MŁODSZY MENEDŻER DS. ZGODNOŚCI I KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY MENEDŻER DS. ZGODNOŚCI I KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 10 000 PLN
Zakres obowiązków: - Zarządzanie globalnym problemami w procesie wyliczania ryzyka technologii informacyjnej dla banku- Współpraca z wieloma departamentami i zespołami (IT, Finanse, Metodologia Wyliczania Ryzyka, Oficerowie Ryzyka, Kierownictwo Ryzyka Operacyjnego) w celu rozwiazywania problemów w kalkulacji ryzyka jak również problemów wynikłych w ramach wprowadzania nowych funkcjonalności w procesie- Kontrola, monitorowanie i analiza danych niezbędnych do wyliczenia ryzyka dla banku jak również weryfikacja, czy wszystkie procedury i wewnętrzne regulacje są przestrzegane przez pracowników banku- Świadczenie usług dla oficerów odpowiedzialnych za potwierdzanie ryzyka dla banku, branie udziału w spotkaniach, odpowiadanie na zapytania, wprowadzanie nowych kontroli, usprawnianie procesu- Raportowanie ryzyka do kierownictwa banku, regulatorów, audytorów, partnerów biznesowych
Data publikacji: 2018-09-27
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie globalnym problemami w procesie wyliczania ryzyka technologii informacyjnej dla banku- Współpraca z wieloma departamentami i zespołami (IT, Finanse, Metodologia Wyliczania Ryzyka, Oficerowie Ryzyka, Kierownictwo Ryzyka Operacyjnego) w celu rozwiazywania problemów w kalkulacji ryzyka jak również problemów wynikłych w ramach wprowadzania nowych funkcjonalności w procesie- Kontrola, monitorowanie i analiza danych niezbędnych do wyliczenia ryzyka dla banku jak również weryfikacja, czy wszystkie procedury i wewnętrzne regulacje są przestrzegane przez pracowników banku- Świadczenie usług dla oficerów odpowiedzialnych za potwierdzanie ryzyka dla banku, branie udziału w spotkaniach, odpowiadanie na zapytania, wprowadzanie nowych kontroli, usprawnianie procesu- Raportowanie ryzyka do kierownictwa banku, regulatorów, audytorów, partnerów biznesowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY MENEDŻER DS. ZGODNOŚCI I KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wykształcenie średnie, - 3 letnie doświadczenie w obszarze: kontroli, ryzyka, audytu, bezpieczeństwa, IT lub ryzyka operacyjnego- Doświadczenie w pracy w środowisku Linux- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku- Doświadczenie w pracy przy rozwiazaniach systemowych w zakresie ryzyka technologii informacyjnej - Doświadczenie w pracy przy monitorowaniu centralnych systemów alertowych- Bardzo dobra znajomość zagadnien z zakresu ryzyka technologii informacyjnej, produktow i metod wyliczania ryzyka- Znajomość przepływu informacji niezbędnych do kalkulacji i agregowania ryzyka- Znajomość sytemów używanych do wyliczania i raportowania ryzyka IT (ISC)- Bardzo dobra znajomość języka angielskieo
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ ZARZĄDZANIEM
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 27.09.2018
Oferta pracy ważna do: 11.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie zawodowe; wymagane doświadczenie zawodowe; umiejetność naprawy samochdów ciężarowych, plandek; prace naprawcze ciągników lub plandek; miejsce pracy Gliwice;
NIKA-TRANS Transport i Spedycja Piotr Konwerski - 2015-12-03 - Gliwice (śląskie)
Transport komponentów pomiędzy maszynami; transport materiałów na produkcję i do magazynu; dodatkowe zlecenia od lidera zmiany.Trzy zmiany. Umowa na 1 rok.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Łódź (łódzkie)
1) tworzenie: bibliografii regionalnej w programie Aleph/Marc 21, kwerend, zestawień tematycznych, 2) wyszukiwanie i udostepnianie informacji na określony temat, 3) prowadzenie kawiarenki internetowej, obsługa czytelników w systemie zmianowym, 4) prowadzenie działalności edukacyjno-kulturalnej. Praca w godz.: 7:30-15:30, 10:45-18:45. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - Joanna Gaworska-Wandas, tel.: 71 33 52 223, Anna Waszczuk , tel.: 71 33 52 225, kadry (at) wbp.wroc.pl
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie i realizacja procesu wychowawczego, opieka i prowadzenie zajęć z grupą, indywidualna praca z dzieckiem
Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza - 2017-08-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
bardzo dobra znajomość rynku budowlanego na terenie Azji Południowej, pozyskiwanie nowych klientów z terenu Azji, utrzymywanie, doskonalenie relacji z obecnymi kontrahentami i zapewnianie najlepszej jakości obsługi, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, budowanie i zarządzanie bazą klientów, monitorowanie rynku, sytuacji gospodarczej, analizowanie działań sprzedażowych konkurencji na terenie Azji Południowej, budowanie wizerunku firmy, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji, doradztwo, wyjazdy zagraniczne
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Piaseczno (mazowieckie)
Sporządzanie różnego rodzaju potraw, a w szczególności: stalników i pierogów kresowych. Jedna zmiana, umowa zlecenie
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
-prowadzenie badań nieniszczących w ramach posiadanych kwalifikacji-dbałość o przebieg badań zgodnie z przyjętymi procedurami oraz instrukcjami-prowadzenie dokumentacji związanej z badaniami NDT-kontrola wizualna produktu-bieżące raportowanie niezgodności-potwierdzanie zgodności materiałów produkcyjnych oraz wyrobów gotowych-nadzór nad wyrobem niezgodnym - inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych
Pratt & Whitney Tubes Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Niepołomice (małopolskie)
odbieranie połączeń przychodzących, wykonywanie połączeń wychodzących, sprzedaż produktów firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy
WORK SERVICE SA - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
- opracowanie, doskonalenie i prototypowanie metodologii niezależnej weryfikacji cen (IPV)- opracowanie. dokonywanie przeglądów i zatwierdzanie modeli stosowanych w korektach testach warunkach skrajnych- dokonywanie przeglądów i zatwierdzanie metodologii oraz dokumentacji biznesowej w zakresie wyceny i innych zastosowań, zgodnie z politykami zarządzania
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa klienta, nadzór nad dokumentacją, nadzór nad prawidłową realizacją umów handlowych;
FORMA SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Świdnica (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw chińskich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Segregowanie, pakowanie, składanie odzieży do wysyłki.
Full Job Polska sp. z o.o. , sp. k. - 2018-06-26 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu bieżących spraw Referatu Kultury i Spraw Społecznych
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Reguły (mazowieckie)
- Obsługa i kontrola działania urządzeń na produkcji w strefie technologicznej,- Przygotowanie, uruchamianie urządzeń sterowanych numerycznie, - Kontakt telefoniczny: 58-535-20-59.- Kontakt e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-07 - Tczew (pomorskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
FHU JACEK BAŁCHAN - 2017-03-31 - Malawa (podkarpackie)
kompleksowa sprzedaż samochodów marki Skoda, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji firmowej, realizowanie planów i polityki handlowej firmy, realizacja załozonych celów, utrzymywanie stałych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. Jawna - 2016-07-04 - Tychy (śląskie)
Obsługa studentów, prace w archiwum
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
- prace pomocnicze w kuchni: np. obieranie warzyw
"LUNA" S.C. Sławomira Pakosz, Szymon Misiewicz - 2017-08-01 - Karpacz (dolnośląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami chińskimi, budowanie i utrzymanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientom z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Dbanie o prawidłową wizualizację salonu, weryfikacja dostaw towaru, obsługa urządzeń sklepowych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowo-księgowych, bezpośrednia obsługa klienta, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
-analiza systemów ERP, IT oraz ich wdrazanie w Polsce- Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Zabierzów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Białystok (podlaskie)
-Obsługa maszyn sterowanych numerycznie-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres e-mail: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-06-16 - Tczew (pomorskie)
obsługa maszyn do obróbki drewna
HOLZWIL WOJCIECH WILENTO - 2016-09-16 - Stare Kurowo (lubuskie)
Prace montażowe, kontrola jakości części, obsługa wtryskarek, przygotowanie części do lakierowania, prace pomocnicze przy produkcji
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Tychy (śląskie)
•Przyjmowanie oraz wydawanie komponentów na produkcję•Poprawne kompletowanie towarów•Dbałość o porządek na magazynie•Obsługa urządzeń i narzędzi na magazynie
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Niepołomice (małopolskie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, współpraca z działami firmy, badania potrzeb klientów, budowanie partnerskich relacji.
Vadain International Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)