MŁODSZY REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Hyżne oferta pracy URZĄD GMINY HYŻNE
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.2.Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym.3.Weryfikacja projektów inwestycyjnych.4.Koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie, łącznie z ich rozliczeniem.5.Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym:a)przygotowanie lub współudział w przygotowaniu założeń do opracowania dokumentacji technicznej planowanego zadania,b)występowanie o niezbędne dokumenty formalno-prawne dotyczące procesu inwestycyjnego i remontowego,c)sporządzanie kosztorysów inwestorskich,d)przygotowanie, dla Działu Zamówień Publicznych kompletnej dokumentacji technicznej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w celu ogłoszenia przetargu dla zadań remontowych i inwestycyjnych.6.Realizowanie zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym:a)przekazywanie wykonawcom placów budowy;b)sprawowania nadzoru i współpraca z wykonawcą, biurem projektów, inspektorem nadzoru przy realizacji zadań inwestycyjnych;c)odbiór i rozliczanie realizowanych inwestycji;d)sporządzenie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji.7.Zarządzanie budynkami i lokalami komunalnymi, w tym:a)prowadzenie książek obiektów;b)zlecanie przeglądów i remontów;c)nadzorowanie spraw związanych z eksploatacją budynków;d)planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją prac remontowych budynku Urzędu z wyjątkiem bieżącej konserwacji budynku;e)nadzór nad dostosowaniem budynków będących własnością gminy do wymagań p-poż.8.Przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót.9.Uczestnictwo w komisjach odbiorowych i gwarancyjnych.10.Bieżąca kontrola realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w tym zakresie.
Data publikacji: 2020-11-02
Lokalizacja: Hyżne (podkarpackie)
Pracodawca: URZĄD GMINY HYŻNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.2.Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym.3.Weryfikacja projektów inwestycyjnych.4.Koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie, łącznie z ich rozliczeniem.5.Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym:a)przygotowanie lub współudział w przygotowaniu założeń do opracowania dokumentacji technicznej planowanego zadania,b)występowanie o niezbędne dokumenty formalno-prawne dotyczące procesu inwestycyjnego i remontowego,c)sporządzanie kosztorysów inwestorskich,d)przygotowanie, dla Działu Zamówień Publicznych kompletnej dokumentacji technicznej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w celu ogłoszenia przetargu dla zadań remontowych i inwestycyjnych.6.Realizowanie zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym:a)przekazywanie wykonawcom placów budowy;b)sprawowania nadzoru i współpraca z wykonawcą, biurem projektów, inspektorem nadzoru przy realizacji zadań inwestycyjnych;c)odbiór i rozliczanie realizowanych inwestycji;d)sporządzenie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji.7.Zarządzanie budynkami i lokalami komunalnymi, w tym:a)prowadzenie książek obiektów;b)zlecanie przeglądów i remontów;c)nadzorowanie spraw związanych z eksploatacją budynków;d)planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją prac remontowych budynku Urzędu z wyjątkiem bieżącej konserwacji budynku;e)nadzór nad dostosowaniem budynków będących własnością gminy do wymagań p-poż.8.Przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót.9.Uczestnictwo w komisjach odbiorowych i gwarancyjnych.10.Bieżąca kontrola realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w tym zakresie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MŁODSZY REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hyżne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hyżne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, architektura, urbanistyka. 2.Posiadanie obywatelstwa polskiego.3.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.4.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.6.Nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1.Prawo jazdy kat. B.2.Umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.3.Umiejętność weryfikacji dokumentacji budowlanej zgodnie z przepisami prawa.4.Predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność, sumienność, terminowość, komunikatywność.5.Zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.6.Umiejętność pracy w zespole.7.Biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office.8.Znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych.9.Umiejętność kosztorysowania.10.Znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.Warunki pracy na stanowisku:1.Forma zatrudnienia: umowa o pracę.2.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.3.Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.4.Praca wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych.5.Praca umysłowa o charakterze administracyjnym, siedząca, przy komputerze powyżej 2 godzin dziennie, wymagająca kontaktów z petentami.6.Miejsce pracy - budynek Urzędu Gminy, Hyżne 103.7.Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2021.
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY HYŻNE
danePracodawcy_nip: 8132641102
danePracodawcy_regon: 000544177
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór załącznik nr 1 do ogłoszenia).2.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.3.Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy).4.Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).5.Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).6.Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).7.Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).8.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.9.Kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji i remontów (młodszy referent) w siedzibie Urzędu Gminy Hyżne, pokój nr 1 (sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne, w terminie do dnia 6 listopada 2020 r. Decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hyżne po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne oraz o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hyżne oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Hyżne.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.UWAGA: Urząd Gminy Hyżne nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓWZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Gminy Hyżne, dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty, dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych, podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: rzeszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1816
Gmina pracodawcy: Hyżne
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Hyżne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0651170
Adres strony pracodawcy: www.hyzne.pl
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.11.2020
Data dodania oferty pracy: 02.11.2020
Oferta pracy ważna do: 06.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5a1b0f955c883619e0a25686131e8930
Podobne oferty pracy
Montaż systemów hydraulicznych, kontrola systemów hydraulicznych, montaż urządzeń pomiarowych, montaż radiatorów, montaż zasuwy zamykajacej montaż żurawi.
HYDRO-INSTAL ROBERT ŚMIETANKOWSKI - 2016-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
1. Nagrywanie wywiadów.2. Rejestracja dźwięku.3. Przygotowanie nagranego materiału do emisji. 4. Obsługa programó edycyjnych wideo. 5. Administracja portalu informacyjnego.
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Tarnów (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Zabrze (śląskie)
Zapznanie się z przepisami i regulaminami
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
młodszy logistyk
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kończyce Małe (śląskie)
Wg programu stażuRM Wieś
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Stare Kurowo (lubuskie)
Prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie dokumntacji służbowej. Prowadzenie nadzoru nad obiegiem dokumntacji. Poznawanie zagadnień z zakresu Inspekcji Sanitarnej.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
operator koparko-ładowarki lub operator koparki
"BUDROST" Sp. z o.o. Robert Kłapyta - 2019-03-07 - Stryszawa (małopolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
ULTRA RÓŻAŃSKI WOJCIECH - 2018-10-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów Biura rachunkowego w zakresie księgowości, kadr i płac
Biuro Rachunkowe Małgorzata Gonta - 2019-12-31 - Ciechanów (mazowieckie)
- wykonywanie wszelkich prac związanych z obsługą korespondencji oraz urządzeń biurowych m.in. ksero i skaner;- weryfikowanie klientów i kierowanie do odpowiednich merytorycznie pracowników;- archiwizacja dokumentów;- wydawanie kart wędkarskich;- rejestrowanie sprzętu do połowu amatorskiego ryb;- przygotowywanie projektów pism urzędowych;współpraca przy prowadzeniu ekudkacji ekologicznych;
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
młodszy asystent
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE G.T.BUD GRZEGORZ TUZIMEK - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
pomoc mieszkańcom w wykonywaniu czynności związanych z higieną osobista i pielęgnacją; dostarczanie posiłków mieszkańcom zgodnie z zaleceniami dietetycznymi oraz pomoc w ich spożyciu; współuczestnictwo w realizacji grupowego programu terapii zajęciowej z zastosowaniem różnych form i metod aktywizacji z uwzględnieniem stanu fizycznego i psychofizycznego mieszkańca itp (zgodnie z programem stażu)
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Bełchatów (łódzkie)
organizacja transportów krajowych oraz międzynarodowych i nadzór nad ich poprawnym przebiegiem, sporządzanie i kontrola projektów dystrybucji
KWANGDUCK POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
POMOC MIESZKAŃCOM W WYKONYWANIU CZYNNOŚCI ŻYCIA CODZIENNEGO, TOALETA PORANNA, WIECZORNA, KĄPIELE, KARMIENIE ITP.;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB POLICEALNE (OPIEKUN MEDYCZNY, RATOWNIK MEDYCZNY, OPIEKUN W DPS), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE I W SYTUACJACH STRESOWYCH, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY Z OSOBAMI STARSZYMI, CHORYMI, NIEPEŁNOSPRAWNYMI;GODZINY PRACY: 07.00-19.00, 19.00-07.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 914557210 WEW.112,CV NA ADRES E-MAIL: sekretariat (at) dpskrucza.szczecin.pl ,LUB TRADYVYJNĄ POCZTĄ NA ADRES PRACODAWCY
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DOM KOMBATANTA IM.GEN.MIECZYSŁAWA BORUTY-SPIECHOWICZA - 2016-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc przy kompletowaniu zamówień dla klientów
MM WORK FORCE PROFESSIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-04 - Borówiec (wielkopolskie)
obsluga klienta anglojezycznego, włoskojęzycznego i francuskojęzycznego (telefonicznie, mailowo, poprzez czat), doradzanie klientowi wsprawach pracowniczych oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii kadrowych,pracowniczych. Praca z komputerem i excelem.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)
- OBSŁ. KLIENTA,- PRACA NA KASIE FISKALNEJ,- KWIATY W DONICZKACH, WIĄZANKI, BUKIETY, WIĘCE SPRZEDAŻ,- PODLEWANIE KWIATÓW,- WYMIANA WODY W WAZONACH,
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łódź (łódzkie)
Uczestnictwo w rozładunku surowców, uczestnictwo w produkcji pianki PU, przygotowanie linii produkcyjnej, obsługa maszyn krojących piankę PU.
MALBORSKIE ZAKŁADY CHEMICZNE "ORGANIKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-07 - Pogalewo Wielkie (dolnośląskie)
Podstawowym zadaniem jest zapewnienie kompleksowej opieki powierzonym Mieszkankom Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach. W tym celu młodszy opiekun przede wszystkim stymuluje rozwój i aktywizuje Mieszkanki wykorzystując różnorodne metody i narzędzia rehabilitacji lub terapii oraz aktywnie włączając się i wzmacniając profesjonalne działania w zakresie realizacji indywidualnego planu pracy i pomocy Mieszkance Domu.
kontakt przez PUP - 2020-11-18 - Siemionki (kujawsko-pomorskie)
Obsługa mobilna systemu dozoru i bezpieczeństwa
Europejskie Centrum Opieki Medycznej i Pomocy Rodzinie "CARE" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-07-20 - Zgierz (łódzkie)
Obowiązki:Odpowiedzialność za kompleksową realizację zadań w obrębie księgowości finansowej z wykorzystaniem systemu SAP.Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku francuskim.1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie i prowadzenie terapii zajęciowej dla skazanych oddziału terapeutycznego.
ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2018-04-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Bielawki (pomorskie)
wyrabianie ciasta, formowanie, pieczenie, układanie
Piekarnictwo- Cukiernictwo Marian Surma - 2019-05-06 - Biłgoraj (lubelskie)
Przygotowywanie potraw pod nadzorem wietnamskiego szefa kuchni.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Płock (mazowieckie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2020-02-11 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
mycie wózka, przewożenie gotowych wyrobów na wózku
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Łowin (kujawsko-pomorskie)