NAUCZYCIEL MATEMATYKI Gardeja oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ W GARDEI
Stanowisko: NAUCZYCIEL MATEMATYKI
Wynagrodzenie: od 1 759 PLN
Zakres obowiązków: nauczanie matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ W GARDEI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SPORTOWA 1, 82-520 Gardeja, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nauczanie matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 759 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto, zgodnie z Kartą Nauczyciela, wymiar etatu: 10/18
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: NAUCZYCIEL MATEMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gardeja
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gardeja
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: nauczyciel matematyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 759 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Nauczyciel matematyki (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie, min. 1 rok stażu pracy w szkole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ W GARDEI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
SPORTOWA 1, 82-520 Gardeja, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Gardeja
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gardeja
Adres strony pracodawcy: http://www.zs.gardeja.ckj.edu.pl
Ulica pracodawcy: SPORTOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Dawne kroniki i zapiski odnotowują istnienie w Gardei szkół już w XVI wieku. To oczywiście nie oznacza, że wcześniej w miasteczku z oświatą na poziomie elementarnym nie miano styczności. Niestety, nie zachowały się żadne źródła drukowane, które w pełni udowadniałyby istnienie takiej szkoły. Możemy jednak domniemywać, na podstawie dziejów innych miasteczek, że szkoły istniały już w pierwszych latach funkcjonowania grodu. Miejscem nauki dzieci był zapewne gardejski kościół. Jednak 1586 roku kroniki zanotowały, że nauczyciel szkoły gardejskiej uczył dzieci po polsku, dlatego wizytator zlecił zatrudnienie pomocnika, Andrzeja Petermanna, który znał język niemiecki .W roku 1756 rektor Orlavius skarżył się na złą frekwencję wśród pobierających naukę chłopców. W tym samym czasie istniała także szkoła dla dziewcząt. Pod koniec XVIII wieku przestaje jednak funkcjonować. Dopiero burmistrz Carl Chuddoba w 1817 roku otworzył ją na nowo. W 1853 roku uczniowie pobierali naukę w trzech klasach. Kilkanaście lat później szkoła zyskała jeszcze czwartą klasę. Po zakończeniu II wojny światowej, równocześnie z prowadzoną akcją osiedleńczą, jako pierwsza w wolnej Polsce organizuje się szkoła. Szkołę w Gardei, podobnie jak w całym kraju, organizowano wśród ogromnych zniszczeń.Nie można zapominać, że odradzająca się szkoła była zupełnie odmienna o tej, jaką pamiętali uczniowie i ich rodzice tuż przed wybuchem II wojny światowej. To miała być nową, socjalistyczna szkoła. Podstawowymi aktami prawnymi, które regulowały sprawę organizacji szkolnictwa podstawowego w pierwszych latach powojennych były wytyczne do organizacji publicznych szkół powszechnych w roku szkolnym 1945/46, dekret o organizacji w okresie przejściowym z 23 września 1945 roku oraz zarządzenie Ministra Oświaty w sprawie organizacji roku szkolnego 1945/46. 1 września 1945 roku nominację na pierwszego kierownika szkoły w Gardei otrzymał Franciszek Miętkiewicz. Organizacja szkoły, według zapisków w kronice szkolnej postępowała raźno naprzód Dawny budynek niemieckiej szkoły nie nadawał się do prowadzenia zajęć. Był zniszczony, sprzętu prawie nie było, a pomoce szkolne potłuczone. Mimo to w dwóch izbach lekcyjnych prowadzono regularne zajęcia, a naukę pobierało 120 osób. Obwód szkoły obejmował wówczas wsie: Osadniki, Dziwno, Kalmuzy, Gardeję i i II. 1 listopada 1945 roku do szkoły przybył nowy nauczyciel, Jan Prass. Opracowano nowy rozkład zajęć, tworząc komplety. Wiele dzieci chodziło wcześniej do szkół niemieckich, kończąc 6 i 7 klas, nie potrafili czytać i pisać po polsku. W kolejnym roku szkolnych zwiększyła się liczebność uczniów. Miało to bezpośredni związek z zasiedlaniem kolejnych wsi w tym Dziwna, Kalmuz, Hermanowa, Karolewa. Wprowadzenie przez Sejm ustawy o likwidacji analfabetyzmu spotęgowały problemy lokalowe i kadrowe gardejskiej podstawówki. Mimo to szkoła funkcjonowała, a jej mury opuszczali w pierwszej kolejności nauczeni czytania i pisania dorośli byli analfabeci. W roku szkolnym 1950/51 pierwsza grupa uczniów opuściła mury szkole kończąc tym samym siódmą klasę. Byli to pierwsi w dziejach gardejskiej placówki absolwenci. Ale w szkole w dalszym ciągu uczyło zaledwie pięciu nauczycieli. Dzieci w szkole 205, sal lekcyjnych 5.Nauka odbywa się na dwie zmiany, gdyż jest 7 klas i 7 oddziałów - czytamy w szkolnej kronice. Mimo trudności szkoła w Gardei była jedną z lepiej zorganizowanych szkół w gminie z siedmioma klasami. W maju 1951 roku nastąpiło przeniesienie szkoły z budynku przy ulicy Kwidzyńskiej do budynku po kapitalnym remoncie przy ulicy Grudziądzkiej. Poprzedni budynek przeznaczono na Dom Kultury.W roku 1958 KC PZPR skierował apel do społeczeństwa, aby uczcić Tysiąclecie Państwa Polskiego wzniesieniem ze środków społecznych Tysiąca Szkół Pomników 1000-lecia .Na początku sierpnia 1962 roku został wmurowany kamień węgielny pod budowę nowej szkoły im. Tysiąclecia Państwa Polskiego z funduszu społecznego. 18 stycznia 1964 roku nastąpiło jej otwarcie. Uroczystość przebiegała w godzinach popołudniowych, przecięcia wstęgi dokonał poseł Wycech . Do szkoły 1000-lecia została przeniesiona tylko część oddziałów. Pozostałe nadal pobierały naukę w starym budynku. Z czasem w budynku przy ulicy Grudziądzkiej pozostały tylko klasy nauczania początkowego. Na stałe całe nauczanie zintegrowane wróciło do nowego budynku dopiero w 2000 roku. Wówczas dawna szkoła tysiąclecia została rozbudowana, przybyła pełno wymiarowa hala sportowa oraz blok nauczania zintegrowanego. Lata siedemdziesiąte ubiegłego wieku niosły ze sobą dynamiczne przeobrażenia oświatowe. Reforma z 1973 roku zakładała tworzenie zbiorczych szkół gminnych. Na terenie obecnej gminy Gardeja stworzono dwie szkoły zbiorcze: w Gardei i Wandowie. Przetrwały one zaledwie trzy lata, gdyż kolejna reforma, tym razem administracyjna pociągnęła za sobą przeobrażenia w sieci szkół. Nowy, socjalistyczny ustrój państwa zakładał powszechny dostęp dzieci i młodzieży do oświaty. Mamy tu na myśli nie tylko szkolnictwo podstawowe ale również i średnie. Podobne zamysły miały być realizowane w przypadku podejmowania studiów.Przez długi czas ówczesne władze uważały, że podstawowym zadaniem sieci szkolnej,stworzonej w Polsce Ludowej jest zapewnienie realizacji pełnej powszechności nauczania, a rozmieszczenie szkół podstawowych w kraju musi być takie, aby ani jedno dziecko nie znalazło się poza szkołą . Szkoła powinna znajdować się w takim położeniu, aby droga dziecka z domu do szkoły była możliwie najkrótsza i wynosiła dla dzieci młodszych w wieku 7 10 lat do 3 kilometrów, natomiast dla dzieci starszych do 4 km.Biorąc pod uwagę te czynniki oraz liczbę uczniów czynnik demograficzny, utworzono obwody szkolne. W warunkach wiejskich obwód mógł obejmować jedną lub kilka sąsiednich wsi. Obwody szkolne mogły być małe z niewielką liczbą dzieci, a tym samym małymi szkołami, położonymi w niewielkim oddaleniu od miejsca zamieszkania dzieci.Minęło zaledwie kilka lat i w pierwszej kolejności finanse i wyludnianie się wsi spowodowało na przełomie lat 70-tych i 80-tych ubiegłego wieku zapoczątkowanie procesu komasacji szkół. Zmiany w organizacji sieci szkolnej na przestrzeni 60-lecia w naszym kraju polegały na tworzeniu nowych szkół, komasacji szkół, likwidacji szkół małych oraz reaktywowanie zlikwidowanych. Główne zmiany organizacyjne w sieci szkolnej,również w gminie Gardeja polegały na wprowadzeniu w latach 1970 73 podziału na dwie kategorie szkół podstawowych.Pierwszą kategorię stanowiły macierzyste placówki szkolne, drugą podlegające im punkty filialne. Podział ten miał poważny wpływ na zmiany w sieci polegające na likwidacji szkół małych, które nie miały warunków do organizowania pracy dydaktyczno wychowawczej na odpowiednim poziomie i stwarzanie możliwości dowożenia uczniów do szkół wyżej zorganizowanych. W latach 1974 76 znaczący wpływ na prawidłowe funkcjonowanie szkół wywarła reforma administracyjna w naszym kraju, polegająca na tym, że podstawową jednostką administracyjną stała się gmina . Miejscowość będąca siedzibą władz gminnych, miała stać się centrum życia społeczno politycznego, gospodarczego i oświatowo kulturalnego, w której powoływano zbiorczą szkołę gminną. W związku z organizacją zbiorczych szkół i zmianą sieci pojawił się problem dowożenia uczniów. Kolejny czynnik, czyli spadek liczby urodzeń rozpoczął proces likwidacji wielu małych placówek. W 1979 ta tendencja została zahamowana, a powodem był wzrost liczby dzieci. W niektórych miejscowościach, tam gdzie zlikwidowano szkoły lub obniżono ich stopnie organizacyjne, nastąpił proces reaktywacji.Podobnym zmianom podlegała siec szkół funkcjonujących w gminie Gardeja. Na sieć szkolnictwa podstawowego w gminie Gardeja na przełomie 70-tych i 80-tych lat ubiegłego wieku składały się następujące szkoły: Gardeja, Otłowiec, Zebrdowo, Czarne Dolne, Czarne Małe, Pawłowo, Wandowo, Trumieje, Otoczyn, Morawy, Klasztorek, Cygany, Rozajny, Bądki. Od początku lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku mamy doczynienia z powolnym kurczeniem się liczby szkół. Ostatnia reforma oświaty, likwidująca 8-klasowe szkoły podstawowe i powołująca do życia gimnazja ostatecznie zmieniła oblicze gardejskiego szkolnictwa. Z istniejących czternastu placówek pozostało już tylko siedem. W Wandowie powołano do życia gimnazjum, w Trumiejach, Czarnem Dolnem, Morawach, Cyganach, Otłowcu istnieją 6 klasowe szkoły podstawowe. W Gardei, decyzją władz gminnych powstał zespół szkół, posiadający w swoich strukturach szkołę podstawową z oddziałami sportowymi oraz gimnazjum z oddziałami sportowymi.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: nauczyciel matematyki
Data dodania oferty pracy: 06.06.2016
Oferta pracy ważna do: 29.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wykonywanie zadań wychowawczych i opiekuńczych, uzupełnianie dokumentacji.
Stowarzyszenie "Pro Familia Humana"Węgorzewo Niepubliczne Przedszkole Tygrysek - 2017-09-26 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Praca z dzieckiem autystycznym.
Przedszkole Niepubliczne "Magiczny Domek" - 2017-07-11 - Karbowo (kujawsko-pomorskie)
a) Prowadzenie zajęć obowiązkowych i nadobowiązkowych z uczniami:- praca pedagogiczno - wychowawcza z uczniami lub na ich rzecz- obsługa urządzeń audiowizualnych- tworzenie własnego warsztatu pracy- dbanie o bezpieczeństwo uczniów- prowadzenie dokumentacji szkolnejb) Samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowychc) Współpraca z rodzicami uczniówd) Współpraca z innymi pracownikami szkoły przy realizacji zadańe) Realizacja innych zadań wynikających ze statutu szkoły
Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie - 2017-07-28 - Ełganowo (pomorskie)
opieka nad dziećmi w przedszkolu (praca na zastępstwo - co najmniej 1 miesiąc)
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE IM. EDMUNDA BOJANOWSKIEGO - 2016-05-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
nauka fizyki w gimnazjum
ZESPÓŁ SZKÓŁ W GARDEI - 2017-08-18 - Gardeja (pomorskie)
Nauczanie muzyki w klasach IV- VII.
Stowarzyszenie Edukacyjne "WESOŁA SZKOŁA" w Ludwinowie - 2017-06-22 - Ludwinów (wielkopolskie)
rehabilitacja uczennicy niepełnosprawnej ruchowo
Zespół Szkół im.St. Ligonia w Truskolasach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum - 2017-09-20 - Zamłynie (śląskie)
w programie stażowym
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Nowogard (zachodniopomorskie)
a) Prowadzenie pracy dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczej w grupie 5,6-latkówb) Prowadzenie dokumentacji pedagogicznejc) Prowadzenie obserwacji pedagpgicznych dziecid) Współpraca z innymi pracownikami przy realizacji zadańe) Współpraca z rodzicami wychowankówf) Współpraca ze specjalistami z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznejg) Dbanie o warsztat pracyh) Dbanie o bezpieczeństwo powierzonych dziecii) Współpraca z innymi pracownikami przedszkola przy realizacji zadańj) Realizacja innych zadań wynikających ze statutu placówki
Przedszkole - 2017-08-04 - Trąbki Wielkie (pomorskie)
sumienne wykonywanie zadań nauczyciela
Szkoła Podstawowa im. J.Kaczorowskiego w Szydłowie - 2018-07-17 - Szydłów (świętokrzyskie)
Zgodny ze stanowiskiem; praca 7h tygodniowo
Szkoła Podstawowa Długie Stare - 2018-02-26 - Długie Stare (wielkopolskie)
Prowadzenie i przygotowanie imprez w wymiarze 18/18 etatu, opracowanie programu pracy dydaktyczno-wychowawczej w dzienniku zajęć, punktualne rozpoczynanie i kończenie zajęć, odpowiedzialność za BHP podczas zajęć, współdziałanie z instruktorem innych kół w zakresie prowadzenia imprez, prowadzenie dokumentacji zajęć, udział w konferencjach RP, opracowanie sprawozdań półrocznych i rocznych na piśmie, prowadzenie dokumentacji MDK 1 organizowanie i przygotowanie wystaw twórczości profesjonalnej i amatorskiej, realizacja konkursów i festiwali, obsługa imprez masowych, właściwe zabezpieczenie i użytkowanie narzędzi , sprzętu oraz ich konserwacja, zakup potrzebnych narzędzi i materiałów, dbanie o estetykę pomieszczeń MDK1, przestrzeganie zarządzeń dyrekcji, realizowanie głównych kierunków MDK 1 programu pracy wychowawczo-oświatowej placówki i kalendarza imprez, realizacja scenografii dla zespołów teatralnych oraz innych imprez, inne prace zlecone przez dyrekcję placówki
Młodzieżowy Dom Kultury Nr 1 im. Artystów Rodu Kossaków - 2017-02-24 - Tychy (śląskie)
Nauczyciel matematyki - 15 godz. tyg. + 1 godz. zajęć z wychowawcą klasy + zajęcia techniczne- 3 godz. tyg. + zajęcia komputerowe- 3 godz. tyg.
Szkoła Podstawowa w Rożyńsku Wielkim - 2016-08-18 - Rożyńsk Wielki (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jarosław (podkarpackie)
Nauczaniel języka kaszubskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Wymagania: wykształcenie wyzsze (w tym licencjat) - pedagogiczne, kwalifikacje do nauczania języka kaszubskiego w szkołach.
Samorządowy Zespół Szkół w Gniewinie - 2017-09-21 - Gniewino (pomorskie)
Wg. stanowiska. Praca w przedszkolu z grupą 3 latków. Więcej informacji pod numerem 793 251 162.
Przedszkole "U Babci" Marzenna Molińska-Klub Dziecięcy - 2017-12-05 - Wołów (dolnośląskie)
w/g stanowiska
CENTRUM JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA DZIECI HELEN DORON - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Brak danych
Przedszkole nr 42 "Pod Modrzewiem" - 2017-09-04 - Gdynia (pomorskie)
Oferta w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy tylko dla osób bezrobotnych skierowanych z PUP Rypin
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć z języka angielskiego, z dziiećmi (od wieku przedszkolnego), przygotowywanie pomocy dydaktycznych
DZD Dariusz Załoga - 2017-06-09 - Krosno (podkarpackie)
Nauczyciel na podstawie Karty Nauczyciela. Wymagania: wykształcenie studia I lub II stopnia w zakresie pedagogika,kierunek pedagogika przedszkolna, kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki, terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju, kurs 3-stopniowy w zakresie terapii behawioralnej.
Powiatowy Zespół Kształcenia Specjalnego w Wejherowie - 2017-08-28 - Wejherowo (pomorskie)
Nauka języka angielskiego dzieci w przedszkolu, opieka nad dziećmi w wieku przdszkolnym
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE Anglojęzyczne "MALI ODKRYWCY" Agnieszka Figiel-Sekulska - 2015-12-01 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
nauczanie przedmiotów teoretycznych zawodowych, 6/18 etatu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wadowice (małopolskie)
nauczanie matematyki
Zespół Szkół Odzieżowych - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodny
Zespół Szkół Rolniczych - 2018-02-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca na 3/4 etatu, nauczyciel przedszkola
Stowarzyszenie Ku Przyszłości w Partyni - 2016-12-30 - Partynia (podkarpackie)
prace przy produkcji wyrobów cukierniczych, prace porządkowe,
Cukiernia MTGmurczyk Teresa Gmurczyk - 2016-01-18 - Nowe Załubice (mazowieckie)
jw.
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 177 (dawniej Zespół Szkół Specjalnych nr 92) - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
-nauka muzyki i zajęć artsytycznych w gimnazjum kl. I, II, prowadzenie zajęć rewalidacyjnych
STOWARZYSZENIE "KSIĄŻĘCE" - 2016-02-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
prowadzenie zajęć technicznych w języku polskim i języku angielskim
Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa PROMAR - 2016-01-20 - Rzeszów (podkarpackie)