MŁODSZY REFERENT DS. WINDYKACJI GO Płock oferta pracy Związek Gmin Regionu Płockiego
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. WINDYKACJI GO
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. windykacji GO należy m.in. Bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników; Bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami; Dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie oraz podejmowanie czynności windykacyjnych; a) wyszukiwanie danych o potencjalnych źródłach majątkowych dłużnika pozwalających pokryć zaległości wierzyciela z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, b) przygotowywanie i wysyłanie upomnień do uregulowania zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi, c) sporządzanie tytułów wykonawczych ich ewidencja oraz przekazywanie do odpowiedniego Naczelnika Urzędu Skarbowego. Przeprowadzanie postępowań podatkowych; Współudział w Dyżurach organizowanych w Urzędach Gmin Członkach Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów; Pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw:1. z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260); 2.Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000); 3. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.); 4.z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1445); 5.z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2018 poz. 800 z późn. zm.) 6.17 czerwca 1966 roku o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( t.j. Dz.U. 2018 poz. 1314 z późn. zm.) 7.z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.) 8.z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) 9.z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2018 poz. 1454 z późn. zm.) 10.Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) 11.Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) a także wiedza w zakresie: - Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego) - Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Praca w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, Zglenickiego 42. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Data publikacji: 2018-09-07
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Związek Gmin Regionu Płockiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. windykacji GO należy m.in. Bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników; Bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami; Dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie oraz podejmowanie czynności windykacyjnych; a) wyszukiwanie danych o potencjalnych źródłach majątkowych dłużnika pozwalających pokryć zaległości wierzyciela z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, b) przygotowywanie i wysyłanie upomnień do uregulowania zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi, c) sporządzanie tytułów wykonawczych ich ewidencja oraz przekazywanie do odpowiedniego Naczelnika Urzędu Skarbowego. Przeprowadzanie postępowań podatkowych; Współudział w Dyżurach organizowanych w Urzędach Gmin Członkach Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów; Pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw:1. z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260); 2.Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000); 3. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.); 4.z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1445); 5.z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2018 poz. 800 z późn. zm.) 6.17 czerwca 1966 roku o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( t.j. Dz.U. 2018 poz. 1314 z późn. zm.) 7.z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.) 8.z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) 9.z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2018 poz. 1454 z późn. zm.) 10.Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) 11.Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) a także wiedza w zakresie: - Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego) - Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Praca w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, Zglenickiego 42. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY REFERENT DS. WINDYKACJI GO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne na stanowisku: młodszego referenta ds. windykacji GOWykształcenie: min. średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku; Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe; Nieposzlakowana opinia; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; Czynne prawo jazdy kategorii BWymagania dodatkowe na stanowisku młodszego referenta ds. windykacji:doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie zbieżne z wymaganym na stanowisku, umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętność sprawnego korzystania z pakietu MS Office;
Nazwa pracodawcy: Związek Gmin Regionu Płockiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania wymagań niezbędnych/dodatkowych: list motywacyjny własnoręcznie podpisany;kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie http://zgrp.bip.org.pl/; kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260)- podpisane za zgodność z oryginałem; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260) własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu czynnego prawa jazdy kategorii B własnoręcznie podpisane. Oświadczenie o umiejętności obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętności sprawnego korzystania z pakietu MS Office; inne oświadczenia/zaświadczenie wymagane w ogłoszeniu o naborze- własnoręcznie podpisane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - Oferty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Nabór na stanowisko: młodszego referenta ds. windykacji GO - ogłoszenie nr 7/2018 z dnia 05.09.2018 roku na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty ukazania się ogłoszenia tj. do 19.09.2018 roku.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Związku Gmin Regionu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa i/lub test kwalifikacyjny o czym kandydaci zostaną poinformowani.Jednocześnie Związek Gmin Regionu Płockiego informuje i zastrzega, iż procedura naboru może być odwołana ( unieważniona ) w każdym czasie bez podania przyczyn.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 42
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 07.09.2018
Oferta pracy ważna do: 19.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn konwencjonalnych i sterowanych numerycznie, jakościowa kontrola produkowanych detali
ETC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Żory (śląskie)
Wykonywanie czynności bibliotecznych o charakterze porządkowym, przygotowywanie nowości wydawniczych do udostepnienia czytelnikom, systematyczna akcesja czasopism, prowadzenie statystyki dziennej i miesięczne odwiedzin i wypożyczeń, udzielanie informacji bibliotecznych, konserwacja księgozbioru, pomoc w organizowanych imprezach kulturalno-edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Będzin (śląskie)
- obszar produkcji: praca przy grilu, frytownicach, tosterach oraz garnirowaniu, uzupełnianie zapasów, przygotowywanie produktów (np. kanapek, sałatek, deserów) i półproduktów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń;- obszar sprzedaży: przygotowywanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, obsługa kasy związana z odpowiedzialnością za mienie powierzone na tym stanowisku zobowiązkiem zwrotu albo wyliczenia się, przyjmowanie, zestawianie i wydawanie zamówień, uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń;- prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu;- sala restauracyjna: prace porządkowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, sprzętów iczęści sanitarnej;- prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym wokół restauracji zgodnie zdyspozycjami pracodawcy;- zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie zobowiązującymi wMcDonalds procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi iochrony środowiska;- ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji;- kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji w tym: obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna i teren zewnętrzny; zgodnie zobowiązującymi w McDonalds procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi iochrony środowiska- wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką zgodnie zzasadami bezpieczeństwa restauracji i procedurami obowiązującymi w McDonald's;- sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji;- obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji w razie potrzeby;- wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy, w tym także odpowiedzialność za powierzony obszar funkcjonowania restauracji.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
-Praca na produkcji (3 zmiany, 8 godzin dziennie),-Na początek umowa zlecenie,-10,50 zł netto [na rękę] za godzinę,-Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie CV na ochronę - ul. Skarszewska 1 (przed bramą wejściową do zakładu).
MBF SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Tczew (pomorskie)
obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, wykonywanie pomiarów pod poszczególne produkty, sporządzanie ofert handlowych oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej, ścisła współpraca z biurem handlowym.
AITIX FIRMA EXPORT-IMPORT - 2017-04-04 - Bytom (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wiśniewo (mazowieckie)
Dostarczanie przesyłek listowych; sortowanie poczty
kontakt przez OHP - 2016-09-02 - Sosnowiec (śląskie)
pomoc w prowadzeniu spraw pracowniczych, pomoc w wprowadzaniu danych do systemu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Czarne Dolne (pomorskie)
Szycie tapicerki do wózków dziecięcych.
FIRMA HANDLOWA SIGMATEC MATUSZCZYK RAFAŁ - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie list płac sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji PFRON i ZUS przygotowywanie przelewów wynagrodzeń wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników Będziesz doskonalił znajomość przepisów dotyczących podatków, prawa pracy oraz prawa ubezpieczeń społecznych. CO
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Zapewnienie niezbędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Poniatowo (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie: 2 lata; zakres obowiązków: prace brukarskie, budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: wg. zleceń;
"BUDOWLANIEC" PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE NIESMAK RAFAŁ - 2017-05-04 - Zawadzkie (opolskie)
nauka sporządzania pism i faktur VAT
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków dla gości hotelu i restauracji.
kontakt przez OHP - 2017-08-04 - Niemcy (Niemcy)
Precyzyjne falcowanie arkuszy na maszynie formatu B1
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kielce (świętokrzyskie)
POBIERANIE PRÓB MATERIAŁÓW DO BADAŃ ORAZ ICH OZNAKOWANIE,WYKONYWANIE ANALIZ W ZAKRESIE OCENY PARAMETRÓW MATERIAŁÓW,WYKONYWANIE ANALIZ HPLC
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Skierniewice (łódzkie)
Pracownik biurowy - stażysta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Lubieszyn (pomorskie)
obsługa sieci przesyłu danych ostatniej mili, konfiguracja urządzeń klienckich, diagnostyka i obsługa osprzetu sieciowego
INFO-NET M.KASZUBA SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-05 - Tarnów (małopolskie)
Ogólny zakres obowiązków/charakterystyka pracy: zabezpieczenie terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim: obiektami budowlanymi; urządzeniami technicznymi; podlegającymi ochronie elementami środowiska przyrodniczego i kulturowego; prowadzenie dokumentacji budowy; organizowanie samej budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z: projektem i pozwoleniem na budowę; przepisami techniczno budowlanymi; przepisami prawa pracy, w tym regulacjami z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy; koordynowanie realizacji zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: na etapie opracowywania technicznych lub organizacyjnych założeń planowanych robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów, które mają być prowadzone jednocześnie lub kolejno; przy planowaniu czasu wymaganego do zakończenia robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów; koordynowanie działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawartych w przepisach, oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; zgłaszanie inwestorowi do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających; zapewnienie wykonania wymaganych przepisami lub ustalonych w umowie prób i sprawdzeń instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych przed zgłoszeniem obiektu budowlanego do odbioru; przygotowanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego, urządzeń oraz instalacji; uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad; prowadzenie negocjacji z podwykonawcami; budżetowanie realizowanych kontraktów,
TALMEX Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia miejsce pracy teren gminy Krasne
ACHILLES CENTRUM REHABLITACJI ORTOPEDYCZNEJ SABINA IWIŃSKA - 2018-03-28 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola placówek medycznych pod względem sanitarnym i higienicznym, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej, sprawozdań i opracowań z kontroli, praca na terenie Poznania i powiatu poznańskiego
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2017-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa wózka widłowego, pomoc w załadunku, transportowanie towarów, przyjmowanie i wydawanie towarów na podstawie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2017-10-26 - Sosnowiec (śląskie)
sprzedaż towarów w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Olkusz (małopolskie)
Tworzenie nowych projektów oraz modyfikacje już istniejących z zakresie konstrukcji urządzeń, opracowywanie dokumentacji technicznej i technologicznej nowych wyrobów, dokonywanie obliczeń wytrzymałościowych i sprawdzających, współpraca z kooperantami, poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych, prowadzenie projektu poprzez nadzór poprawności wykonywania części.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
PELLASX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Piła (wielkopolskie)
przyjmowanie dostaw, rozkładanie towaru w magazynie i wydawanie towaru, kontrola dostaw, kontrola stanów magazynowych, obsługa wózka widłowego, kontrola jakości przyjmowanego towaru z dokumentacją , dbanie o łądn i porządek na miejscu pracy , odpowiedzialność za powierzone mienieplanowanie i optymalizacja kosztów realizowanych zakupów materiałów montażowychidentyfikacja potrzeb oraz zapewnienie właściwego stanu magazynowego
TEXOM S.C. - 2016-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Dozorowanie obiektu
Przedsiębiorstwo Usługowe "JAREXS" Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Gdynia (pomorskie)
obsługa maszyn do produkcji produktów ze spienionych tworzyw sztucznych - pras, hydraulicznych, krajarek tasmowych ploterów, wprowadzanie danych do systemu
BENETT PEOPLE Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Natolin (mazowieckie)