MONTER REMONTÓW MASZYN I URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH(NR 3391) Bydgoszcz oferta pracy "MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: MONTER REMONTÓW MASZYN I URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH(NR 3391)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: konserwacje i naprawy aparatury rozdzielczej i łączeniowej wysokiego, średniego i niskiego napięciaremonty i konserwacje silników elektrycznych 0,4 kV i 6 kVkonserwacje transformatorów i generatorów prądotwórczychkonserwacje baterii akumulatorowych 220 Vremonty i montaże instalacji oświetleniowych oraz gniazd siłowych
Data publikacji: 2020-11-20
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Energetyczna, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
konserwacje i naprawy aparatury rozdzielczej i łączeniowej wysokiego, średniego i niskiego napięciaremonty i konserwacje silników elektrycznych 0,4 kV i 6 kVkonserwacje transformatorów i generatorów prądotwórczychkonserwacje baterii akumulatorowych 220 Vremonty i montaże instalacji oświetleniowych oraz gniazd siłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
MONTER REMONTÓW MASZYN I URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH(NR 3391)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: elektromonter maszyn elektrycznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca na wysokości
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : Mile widziane prawo jazdy B,
Nazwa pracodawcy:
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9532429518
danePracodawcy_regon: 093053366
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Energetyczna 6, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:MEGAZEC SP. Z O.O. W BYDGOSZCZYul. Energetyczna 685-950 Bydgoszczlubkontakt tel.: 726 490 074lubCV należy przesłać na adres:e-mail: rekrutacja (at) megazec.plKLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że: I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MEGAZEC sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Energetycznej 6. II. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Osobą Wykonującą Czynności Inspektora Ochrony Danych pod adresem email: rodo (at) megazec.pl; lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w punkcie I powyżej. III. Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:a. na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dodatkowo, o ile podanie tych danych jest niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia;b. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO - dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wskazany w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy zakres danych. Oznacza to, że dane dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia o ile są niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku dane dotyczące stanu cywilnego, statusu rodzinnego, zainteresowań, dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji, zdjęcie i inne, które chce Pani/Pan podać w swojej ofercie przekazuje Pani/Pan dobrowolnie i zgadza się Pani/ Pan na ich przetwarzanie;c. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora jakim jest dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami w zakresie prowadzonego procesu rekrutacyjnego.IV. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanym powyżej celem ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny dla przeprowadzenia procesu rekrutacji.V. Cofnięcie zgody. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Jeżeli skorzysta Pani/Pan z tego prawa zaprzestaniemy przetwarzania danych w celu wskazanym powyżej, a dane osobowe zostaną usunięte zgodnie z otrzymanym żądaniem.VI. Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.VII. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom nadzorującym z Grupy PGE zaangażowanym w proces rekrutacji. VIII. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w procesie rekrutacji. IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie będą profilowane.............................................................. data, czytelny podpis kandydata
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Energetyczna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|741210
Zawód wykonywany przez pracownika: elektromonter maszyn elektrycznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.11.2020
Oferta pracy ważna do: 20.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af9fe424842d755e4256993e6d4d4370
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie czystości w firmie i na terenie placu
RTC Robert Capała - 2017-06-20 - Dęblin (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zatrudnimy pracowników do usług z branży budowlanej. Postawowe obowiązki na stanowisku.
HENRYK JADŁOŚ Firma Remontowo-Budowlana - 2020-10-13 - Zielona Góra (lubuskie)
transport drogowy towarów
Usługi Transportowe Krystyna Osińska - 2017-07-14 - Łosice (mazowieckie)
Przygotowywanie artykułów spożywczych, pomoc przy wydawaniu posiłków, zmywanie naczyń.
KRUSZYNA Leopold Habiniak - 2016-06-15 - Kruszyn (dolnośląskie)
Koszenie trawy, przycinanie gałęzi, pielęgnacja zieleni.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Nysa (opolskie)
pomocnik montażysty rolet, żaluzji, moskitier
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2016-12-12 - Poznań (wielkopolskie)
Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)
Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)
ślusarstwo, montaż konstrukcji stalowych, szczepianie konstrukcji, znajomość rysunku technicznego
METALTECH AGNIESZKA BUJARA - 2015-11-16 - Kielcza (opolskie)
prace biurowe, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, sporządzanie deklaracji VAT
KANCELARIA PODATKOWA - DOROTA HOGENDORF - 2018-11-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Formowanie półfabrykatów ceramicznych przy zastosowaniu różnego typu urządzeń formierskich.
Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-Obsługa frezarki,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 55 271-21-06 lub 602-703-875-Kontakt e-mail: meto (at) meto.com.pl
TADEUSZ BĄK - ZAKŁAD PRODUKCJI I USŁUG TECHNICZNYCH METO - 2019-02-18 - Lisewo Malborskie (pomorskie)
-
OMMER Polska Sp. z o.o. Krapkowice - 2018-02-09 - Otmęt (opolskie)
praca biurowa, sprzedaż online, serwis urządzeń informatycznych, archiwizacja danych cyfrowych
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
- Obsługa urządzeń introligatorskich- wykonywanie i klejenie pudeł i etui na różnego rodzaju druki
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych.
Salon Kosmetyczny "Beauty Salon" - 2018-09-11 - Dukla (podkarpackie)
Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Unia Sp. z o.o. Koszalin - 2021-06-18 - Przechlewo (pomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, znajmość pakietu MS Office, wymagana znajmość języka włoskiego i angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail natalia (at) polcab.com lub telefoniczny.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-25 - Rybnik (śląskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Uniejów (łódzkie)
Przyjmowanie dostaw, opis towarów według indeksów, kontrola ilościowa, wizualna, jakościowa, przyjmowanie potwierdzeń przyjęcia towaru, pakowanie WZ.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Głuchołazy (opolskie)
- Obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damskiego oraz męskiego (strzyżenie, modelowanie, koloryzaja, pasemka i inne).- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 8:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00 + soboty: 8:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe fryzjerskie lub wykształcenie BEZ znaczenia, ale ukończony Kurs Fryzjerski. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 725-003-488) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Barbary 13, 40-053 Katowice).
"INNIEMAMOCNI" IZABELA GUSTOWSKA - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)
wykonywanie rur z tworzyw sztucznych
BOGDAN SOSULSKI PPHU "BEES" - 2018-03-14 - Syców (dolnośląskie)
przemieszczanie produktów i półproduktów oraz wyrobów gotowych w obrębie hali, placów magazynowych, załadunek i rozładunek wyrobów gotowych, układanie i składanie wyrobów
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)
Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)
Wystawianie dokumentów logistycznych i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu zamówień, organizacja pracy biura, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych. Dobra znajomość MS Office i obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność w działaniu, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość programów księgowych Subiekt GT/Rachmistrz. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KSI ROAD SOLUTIONS S.C. G.K.P.M. STRUNIAWSCY - 2021-05-06 - Rybnik (śląskie)
SPRZEDAŻ TOWARÓW, OBSŁUGA KLIENTÓW, SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ W JĘZYKU CHIŃSKIM, KONTAKTOWANIE SIĘ Z FABRYKAMI W CHINACH
SAN DING Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)