Praca MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ I OBSŁUGI LOGISTYKI - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ I OBSŁUGI LOGISTYKI, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 2 ofert pracy MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ I OBSŁUGI LOGISTYKI.
- Obsługa zapytań technicznych dotyczących produktów od klientów anglojęzycznych oraz francuskojęzycznych. Zapewnienie wsparcia technicznego partnerom klienta podczas fazy instalacji i projektowania instalacji fotowoltaicznych. Odpowiedzialność za obsługę klienta w kwestiach technicznych modułów PV i falowników PV. Odpowiedzialność za dostarczenie klientom certyfikatów związanych z produktem. Wsparcie podczas konfiguracji systemów solarnych. Wsparcie techniczne dotyczące instalacji i konserwacji systemów solarnych. Dokumentacja zapisów z połączeń. Obsługa awarii technicznych występujących w instalacji, zapewnienie pełnego rozwiązywania problemów i dokumentowanie ich w wymaganym czasie w systemie CRM, oznaczanie otwartych skrzynek i zamykanie ich w odpowiednim czasie. Rozpatrywanie skarg klientów, przydzielanie im partnera, zarządzanie interakcjami. Obsługa klienta RMA (Return Material Authorization), w tym przypisywanie numerów RMA z systemów CRM, wprowadzanie RMA w systemie CRM, oznaczanie otwartych RMA i zamykanie w odpowiednim czasie. Generowanie podstawowych raportów dotyczących kilku czynników wydajności do celów oceny. Przygotowywanie slajdów do prezentacji podczas rozwiązywania problemów. Aktywne uczestnictwo w spotkaniach dotyczących rozwiązywania problemów.- Godziny Pracy: 8:30-16:30.
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Katowice (śląskie)
- Obsługa zapytań technicznych dotyczących produktów od klientów anglojęzycznych oraz francuskojęzycznych. Zapewnienie wsparcia technicznego partnerom klienta podczas fazy instalacji i projektowania instalacji fotowoltaicznych. Odpowiedzialność za obsługę klienta w kwestiach technicznych modułów PV i falowników PV. Odpowiedzialność za dostarczenie klientom certyfikatów związanych z produktem. Wsparcie podczas konfiguracji systemów solarnych. Wsparcie techniczne dotyczące instalacji i konserwacji systemów solarnych. Dokumentacja zapisów z połączeń. Obsługa awarii technicznych występujących w instalacji, zapewnienie pełnego rozwiązywania problemów i dokumentowanie ich w wymaganym czasie w systemie CRM, oznaczanie otwartych skrzynek i zamykanie ich w odpowiednim czasie. Rozpatrywanie skarg klientów, przydzielanie im partnera, zarządzanie interakcjami. Obsługa klienta RMA (Return Material Authorization), w tym przypisywanie numerów RMA z systemów CRM, wprowadzanie RMA w systemie CRM, oznaczanie otwartych RMA i zamykanie w odpowiednim czasie. Generowanie podstawowych raportów dotyczących kilku czynników wydajności do celów oceny. Przygotowywanie slajdów do prezentacji podczas rozwiązywania problemów. Aktywne uczestnictwo w spotkaniach dotyczących rozwiązywania problemów.- Godziny Pracy: 8:30-16:30.
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Katowice (śląskie)