MŁODSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur korygujących sprzedaży, najmu terminali, danych związanych z VAT. Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń na CallCenter Działu Rozliczeń, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej. Staż w godz. 8.00-16.00
Data publikacji: 2020-07-24
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur korygujących sprzedaży, najmu terminali, danych związanych z VAT. Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń na CallCenter Działu Rozliczeń, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej. Staż w godz. 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska: MŁODSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik rachunkowości*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Data zakończenia pracy: 02.02.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5272606618
danePracodawcy_regon: 14180215000000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy:
serwisowanie urządzeń elektronicznych (terminali płatniczych)
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431103
Zawód wykonywany przez pracownika: technik rachunkowości*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 24.07.2020
Oferta pracy ważna do: 23.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ce966798050b7fbf9ed7b98f0a671de
Podobne oferty pracy
zapewnienie kompleksowej opieki nad Mieszkankami Domu Pomocy Społecznej (stymulacja rozwoju i aktywizacja Mieszkanek przy wykorzystaniu różnorodnych metod i narzędzi rehabilitacji lub terapii, realizacja indywidualnego planu pracy, pomoc Mieszkankom Domu)
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Siemionki (kujawsko-pomorskie)
Kontrola obiektów, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2019-07-16 - Jaworzno (śląskie)
KONTROLA WIZUALNA ODLEWÓW I GRATOWANIE DETALI, PRACE MANUALNE, WYKAŃCZANIE GOTOWYCH ODLEWÓW, MANUALNE CIĘCIEPraca na czas określony: 18 MIESIĘCY - oferta pracy tymczasowejpraca w godz. 6-14-22-6
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zabezpieczenie obszaru, w którym odbywają się prace przezbrojeniowe przed dostępem osób postronnych. Przezbrajanie maszyn wtryskowych zgodnie z dokumentacją technologiczną oraz standardami Działu Produkcji:- zamocowanie oraz kompletne uzbrojenie formy,- sprawdzenie poprawności działaniu układu hydraulicznego i termostatującego (szczelność, efektywność działania),- uzbrojenie maszyny w niezbędny osprzęt peryferyjny zgodnie z layoutem stanowiska (o ile istnieje).Dbałość o porządek i bezpieczne warunki pracy na stanowisku w trakcie prac przezbrojeniowych oraz po ich zakończeniu ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych wycieków wody lub oleju. Wykonywanie zabiegów konserwacyjnych na formie w trakcie produkcji oraz po zakończeniu produkcji. Zdawanie form wtryskowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Białystok (podlaskie)
Kierowanie zespołem; pracami na projektem.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO,-orGANIZACJA DROGOWYCH PRZEWOZÓW W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM,- DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ USŁUG TRANSPORTOWYCH I ICH TERMINOWOŚĆ,- KONTROLA PRZEBIEGU REALIZOWANYCH ZLECEŃ,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT.
Marway International Express Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsługa maszyn wytwarzających metalowe części do wentylacji,- obsługa maszyn CNC i NC, - montaż części,- produkcja zgodna pod względem jakości i ilosci,
kontakt przez PUP - 2020-06-17 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Diagnostyka i usuwanie awarii sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania użytkowego. Znajomość obsługi oraz administracji siecią LAN. Instalacja, konfiguracja i administracja aplikacjami biznesowymi oraz systemami operacyjnymi z rodziny Windows (7/10). Zarządzanie sprzętem informatycznym (montaż, konserwacja, inwentaryzacja i serwis pogwarancyjny). Obsługa dedykowanych systemów/agentów (antywirus, monitoring, pomoc zdalna itp.). Wsparcie użytkowników systemów informatycznych. Aktywny udział w realizacji projektów wdrożeniowych. Raportowanie wykonywanych zadań.- Miejsce pracy: Tarnowskie Góry.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 1 roku. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie: min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych Windows i oprogramowania dla stacji roboczych; uprawnienia, diagnostyki i usuwania awarii sprzętu i oprogramowania. Znajomość działania sieci informatycznej. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność efektywnej pracy, samodzielnej oraz zespołowej. Kontakt telefoniczny (Tel. 32-700-27-93) w godzinach: 7:00-14:00 lub e-mail: praca (at) jswits.pl
JSW IT SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykształcenie zawodowe; prawo jazdy kat. B; obsługa magazynu, załadunek i dostawa towaru do klienta; miejsce wykonywania pracy: Gliwice ul. Toruńska;
FIRMA HANDLOWA RENATA HOŁDYK - 2017-08-14 - Gliwice (śląskie)
koordynowanie bieżących spraw administracyjnych, wsparcie zarządu w organizacji szkoleń, wysyłka i odbiór korespondencji, rejestracja i skan faktur, wsparcie organizacyjne spotkań wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Libiąż (małopolskie)
obsług klienta, DM PLAZA, udział w oprowadzaniu grup turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Sucha (dolnośląskie)
Uczestniczenie w organizacji helpdesku, inwentaryzacja sieci komputerowej, instalacja i aktualizacja oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Głogów (dolnośląskie)
wykonywanie obróbki elementów drewnianych, montowanie i demontowanie szalunków systemowych, wykonywanie innych konstrukcji drewnianych na budowie
Przedsiębiorstwo Budowlane Mirosław Wierzyk - 2017-05-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Prace wykończeniowe, montaż sufitów podwieszanych, ścianek g-k. Miejsce pracy: budowy na terenie całego Wrocławia, aktualnie ul. Gwiażdzista i ul. ObornickaWynagrodzenie do negocjacji. Oferta dostępna w sali D. pierwsza umowa zlecenie na 2 m-ce (wynagrodzenie podstawa 13,70 zł brutto/h + akord) następnie umowa o pracę wynagrodzenie: 2100 zł brutto podstawa + akord, średnia pensja 3000-3500 zł brutto.Kontakt z pracodawcą - Andrzej Jankowski, tel.: 501 41 14 01, Dominik Kuśnierzowski, tel.: 606 781 760.
BUDOMAL Firma Budowlana Jankowski Andrzej - 2018-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauczanie informatyki
Szkoła Podstawowa w Nadborach - 2019-08-28 - Jedwabne (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych, przyjmowanie i eksponowanie towaru.
Wajda Józef Ubezpieczenia - Handel - 2019-09-27 - Stare Sioło (podkarpackie)
wykonywanie systemu dociepleń w styropianie oraz wełnie mineralnejwykonywanie tynków renowacyjnychnakladanie i zacieranie tynków mineralnych, sylikatowych i sylikonowychmurowanie ścian konstrukcyjnych i dzialowychmalowanie ścian
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc na stanowisku ds. dochodów Skarbu Państwa
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Piła (wielkopolskie)
przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującym menu, przekazywanie oraz nadzór nad stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż w sklepie optycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Jaworzno (śląskie)
sprzedaż, inkasowanie należności, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach; Weryfikacja oraz kompletowanie dokumentów; Wspieranie w zakresie rozliczeń finansowych z kontrahentami; Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, głównie są to grupy pracowników z Ukrainy; Sporządzanie pism, zestawień danych i raportów; Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacja należności;Tworzenie raportów finansowych dla inwestycji budowlanych; Archiwizowanie dokumentacji finansowej.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie do systemu dokumentów sprzedażywprowadzanie do systemu dokumentów zakupuwprowadzanie do systemu wyciągów bankowychwprowadzanie do systemu raportów kasowycharchiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)
Sprzatanie pokoi mieszkalnych i korytarzy.
AKAN Anna Kania - 2018-03-05 - Sochaczew (mazowieckie)
sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Drygały (warmińsko-mazurskie)
Młodszy specjalista ds. administracji
"DALIAN TALENT POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-20 - Żabno (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1843&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/36/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4, KatowiceUrząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent - w Referacie Wymiaru Podatku od Nieruchomości, Rolnego i Leśnego Osób Fizycznych - Katowice II w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła bezpośrednią obsługę podatników na stanowisku informacji w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Katowice, w tym: przyjmowała składane przez podatników informacje podatkowe, wnioski o wydanie zaświadczeń oraz inne dokumenty, udzielała pomocy w wypełnianiu informacji podatkowych, udzielała wszelkich informacji w zakresie prowadzonych postępowań podatkowych, prowadziła czynności sprawdzające w zakresie składanych przez podatników informacji podatkowych, udzielała telefonicznych informacji w zakresie podatków,- koordynowała pocztę przychodzącą i wychodzącą,- rejestrowała składane informacje, akty notarialne oraz umowy najmu/dzierżawy,- drukowała i rejestrowała akty notarialne,- przygotowywała harmonogramy dyżurów w punkcie informacyjnym.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 1 - budynek wyposażony w windę, - praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz systematycznego realizowania spraw, jak również bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na - uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-07-29 - Katowice (śląskie)