MONTER MEBLI/STOLARZ Gdańsk oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Prostyle Marcin Jankowski
Stanowisko: MONTER MEBLI/STOLARZ
Wynagrodzenie: od 23 do 35 PLN
Zakres obowiązków: Składanie mebli na warsztacie, skręcanie, przycinanie elementów. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Data publikacji: 2021-03-29
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Prostyle Marcin Jankowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Klonowa, 80-264 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Składanie mebli na warsztacie, skręcanie, przycinanie elementów. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 23 do 35 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka godzinowa 20-30 zł netto/h + premia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MONTER MEBLI/STOLARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: monter mebli
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 23 do 35 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na stanowisku monter mebli lub stolarz. Obsługa elektronarzędzi warsztatowych, dokładność i solidność.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Prostyle Marcin Jankowski
danePracodawcy_nip: 5832199316
danePracodawcy_regon: 191894963
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Leszczynowa 10F, 80-175 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Leszczynowa
Numer budynku pracodawcy: 10F
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|821902
Zawód wykonywany przez pracownika: monter mebli
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 29.03.2021
Oferta pracy ważna do: 29.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?98b857ce049e3a810c1077a7178ce70e
Podobne oferty pracy
wykonywanie konstrukcji betonowych i żelbetonowych, zakładanie szalunków, wiązanie zbrojeń, zalewanie betonem, zdejmowanie szlunków zgodnie z rysunkiem technicznym (praca poza miejscem zamieszkanie, pracodawca zapewnia zakwaterowanie)
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca zmianowa, rotacyjna, wymagająca pełnej sprawności ruchowej. Na stanowisku występują ruchy monotypowe. Okresowy kontakt substancjami chemicznymi- rozpuszczalnik wykorzystywany podczas czyszczenia. Szkodliwość, uciążliwość tj. hałas, zapylenie wynikające ze środowiska w hali produkcyjnej. Pozycja przy pracy niewymuszona, praca w ruchu, stojąca z przewagą wysiłku fizycznego. Ręczne prace transportowe (podnoszenie, dźwiganie, pchanie). Praca wymagająca dobrej ostrości wzroku. Praca wykonywana w pomieszczeniu zamkniętym.Praca w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Kraków (małopolskie)
Naprawa samochodów osobowych i dostawczych.Wynagrodzenie 3000zł + premia.
GODULA MOTO-SPORT ANDRZEJ GODULA - 2019-05-22 - Niepołomice (małopolskie)
obsługa maszyny do cięcia gresu i glazury
"GANDALF" Paweł Gągorowski - 2016-02-09 - Złotoryja (dolnośląskie)
jw
MIROSŁAWA ROMANIUK Kancelaria Podatkowo - Prawna "PIT" - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
1) Aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale; 2) Wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP; 3) Sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej; 4) Rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji; 5) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 6) Rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń; 7) Ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację; 8) Przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 9) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych; 10) Przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale; 11) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 12) Przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu; 13) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 14) Opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP; 15) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 16) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 17) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 18) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 19) Przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 20) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Komenda Stołeczna Policji - 2021-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka skrawaniem metali na maszynach sterowanych numerycznie
THERMOTRONIC SP. Z O.O. - 2018-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
opieka nad przedszkolakami 9dzieci w wieku od 3 do 5 lat); dbanie o czystość dzieci i porzadek w sali; wydawanie posiłków; czynne uczestnictwo w zajeciach dla dzieci i zabawach
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Marcinkowice (dolnośląskie)
1) Aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale; 2) Wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP; 3) Sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej; 4) Rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji; 5) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 6) Rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń; 7) Ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację; 8) Przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 9) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych; 10) Przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale; 11) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 12) Przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu; 13) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 14) Opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP; 15) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 16) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 17) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 18) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 19) Przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 20) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Komenda Stołeczna Policji - 2021-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad monitoringiem, pilnowanie porzadku na terenie zakładu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
PRACA NA LINNI PRODUKCJI OKIEN PCV ,ALU I PRODUKCJI ROLET CAŁKOWICIE ZAUTOMATYZOWANEJ , MOŻLIWOŚC PRZYGOTOWANIA DO PRACY NA DANYM STANOWISKU.
FER-PLAST SP.J - 2019-04-08 - Lubartów (lubelskie)
1) Aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale; 2) Wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP; 3) Sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej; 4) Rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji; 5) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 6) Rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń; 7) Ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację; 8) Przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 9) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych; 10) Przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale; 11) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 12) Przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu; 13) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 14) Opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP; 15) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 16) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 17) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 18) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 19) Przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 20) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Komenda Stołeczna Policji - 2021-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane, ale nie jest niezbędne; prezencja, kontakt z klientem; zakres obowiązków: obsługa wesel i innych uroczystości; miejsce pracy: Rudziniec;
HENRYK BUCHTA P.P.H.U. HURT-DETAL ART. SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSŁOWYMI - 2017-08-24 - Rudziniec (śląskie)
Odbiór towaru, sprzawdzanie pod względem ilościowym i jakościowym, wykładanie towaru, prace porządkowe
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Krosno (podkarpackie)
Montaż mebli
KARIAN Sp.J. Jan, Bożena, Andrzej Karwan - 2017-10-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; podstawowa umiejętność obsługi komputera; wysoka kultura osobista, komunikatywność, zakres obowiązków: przeprowadzanie ankiet telefonicznych i badanie potrzeb klienta, raportowanie wyników codziennej pracy, dobra organizacja pracy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
CONFRONTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Gliwice (śląskie)
obsługa i nadzorowanie maszyn i podzespołów do produkcji opakowań , ustawienie maszyn lub podzespołów do formatu arkuszy tektury ,sprawdzenie jakości produkowanych wyrobów ,wymienianie lub uczestniczenie w narawach maszyn konserwowanie ,obsługiwanych maszyn.
MENOS Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Mieleszyn (łódzkie)
jw.
WODAMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Opole (opolskie)
Dbanie o czystości zakłady, łazienek, korytarzy, ciągów komunikacyjnych, grzebienie liście, sprzątanie klatek schodowych, odśnieżanie, wywóz śmieci, wykonywanie prac porządkowych.Dodatkowe informacje- praca fizyczna. Cały czas praca jest na chodząco w odzieże roboczej, którą pracownik musi mieć swoje (albo ubranie robocze będzie wydanie pracodawcą, a później koszt tego ubranie będzie potrącany z wynagrodzenia pracownika, zgodnie z zawartą umową o pracę, (koszt odzieży roboczej: 180-200 zł., koszt butów: 100-150 zł.).
Order Solutions Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Skarszewy (pomorskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, utrzymywanie czystości
"Lucy" Agnieszka Wierzbicka - 2016-01-04 - Rzgów (łódzkie)
1) Aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale; 2) Wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP; 3) Sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej; 4) Rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji; 5) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 6) Rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń; 7) Ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację; 8) Przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 9) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych; 10) Przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale; 11) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 12) Przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu; 13) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 14) Opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP; 15) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 16) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 17) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 18) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 19) Przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 20) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Komenda Stołeczna Policji - 2021-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta i operowanie różnymi środkami płatniczymi. Mile widziana książeczka sanepid. Praca na dwie zmiany od poniedziałku do niedzieli. OFERTA JEST PRZEZNACZONA DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZONY STOPIEŃ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Wysokość wynagrodzenia 1.850 zł + 200 zł premii. Dokumenty proszę kierować na e-mail: j.kozielska (at) pi-on.pl lub kontaktować się tel. 505-096-597 (SMS o treści PRACA).
Aba-Service Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Rumia (pomorskie)
1) Aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale; 2) Wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP; 3) Sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej; 4) Rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji; 5) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 6) Rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń; 7) Ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację; 8) Przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 9) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych; 10) Przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale; 11) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 12) Przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu; 13) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 14) Opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP; 15) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 16) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 17) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 18) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 19) Przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 20) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Komenda Stołeczna Policji - 2021-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
Rzeźnik
Intermarche MUSZKIET Sp. z o.o - Góra - 2016-01-28 - Góra (dolnośląskie)