NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA Mińsk Mazowiecki oferta pracy ŚWIAT ODKRYWCÓW Ilona Karpińska, Aneta Krzymowska s.c.
Stanowisko: NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA
Wynagrodzenie: od 2 774 PLN
Zakres obowiązków: - opieka nad dziećmi, - współdziałanie z nauczycielami zatrudnionymi w przedszkolu, - dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci,- prowadzenie dokumentacji z przebiegu nauczania.
Data publikacji: 2019-08-30
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: ŚWIAT ODKRYWCÓW Ilona Karpińska, Aneta Krzymowska s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mała 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opieka nad dziećmi, - współdziałanie z nauczycielami zatrudnionymi w przedszkolu, - dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci,- prowadzenie dokumentacji z przebiegu nauczania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 774 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: nauczyciel przedszkola
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 774 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: wychowanie przedszkolne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Umiejętność pracy z dziećmi.
Nazwa pracodawcy:
ŚWIAT ODKRYWCÓW Ilona Karpińska, Aneta Krzymowska s.c.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Nazwisko osoby zgłaszającej: Aneta Krzymowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: nauczyciel przedszkola
Data dodania oferty pracy: 30.08.2019
Oferta pracy ważna do: 29.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?656e4d677912957c2b909845578a6ad8
Podobne oferty pracy
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, pracami porządkowymi, wywozem nieczystości na terenie Trójmiasta
P.U. "CLEAN-BUD" SP. J. J.ROMANOWSKI, H. ROMANOWSKA - 2021-05-17 - Gdynia (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy,b)współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,c)sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,d)sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,e)zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia /zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,f)prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanychprzez Wydział Infrastruktury Drogowej,g)opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,h)udział w komisjach przetargowych,i)prowadzenie spraw związanych z remontami infrastruktury technicznej i drogowej, w tym prowadzenie wizji lokalnych stanu technicznego dróg,j)prowadzenie spraw związanych z remontem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe oraz miejsc wykonywania kontroli ruchui transportu drogowego,k)sprawdzanie, pod względem merytorycznym, dowodów księgowych związanych z finansowaniem remontów,l)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymywaniem kanałów technologicznych.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe techniczne,b)co najmniej 3 letni staż pracy,c)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej lub pokrewne (uprawnienia do nadzoru robót drogowych) wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych wrazz rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,c)prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,g)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),h)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,j)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,k)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,l)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.26.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pielenie, koszenie trawników, strzyżenie krzewów, grabienie trawników, sprzątanie terenów zieleni, obsługa sprzętu ogrodniczego. Praca w godz. 7-15 (sporadycznie soboty).Praca na terenie miasta Wrocławia oraz w siedzibie firmy
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI WYROBÓW CUKIERNICZYCH I PIECZYWA.Kontakt z pracodawcą: 713515162
CUKIERNIA-KAWIARNIA WOLAK - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie dekoracji z roślin kwiatowych, układanie kompozycji, obsługa kasy fiskalnej.
Firma Handlowo-Usługowa Piotr Soroka - 2018-08-08 - Warszowice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy,b)współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,c)sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,d)sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,e)zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia /zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,f)prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanychprzez Wydział Infrastruktury Drogowej,g)opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,h)udział w komisjach przetargowych,i)prowadzenie spraw związanych z remontami infrastruktury technicznej i drogowej, w tym prowadzenie wizji lokalnych stanu technicznego dróg,j)prowadzenie spraw związanych z remontem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe oraz miejsc wykonywania kontroli ruchui transportu drogowego,k)sprawdzanie, pod względem merytorycznym, dowodów księgowych związanych z finansowaniem remontów,l)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymywaniem kanałów technologicznych.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe techniczne,b)co najmniej 3 letni staż pracy,c)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej lub pokrewne (uprawnienia do nadzoru robót drogowych) wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych wrazz rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,c)prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,g)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),h)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,j)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,k)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,l)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.26.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wydawanie i przyjmowanie towarów,obsluga wózka widłowego
Handel Hurtowy, Materiały Budowlane, Nawozy Krzysztof Horożaniecki - 2019-07-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, pracami porządkowymi, wywozem nieczystości na terenie Trójmiasta
P.U. "CLEAN-BUD" SP. J. J.ROMANOWSKI, H. ROMANOWSKA - 2021-05-17 - Gdynia (pomorskie)
Pielęgnacja roślin, prace ziemne, sadzenie roślin itp
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)
praca na kasie, obsługa klienta na sali sprzedaży, wykładanie towaru, prace porządkowe
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-01-02 - Cieszyn (śląskie)
Praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek kontenerów.
Grupacon Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa konsumenta, praca przy kasie fiskalnej, podawanie potraw, organizacja pracy w pub-ie, składanie zamówień, przygotowywanie napojów alkoholowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie potraw według oryginalnych receptur kuchni orientalnej
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Zielona Góra (łódzkie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROLET" A. Stanek - Kielce - 2016-09-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Przewóz materiałów, osób - teren powiatu jarosławskiego. Oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
"Atena" Jarosław Hołyński - 2017-08-17 - Słubice (lubuskie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, pracami porządkowymi, wywozem nieczystości na terenie Trójmiasta
P.U. "CLEAN-BUD" SP. J. J.ROMANOWSKI, H. ROMANOWSKA - 2021-05-17 - Gdynia (pomorskie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, pracami porządkowymi, wywozem nieczystości na terenie Trójmiasta
P.U. "CLEAN-BUD" SP. J. J.ROMANOWSKI, H. ROMANOWSKA - 2021-05-17 - Gdynia (pomorskie)
Szycie odzieży damskiej
Gracja P.P.H. Kopeć Zygmunt Import-Export - 2017-06-07 - Bytom (śląskie)
Montaż stolarki otworowej: okna, drzwi, podłogi.
Drewmin Anna Ślusarczyk - 2020-01-22 - Stojadła (mazowieckie)
Zgodny
Zakład Usługowo - Handlowy"ELEKTRON" Mirosław Pęczyński - 2017-03-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
PRACA PRZY OBRÓBCE ELEMENTÓW DREWNIANYCH
ART FORM SP. Z O.O. - 2017-05-31 - Hermanowa (podkarpackie)
prace związane z załadunkiem, rozładunkiem węgla, transport węgla do klientów
MPM Zagórski spółka cywilna - 2017-12-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Monitorowanie sytuacji, współpraca z rodzinami zastępczymi, kontakty z instytucjami, wszelkie prace biurowe
Organizator Pieczy Zastępczej w Lesznie - 2019-01-03 - Leszno (wielkopolskie)
Przygotowanie surowców do produkcji wyrobów spożywczych, przygotowanie wyrobów do wysyłki, utrzymanie w czystościurządzeń, maszyn i sprzętu. Obsługa urządzeń produkcyjnych. Pakowanie i etykietowanie opakowań w języku ukraińskim.Komunikowanie się ze współpracownikami i przełożonymi w ramach zespołu pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Słomniki (małopolskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, dekretacja, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. -Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana znajomość zasad rachunkowości. Wymagana znajomość programu finansowo - księgowego SYMFONIA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: e.mehl (at) bukfdekret.pl
BIURO USŁUG KSIĘGOWO-FINANSOWYCH DEKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy,b)współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,c)sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,d)sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,e)zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia /zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,f)prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanychprzez Wydział Infrastruktury Drogowej,g)opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,h)udział w komisjach przetargowych,i)prowadzenie spraw związanych z remontami infrastruktury technicznej i drogowej, w tym prowadzenie wizji lokalnych stanu technicznego dróg,j)prowadzenie spraw związanych z remontem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe oraz miejsc wykonywania kontroli ruchui transportu drogowego,k)sprawdzanie, pod względem merytorycznym, dowodów księgowych związanych z finansowaniem remontów,l)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymywaniem kanałów technologicznych.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe techniczne,b)co najmniej 3 letni staż pracy,c)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej lub pokrewne (uprawnienia do nadzoru robót drogowych) wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych wrazz rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,c)prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,g)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),h)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,j)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,k)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,l)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.26.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Naprawa i konserwacja maszyn produkcyjnych, utrzymanie maszyn w ruchu.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita - 2020-08-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie, prezentowanie gościom usług dodatkowych świadczonych przez hotel, obsługa sprzętu w recepcji (komputer, fax, ksero, telefon)
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Prudnik (opolskie)
Samodzielny druk na maszynie arkuszowej wielokolorowej wg kart technologicznych i procedur zakładowych.
ARGO CARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Gdańsk (pomorskie)