MONTER REMONTÓW MASZYN I URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH(NR 3391) Bydgoszcz oferta pracy "MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: MONTER REMONTÓW MASZYN I URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH(NR 3391)

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: konserwacje i naprawy aparatury rozdzielczej i łączeniowej wysokiego, średniego i niskiego napięciaremonty i konserwacje silników elektrycznych 0,4 kV i 6 kVkonserwacje transformatorów i generatorów prądotwórczychkonserwacje baterii akumulatorowych 220 Vremonty i montaże instalacji oświetleniowych oraz gniazd siłowych

Data publikacji: 2020-11-20

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: "MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Energetyczna, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
konserwacje i naprawy aparatury rozdzielczej i łączeniowej wysokiego, średniego i niskiego napięciaremonty i konserwacje silników elektrycznych 0,4 kV i 6 kVkonserwacje transformatorów i generatorów prądotwórczychkonserwacje baterii akumulatorowych 220 Vremonty i montaże instalacji oświetleniowych oraz gniazd siłowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
MONTER REMONTÓW MASZYN I URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH(NR 3391)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: elektromonter maszyn elektrycznych

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze branżowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca na wysokości

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : Mile widziane prawo jazdy B,

Nazwa pracodawcy:
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 9532429518

danePracodawcy_regon: 093053366

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Energetyczna 6, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:MEGAZEC SP. Z O.O. W BYDGOSZCZYul. Energetyczna 685-950 Bydgoszczlubkontakt tel.: 726 490 074lubCV należy przesłać na adres:e-mail: rekrutacja (at) megazec.plKLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że: I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MEGAZEC sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Energetycznej 6. II. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Osobą Wykonującą Czynności Inspektora Ochrony Danych pod adresem email: rodo (at) megazec.pl; lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w punkcie I powyżej. III. Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:a. na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dodatkowo, o ile podanie tych danych jest niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia;b. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO - dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wskazany w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy zakres danych. Oznacza to, że dane dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia o ile są niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku dane dotyczące stanu cywilnego, statusu rodzinnego, zainteresowań, dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji, zdjęcie i inne, które chce Pani/Pan podać w swojej ofercie przekazuje Pani/Pan dobrowolnie i zgadza się Pani/ Pan na ich przetwarzanie;c. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora jakim jest dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami w zakresie prowadzonego procesu rekrutacyjnego.IV. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanym powyżej celem ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny dla przeprowadzenia procesu rekrutacji.V. Cofnięcie zgody. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Jeżeli skorzysta Pani/Pan z tego prawa zaprzestaniemy przetwarzania danych w celu wskazanym powyżej, a dane osobowe zostaną usunięte zgodnie z otrzymanym żądaniem.VI. Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.VII. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom nadzorującym z Grupy PGE zaangażowanym w proces rekrutacji. VIII. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w procesie rekrutacji. IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie będą profilowane.............................................................. data, czytelny podpis kandydata

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

danePracodawcy_kodPowiatu: 0461

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363

Ulica pracodawcy: Energetyczna

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|741210

Zawód wykonywany przez pracownika: elektromonter maszyn elektrycznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 23.11.2020

Oferta pracy ważna do: 20.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af9fe424842d755e4256993e6d4d4370

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Utrzymywanie czystości w firmie i na terenie placu
RTC Robert Capała - 2017-06-20 - Dęblin (lubelskie)

STOLARZ - od 3 000 PLN

Zatrudnimy pracowników do usług z branży budowlanej. Postawowe obowiązki na stanowisku.
HENRYK JADŁOŚ Firma Remontowo-Budowlana - 2020-10-13 - Zielona Góra (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

transport drogowy towarów
Usługi Transportowe Krystyna Osińska - 2017-07-14 - Łosice (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie artykułów spożywczych, pomoc przy wydawaniu posiłków, zmywanie naczyń.
KRUSZYNA Leopold Habiniak - 2016-06-15 - Kruszyn (dolnośląskie)

KONSERWATOR TERENÓW ZIELENI - od 13 PLN

Koszenie trawy, przycinanie gałęzi, pielęgnacja zieleni.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Nysa (opolskie)

POMOCNIK MONTAŻYSTY - od 12 PLN

pomocnik montażysty rolet, żaluzji, moskitier
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2016-12-12 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 3 000 PLN

Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 3 000 PLN

Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

ślusarstwo, montaż konstrukcji stalowych, szczepianie konstrukcji, znajomość rysunku technicznego
METALTECH AGNIESZKA BUJARA - 2015-11-16 - Kielcza (opolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - PRACOWNIK KSIĘGOWOŚĆI - od 2 100 PLN

prace biurowe, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, sporządzanie deklaracji VAT
KANCELARIA PODATKOWA - DOROTA HOGENDORF - 2018-11-29 - Rzeszów (podkarpackie)

FORMOWACZ CERAMIKI - od 1 850 PLN

Formowanie półfabrykatów ceramicznych przy zastosowaniu różnego typu urządzeń formierskich.
Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)

FREZER - od 4 000 PLN

-Obsługa frezarki,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 55 271-21-06 lub 602-703-875-Kontakt e-mail: meto (at) meto.com.pl
TADEUSZ BĄK - ZAKŁAD PRODUKCJI I USŁUG TECHNICZNYCH METO - 2019-02-18 - Lisewo Malborskie (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY/ INFORMATYK (STAŻ) - 1 057,6 PLN

praca biurowa, sprzedaż online, serwis urządzeń informatycznych, archiwizacja danych cyfrowych
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Lubin (dolnośląskie)

INTROLIGATOR - od 17 PLN

- Obsługa urządzeń introligatorskich- wykonywanie i klejenie pudeł i etui na różnego rodzaju druki
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Zduńska Wola (łódzkie)

KOSMETYCZKA - od 2 100 PLN

Wykonywanie zabiegów kosmetycznych.
Salon Kosmetyczny "Beauty Salon" - 2018-09-11 - Dukla (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 3 000 PLN

Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI - od 1 400 do 1 400 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
Unia Sp. z o.o. Koszalin - 2021-06-18 - Przechlewo (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 700 PLN

Wymagane wykształcenie minimum średnie, znajmość pakietu MS Office, wymagana znajmość języka włoskiego i angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail natalia (at) polcab.com lub telefoniczny.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-25 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Uniejów (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przyjmowanie dostaw, opis towarów według indeksów, kontrola ilościowa, wizualna, jakościowa, przyjmowanie potwierdzeń przyjęcia towaru, pakowanie WZ.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Głuchołazy (opolskie)

FRYZJER (1/2 ETATU) - od 925 PLN

- Obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damskiego oraz męskiego (strzyżenie, modelowanie, koloryzaja, pasemka i inne).- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 8:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00 + soboty: 8:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe fryzjerskie lub wykształcenie BEZ znaczenia, ale ukończony Kurs Fryzjerski. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 725-003-488) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Barbary 13, 40-053 Katowice).
"INNIEMAMOCNI" IZABELA GUSTOWSKA - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 3 000 PLN

Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)

OPERATOR WYTŁACZARKI - od 2 100 PLN

wykonywanie rur z tworzyw sztucznych
BOGDAN SOSULSKI PPHU "BEES" - 2018-03-14 - Syców (dolnośląskie)

MŁODSZY PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 688 PLN

przemieszczanie produktów i półproduktów oraz wyrobów gotowych w obrębie hali, placów magazynowych, załadunek i rozładunek wyrobów gotowych, układanie i składanie wyrobów
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 3 000 PLN

Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 3 000 PLN

Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 3 000 PLN

Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

SPRZEDAŻ TOWARÓW, OBSŁUGA KLIENTÓW, SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ W JĘZYKU CHIŃSKIM, KONTAKTOWANIE SIĘ Z FABRYKAMI W CHINACH
SAN DING Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)


Wybierz powiat