MŁODSZY SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ Kraków oferta pracy PerkinElmer Shared Services sp. z o.o.
Stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w językach obcych (angielski i turecki): księgowanie faktur, dokonywanie płatności zbiorczych w systemie bankowości elektronicznej, weryfikacja zobowiązań, uzgadnianie kont rozliczeniowych, archiwizacja dokumentacji, asystowanie podczas zamknięcia miesiąca.
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: PerkinElmer Shared Services sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-476 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w językach obcych (angielski i turecki): księgowanie faktur, dokonywanie płatności zbiorczych w systemie bankowości elektronicznej, weryfikacja zobowiązań, uzgadnianie kont rozliczeniowych, archiwizacja dokumentacji, asystowanie podczas zamknięcia miesiąca.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość programu MS Office, Biegała znajomość języka tureckiego (min. poziom C1), doświadczenie zawodowe wymagane w obszarze finansów.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 09.06.2016
Oferta pracy ważna do: 20.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Podobne oferty pracy
Wykonywanie analiz fizyko-chemicznych. Opracowywanie wyników i dokumentacji kontroli jakości badań.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentów w biurze rachunkowym, znajomość ewidencji księgowych oraz programu płatnika.
BDP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Otwock (mazowieckie)
wsparcie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości operacji księgowych, dekretacja i księgowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, sprawdzanie deklaracji VAT, CIT, podatku od nieruchomości, udział w sprawdzaniu sprawozdań finansowych
DIE-TECH SP. Z O.O. - 2018-07-23 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z planiowaniem przestrzennym, gospodarką nieruchomościami i bhp
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Wierzchlas (łódzkie)
praca w Rzeszowie oraz na terenie kraju
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "DRAGO" JANUSZ SKIBA - 2017-12-19 - Rzeszów (podkarpackie)
pakowanie tub zgodnie z obowiązującymi procedurami, kontrola wizualna tub, współpraca z operatorem linii produkcyjnej, pomoc przy zmianie
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Baniocha (mazowieckie)
- Realizacja i sporządzanie zamówień. Negocjowanie warunków i cen, kontakt z dostawcami. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 1900 do 2200 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ogólnokształcące. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
Obsługi szlifierki, wkrętarki
PALETTEN-METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Szamocin (wielkopolskie)
obsługa punktu rejestracyjno-informacyjnego, łączenie rozmów telefonicznych, rejestracja pacjentów, organizowanie przyjęć lekarskich, kierowanie zgłaszających się pacjentów do właściwych pracowników, obsługa aplikacji komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Góra (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS/PIT, prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej.
Simplica Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-01-05 - Marki (mazowieckie)
Rozwiązywanie problemów technicznych infrastruktury sieciowej klientów i pomoc we wdrażaniu usprawnień; Odpowiedzialność za część cyklu wdrażania projektu u klienta; Pomoc w tworzeniu i wdrażaniu nowych usług dla klientów; Współpraca z innymi zespołami w ramach firmy w celu konfiguracji, wdrażania oraz bieżącego nadzoru rozwiązań sieciowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
transport międzynarodowy-plandeka (Niemcy)
Czerniak Piotr PUH Blacharstwo, lakiernictwo i mechanika samochodowa - 2016-08-18 - Jaksice (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie tradycyjnych potraw kuchni arabskiej i bengalskiej, dbanie o porządek i higienę w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Kierowanie zespołem pracowników na poszególnych stanowiskach, obszarach restauracji, sporządzanie raportów dot. działaności operacyjnej i obsługa poszczególnych stanowisk restauracji. Praca na umowę o pracę w równoważnym systemie czasu pracy wg grafiku miesięcznego (do 12h/dobę) w godz. 5-15, 14-24, 22-8 w Kołobrzegu, również w soboty, niedziele i święta.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca w dziale penitencjarnym w bezpośrednim kontakcie z osadzonymidodatkowe informacje na stronie internetowej zakładu karnego
ZAKŁAD KARNY WE WRONKACH - 2017-02-07 - Wronki (wielkopolskie)
Nasadzanie roślin, prace w ogrodzie, przygotowywanie choinek do sprzedaży.
Centrum Ogrodnicze CYPRYSIK Zuzanna Antoniak - 2017-11-17 - Nowe Iganie (mazowieckie)
• Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez wykorzystywanie dostępnych kanałów sprzedaży.• Opieka nad Klientem, odpowiedzialność za optymalizację współpracy z pozyskanymi Klientami.• Analiza potrzeb klienta, dobór ofert z uwzględnieniem indywidualnych preferencji klienta oraz jego potencjału.• Budowanie baz danych.• Udział w targach branżowych.
DEVERSON - 2016-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa ewidencji księgowej dla Wspólnot Mieszkaniowych, rozliczanie mediów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
ELEKTRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, sdministrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacji i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności, w zakresie informatyki, w szczególności zakresie obsługi i doradztwa, świadczenie usług hostingowych
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)
Test rynku pracy.Praca na linii produkcyjnej, kontrola wzrokowa produktu, pakowanie gotowego produktu.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Strzegom (dolnośląskie)
ewidencja kartotek pacjentów ambulatoryjnych, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie dokumentacji, sporządzanie różnego rodzaju raportów, zestawień, statystyk
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sosnowiec (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
informacji udziela pracodawca
Zakład Karny w Koronowie - 2017-01-09 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Rejestracja pacjentów oraz sprzedaż suplementów diety.
Roman Kornaś - 2016-08-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Cięcie kamienia, obsługa maszyn, polerowanie kamienia
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GRANIT" Wacława Jabłońska - 2017-04-26 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
zapoznanie ze stanowiskiem, nauka programów spedycyjnych, prowadzenie aut, kontakt z przewoźnikami
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Bolechowo (wielkopolskie)
Realizowanie zadań z zakresu oddziaływań terapeutycznych wobec przebywających w oddziale skazanych uzależnionych od alkoholu. W bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności
Zakład Karny w Koszalinie - 2016-04-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. organizacji i rozliczeń systemu GO należy m.in.1) całokształt spraw związanych z rozwojem systemu gospodarki odpadami komunalnymi;2) współpraca, koordynacja, nadzór i kontrola (w tym kontrola w terenie) działania firm wywozowych wyłonionych w drodze przetargu na terenie gmin Związku objętych systemem;3) nadzór i kontrola (w tym kontrola w terenie) firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów ze skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów;4) współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;5) przygotowanie wkładu merytoryczno technicznego oraz formalno prawnego w zakresie postępowań przetargowych na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w tym m.in. przygotowanie projektu umowy;6) kontrolowanie osiągania odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania;7) realizacja uchwał dotyczących zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Związku;8) współpraca z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami samorządowymi;9) opracowywanie raportów z dokonywanych corocznych analiz stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu weryfikacji możliwości technicznych, organizacyjnych w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;10) współpraca z wykonawcami w zakresie realizacji sprawozdawczości przez firmy zgodnie z zapisami umowy, przedmiotu zamówienia oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach;11) realizacja sprawozdawczości zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i innymi aktami prawnymi;12) sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi;13) koordynacja i nadzór nad funkcjonowaniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK);14) sporządzanie comiesięcznych informacji o kwocie należnej dla Wykonawcy.15) opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących funkcjonowania systemu gospodarki odpadami na potrzeby Działów ZGRP16) opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących tworzenia warunków organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie ZGRP;17) zbieranie i opracowywanie danych uzyskanych z raportów wykonawców oraz systemów teleinformatycznych funkcjonujących w Biurze ZGRP m.in. z systemu identyfikacji pojemników i worków, z systemu GPS, fotopułapek; 18) sporządzanie statystyk i analiz z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi na podstawie otrzymywanych sprawozdań;19) bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymiany danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi;20) sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodów kreskowych w trakcie odbioru odpadów; 21) przygotowywanie materiałów do rocznej analizy gospodarki odpadami.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-20 - Płock (mazowieckie)