OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ Wadowice oferta pracy Spółdzielnia Inwalidów "PIONIER"
Stanowisko: OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa: pras, zgrzewarek, piły. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Kontakt z pracodawcą: osobisty: ul. Wałowa 7, 34-100 Wadowice, telelefoniczny: 33 823 37 22.
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Wadowice (małopolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów "PIONIER"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałowa 7, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa: pras, zgrzewarek, piły. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Kontakt z pracodawcą: osobisty: ul. Wałowa 7, 34-100 Wadowice, telelefoniczny: 33 823 37 22.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wadowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wadowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: operator zgrzewarek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi: pras, zgrzewarek do metalu, piły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie zasadnicze zawodowe; umiejętność obsługi: pras, zgrzewarek do metalu, piły; mile widziane doświadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Inwalidów "PIONIER"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Wałowa 7, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadowice
Ulica pracodawcy: Wałowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: operator zgrzewarek
Data dodania oferty pracy: 21.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?937f0b08934b2803604a50a2a8dfcf40
Podobne oferty pracy
kontrola prawidłowej eksploatacji sprzętu
KALBUD 2 SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wilków (dolnośląskie)
Obsługa suwnicy poziomu roboczego na terenie magazynu zakładu produkcyjnego Kontakt telefoniczny 723193130
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowywanie materiałów, szablonów, profili; gięcie profili okiennych z PCV.
SOLPLAST ŁUKI PCV s.c. M. Bretes S. Piasecki - 2018-07-18 - Przyłubie (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie mile widziane technicznechęci do pracyosoba do przyuczenia2 zmiany: 7-15, 12-20wynagrodzenie: 18 zł brutto/h
A2PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa i nadzorwanie maszyn i podzespołówmaszyn do produkcji opakowań , ustawiania maszyn lub podzespołow do formatu arkuszy tektury, sprawdzenie jakości produkowanych kartonów , wymienianie lub uczestniczenia w naprawach maszyn, konserwowanie obsługiwanych maszyn.
MENOS Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Mieleszyn (łódzkie)
praca w Telewizji Informacyjnej, nagrywanie i realizacja materiałów telewizyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE HERN MACIAK MACIEJ (TELEWIZJA INFORMACYJNA CW24) - 2017-07-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Operator urządzeń do przetwórstwa drobiu - po odbyciu szkolenia w zakładzie produkcyjnym produków mięsnych, poznaniu zasad funkcjonowania, organizacji i metod produkcji, docelowo zatrudnienie w zakładzie produkcyjnym na terenie Indonezji.
KONSPOL Spółka z o.o. - 2019-03-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
pomoc magazynowa przy użyciu wózka widłowego
WSO Sp.z o.o. - 2016-08-19 - Zygmuntowo (mazowieckie)
Obsługa maszyn.
Podkarpackie Centrum Produkcyjno-Wdrożeniowe "EKO-KARPATY" dr inż. Jan Pąprowicz - 2016-09-05 - Tarnowiec (podkarpackie)
Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warun-ków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrz-nych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.im. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środ-ków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinan-sowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamó-wienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygoto-wanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowi-ska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-21 - Chełm (lubelskie)
obsługa przewijarki
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Rozładunek i załadunek na środki transportu,- Prowadzenie dokumentacji magazynowej, - Prowadzenie książki eksploatacji wózka widłowego,- Kontakt telefoniczny: 603-281-011
PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-28 - Tczew (pomorskie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Siedlce (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Nowina (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kombajnu WB 200- TYTAN wraz z linią załadowczą i odbiorczą oraz umiejętność podejmowania decyzji o kierunku obrabianego drewna.
Querqus Damian Fraszewski - 2018-12-11 - Bieniów (lubuskie)
Prace ogólnobudowlane
EKOLOBUD S.A. - 2016-10-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa maszyn odlewniczych, zalewanie form odlewniczych, obsługa pieców, przygotowanie kokil do odlewania (malowanie farbami do kokil).
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa maszyny produkcyjnej. Dbanie o stanowisko pracy. Prace ogólnoprodukcyjne.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
gospodarka narzędziami przemysłu drobiarskiego (ostrzenie sit i noży); obsługa magazynu technicznego i narzędziowni
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-03-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa okleiniarki
MEBLAR Rafał Kochański - 2017-02-14 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa kafara
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy naprawie form wtryskowych
SUMARIS Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-12-23 - Złotniki (wielkopolskie)
-obsługa węzła
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "RAFEX" Rafał Mańko - 2019-07-12 - Mirówek (mazowieckie)
Przygotowanie linii produkcyjnej, uczetniczenie w pracach konserwacyjnych i naprawczych obsługiwanych linii-prowadzenie dokumantacji produkcyjnej.
EMBURN Tobacco S.C. Dariusz Łączek, Iwona Łączek - 2016-07-13 - Zawiercie (śląskie)
obsługa laminatora wieloformatowego
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Lipowa Góra Wschodnia (warmińsko-mazurskie)
obsługa koparko-ładowarki
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2016-07-12 - Lubin (dolnośląskie)
Operator maszyn do obróbki skrawaniem
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
- obsługa i konserwacja urządzeń - naprawa i usuwanie awarii - obsługa ładowarki teleskopowej
NADMORSKIE ELEKTROWNIE WIATROWE DARŻYNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-13 - Darżyno (pomorskie)
Obsługa mini koparki. Praca na terenie Nysy i okolicy.
ZAKŁAD USŁUG ELEKTROENERGETYCZNYCH "EFKA" FRANCISZEK KUPNICKI - 2018-08-17 - Nysa (opolskie)