OBSŁUGA WĘZŁA BETONIARSKIEGO Baranów oferta pracy ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY " KAMYK" Iwona Skiba

Stanowisko: OBSŁUGA WĘZŁA BETONIARSKIEGO

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa węzła betoniarskiego. Mile widziane doświadczenie zawodowe.

Data publikacji: 2021-03-05

Lokalizacja: Baranów (wielkopolskie)

Pracodawca: ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY " KAMYK" Iwona Skiba

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rzemieślnicza 2, 63-604 Baranów, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa węzła betoniarskiego. Mile widziane doświadczenie zawodowe.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: OBSŁUGA WĘZŁA BETONIARSKIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Baranów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3008

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Baranów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: betoniarz

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Betoniarz

wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawodySzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY " KAMYK" Iwona Skiba

danePracodawcy_nip: 6191243595

danePracodawcy_regon: 301752566

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie

Adres pracodawcy:
63-640 Chojęcin-Szum 7/C, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: kępiński

danePracodawcy_kodPowiatu: 3008

Gmina pracodawcy: Bralin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chojęcin-Szum

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0194688

Numer budynku pracodawcy: 7

danePracodawcy_nrLokalu: C

Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|711401

Zawód wykonywany przez pracownika: betoniarz

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 08.03.2021

Oferta pracy ważna do: 02.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eeb5ec08f06da7bf42f7235b8ad4b200

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK DZIAŁU ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA(NR 2327) - od 2 100 PLN

rozliczanie pracownikówobsługa programu kalkulacyjnego Excel
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - 1 017,4 PLN

przekazywanie dokumentów potwierdzających zrealizowane zamówienia,drukowanie zamówień do realizacji,wprowadzanie listy przyjęć
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Lipno (wielkopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 250 PLN

bieżąca pomoc w obsłudze biura, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Moczary (podkarpackie)

KUCHARZ - od 3 000 PLN

Przyrządzanie dań kuchni indyjskiej. Obróbka mięsa, owoców i warzyw. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Przyjmowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

OBSŁUGA LINII PRODUKCYJNEJ - od 2 000 PLN

obsługa linii produkcyjnej w branży drzewnej
"KACZKAN" Zakład Produkcji Drzewnej Józef Kaczkan Spółka Jawna - 2016-12-15 - Kiełkuty (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

praca przy kompletacji towaru, praca fizyczna z możliwością jazdy wózkiem widłowym (w późniejszym czasie)
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

aktywna sprzedaż produktów wietnamskich, dostarczanie klientom informacji o produktach firmy, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

Sprzedaż materiałów budowlanych.Obsługa klienta.
BUDOMAT MAX sp.zo.o. sk - 2017-10-10 - Giżyce (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - 2 000 - 2 400 PLN

prace porządkowe na terenie kina Helios w Lubinie
CLAR SYSTEM S.A. ZPCH - 2017-06-19 - Lubin (dolnośląskie)

OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE KOSMETYCZNYM - od 2 000 PLN

Obsługa klienta w sklepie kosmetycznym, przygotowanie towaru do sprzedaży i ustawianie na pólkach, obsluga kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Oleśnica (dolnośląskie)

OBSŁUGA MAZSYN: MYJKA DO WARZYW, SZCZOTKARKA, SADZARKA, KOMBAJN - od 1 850 PLN

Praca fizyczna w gospodarstwie ogrodniczym, w szczególności obsługa maszyn (sadzarka, szczotkarka, kombajn)
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Pamiątkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-12 - Wola (śląskie)

OBSŁUGA MASZYN SZWALNICZYCH - PRASOWACZKA - do 2 250 PLN

obsługa maszyn szwalniczych zautomatyzowanych - prasowanie drobnych elementów odzieży.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Staszów (świętokrzyskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

- obsługa klienta,- przygotowanie ofert handlowych i przetargowych,- analiza rynku,- telemarketing.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Pilchowo (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI(NR 5863) - od 2 000 PLN

montaż detali, obsługa wózka widłowego
"BYFUCH-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W GOSPODARSTWIE SADOWNICZYM - od 1 150 PLN

Prace porządkowe w gospodarstwie, głównie w sadzie. Dopilnowanie procesów wzrostu roślin. Pomoc i organizacja załadunku towarów-jabłek do wysyłki, przygotowanie owoców do przechowywania. Komunikacyjna pomoc z zaangażowanymi pracownikami sezonowymi z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wola Łęczeszycka (mazowieckie)

PRACE PRZY PRODUKCJI ELEMENTÓW PLASTIKOWYCH - do 13,7 PLN

prace przy produkcji polegające na montowaniu elementów plastikowychpraca na umowę zlecenie 152 godziny w miesiącu, proponowany okres zatrudnienia minimum 1 rok, praca w godzinach 7:00-15:00, 15:00-22:00, 22:00-7:00oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 925 PLN

Utrzymanie czystości na podległym obiekcie.
ROKA ZPCH SP. Z O.O. Oddział w Lublinie - 2016-10-11 - Lubartów (lubelskie)

OBSŁUGA - POMOC NAUCZYCIELA - od 2 100 PLN

POMOC W SPRAWOWANIU OPIEKI NAD DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ NIEPEŁNOSPRAWNYMI, POMOC W KARMIENIU, PRZEWIJANIU ITP. ORAZ SPRZĄTANIE W WYZNACZONYCH REJONACH OBIEKTU.
NIEPUBLICZNY OSRODEK REHABILITACYJNO-EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZY - 2018-11-05 - Karlino (zachodniopomorskie)

STRAŻNIK - od 2 595 PLN

Ochrona mienia oraz życia i zdrowia wychowanków oraz personelu. Wspomaganie wychowawców podczas codziennych zajęć z wychowankami.Wymagana niekaralność, sprawność fizyczna, zdolność do pracy w stresie.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2017-10-05 - Racibórz (śląskie)

OBSŁUGA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ ( STAŻ REZERWA MINISTRA ) - 997,4 PLN

Nauka obsługi programu sprzedażowego MS Allegro, SOTE i inne
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)

FRYZJER MĘSKI - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
Zakład fryzjerski - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)

OBSŁUGA PÓŁAUTOMATU DO SITODRUKU - od 2 000 PLN

Produkcja opakowań wykonywanie nadruków na opakowaniach.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Łódź (łódzkie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI - od 2 100 PLN

1) organizowanie działań PR i kampanii społecznych skierowanych do mieszkańców, upowszechnianie wśród nich informacji o Płocku, historii, tradycji, kulturze oraz bieżącej działalności Urzędu;2) organizowanie spotkań z udziałem Prezydenta, jego Zastępców, Radnych Rady Miasta Płocka z mieszkańcami oraz Radami Mieszkańców Osiedli (RMO);3) przygotowywanie i oprawa organizacyjna eventów, wystaw skierowanych do mieszkańców itp.;4) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;5) współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych;6) gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta;7) ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, będących w posiadaniu Oddziału Informacji Miejskiej;8) prowadzenie spraw związanych z budżetem Zespołu Komunikacji Społecznej i wydatkowaniem środków finansowych, obsługa systemu Dysponent;9) prowadzenie rejestru patronatów honorowych;10) redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu;11) przygotowywanie projektów i rejestrowanie umów, zleceń, zamówień, rachunków i faktur oraz ich archiwizowanie w ramach prowadzonych kampanii i akcji;12) prowadzenie spraw związanych z konsultacjami społecznymi, zgodnie z odrębnymi przepisami;13) prowadzenie ewidencji przeprowadzonych przez Wydział badań i konsultacji społecznych;14) prowadzenie i aktualizowanie biblioteki Oddziału Informacji Miejskiej;15) nawiązywanie współpracy z instytucjami w celu pozyskiwania nagród, zaproszeń itp. w ramach organizowanych konkursów;16) koordynacja działań w rozwiązywaniu problemów rad mieszkańców osiedli;17) organizowanie na wniosek RMO, spotkań RMO lub mieszkańców z przedstawicielami Urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych lub spółek w celu rozwiązywania problemów osiedlowych;18) udział w posiedzeniach zarządów i RMO zgodnie ze statutami RMO;19) uczestnictwo w sesjach Rady Miasta Płocka;20) integracja RMO przez wskazywanie wspólnych zadań z zakresu bezpieczeństwa, infrastruktury, kultury, sportu i rekreacji;21) przygotowywanie Prezydentowi Miasta Płocka informacji wynikających z funkcjonowania RMO;22) organizowanie wspólnych spotkań RMO w celu wymiany doświadczeń;23) pomoc w realizacji inicjatyw zgłaszanych przez RMO;24) współpraca w ustaleniu potrzeb lokalowych, zapotrzebowania w sprzęt i wyposażenie, niezbędnych do właściwego funkcjonowania RMO;25) nadzór nad prawidłowym utrzymaniem lokali RMO i ich wyposażeniem, przekazanym przez urząd.
Urząd Miasta Płocka - 2018-01-12 - Płock (mazowieckie)

SEKRETARKA NOTARIALNA - od 2 000 PLN

Obsługa sekretariatu kancelarii notarialnej na programie komputerowym Kancelaria Notarialna tj.:-prowadzenie Repertorium A, Repertorium P-księgowanie aktów notarialnych, poświadczeń notarialnych (podpisu, poświadczenie, zgodności odpisu z okazanym oryginałem) oraz poświadczeń daty okazania dokumentów: odbioru, wzoru podpisu)-przygotowywanie i wysyłanie zestawień miesięcznych podatków i opłat sądowych oraz innych rejestrów z działalności Kancelarii-prztgotowywanie wypisów aktów notarialnych-przygotowywanie pism przewodnich do sądów, urzędów-przyjmowanie i wysyłanie korespondencji-przygotowywanie przelewów-pobieranie opłat za sporządzone czynności notarialne-obsługa urządzeń biurowych-prowadzenie zeszytu potwierdzenia odbioru dokumentów do Repertorium A-prowadzenie dziennika korespondencji, dziennika przesłanych dokumentów-sporządzanie projektów aktów notarialnych (umów dwustronnych i wielostronnych, a także jednostronnych czynności prawnych, protokołów-wykonywanie innych zleconych czynności odpowiadających zdolnościom i umiejętnościom pracownika
Kancelaria Notarialna Stefan Kramer - 2017-01-26 - Pniewy (wielkopolskie)

STÓŻ/DOZORCA - od 1 850 PLN

Pilnowanie ośrodka, praca Szczyrku (OSW GRONIE). Praca w godz. 20.00-8.00, pomiędzy pn a nd.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ADAMEX KP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)


Wybierz powiat