OBS艁UGA SKLEPU INTERNETOWEGO Rzesz贸w oferta pracy sporti.pl Sp. z o.o.

Stanowisko: OBS艁UGA SKLEPU INTERNETOWEGO
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Osoba zatrudniona na w/w stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za obs艂ug臋 sklepu internetowego, aukcji internetowych, dodawanie oferty produktowej do sklepu, itp.Znajomo艣膰 bran偶y rowerowej, sportowej lub pokrewnych b臋dzie dodatkowym atutem, mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku.Oferty prosz臋 wysy艂a膰 na maila: praca (at) sporti.pl
Data publikacji: 2021-04-19
Lokalizacja: Rzesz贸w (podkarpackie)
Pracodawca: sporti.pl Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:LUBELSKA 50, 35-233 Rzesz贸w, powiat: m. Rzesz贸w, woj: podkarpackie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za obs艂ug臋 sklepu internetowego, aukcji internetowych, dodawanie oferty produktowej do sklepu, itp.Znajomo艣膰 bran偶y rowerowej, sportowej lub pokrewnych b臋dzie dodatkowym atutem, mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku.Oferty prosz臋 wysy艂a膰 na maila: praca (at) sporti.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: OBS艁UGA SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Rzesz贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Rzesz贸w
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Rzesz贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: specjalista sprzeda偶y internetowej
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.05.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
bieg艂a obs艂uga komputera (internet, Microsoft Office)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: sporti.pl Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5170313999
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
LUBELSKA 50, 35-233 Rzesz贸w, powiat: m. Rzesz贸w, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzesz贸w
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzesz贸w
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Rzesz贸w
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: LUBELSKA
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista sprzeda偶y internetowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.04.2021
Oferta pracy wa偶na do: 30.04.2021
Data udost臋pnienia oferty pracy: 19.04.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 19.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f97e83a2ab17c51480b1217fc4c3627c
Podobne oferty pracy
pomoc przy szlifowaniu element贸w metalowych
kontakt przez PUP - 2020-03-31 - Chocicza (wielkopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2021-06-01 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
wykszta艂cenie podstawowe, do艣wiadczenie 6 miesi臋cy.Obowi膮zki: krojenie warzyw, mi臋sa i sprz膮tanie.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Miejskie Przedsi臋biorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Nowym S膮czu poszukuje pracownika na stanowisko administracyjno-biurowe.Miejsce pracy: MPK Sp. z o.o. w Nowym S膮czu ul. Wyspia艅skiego 22Wymagania:-wykszta艂cenie wy偶sze, mile widziane prawnicze,-obs艂uga program贸w pakietu MS Office,-odpowiedzialno艣膰, dok艂adno艣膰, dyspozycyjno艣膰, -rzetelno艣膰 i zaanga偶owanie,-znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu prawa administracyjnego, prawa pracy, BHP,-znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu zam贸wie艅 publicznych,-mile widziane do艣wiadczenie w pozyskiwaniu funduszy europejskich,Pracodawca oferuje :-dowolny wyb贸r rodzaju umowy (umowa o prac臋, umowa zlecenie, dzia艂alno艣膰 gospodarcza)-mo偶liwo艣膰 zdobycia do艣wiadczenia, rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,-wynagrodzenie adekwatne do posiadanego do艣wiadczenia i umiej臋tno艣ci.Osoby zainteresowane prosimy o nadsy艂anie swoich kandydatur na adres: Miejskie Przedsi臋biorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Nowym S膮czu ul. Wyspia艅skiego 22 lub elektronicznie na adres email: asokolowska (at) mpk.nowysacz.pl.
Miejskie Przedsi臋biorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2020-10-09 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Obs艂uga klienta, kasy fiskalnej - bran偶a spo偶ywcza. Praca na jedn膮 lub dwie zmiany.
艢WIE呕Y CHLEB Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
kalibrowanie i pakowanie pomidor贸w, etykietowanie towar贸w
kontakt przez PUP - 2020-05-12 - Chodel (lubelskie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
...
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Ko艣cielec (wielkopolskie)
wed艂ug stanowiska
Robert Dragan "CAIRA" - AUTO SERWIS - 2017-09-29 - Skawina (ma艂opolskie)
zarz膮dzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarz膮dzanie zespo艂em pracownik贸w
realizacja plan贸w sprzeda偶owych
utrzymanie wysokiego standardu obs艂ugi klienta
motywowanie i ocena pracownik贸w
organizacja i planowanie czasu pracy podleg艂ego zespo艂u
coaching pracownik贸w
Media Expert - 2017-03-15 - Suchedni贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Obs艂uga peron贸w. Obs艂uga myjnui. Pomoc przy dostawach towaru. Dbanie o porz膮dek w miejscu pracy.
"Naftoprojbud" Sp. z o.o. - 2016-08-05 - M膮kowarsko (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie potraw. Pos艂ugiwanie si臋 narz臋dziami, maszynami, urz膮dzeniami oraz ich konserwacja. Utrzymywanie czysto艣ci na stanowisku pracy. Zamawianie oraz dostarczanie produkt贸w oraz dostarczanie produkt贸w oraz p贸艂produkt贸w potrzebnych do przygotowywania potraw. Prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej rozlicze艅 produkcji. Przeprowadzanie oceny jako艣ci. Planowanie produkcji. Ustalanie asortymentu produkcji
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sporzadzanie kosztorys贸w budowlanych do szk贸d maj膮tkowych
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Radom (mazowieckie)
praca w kuchnii, prace porz膮dkowe
Res-Gastro Sp. z o.o. S.K. - 2019-04-29 - Przemy艣l (podkarpackie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Prace biurowe
Firma Handlowo - Us艂ugowa "PLON" Andrzej Dadrzy艅ski w Bie艅kach - 2017-12-20 - Bie艅ki-艢mietanki (mazowieckie)
obs艂uga urz膮dze艅 produkcujnych, dostawa surowc贸w na stanowiska robocze, magazynowanie i eksploatacjia wyrob贸w gotowych, mycie sprzetu produkcyjnego, zawijanie cukierk贸w
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wyszk贸w (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
organizacja pracy podczas produkcji, oznaczanie produktu, kontrola jako艣ci , prowadzenie ewidencji
Sadlex Ma艂gorzata Kuleszy艅ska - 2021-03-08 - Mach贸w (lubelskie)
Charakter pracy i wymagania zgodne z ustaw膮 o finansach publicznych.
Zesp贸艂 Kszta艂cenia Podstawowego i Gimnazjalnego nr 24 - 2016-03-03 - Gda艅sk (pomorskie)
badanie i diagnozowanie pedagogiczne
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2018-09-13 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2021-06-01 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Ostro艂臋ka (mazowieckie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2021-06-01 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Praca na dziale ELEKTRO. Obs艂uga klienta, wyk艂adanie towaru.2 zmiany 6.00-22.00 od poniedzia艂ku do soboty, w niedziel臋 6.00-21.00.Miejsce pracy: C.H. Platan
AUCHAN POLSKA Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Zabrze (艣l膮skie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Nidzica (warmi艅sko-mazurskie)