MŁODSZY PRACOWNIK PRODUKCJI Łęg oferta pracy Randstad Polska Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej
Stanowisko: MŁODSZY PRACOWNIK PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 250 PLN
Zakres obowiązków: praca na lini montażowej przy produkcji silników samochodowych, praca na magazynie dla osób które posiadają uprawnienia UDT na wózki.
Data publikacji: 2019-07-17
Lokalizacja: Łęg (dolnośląskie)
Pracodawca: Randstad Polska Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Japońska 6, 55-220 Łęg, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca na lini montażowej przy produkcji silników samochodowych, praca na magazynie dla osób które posiadają uprawnienia UDT na wózki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY PRACOWNIK PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelcz-Laskowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: operator zautomatyzowanej linii produkcyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodwe i uprawniwnia na OWW
Nazwa pracodawcy:
Randstad Polska Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Adres pracodawcy:
Swobodna 1, 50-088 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Swobodna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: operator zautomatyzowanej linii produkcyjnej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.07.2019
Data dodania oferty pracy: 17.07.2019
Oferta pracy ważna do: 07.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?70c318675a01bf5695761dccded489f7
Podobne oferty pracy
Szczegóły naboru na stronie www.sw.gov.pl w zakładce "praca"Wykształcenie min. średnie ekonomiczne; doświadczenie - dodatkowy atut; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Areszt Śledczy w Gliwicach - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)
Interpretacja i analiza wymagań biznesowych systemowych dla programistów, zbieranie i dokumentowanie wymagań, udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
Testowanie produktów tworzonych dla Klientów niezależnie oraz w ramach zakresu programu testowego, utrzymanie wysokiego standardu tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe, przeprowadzanie testów zgodnie z dokumentacją dostarczoną przez Klienta.
EPAM Systems Poland - 2017-03-30 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA PRZY OBSŁUDZE MASZYN DO SZAŃCOWANIA, SKLEJANIA, PRACA PRZY PRODUKCJI KARTONÓW, PRACA STOKĄCA
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)
Na powyższym stanowisku pracownik będzie przede wszystkim odpowiedzialny za tworzenie projektów wizualizacji pod znakowanie oraz projektowanie materiałów graficznych.
Inspirion Polska sp. z o.o. - 2019-07-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
Służba w systemie jednozmianowym, przy zwiększonej dyspozycyjności z racji charakteru służby.
Areszt Śledczy w Gdańsku - 2019-06-19 - Gdańsk (pomorskie)
-Nadzór nad stanem technicznym narzędzi,- Dostarczanie narzędzi do maszyn,- Obsługa tokarki / frezarki,- Nadzór nad stanem technicznym narzędzi-Kontakt telefoniczny: 607-288-011-Kontakt e-mail: zuzanna.sykutera (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-04 - Tczew (pomorskie)
Wsparcie zespołu marketingowego w bieżących pracach oraz realizacji strategii marketingowej. Tworzenie treści do materiałów reklamowych- mediów drukowanych i elektronicznych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Pomoc w prowadzeniu kampanii marketingowej z wykorzystaniem strony internetowej i social media. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji projektów: agencjami reklamowymi, eventowymi, interaktywnymi, drukarniami itp. Przygotowywanie prezentacji, raportów na potrzeby różnych działów. Pomoc oraz uczestnictwo w organizowaniu eventów i targów.
Atlanta Poland S.A. - 2018-02-21 - Gdańsk (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Sierpc (mazowieckie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 39/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Kontrola merytoryczna zbiorczych zestawień recept z aptek,2. Weryfikacja danych elektronicznych o obrocie lekami refundowanymi w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,3. Weryfikacja danych elektronicznych o obrocie lekami refundowanymi z zapisami na receptach,4. Udzielanie odpowiedzi na zapytania ze strony aptek, świadczeniodawców i świadczeniobiorców w zakresie związanym z refundacją leków. - Wynagrodzenie: od 2900 do 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe farmaceutyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 lat stażu pracy (w tym 3 lata pracy w zawodzie farmaceuty lub technika farmacji). Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 499),3. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1844 z późn. zm.),4. Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 kwietnia 2018 r. w sprawie recept lekarskich (Dz.U. z 2018 r., poz. 745),5. Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (w tym narzędzi Word, Excel),Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność poprawnego formułowania pism, umiejętność pracy pod presją czasu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z interesantami, rzetelność, samodzielność i odpowiedzialność. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-04-08 - Katowice (śląskie)
- bieżące zakupy części zamiennych i usług zgodnie z zapotrzebowaniem,- monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie problemów,- koordynacja transportów, nadzór nad jakością i terminowością dostaw, - współpraca z aktualnymi dostawcami, pozyskiwanie nowych dostawców, negocjacje cenowe,- udział w projektach optymalizacji kosztów,- przygotowanie deklaracji Intrastat,- rejestracja faktur w systemie,- aktualizowanie i rozwój bazy danych,- tworzenie porównań ofert, kalkulacji kosztów, raportów i analiz,- uczestnictwo w realizacji celów i zadań wynikających z polityki firmy w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
INDORAMA VENTURES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
analiza dokumentacji klienta, kalkulacja wyceny projektu, przygotowanie zleceń produkcyjnych, kontakt z klientami, nadzór nad terminami realizacji zleceń;
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Wykroty (dolnośląskie)
1.uzgadnianie, w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko sporządzanej dla projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,2.opiniowanie, w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,3.uczestniczenie, na wniosek organu samorządowego, w postępowaniu w sprawie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,4.wydawanie opinii w sprawie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięć zaliczanych do mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko,5.wydawanie opinii w zakresie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko,6.uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych projektów dotyczących budowy oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów,7.opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych dotyczących budowy oraz przebudowy obiektów budowlanych lub ich części,8.wydawanie opinii sanitarnych o możliwości zmiany sposobu użytkowania obiektu, uczestniczenie w odbiorach nowo wybudowanych obiektów lub obiektów w których nastąpiło rozszerzenie działalności lub zmiana sposobu użytkowania,9.kontrole obiektów w trakcie budowy, na wniosek strony,10.uczestniczenie w dopuszczeniu do użytkowania obiektów nowo wybudowanych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-11-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
bieżące wsparcie działu konsultingu i działu IT
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad realizacją zamówień, realizacja zamówień , wystawianie faktur, WZ, wystawianie zleceń itp. umiejętność obsługi systemu SYMFONIA handel.
AKCES-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Jasionka (podkarpackie)
Rejestrowanie kart pre-paid
kontakt przez OHP - 2016-10-10 - Świebodzin (lubuskie)
- krojenie biszkoptów- układanie wyrobów do pudełęk- nadziewanie ciastek- dbanie o porządek na stanowisku pracy, praca od poniedziałku do piątku
"GP PEOPLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie i zamawianie materiałów reklamowych oraz marketingowych, współpraca z agencjami zewnętrznymi, drukarniami, wspieranie bieżących działań marketingowych/nowych projektów/eventów, nadzór nad stronami internetowymi oraz aktualizowanie ich treści poprzez systemy CMS.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-08-04 - Kalisz (wielkopolskie)
Ewidencjonowanie danych w systemie: Wprowadzanie danych personalnych i płacowych do SAP w ustalonym terminie pod stałym nadzorem i wg procedur na podstawie dokumentów otrzymanych od klienta; Wprowadzanie danych dotyczących czasu pracy pracowników; Przeprowadzanie symulacji płac; Kontrolowanie i eliminowanie błędów w naliczaniu wynagrodzeń pod nadzorem kierownictwa; Kontrolowanie miesięcznych zestawień czasu pracy; Sprawdzanie poprawności wybranych akcji przeprowadzonych przez innych pracowników; Logowanie błędów w odpowiednich plikach; Zgłaszanie błędów klienta na web formach; Poszerzanie wiedzy i znajomości z zakresu obsługi programów oraz regulacji prawnych; -Archiwizacja, dokumentacja i wsparcie procesu: Archiwizacja wszystkich wymaganych dokumentów papierowych i elektronicznych; Informowanie wybranych jednostek organizacyjnych o wszystkich istotnych kwestiach i zapytaniach dotyczących procesu; Proponowanie i podejmowanie akcji usprawniających w celu zapobiegania ewentualnym błędom; -Inne: Aktywny udział w osiąganiu założonych poziomów metryk oraz innych celów jakościowych; Rozwiązywanie zleceń klienta zgodnie z obowiązującymi standardami komunikacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
OCHRONA OSÓB I MIENIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE MILE WIDZIANE, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIPRACODAWCA PROSI KIEROWAĆ SIĘ DO STOCZNI SZCZECIŃSKIEJ NA BRAMĘ KOLEJOWĄ / SKRZYŻOWANIE ULIC NOCZNICKIEGO I 1. MAJA, DO SZEFA OCHRONY ARES-SERVICE. NAJBLIŻSZY PODANY PRZEZ GPS ADRES, TO: UL. NOCZNICKIEGO 37.ADRES URZĘDOWY STOCZNI, TO SZCZECIN UL. ANTOSIEWICZA 1. BRAMA KOLEJOWA STOCZNI ZNAJDUJE SIĘ JEDNAK OK. 250 METRÓW DALEJ WZDŁUŻ PŁOTU STOCZNI.
ARES SERVICE SP. Z.O.O. - 2018-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ref.wyn
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
Młodszy instruktor ds. informatyki w Areszcie Śledczym
Areszt Śledczy - 2017-09-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
spawanie konstrukcji metodą 135, 136, 141, - prca: Opole lub Niemcy
"IMP-TECH" Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Bełchatów (łódzkie)
młodszy operator produkcji
kontakt przez OHP - 2016-12-17 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Praca resocjalizacyjna w kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
Zakład Karny we Włodawie - 2017-02-10 - Włodawa (lubelskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
-•Realizowanie analiz związanych z kontrolą jakości procesu oraz produktu gotowego,•Aktywne wspieranie i usprawnienia kluczowych procesów jakościowych•Odpowiedzialność za zgodność ze standardami jakościowymi we wspieranym obszarze •Wdrażanie i egzekwowanie zasad Dobrej Praktyki Wytwarzania, Systemu Zarządzania Jakością ISO 13485•Terminowe raportowanie wyników działu kontroli jakości.•Współpraca z innymi działami firmy,
Bowil Biotech Spółka z o.o. - 2018-02-09 - Władysławowo (pomorskie)