OD PODINSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY W DEPARTAMENCIE PROGRAMÓW ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH Gdańsk oferta pracy Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Stanowisko: OD PODINSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY W DEPARTAMENCIE PROGRAMÓW ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Wynagrodzenie: 2 600 - 4 600 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie poprawności przeprowadzenia przez beneficjentów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie robót, dostaw i usług pod kątem zgodności z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zgodnie z obowiązującymi i właściwymi dla danego Programu przepisami i procedurami, w tym ustalanie wysokości korekt finansowych za naruszenia w tym zakresie) oraz rozpatrywanie odwołań od dokonanej oceny,- ocena poprawności przeprowadzenia przez beneficjentów wyboru wykonawców robót/dostawców usług pod kątem zgodności z obowiązującymi dla danego Programu zasadami konkurencyjności i procedurami, w tym ustalanie wysokości korekt finansowych za naruszenie w tym zakresie,- informowanie/raportowanie o nieprawidłowościach (w tym o nadużyciach finansowych) do właściwych instytucji zgodnie z procedurami i przepisami, prowadzenie rejestrów i baz z tym związanych (w tym bazy nadużyć finansowych) oraz rejestrowanie danych w odpowiednich systemach informatycznych.
Data publikacji: 2020-02-28
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie poprawności przeprowadzenia przez beneficjentów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie robót, dostaw i usług pod kątem zgodności z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zgodnie z obowiązującymi i właściwymi dla danego Programu przepisami i procedurami, w tym ustalanie wysokości korekt finansowych za naruszenia w tym zakresie) oraz rozpatrywanie odwołań od dokonanej oceny,- ocena poprawności przeprowadzenia przez beneficjentów wyboru wykonawców robót/dostawców usług pod kątem zgodności z obowiązującymi dla danego Programu zasadami konkurencyjności i procedurami, w tym ustalanie wysokości korekt finansowych za naruszenie w tym zakresie,- informowanie/raportowanie o nieprawidłowościach (w tym o nadużyciach finansowych) do właściwych instytucji zgodnie z procedurami i przepisami, prowadzenie rejestrów i baz z tym związanych (w tym bazy nadużyć finansowych) oraz rejestrowanie danych w odpowiednich systemach informatycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
OD PODINSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY W DEPARTAMENCIE PROGRAMÓW ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w administracji publicznej lub w organizacjach pozarządowych, znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o pomocy społecznej,znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu województwa,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, komunikatywna znajomość języka obcego.Praca w godz.7.45-15.45.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2018.917 z póżn.zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,- kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,- kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- oświadczenie kandydata o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenia na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2018.1260 z późn. zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Osoby zainteresowane (mile widziane osoby niepełnosprawne) prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Organizacji 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, z dopiskiem: Oferta Pracy nr 19/20 w terminie do dnia13 marca 2020 r. do godz. 15:45. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one komisyjnie zniszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego www.bip.pomorskie.eu pod adresem http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,400.html oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Departamencie Organizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przez okres 7 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego nie odsyła dokumentów kandydatom.Po upływie okresu 7 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w lipcu 2019 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 28.02.2020
Oferta pracy ważna do: 13.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?628c2fa3b4f495b981f592fb1412a4d6
Podobne oferty pracy
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: - opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; - udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu - umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; - wspieranie aktywności społecznej rodzin
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Złejwsi Wielkiej - 2018-07-31 - Zławieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
Gotowanie dań kuchni polskiej. Pieczenie wg. przepisu firmy podstawowych ciast.
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gorlice (małopolskie)
opieka nad osobami starszymi, usługi pielęgnacyjne, pieluchowanie i prace gospodarcze w domu podopiecznego, praca 4 godz. dziennie - godziny do uzgodnienia;
Dolnośląski Oddział Okręgowy PCK we Wrocławiu - 2019-04-30 - Zgorzelec (dolnośląskie)
praca
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWA "KULINARNE PYSZNOŚCI" IRENA CWANEK - 2020-11-05 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie pracowników do agencji, pozyskiwanie nowych firm do współpracy z agencją, współpraca z zatrudnionymi pracownikami agencji, wspólpraca z firmami z firmami korzystajacymi z usług agencji, prowadzenie kadr pracowników ageencji
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- przygotowywanie i aktualizacja dokumentów systemu realizacji RPO WP 2014-2020, w tym związanych z instytucjami pośredniczącymi, w szczególności pod kątem zgodności z prawem,- nadzór nad instytucjami pośredniczącymi obejmujący m.in. udział w przeprowadzanych w nich kontrolach systemowych,- obsługa kontroli i audytów RPO WP 2007-2013 oraz 2014-2020 prowadzonych przez instytucje zewnętrzne, w tym analiza pod katem prawnym ustaleń dokonywanych przez te instytucje i przygotowywanie odpowiedzi na nie.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Radomsko (łódzkie)
Dbanie o teren zielony wokół szkoły, sprzątanie sali gimnstycznej (maszyną). 1/2 etatu, praca w godz. 6:45-10:45.Kontakt z pracodawcą: 71 798 69 32
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 9 - 2018-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Żelechów (mazowieckie)
sprzedaż lodów, obsługa klientów
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Radlin (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy produkcji chleba. Pierwsza umowa - o pracę na czas określony 3 m-ce. Praca głównie w godz. 19.00 - 02.00/03.00.
PIEKARNIA "JAN" NATALIA GOC-DRUCIAREK - 2018-04-03 - Piła (wielkopolskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi, pomoc w organizacji zajęć dla dzieci, pomoc nauczyciela w trakcie wycieczek i spacerów, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć, pomoc dzieciom w czynnościach manualnych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bistuszowa (małopolskie)
Planowany ramowy zakres czynności psychologa obejmuje realizację specjalistycznych usług opiekuńczych i wspierających w dziennym domu pomocy, w tym w szczególności.1. Wsparcie psychologiczne i emocjonalne,2. Prowadzenie zajęć stymulujących funkcje poznawcze i funkcje psychomotoryczne klientów,3. udział w opracowaniu i realizowaniu indywidualnych planów wsparcia klientów,4. wspomaganie procesu adaptacyjnego nowoprzyjętych klientów,5. konsultowanie i udzielanie porad personelowi w celu zapewnienia opieki adekwatnej do stanu psychosomatycznego klienta,6. aktywizowanie klientów do podtrzymywania relacji z rodziną i środowiskiem lokalnym,7. kształtowanie postaw prozdrowotnych klientów,8. sporządzanie analiz i sprawozdań merytorycznych dotyczących działalności psychologicznej w Dziennym Domu Pomocy.Umowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel: 71) 376-99-36, e-mail : kadry (at) mcus.plMiejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 WrocławWymagane dokumenty: 1. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,2. oświadczenie o posiadaniu aktualnego prawa wykonywania zawodu psychologa,3. kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy w przypadku pozostawania w zatrudnieniu)4. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie :https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html 5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty: 1. szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,2. list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem,3. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach. Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom- zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r."Termin i miejsce składania ofert: dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 20.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, p. 160(sekretariat) w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-24/19" od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu)Inne informacje:Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefoniczne (w przypadku braku adresu e-mail). Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu : https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://www.mcus.pl/ogloszenia/praca.html-https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola jakości oraz pakowanie komponentów. Obsługa maszyny Krauss Maffei.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)
- Wykonywanie codziennych obowiązków domowych oraz zajmowanie się seniorem,- Praca na terenie Niemiec,- Kontakt telefoniczny 516-849-375 ; e-mail: biuroiuvogniew (at) op.pl- Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IUVO-TORUŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Niemcy (Niemcy)
Nadzór nad pracą maszyn i urządzeń linii inspekcyjnych orazmaszyn pakujących; wykonywanie przegladów maszyn iurządzeń zgodnie z harmonogramem; zgłaszaniezapotrzebowanie na częsci zamienne niezbedne do wykonywaniaprac; wykonywanie napraw maszyn i urzadzeń,,
COBERON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-12 - Jedlice (opolskie)
Budowa chodników i placów z kostki brukowejOferujemy:- dobre zaplecze socjalne i sprzętowe- zatrudnienie na umowę o pracę przez cały rok
F.H.U. Beskid-Bruk - 2017-06-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
przygotowywanie produkcji (obieranie i krojenie warzyw), prace porządkowe (zmywanie naczyń, sprzątanie pomieszczeń kuchennych i czyszczenie sprzętu kuchennego)
INWEST PARTNER KRYSTYNA SIWAK - 2019-03-18 - Radomiłów (dolnośląskie)
Zespól ds. Budżetu EFS:- przygotowanie projektu budżetu, wieloletnich prognoz finansowych oraz harmonogramów i sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie Osi Priorytetowych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Pomocy Technicznej,- prowadzenie zbiorczych zestawień zaangażowanych umów,- sporządzanie zbiorczych harmonogramów wydatków i kwartalnych prognoz płatności,- przygotowanie dokumentów związanych z rozliczaniem dotacji celowej na współfinansowanie w ramach EFS oraz Pomocy Technicznej,- prowadzenie analiz finansowych w zakresie dostępności środków samorządu województwa stanowiących współfinansowanie dla programu i zabezpieczenie środków w zakresie Osi Priorytetowych współfinansowanych z EFS,- przygotowanie informacji związanych z wyjaśnieniem niewykorzystanych środków zwróconych na rachunki bankowe,- udział w komisji oceny projektów współfinasowanych z EFS. Zespół ds. monitoringu finansowego oraz płatności EFS- przygotowanie płatności na rzecz beneficjentów EFS za pośrednictwem aplikacji w Banku Gospodarstwa Krajowego,- prowadzenie monitoringu wykorzystania budżetu państwa w ramach EFS,- sporządzanie algorytmu niezbędnego do kontraktacji środków EFS,- przygotowanie dokumentów związanych z rozliczaniem środków UE w ramach EFS,- prowadzenie analiz i monitoringu finansowego w zakresie możliwości osiągniecia poszczególnych celi certyfikacji w zakresie Osi Priorytetowych współfinansowanych z EFS,- udział w komisji oceny projektów współfinansowanych z EFS.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie).- praca na stanowisku może wiązać się z delegacjami, wyjazdami służbowymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc przy produkcji wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Zbrosławice (śląskie)
- obsługa zdarzeń alarmowych przesyłanych z lokalnych systemów alarmowych klientów zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, normami, a w szczególności Ustawą o ochronie osób i mienia,- bieżące zgłaszanie problemów technicznych występujących w lokalnych systemach alarmowych klientów,- podejmowanie decyzji w zakresie obsługi zdarzeń alarmowych oraz innych czynności wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów prawa oraz wewnętrznych procedur
HUNTERS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-01 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Strzyżenie damsko-męskie, modelowanie, upięcia, koloryzacja. II zmiany 10-18/13-20 pn-sob
PASJA Bożena Edyta Kwiatkowska - 2016-01-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)
wg stanowiska
TAWERNA GRECKA "BUZUKI" Cafe-Pub Janakakos Andrzej - 2017-05-19 - Ciechanów (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
praca przy zbrojeniu , ciesielce, betonowaniu. Budowa obwodnicy w m. Szczecinek w ciągu drogi ekspresowej S11
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Żagań (lubuskie)
jw.
ABRA SA - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn budowlanych, dbanie o sprzęt (podstawowy serwis : wymiany filtrów, oleju, wymiany węży hydraulicznych, smarowanie sprzętu), wykonywanie prac ziemnych zgodnie z poleceniem kierownika.
P.H.U.P. "ARTEX" JOLANTA MAZUR - 2016-04-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie robót ziemnych i budowlanych koparko-ładowarką CAT 434E.
"Spółka Inżynieryjno Budowlana" Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Wałbrzych (dolnośląskie)