie na stanowisku, znajomosc obsługi wtryskarki.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: operator wtryskarki
Data dodania oferty pracy: 16.12.2019
Oferta pracy ważna do: 15.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3a75d272a6c302dfb84bde9ed6c1ffc
Podobne oferty pracy
pakowanie chrupek kukurydzianych
Firma "UNOPOL" Stefan Nowak - 2017-09-21 - Tarnów (małopolskie)
Produkcja mebli z drewna sosnowego.
ROOD-DREW GRZEGORZ POLAK - 2021-05-13 - Białka (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa klienta restauracji
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MAREK BOROWY - 2018-11-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Produkcja mebli z drewna sosnowego.
ROOD-DREW GRZEGORZ POLAK - 2021-05-13 - Białka (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Kolporter Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż instalacji sieci wod.kan.
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO BUDOWLANO USŁUGOWE WOJCIECH SZPAKOWSKI - 2021-04-16 - Sulechów (lubuskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja mebli z drewna sosnowego.
ROOD-DREW GRZEGORZ POLAK - 2021-05-13 - Białka (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Produkcja mebli z drewna sosnowego.
ROOD-DREW GRZEGORZ POLAK - 2021-05-13 - Białka (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji biurowej, pozyskiwanie zleceń spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Żukowo (pomorskie)
Produkcja mebli z drewna sosnowego.
ROOD-DREW GRZEGORZ POLAK - 2021-05-13 - Białka (małopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Lewin Brzeski (opolskie)
Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych. Praca w godz.08.00-16.00.
Janusz Andrzej Kaliniak Dom Handlowy-Hotel-Restauracja Janusz - 2017-07-27 - Siedlce (mazowieckie)
Operator spycharki - budowa dróg na terenie miasta i powiatu częstochowskiego i województwa.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lubojenka (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Dostarczanie i rozładunek art. spożywczo-monopolowych do wyznaczonych punktów odbioru
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "GASPARO" Marek Rams - 2018-01-15 - Wolbrom (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
X
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Przeworsk (podkarpackie)
- WYKŁADANIE I PRZEBIERANIE OWOCÓW I WARZYW,- OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,-PRACE PORZĄDKOWE.SZUKAMY PRACOWNIKÓW DO SKLEPÓW W RZESZOWIE NA UL. KRAKOWSKIEJ 20, NA UL. REJTANA 33 I NA UL. KRZYWOUSTEGO 8.NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI” (ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY Z DN. 10.05.2018 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH DZ. U. Z 2018 R. POZ. 1000).
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-09-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa wózka widłowego, prowadzenie dokumentacji magazynowej, kompletowanie zamówień
kontakt przez OHP - 2018-09-05 - Skarbimierz (opolskie)
Nauczanie przedmiotów: kolejowe pojazdy szynowe, przygotowanie do uzyskania licencji maszynisty, specjalizacja do uzyskania licencji maszynisty, podstawy ruchu kolejowego, technika ruchu kolejowego, urządzenia sterowania ruchem kolejowym i łączności, infrastruktura kolejowa, podstawy logistyki, planowanie procesów transportowych i dokumentowaniu, organizowanie procesów transportowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W KRAKOWIE - 2019-11-28 - Kraków (małopolskie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Janówek (mazowieckie)
Archiwista zakładowy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Góra (dolnośląskie)