MŁODSZY REFERENT DS. WINDYKACJI GO Płock oferta pracy Związek Gmin Regionu Płockiego
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. WINDYKACJI GO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników. Bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami. Dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie oraz podejmowanie czynności windykacyjnych: a) wyszukiwanie danych o potencjalnych źródłach majątkowych dłużnika pozwalających pokryć zaleglości wierzyciela z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; b) przygotowywanie i wysyłanie opomnień do uregulowania zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi; c) sporządzanie tytułów wykonawczych ich ewidencja oraz przekazywanie do odpowiedniego Naczelnika Urzędu Skarbowego. Przeprowadzanie postępowań podatkowych. Współudział w Dyżurach organizowanych w Urzędach Gmin - Członkach Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów. Pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.
Data publikacji: 2017-10-24
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Związek Gmin Regionu Płockiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników. Bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami. Dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie oraz podejmowanie czynności windykacyjnych: a) wyszukiwanie danych o potencjalnych źródłach majątkowych dłużnika pozwalających pokryć zaleglości wierzyciela z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; b) przygotowywanie i wysyłanie opomnień do uregulowania zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi; c) sporządzanie tytułów wykonawczych ich ewidencja oraz przekazywanie do odpowiedniego Naczelnika Urzędu Skarbowego. Przeprowadzanie postępowań podatkowych. Współudział w Dyżurach organizowanych w Urzędach Gmin - Członkach Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów. Pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY REFERENT DS. WINDYKACJI GO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie: min. średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku; 2. obywatelstwo polskie; 3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo skarbowe; 4. nieposzklona opinia; 5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe zbieżne z wymaganym na stanowisku, mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej; 2. umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w systemie operayjnym Windows oraz umiejętność sprawnego korzystania z pakietu MS Office; 3. zdolności organizacyjne; 4. zdolności komunikacyjne; 5. posiadanie własnego środka transportu. Na tym stanowisku wymagana będzie znajomość m.in. następujących ustaw: 1. z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902), 2. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2016 poz. 446 z późn zm.). 3. z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz.U. 2016 poz.1047 z późn. zm.), 4. z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 716 z późn. zm.), 5. z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2017 poz. 201 z późn. zm.), 6. 17 czerwca 1966 roku o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1201 z późn. zm.), 7. z dnia 13 listopada 2003 roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1453), 8. z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1870 z poźn. zm.), 9. z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579), 10. z dnia 13 wrzesśnia 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U 2017 poz. 1289). 11. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257) a także wiedza w zakresie: a) Działalności Stautowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego), b) Znajomości specyfiki Gmin - Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.
Nazwa pracodawcy: Związek Gmin Regionu Płockiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany. Kwestionariusz osobowy - do pobrania na stronie http://zgrp.bip.org.pl/. Oświadczenie o doświadczeniu zawodowym zawierające opis czynności na zajmowanych stanowiskach - własnoręcznie podpisany. Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych - podpisane za zgodność z orginałem. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.) - podpisane za zgodność z orginałem. Ośiwadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 922 z póżn. zm.) - własnoręcznie podpisane. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.) - własnoręcznie podpisane. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane. Oświadczenie o posiadaniu czynnego prawa jazdy kategorii B - własnoręcznie podpisane. Oświadczenie o umiejętności obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętności sprawnego korzystania z pakietu MS office. Inne oświadczenia/zaświadczenie wymagane w ogłoszeniu o naborze - własnoręcznie podpisane.Oferty należy dostarczać w zamkniętej kopercie z dopiskiem - "Nabór na stanowisku: młodszego referenta ds. windykacji GO" - ogłoszenie nr 8/2017 z dnia 18.10.2017 roku na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty ukazania się ogłoszenia tj. do 02.11.2017 roku. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoseniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Związkui Gmin Regionu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 42
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.10.2017
Data dodania oferty pracy: 24.10.2017
Oferta pracy ważna do: 02.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Pomoc techniczna klientom, dystrybutorom i inżynierom serwisu (w języku hiszpańskim i angielskim). Pomoc klientom w zapytaniach dotyczących części, weryfikacja reklamacji i przekazywanie koniecznych informacji o błędach personelowi odpowiedniego zespołu (klienci hiszpańskojęzyczni). Badanie, weryfikacja i rozwiązywanie zgłoszonych problemów sprzętowych, oprogramowania i dokumentacji (dokumentacja w języku angielskim). Tworzenie Notatek Technicznych i dokumentacji rozwiązywanych problemów (w języku hiszpańskim i angielskim).- Wynagrodzenie: 4500 PLN zł/brutto miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas określony: 02.01.2018 r. do 01.01.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 lub 7:00-15:00, 15:00-23:00, 23:00-7:00 lub 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + możliwa praca w soboty/niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum pół roku na stanowisku z wykorzystaniem znajomości j. hiszpańskiego. Wymagana bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego; umiejętność czytania dokumentacji technicznej (w języku angielskim). Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu biegłym w mowie, w stopniu średnio-zaawansowanym w piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie, w stopniu średnio-zaawansowanym w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Katowice (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie, pomoc klientom.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Łękawica (małopolskie)
praca jako spawacz
kontakt przez OHP - 2017-09-06 - Branice (opolskie)
obsługa klienta o profilu technicznym, wynagrodzenie 11,50 brutto/h ( przez 3 m-ce, następnie 12 zł /h), umowa o pracę tymczasową
WORK SERVICE S.A. - 2016-02-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć z chemii z zakresu Gimnazjum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Gimnazjum Specjalnym i Specjalnej Zasadniczej Szkole Zawodowej ( specjalna ze względu na stopień niedostosowania)
Fundacja Edu Sentencja - 2015-11-24 - Jóźwików (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń pralniczych
Z.P.U.H OLG-MAR Rudziński Wiesław - 2016-07-14 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
- organizacja i planowanie transportu,- sporządzanie dokumentów wysyłkowych,- kontrola terminowości dostaw do klienta,- przygotowywanie okresowych raportów i analiz,- poszukiwanie optymalizacji kosztów logistycznych,- fakturowanie,- rozliczanie produkcji
Alumast S. A - 2017-05-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
Ocenianie poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych znajdujących się w programie rozliczeniowym oraz programie SAP. Analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów zawartych w nadesłanych zleceniach. Zakładanie w systemie SAP zleceń dla podwykonawców firmy. Prowadzenie korespondencji mailowej z oddziałami w Niemczech. Monitorowanie zleceń. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Ista Shared Services Polska Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE: http://www.kzgm.katowice.pl/bip/oferty-pracy/o-naborze-pracownikow/3431-nabor-na-stanowisko-pomocnicze-i-obslugi-majstra-w-oddziale-eksploatacji-budynkow-nr-2-1-etat- http://www.kzgm.katowice.pl/bip/oferty-pracyKomunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko pomocnicze i obsługi: Majstra w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 2 (1 etat).Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:Organizowanie i kierowanie pracą pracowników w zakresie robót konserwatorskich i naprawczych, kontrolowanie wykonywanych prac pod względem zakresu i jakości,planowanie czasu pracy konserwatorów, dokonywanie przedmiarów i obmiarów robót, prowadzenie ewidencji czasu pracy podległych pracowników w systemie informatycznym prowadzonym w KZGM, rozliczanie zabudowanych materiałów,wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, a także sprawności przyłączy instalacji i urządzeń technicznych związanych z administrowaniem obiektów celem zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia w okresie ich użytkowania, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących napraw i usterek oraz ich ewidencjonowanie w systemie informatycznym, obsługa programu informatycznego w zakresie obiegu dokumentów i obsługi technicznej nieruchomości.Warunki pracy:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy Katowice, ul. Bednarza 60,- praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole.- Wynagrodzenie: od 2500 zł do 2600 zł brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony - do 6 miesięcy, docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-07-14 - Katowice (śląskie)
sporządzanie protokołów; kompletowanie dokumentów na komisje i sesje; obsługa korespondencji; pomoc w prowadzeniu innych bieżących spraw związanych z obsługą Biura Rady
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Reguły (mazowieckie)
Oferowanie klientom produktów bankowych oraz realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w placówce; opieka nad przypisaną bazą klientów i nawiązywanie nowych kontaktów z dbałością o jak najwyższą jakość obsługi
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-18 - Cieszyn (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli sanitarnych. Prowadzenie oraz nadzór nad rejestrami. Współudział w zapobieganiou i zwalczaniu ognisk epidemicznych. Udziała w pracacj sekcji od planowania do sprawozdawczości.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Żary - 2018-07-11 - Żary (lubuskie)
utrzymanie czystości w obiekcie wielopowierzchniowym3 zmiany
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
fakturowanie, przyjmowanie zleceń, kontrola magazynu, przygotowywanie paczek do wysyłki
EXIM CODING Grzegorz Śliwa - 2016-08-25 - Bukowno (małopolskie)
Obsługa stanowiska diagnostycznego, wykonywanie napraw, przeglądów i doposażeń, współpraca z biurem.
HUZAR POWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i wydawanie potraw dostosowanych do potrzeb klienta w stołówce produkcyjnej.
PHU "LUBINPEX" Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
pielęgnacja kwiatów, doradztwo i sprzedaż kwiatów
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Świerklaniec (śląskie)
Prace porządkowe na magazynie. Przestrzeganie procedur i standardów obowiązujących w obiekcie. Obsługa urządzeń dostępnych na magazynie. Drobne prace magazynowe.
P.Dussmann - 2018-06-14 - Częstochowa (śląskie)
Składanie i montaż reklam zgodnie z projektem, przygotowanie reklam do transportu
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Nowy Targ (małopolskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych na obiektach hydrotechnicznych (np. drobne naprawy zabudowy korytarza rzeki, ustawianie drewna napływowego, wycinka krzewów). Wykaszanie trway i porostów ciągnikiem-kosiarką, obsługa i konserwacja powierzoncyh narzędzi i maszyn. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2015-11-27 - Opole (opolskie)
młodszy referent / nabór staż do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Dobroń (łódzkie)
prowadzenie ewidencji, pomoc w wyszukiwaniu aktów prawnych, pozyuskiwanie środków inwestycyjnych, nadzór nad drogami powiatowymi, wypisywanie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Lubań (dolnośląskie)
Obsługa biura,spotkań konferencyjnychobsługa interesantów, prowadzenie ewidencji, rejestrów, zestawień,przygotowywanie umów, protokołów dostawyarchiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-22 - Pruszków (mazowieckie)
-
ZAKŁAD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2018-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie ofert handlowych dla nowych i istniejących klientów, wykonywanie zadań mających na celu osiągnięcie założeń biznesu (nadawanie odpowiednich priorytetów), identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z usługą i kontami klientów. Wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całość usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na obsłudze klienta rosyjsko i ukraińskojęzycznego i jest pracą związaną z call - center.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
Wydział Architektoniczno-Budowlany
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubań (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Tychy (śląskie)
dozorowanie terenu budowy
P.U. Jarexs Sp. z o.o - 2015-11-27 - Poznań (wielkopolskie)