MŁODSZY OPERATOR PRODUKCJI Tczew oferta pracy RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: MŁODSZY OPERATOR PRODUKCJI
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Naklejanie etykiet na ramy okien, składanie profili PCV, przenoszenie ram spod maszyn na linie produkcyjne i na odwrót.
Data publikacji: 2018-09-06
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SKASZEWSKA, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naklejanie etykiet na ramy okien, składanie profili PCV, przenoszenie ram spod maszyn na linie produkcyjne i na odwrót.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MŁODSZY OPERATOR PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymaganie pożądanie: mile widziane doświadczenie w pracy produkcyjnej
Nazwa pracodawcy:
RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 103A, 80-244 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 103A
danePracodawcy_nrKraz: 16818
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 07.09.2018
Oferta pracy ważna do: 06.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie powieszchni biurowych i hal produkcyjnych.
Anmar Display Design Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Gdynia (pomorskie)
windykacja należności, przygotowywanie raportów finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja treści internetowych zgłaszanych przez uzytkowników pod kątem ich zgodności z wewnętrznymi politykami klienta. Sprawdzanie i odpowiadanie na zapytania, usprawnianie procesów klienta, celem zapewnienia wysokiej jakości usług.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
praca administracyjno - biurowa, kontakty z kontrahentami zagranicznymi, obsłiga giełd transportowych tj. timocom, trans, tele route itp., administracja zleceń transportowow - spedycyjnych, kontakty z kierowcami, planowanie pracy kierowców, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Stara Wieś (mazowieckie)
-Zarządzanie rozliczeniami międzyokresowymioraz fakturowanie kontraktów-Współpraca z partnerami dostaw,w celu zapewnienia efektywnego procesu-śledzenie finansów na poziomie transakcji-identyfikacja anomalii w środowisku przetwarzania faktur oraz proaktywne zapewnianie rozwiązań i ulepszeń-dokumentacja wymagań biznesowych, w tym kontroli dotyczących procesów
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Zabierzów (małopolskie)
rekrytacja, selekcja, wdrażanie pracowników z ukrainy , aktywne poszukiwanie pracowników do pracy z ukrainy, obsluga systemu Aselo
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta w restauracji, przygotowanie sali do obsługi kelnerskiej; praca w godz. 11.00-22.30, także w soboty i niedziele; I umowa na okres próbny
ZUBRZYCKA MAŁGORZATA KAWIARNIA "PRZY JAKUBIE" - 2018-09-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
pomoc i towarzyszenie mieszkańcowi w codziennych czynnościach z zakresu higieny osobistej. Uczestniczenie w procesie rehabilitacji i aktywizacji mieszkańca, współpraca w tym zakresie z rehabilitantem i terapeutą zajęciowym. Praca z osobami starszymi i niepełnosprawnymi, wymagającymi całodobowej opieki.
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 - 2018-04-27 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. obsługi właścicieli nieruchomości należy m.in.1) przyjmowanie oraz wstępna weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;2) pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.3) weryfikacja formalnej poprawności deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;4) ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do sprawdzenia zgodności z przedstawionymi deklaracjami za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie m.in. danych z raportów wykonania;5) rozdysponowywanie zweryfikowanych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi do poszczególnych Działów/Zespołów, w tym za pomocą elektronicznego obiegu dokumentów;6) rozdysponowywanie informacji o konieczności wszczęcia postępowania podatkowego do Zespołu windykacji.7) obsługa w zakresie m.in.:- udzielania informacji nt. systemu gospodarowania odpadami, w tym zasad segregacji,- udzielania informacji nt. zasad wypełniania oraz pomocy przy w wypełnianiu deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wniosków o odbiór odpadów remontowo budowlanych i innych dokumentów związanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi,- przyjmowania i realizacji wnoszonych reklamacji właścicieli nieruchomości poprzez program Temida,- udzielania wstępnej informacji o płatnościach/zaległościach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,8)drukowanie i rozdysponowywanie kodów kreskowych oraz udzielania informacji nt. systemu identyfikacji pojemników i worków,9) organizacja oraz koordynacja dyżurów w gminach, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-20 - Płock (mazowieckie)
Praca w dziale utrzymania ruchu. Praca w systemie 3-zmianowym w przedziale czasowym: 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Łódź (łódzkie)
Serwis śniadań ,przygotowywanie potraw, przygotowywanie zaplecza kuchni do obsługi zleceń
Pałac Brzezina Sp.z o.o - 2018-02-13 - Brzezina (dolnośląskie)
Tworzenie standardów QA dla nowych i aktualnychprojektów: o dokumentacja jakościowa; o plany kontroli; oinstrukcje kontroli; o karty SPC; o wizualizacje. Przeprowadzanie audytów zgodnie z przyjętym planem,dokumentowanie procesu i raportowanie o wynikach; Bieżący kontakt z klientem, współudział przy określaniuprzyczyn powstawania niezgodności oraz opracowywaniudziałań korygujących i zapobiegawczych po reklamacjachklienta; Inicjowanie programów rozwojowych imodernizacyjnych w celu poprawy jakości procesów iproduktów; Analizę kluczowych dla organizacji wskaźnikówjakościowych. Wymagane doświadczenie: Min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej z branżyautomotive; Dodatkowe wymagania: Znajomość ISO 9001:2015 oraz ISO/TS 16949:2009; Dobra znajomość pakietu Ms OfficeJęzyki obce: angielski(biegły), niemiecki(biegły)
KAYSER AUTOMOTIVE SYSTEMS KŁODZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
Młodszy Asystent: wizytacje placówek oświatowych w zakresie promocji zdrowia.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw nepalsko-indyjskich
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów z Ukrainy i państw rosyjskojęzycznych, kontrola operacji gospodarczych klientów pod kontem prawa ukraińskiego w zakresie przepisów o rachunkowości i opodatkowaniu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
świadczenie usł. opiekuńczych, gospodarczych i pielęgnacyjnych nad chorym w domu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Cewice (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Opoczno (łódzkie)
-planuje, organizuje i prowadzi zajęcia wychowawcze-sprawuje opiekę wychowawczą nad dziećmi-zapewnia wychowankom warunki prawidłowego rozwoju-prowadzi wymaganą przepisami prawa dokumentację-zna przepisy prawa w realizacji swych zadań
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Chojna (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn w procesie produkcji, prowadzenie dokumentacji napraw i awarii maszyn, kontrolowanie i dbanie o urządzenia pomiarowe oraz inne urządzenia, kontrolowanie oraz identyfikowanie komponentów używanych do produkcji.
Dr.Schumacher Sp. z o. o. - 2018-01-30 - Lubań (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż art spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa gości w restauracji.
BEST Henryk Ryczek - 2016-08-22 - Zamość (lubelskie)
Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Węgierska Górka (śląskie)
- Przygotowanie różnorodnych analiz finansowych oraz badań typu desk research,
- Współpraca przy opracowywaniu biznes planów, wycen przedsiębiorstw, wniosków dotacyjnych oraz wniosków kredytowych,
- Wsparcie rozwoju biznesu, w tym współudział w pozyskiwaniu Klientów, oraz
- Realizacja różnorodnych zadań bieżących związanych z funkcjonowanie małej firmy.
Resulto Sp. z o.o. Business Consulting - 2015-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa taboru- nadzór nad stanem technicznym, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie protokołów przekazań. Komunikowanie się z zagranicznymi klientami firmy oraz pracownikami (firma międzynarodowa).
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Zgierz (łódzkie)
* Aktywna obsługa Klientów ubiegających się o kredyt ratalny,weryfikacja zdolności kredytowej, sprzedaż umów kredytowych,ubezpieczeń oraz innych produktów finansowych iubezpieczeniowych dostępnych w ofercie Banku, * Realizacjawyznaczonych planów sprzedażowych, * Budowanie trwałej relacji zKlientami, * Dobór oferty adekwatnej do potrzeb Klienta.Praca od 9-21 w systemie równoważnym.
Work Service S.A - 2018-01-12 - Opole (opolskie)
Obsługa gości, serwowanie dań ciepłych i zimnych oraz napoi.
kontakt przez OHP - 2016-12-23 - Przemyśl (podkarpackie)
transport krajowy
FIRMA TRANSPORTOWO HANDLOWA Piotr Nowicki - 2018-01-26 - Jutrosin (wielkopolskie)
Katering, przygotowywanie dań kuchni ciepłej i zimnej (śniadania i obiady).
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Legionowo (mazowieckie)