MONTER Namysłów oferta pracy RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: MONTER
Wynagrodzenie: od 2 682 PLN
Zakres obowiązków: Montowanie lutowanie komponentów na produkcji. Testowanie sterowników elektronicznych do dużego sprzętu AGD. Wykonywanie prostych prac produkcyjnych.
Data publikacji: 2019-04-30
Lokalizacja: Namysłów (opolskie)
Pracodawca: RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PUŁSKIEGO, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Montowanie lutowanie komponentów na produkcji. Testowanie sterowników elektronicznych do dużego sprzętu AGD. Wykonywanie prostych prac produkcyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 682 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MONTER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Namysłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Namysłów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali monterzy elektronicy i serwisanci urządzeń elektronicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 682 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Mile widziane doświadczenie w pracy produkcyjnej.
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Zdolności manualne
Nazwa pracodawcy:
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
AL. JEROZOLIMSKIE 134, 02-305 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv przesłać e-mailem,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: AL. JEROZOLIMSKIE
Numer budynku pracodawcy: 134
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 40
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali monterzy elektronicy i serwisanci urządzeń elektronicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.04.2019
Data dodania oferty pracy: 30.04.2019
Oferta pracy ważna do: 08.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?73162a5449699f9a1636474dd2edaeb4
Podobne oferty pracy
- frezowanie za pomocą obrabiarek sterowanych numerycznie przy produkcji narzędzi, części metalowych, w przetwórstwie tworzyw sztucznych, budowie pojazdów samochodowych, budowie maszyn specjalnych oraz urządzeń medycznych.
Agentur für Arbeit Pirna - 2017-02-01 - Niemcy (Niemcy)
wydawanie posiłków , bufet bezalkoholowy , obsługa kasy fiskalnej. Praca w systemie dwuzmianowym: I 7:00-15:00, II 11:00-18:00
STARÓWKA Teresa Kowalska - 2016-07-27 - Opole (opolskie)
prace w biurze kredytowym, obsługa klienta
Niezależny Operator Finansowy Centrum 9 Barbara Blaut - 2016-01-25 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa Klientów szkoły, rozliczanie płatności, nadzór nad obiekgiem dokumentów, fakturowanie, obsługa urządzeń biurowych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-20.00 od poniedziałku do piątku (1 sobota w miesiącu pracująca) w Bielsku-Białej.
OXFORD CENTRE S.C. MAGDALENA GAŁUSZKA PAWEŁ GAŁUSZKA - 2016-06-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prace porządkowo - czystościowe na wyznaczonym terenie - obiekcie, praca w systemie 12/24, miejsce wykonywania pracy Zakład Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Obróbka wyrobów zgodnie z dokumentacją technologiczną. 2. Dobór ustawienia narzędzi oraz parametrów obróbczych obrabiarek sterowanych numerycznie. 3. Tworzenie i wprowadzanie ręcznego programu NC.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Konopiska (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Częstochowa (śląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych (montaż), serwis urządzeń elektrycznych i ich konserwacja (naprawa),
MICHAŁ SOBOTA MKKS - MICHAŁ SOBOTA - 2017-11-23 - Wołomin (mazowieckie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie rejestru spraw klientów, pomoc w organizowaniu spotkań, konferencji
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
prace pomocnicze na dziale introlikatorni, klejenie, wkładanie, pakowanie wyrobów gotowych, obsługa maszyny do kaszerowaniapraca na umowę zlecenie 153 godziny w miesiącuoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
terminowe i prawidłowe sporządzanie na podstawie dokumentów źródłowych list wynagrodzień oraz innych należności pracowników wojska oraz przygotowanie przelewów tych należności na konta osobiste, nalicznie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich i urlopów wychowawczych zgodnie z przepisami oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i innych należności pieniężnych zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie prawomocnych tytułów wykonawczych, dobrowolnie zadelkarowanych zobowiązań oraz terminowe przekazywanie potąconych kwot osobom trzecim, prawidłowe zgodnie z przepisami naliczenie składek, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych i przekazywanie dokumentów w tym zakresie do ZUS, prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, obsługa w tym zakresie programu komputerowego PŁATNIK, naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie właściwej ewidencji w tym zakresie, dokonanie rocznego rozliczenia pracowników - PIT 40a, sporządzanie i wysyłanie rocznej informacji podatkowej do przecownika Urzędzu Skarbowego, comiesięczne uzgadnianie bazdy podatkowej z ewidencją księgi głównej, sporządzanie "Metryki dokumentu" do list wynagrodzeń oraz innych należności cywilnych, dekretowanie sprawdonych dowodów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont Bazy, księgowanie ujęcia w systmie 51 ZWSI RON wydatków dotyczących wynagrodzeń oraz innych należności pracowników wojska, prowadzenie ewidencji uzasadniającej wypłatę zasiłków z ubezpieczenia społecznwgo dla pracowników wojska oraz naliczanie tych zasiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie kartotek wynagrodzeń, obsługi wypłat z ZFŚS pracowników wojska i emerytów (byłych pracowników) objętych pomoca socjalną, obsługa wypłat należności za podróże służbowe pracowników wojska, wykonywanie wymaganej sprawozdawczości z zatrudnienia pracowników wojska w zakresie obsługiwanych składów/warsztatów, sporządzanie Zestawień z zatrudnienia i wynagrodzenia - ZUS RP-7, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, rejestrowanie i wyrejestrowanie członków rodzin pracowników z ubezpieczeń zdrowotnych, przygotowywanie niezbędnych danych do planowania i kontroli wydatków z tytułu wynagrodzeń i pochodnych, śledzenie bieżących zmian w zatrudnieniu pracowników wojska w obsługiwanych składach/warsztatach oraz uwzględnienie tych zmian przy naliczaniu wynagrodzeń, utrzymywanie współpracy w zakresie zatrudnienia z osobami prowadzącymi sprawy personalne w obsługiwanych składach/warsztatach, wystawianie i wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranego wynagrodzenia, właściwe przechowywanie i zabezpieczanie list płac i dokumentów płacowychpraca na umowe na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali B
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-03-05 - Wrocław (dolnośląskie)
-Wykonywanie prac związanych z konserwacją, utrzymywaniem i naprawą infrastruktury kolejowej w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji,-Konserwowanie i naprawa narzedzi, urządzeń i sprzętu niezbednego do prac utrzymaniowo-naprawczych infrastruktury w celu zapewnienia ciągłej gotowości technicznej,-Udział w pracach załadunkowych i wyładunkowych elementów nawierzchni kolejowej w celu przygotowania do prac utrzymaniowo - naprawczych,-Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z posiadanym zakresem umiejętności i kwalifikacji,Praca w godzinach 7-15Praca na terenie Tczew, Gdynia, Kościerzyna, LęborkKontakt: telefon58 721-15-69, e-mail: anna.wasicka (at) plk-sa.pl
PKP S.A. Zakład Linii Kolejowych w Gdańsku - 2019-02-15 - Tczew (pomorskie)
Obsługa Klienta, obsługa kasy. Praca dwuzmianowa w godz. 6.30-21.30 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej.
LIBERA SP. Z O. O. - 2016-07-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pomocnik murarza.
Zakład Budowlano Transportowy M.Muzyka - 2016-05-25 - Tomaszów Bolesławiecki (dolnośląskie)
Zakres zadań:1) prowadzenie pracy socjalnej jako działalności zawodowej mającej na celu udzielenie pomocy osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w środowisku;2) świadczenie pracy socjalnej polegającej przede wszystkim na: udzielaniu pomocy osobom znajdującym się w sytuacji kryzysowej, poradnictwie, budowaniu planu pomocy i wsparcia;3) przeprowadzanie wywiadów środowiskowych własnych i na zlecenie innych organów, kompletowanie dokumentacji oraz proponowanie form pomocy dla osób potrzebujących;4) przeprowadzanie wywiadów środowiskowych: a) w rodzinach zastępczych, b) u osób kontynuujących naukę, usamodzielnianych,c) w sprawach dotyczących odpłatności rodziców naturalnych umieszczanych dzieci w rodzinach zastępczych, d) w sytuacjach interwencyjnych;e) na każdą zgłoszoną prośbę wynikającą ze współpracy z instytucjami, z którymi współpracuje Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie;5) dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;6) współpraca i współdziałanie z innymi podmiotami specjalistycznymi w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych oraz łagodzenie ubóstwa;7) udzielanie szeroko rozumianej informacji i wskazówek w zakresie rozwiązywania problemów życiowych osób potrzebujących tego rodzaju pomocy, głównie osobom niepełnosprawnym;8) współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowywaniu oraz wdrażaniu lokalnych programów pomocy.Przy wykonywaniu zadań pracownik socjalny jest obowiązany:1) kierować się zasadami etyki zawodowej;2) kierować się zasadą dobra osób i rodzin, którym służy, poszanowania ich godności i prawa tych;3) osób do samostanowienia;4) przeciwdziałać praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym osobę, rodzinę lub grupę;5) udzielać osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach i dostępnych formach pomocy;6) zachować w tajemnicy informacje uzyskane w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia, chyba że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;7) podnosić swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w szkoleniach i samokształcenie;8) współpracować z zespołem interdyscyplinarnym lub innymipodmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna się za niezbędną.Warunki pracy na stanowisku:1) umowa o pracę;2) wymiar czasu pracy 1 etat, przeciętnie 40 godzin tygodniowo (w godzinach: 8.00-16.00, 10.00-18.00, 7.00-15.00); 3) możliwość pracy w terenie, np. w celu przeprowadzenia wywiadu środowiskowego, wyjazd interwencyjny, udział w pracach Zespołu Interdyscyplinarnego;4) praca przy monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie;5) praca w pomieszczeniu biurowym, w siedzibie Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Nowym Dworze Gdańskim ul. Warszawska 52a, 82-100 Nowy Dwór Gdański (bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych, do zamontowania tzw. schodołaz) oraz w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Warszawska 28a, 82-100 Nowy Dwór Gdański (budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: podjazd, winda);6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2046 z późń. zm.) w miesiącu sierpniu 2017 r. tj. w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wyniósł więcej niż 6%.7. Wymagane dokumenty.1) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności.3) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku pracownika socjalnego.4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.5) oświadczenie kandydata, że nie jest on i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona.6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.)8. Składanie dokumentów.1) Dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. 2) Dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie ul. Warszawska 28a, 82-100 Nowy Dwór Gdański (sekretariat pokój 02) lub drogą pocztową (liczy się data wpływu) do dnia 25 września 2017 r., do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko PRACOWNIK SOCJALNY w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim.9. Dodatkowe informacje.1) Przesłanie zgłoszenia w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie o naborze jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Kandydat spełnia powyższe kryteria. 2) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych w dniu sporządzania niniejszego ogłoszenia. 3) Kandydat może wprowadzić zmiany w złożonym zgłoszeniu lub je wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania zgłoszeń. Zarówno zmiana jak i wycofanie zgłoszenia wymagają zachowania formy pisemnej.4) Aplikacje, które wpłyną lub zostaną dostarczone po terminie wskazanym w Informacji o możliwości składania ofert nie będą rozpatrywane za datę wpływu uważa się termin doręczenia dokumentów.5) W przypadku zatrudnienia - kandydat zobowiązany będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego (data wydania zaświadczenia nie wcześniej niż miesiąc przed datą ogłoszenia naboru).6) List motywacyjny oraz życiorys winny być podpisane własnoręcznie oraz opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).7) Kandydaci spełniający wymagania konieczne określone w Ogłoszeniu o naborze będą zapraszane (telefonicznie lub listownie) na następny etap rekrutacji.8) Osoby nie zakwalifikowane nie będą powiadamiane.9) Planowany termin zatrudnienia: od listopad 2017 rok;10) Szczegółowych informacji udziela Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim tel. 55/246-81-75 lub 55/246-82-05.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-09-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ciast i deserów.
CUKIERNIA PSZCZÓŁKA, JANUSZ BRONCEL - 2018-01-08 - Tychy (śląskie)
Malowanie konstrukcji stalowych
PPHU POJ-MET Kazimierz Przybylski - 2017-06-21 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prace pomocnicze w zakładzie szklarskim.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "LUMEN" - 2017-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
praca w Siedlcu, wymagane uprawnienia na wózek widłowy
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2017-01-11 - Siedlec (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Puławy (lubelskie)
praca w Białymstoku i Warszawie
USŁUGI HYDRAULICZNE - MIROSŁAW TADEUSZ AMBROŻEJ - 2016-08-08 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów,wykształcenie średnie,prawo jazdy kat. B, II profil, spełniające art. 49
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wymagane: wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętność pracy w zespole. Tel.: 95 755 75 76/95 755 75 77/ 665 211 709 Joanna Tytus. Adres e-mail: ksiegowosc (at) woinskispa.pl
Woiński Dionizy Zakład Wyrobów i Prefabrykatów Betonowych - 2016-04-21 - Lubniewice (lubuskie)
obsługa sekkretariatu
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Negocjowanie warunków umów z klientami zagranicznymi - głównie w języku angielskim, pozyskiwanie nowych klientów i kontrahentów głównie z zza granicy, prezentowanie oferty głównie w języku hindi, kontakt z klientami głównie z obszaru Indii
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Gospodarz (łódzkie)
utrzymanie maszyn w eksploatacji
RADKOM PPUH Sp.z o.o. - 2017-10-16 - Radom (mazowieckie)
Sprzedawca w sklepie z odzieżą młodzieżową w ramach programu PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa maszyn, wywracanie półproduktu, dbanie o jego jakość, dopilnowanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Szprotawa (lubuskie)
Dozór obiektu.
"AGEMA-SERWIS" Agencja Ochrony Osób i Mienia Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)