Praca NAUCZYCIEL RELIGII - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy NAUCZYCIEL RELIGII, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 292 ofert pracy NAUCZYCIEL RELIGII.
nauczyciel, etat 15,5/18
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny w Krzy偶owicach - 2021-06-22 - Krzy偶owice (艣l膮skie)
prowadzenie zaj臋膰 lekcyjnych z religii
ZESP脫艁 SZK脫艁 SPECJALNYCH W WOLSZTYNIE - 2021-06-21 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Prowadzenie zaj臋膰 religii
Zesp贸艂 Szk贸艂 Specjalnych Nr 17 - 2021-06-15 - Gdynia (pomorskie)
Nauczanie religii w klasach 1-8 szko艂y podstawowej.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 2 IM.BOHATER脫W MONTE CASSINO W K臉TACH - 2021-06-15 - K臋ty (ma艂opolskie)
prowadzenie zaj臋膰 dydaktyczno-wychowawczych i nauczanie przedmiotu religii w szkole podstawowej, dbanie aby uczniowie nabyli wiedz臋 i umiej臋tno艣ci okre艣lone w podstawach programowych; etat 18/18
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 2 Z ODDZIA艁AMI INTEGRACYJNYMI IM. JAROS艁AWA IWASZKIEWICZA W ZGORZELCU - 2021-06-11 - Zgorzelec (dolno艣l膮skie)
Praca na 17/18 etatu
ZESP脫艁 SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W 艢WI臉TNIE - 2021-05-28 - 艢wi臋tno (wielkopolskie)
Praca na 17/18 etatu
ZESP脫艁 SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W 艢WI臉TNIE - 2021-05-28 - 艢wi臋tno (wielkopolskie)
Praca na 17/18 etatu
ZESP脫艁 SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W 艢WI臉TNIE - 2021-05-28 - 艢wi臋tno (wielkopolskie)
Praca na 17/18 etatu
ZESP脫艁 SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W 艢WI臉TNIE - 2021-05-28 - 艢wi臋tno (wielkopolskie)
Praca na 17/18 etatu
ZESP脫艁 SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W 艢WI臉TNIE - 2021-05-28 - 艢wi臋tno (wielkopolskie)
Praca na 17/18 etatu
ZESP脫艁 SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W 艢WI臉TNIE - 2021-05-28 - 艢wi臋tno (wielkopolskie)
zast臋pstwo nauczyciela religii w wymiarze 14/18 do prowadzenia lekcji religii w przedszkolu, szkole podstawowej oraz w klasach przysposabiaj膮cych do pracy
Specjalny O艣rodek Szkolno - Wychowawczy w Kobylance - 2021-05-18 - Kobylanka (ma艂opolskie)
zast臋pstwo nauczyciela religii w wymiarze 14/18 do prowadzenia lekcji religii w przedszkolu, szkole podstawowej oraz w klasach przysposabiaj膮cych do pracy
Specjalny O艣rodek Szkolno - Wychowawczy w Kobylance - 2021-05-18 - Kobylanka (ma艂opolskie)
zast臋pstwo nauczyciela religii w wymiarze 14/18 do prowadzenia lekcji religii w przedszkolu, szkole podstawowej oraz w klasach przysposabiaj膮cych do pracy
Specjalny O艣rodek Szkolno - Wychowawczy w Kobylance - 2021-05-18 - Kobylanka (ma艂opolskie)
zast臋pstwo nauczyciela religii w wymiarze 14/18 do prowadzenia lekcji religii w przedszkolu, szkole podstawowej oraz w klasach przysposabiaj膮cych do pracy
Specjalny O艣rodek Szkolno - Wychowawczy w Kobylance - 2021-05-18 - Kobylanka (ma艂opolskie)
zast臋pstwo nauczyciela religii w wymiarze 14/18 do prowadzenia lekcji religii w przedszkolu, szkole podstawowej oraz w klasach przysposabiaj膮cych do pracy
Specjalny O艣rodek Szkolno - Wychowawczy w Kobylance - 2021-05-18 - Kobylanka (ma艂opolskie)
Praca z dzie膰mi.
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Legionowie - 2021-05-14 - Legionowo (mazowieckie)
Praca z dzie膰mi.
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Legionowie - 2021-05-14 - Legionowo (mazowieckie)
Praca z dzie膰mi.
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Legionowie - 2021-05-14 - Legionowo (mazowieckie)
Praca z dzie膰mi.
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Legionowie - 2021-05-14 - Legionowo (mazowieckie)
Praca z dzie膰mi.
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Legionowie - 2021-05-14 - Legionowo (mazowieckie)
Praca z dzie膰mi.
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Legionowie - 2021-05-14 - Legionowo (mazowieckie)
Praca z dzie膰mi.
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Legionowie - 2021-05-14 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r., Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r., poz. 2215)Praca z dzie膰mi z lekk膮 lub umiarkowan膮, lub znaczn膮 niepe艂nosprawno艣ci膮 intelektualn膮 i sprz臋偶eniami.
Powiatowy Zesp贸艂 Szk贸艂 i Plac贸wek Specjalnych - 2021-05-06 - Legionowo (mazowieckie)