MŁODSZY SPECJALISTA DS. MARKETINGU Bielsk Podlaski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska i programu stażu
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg stanowiska i programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: MŁODSZY SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Adres pracodawcy:
3 Maja 17, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Bielsk Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsk Podlaski
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: sieć sklepów spożywczo-przemysłowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 22.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja i prowadzenie zajęć wychowawczych dla dzieci i młodzieży w placówce piekuńczo-wychowawczej. Sprawowanie opieki nad grupą dzieci, pomoc w nauce, organizację czasu wolnego, zabawy, zajęć sportowych oraz rozwój zainteresowań. Współpraca z instytucjami działającymi na rzecz dzieci i młodzieży w celu zapewnienia wychowankom prawidłowego rozwoju oraz pomocy w trudnych sytuacjach.
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 3 w Kożuchowie - 2016-09-09 - Kożuchów (lubuskie)
Przygotowanie potraw kuchni śródziemnomorskiej oraz egzotycznej według zamówień według systemu "a'la carte". Dbałość o przestrzeganie norm bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Niemcy (Niemcy)
Wykonywanie projektów graficznych,głównie praca na wektorach
Inspirion Polska sp. z o.o. - 2018-12-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa sekretariatu.pomoc w przetargach i kosztorysowaniu.Mile widziane doswiadczenie w branży budowlanej.
EUROBUD GRUPA SP.Z O O - 2018-07-06 - Bystrowice (podkarpackie)
Pomoc klientom w zakresie internetowych produktow reklamowych, Kontakt z klientami w celu sprzedazy uslug firmy Proaktywne wyszukiwanie klientow Optymalizacja wydatkow klientow na kampanie Raportowanie problemow klientow Fakturowanie klientow Wspolpraca z dzialem inzynierow w celu usprawnienia produktow
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:-nadzór nad jakością wyrobów w procesie produkcyjnym -kontrolę jakości komponentów i produktów gotowych-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych-zbieranie danych jakościowych w trakcie procesu produkcyjnego-dokonywanie pomiarówzgodnie ze specyfikacjami-podejmowanie decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu danej partiiproduktu, zatrzymania linii produkcyjnej-współpracę z pozostałymi pracownikami Działu JakościOferujemy:-pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej-liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowy-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klienta-stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki frekwencyjna oraz premia kwartalna uzależniona od wyniku finansowego firmy, dodatek za pracę w nocy, dodatek 20% za pracę w systemie 4-brygadowym (dwa ostatnie w zależności od obszaru i stanowiska)-gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistów-bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładku-pracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali-2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej cenie-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego MZDProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-04-12 - Tczew (pomorskie)
montaż instalacji monitoringu i alarmów, serwis sprzętu komputerowego
SPEEDTECH Łukasz Szybko - 2016-11-07 - Kołaczkowo (wielkopolskie)
Pomoc Kuchenna-przyjmowanie zamówień i realizowanie wraz z kucharką, dbanie o środowisko pracy na kuchni, w obieralni i na zmywaku. Wymagane: wykształcenie podstawowe lub zawodowe. Kontakt: Tel. 506 247 278 Aleksander Suchecki. Praca Motel "U Olka" Boczów
MOTEL" U OLKA" S.C. A.A.M. SUCHECCY, D.GORYŃSKA - 2018-09-24 - Boczów (lubuskie)
Organizacja kontaktów międzynarodowych (kraje arabskie), utrzymywanie stałych kontaktów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Bolechowice (małopolskie)
Interpretacja i analiza wymagań biznesowych systemowych dla programistów, zbieranie i dokumentowanie wymagań, udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Sterdyń (mazowieckie)
Diagnoza uszkodzeń, naprawa i kontrola ponaprawcza maszyn zgodnie ze standardami technicznymi, rozwiązywanie problemów technicznych związanych z naprawami, gospodarka magazynowa w zakresie części zamiennych używanych do napraw, aktywne współdziałanie w optymalizacji procesu napraw. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę tymczasową, możliwość zakwaterowania i dowóz przez pracodawcę do miejsca pracy.
Agencja Pracy Tymczasowej Ideal Work Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
obsługa czytelników, opracowanie rzeczowe zbiorów, konserwacja zbiorów, prowadzenie strony internetowej bibliteki, prowadzenie działań promocyjnych, sporządzanie relacji z prowadzonych działań, opieka nad wolontariuszami EVS
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Pomiechówek (mazowieckie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Sarbice Drugie (świętokrzyskie)
Wykonywanie elementów na ploterach frezujących na podstawie przygotowanych programów i dokumentacji, bieżąca kontrola jakości wykonywanych detali, gratowanie, przezbrajanie maszyny. Możliwość przyuczenia do zawodu.
Przedsiębiorstwo "REMA" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-09-14 - Brzeziny (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z: - obowiązkami i uprawnieniami przysługującymi z tytułu odbywania stażu,- przepisami dotyczącymi tajemnicy skarbowej i ochrony danych osobowych,- organizacją pracy w urzędzie.2. Uczenie się wykonywania prac administracyjno-biurowych powierzonych przez opiekuna w danej komórce organizacyjnej oraz wsparcie pracowników w bieżącej pracyZakres wykonywanych zadań:1) wprowadzanie danych z deklaracji i innych dokumentów wpływających do urzędu i wytwarzanych w urzędzie do informatycznych systemów ewidencyjnych;2) przygotowanie projektów standardowych pism urzędowych np. wezwań, zaświadczeń, odpowiedzi na zapytania;3) kompletowanie, oznaczanie i ewidencjonowanie obsługiwanych dokumentów oraz zakładanie i prowadzenie akt urzędowych;4) przygotowanie dokumentów do zarchiwizowania, oznaczenie akt i sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych;5) prowadzenie obsługi kancelaryjnej związanej z obiegiem dokumentów wpływających do komórek organizacyjnych, wysłanych na zewnątrz przez komórki organizacyjne oraz przekazywanych pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu;6) bezpośrednia obsługa interesantów w podstawowym zakresie np. wydawanie formularzy podatkowych, przyjmowanie deklaracji i wniosków składanych przez podatników, udzielanie informacji o sposobie załatwianie spraw w urzędzie;7) bieżąca obsługa wstępna rejestrów przypisów i odpisów, polegająca na weryfikacji dokumentów źródłowych z danymi zamieszczonymi w rejestrach przypisów i odpisów;8) przygotowywanie dokumentacji w przypadku zmiany właściwości miejscowej naczelnika urzędu skarbowego w związku ze zmianą miejsca zamieszkania podatnika, w tym przekazywanie dokumentacji dotyczącej kont podatnika;9) obsługa zajęć wierzytelności dokonywanych przez organy egzekucyjne w tym: przygotowywanie składanych komornikom sądowym oświadczeń na podstawie art. 896 § 2Kpc, przygotowywanie zawiadomień organom egzekucyjnym o zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową, opracowywanie pism (odpowiedzi) organom egzekucyjnym;10) obsługa programów informatycznych w zakresie wykonywania prac11) obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie konstrukcji stalowych,
Tarro sp. z o. o. - 2017-01-23 - Kraków (małopolskie)
- Rozładunek i załadunek towarów,- Kompletacja zamówień,- Prowadzenie dokumentacji magazynowej,- Dbanie o porządek w miejscu pracy,- Kontakt telefoniczny: 607-288-011, e-mail: kinga.maks (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-02 - Tczew (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Białystok (podlaskie)
obsługa urządzeń biurowych, monitorowanie przejazdu tras kierowców
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Ciechanów (mazowieckie)
• Dekretacja i księgowanie dokumentów,• Bieżący kontakt z klientem biura rachunkowego,• Umiejętności interpersonalne, łatwość komunikowania się, przystępność i pozytywna postawa wobec klientów i pracowników biura rachunkowego, • Orientacja na rozwiązywanie problemów, umiejętności organizacyjne oraz inicjatywa w działaniu. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony (2 lata). Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą -
ATHA Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
Kontrolowanie jakości produktu i procesu produkcyjnego, rozwiązywanie bieżących i długoterminowych problemów jakościowych, inicjowanie wszelkich niezbędnych działań naprawczych, prowadzenie dokumentacji i sporzadzanie raportów dotyczących kontroli jakości, współpraca z działem produkcji oraz działem konstrukcyjnym, raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - techniczne, specjalizacja: mechanika lub spawalnictwo, znajomość zagadnień z zakresu jakości, materiałoznawstwa, mile widziana znajomość procesów produkcyjnych, mile widziana znajomość metody spawalniczej 135 oraz zakresu normy 5817, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność czytania rysunków technicznych, dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia, orientacja na cele, gotowość do pracy zmainowej oraz w weekendy. Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja (at) zoeller.pl
Zoeller Tech Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Rekowo Górne (pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. windykacji GO należy m.in.1) bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników;2) bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami;3) dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie oraz podejmowanie czynności windykacyjnych;a) wyszukiwanie danych o potencjalnych źródłach majątkowych dłużnika pozwalających pokryć zaległości wierzyciela z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,b) przygotowywanie i wysyłanie upomnień do uregulowania zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi,c) sporządzanie tytułów wykonawczych ich ewidencja oraz przekazywanie do odpowiedniego Naczelnika Urzędu Skarbowego.4) przeprowadzanie postępowań podatkowych;5) współudział w Dyżurach organizowanych w Urzędach Gmin Członkach Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów;6) pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-09-06 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów chińskich, dostarczanie klientom informacji o produktach firmy, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
Montaż i obróbka, kontrola jakości, kompletowanie zamówień.
Work Service S.A. - 2016-06-16 - Stryków (łódzkie)