MŁODSZY KUCHARZ Sochaczew oferta pracy Kebab King Star-MD Saiful Islam

Stanowisko: MŁODSZY KUCHARZ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie potraw kuchnii bengalskiej
Data publikacji: 2017-06-28
Lokalizacja: Sochaczew (mazowieckie)
Pracodawca: Kebab King Star-MD Saiful Islam
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 10, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Przygotowanie potraw kuchnii bengalskiej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY KUCHARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sochaczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sochaczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sochaczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kucharze
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość kuchnii bengalskiej
Nazwa pracodawcy: Kebab King Star-MD Saiful Islam
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 10, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: sochaczewski
Gmina pracodawcy: Sochaczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sochaczew
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kucharze
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.06.2017
Data dodania oferty pracy: 27.06.2017
Oferta pracy ważna do: 11.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Planowanie i organizacja zajęć edukacyjnych oraz czasu wolnego dzieciom do lat 3, wykonywanie czynności pielęgnacyjno higienicznych
Żłobek A KUKU! Przedszkole ABC Ewa Stec-Dobrzyńska - 2017-10-09 - Tychy (śląskie)
Prace murarskie, prace narzędziami niezmechanizowanymi, prace zbrojarskie, ciesielskie, szalunkowe oraz transport ręczny
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Manowo (zachodniopomorskie)
praca przy produkcji rur z tworzyw sztucznych, obsługa maszyn na produkcji, dbanie o wysoką jakość produktów, dbanie o porządek w miejscu pracy. Praca w Zabrzu. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia na umowę o pracę tymczasową.
Manpower Group Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Zabrze (śląskie)
Wykonywanie napraw maszyn i urządzeń, usuwanie awarii. Wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem przeglądów. Prowadzenie prac konserwacyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń na zakładzie. Planowanie i zamawianie części zamiennych. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń.
SCAFOM-RUX Polska Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Zabrze (śląskie)
pomoc w archiwizacji,pomoc w przygotowywaniu korespondencji do wysyłkiobsługa komputera, ksero,
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Leszno (wielkopolskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, podczas procesów budowlanych (sieciowych i drogowych) na terenie budowy. Sporządzanie i przedstawianie jednodniowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.- Wynagrodzenie 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech misięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - czas trwania kontraktu (około 1 roku). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Praca również w dwie soboty w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek - technik BHP , mile widziane osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym. Na ofertę mogą aplikowac również osoby po kursie technik/ inspektor BHP. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie telefoniczny (9:00-18:00) (tel.: 501-535-875) lub e-mail: michal (at) bhpgroup.pl
BHP Group Sp. z O.O. - 2017-08-21 - Zabrze (śląskie)
Wstępna obróbka owoców, warzyw i mięsa. Przygotowywanie dań kuchni orientalnej.
VPD Sp. z o.o - 2018-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
Zakład Karny Iława - 2017-02-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Rekrutacja i koordynacja pracy zatrudnionych osóbObsługa kadrowa pracowników
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
wyksz. wyższe, mile widziane doświadczenie,
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Prowadzenie szkoleń grupowych oraz konsultacji indywidualnych z zakresu poradnictwa zawodowego. 2. Organizacja spotkań z pracodawcami na terenie Wrocławia. 3. Towarzyszenie uczestnikom podczas rozmów kwalifikacyjnych oraz podczas nabywania umiejętności społecznych i zawodowych. 4. Promocja działań i wydarzeń organizowanych przez WCI w lokalnym środowisku oraz w mediach społecznościowych. 5. Prowadzenie odpowiednich rejestrów związanych z wypracowaniem efektu zatrudnieniowego. 6. Wypracowanie efektu zatrudnieniowego - minimum 20%. 7. Prowadzenie rejestrów związanych z obecnością uczestników na zajęciach. 8. Organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wspracia przewidzianych w zadaniu. 9. Koordynacja zajęć reintegracji zawodowej odbywających się u pracodawców. 10. Ścisła współpraca z kadrą projektu, zwłaszcza w zakresie aktywizacji zawodowej uczestników. 11. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Doradca zawodowy we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 28 czerwca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 w godz.: 8.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie fizycznego bezpieczeństwa osób i mienia. Chronienie przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem.Miejsce pracy: Wrocław, Syców.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 669-440-369 lub osobisty.Oferta przeznaczona jest dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Informacja o ofercie w sali A.
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
realizowanie procesów księgowych związanych z weryfikacją i księgowaniem faktur od dostawców za zakup towarów i usług w korespondencji z zamówieniami, nieustanny kontakt z zakładami klienta w Turcji, wspieranie inicjatyw mających na celu poprawę procesów księgowych, raportowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Kraków (małopolskie)
- Tworzenie planów grupowania maszyn,- Opracodawnie dokumentacji w 2D i 3D- Opracowywanie nowych rozwiązań kontrukcyjnych, projektowanie,- Wynagrodzenie do ustalenia,Kontakt: telefon 58 530-50-84, e-mail" j.zygowska (at) mtm-gmbh.com
M+P PRZEMYSŁOWE URZĄDZENIA MYJĄCE S.A. - 2017-06-02 - Tczew (pomorskie)
kasjer- sprzedawca (Poznań)
Dino Polska S.A. - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
-wykonywanie operacji w systemie Oracle , monitorowanie procesów w RMS systems, wykonanie czynności zamknięcia poszczególnych okresów,-dbałość o kompletność i czasowość dokonywanych procesów,-monitorowanie transakcji księgowych w systemie Oracle, dokonywanie korekt,-wyrównywanie wahań i rozbieżności kont klientów,-wprowadzanie faktur do systemu-wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Zabierzów (małopolskie)
Praca z osobami pozbawionymi wolności.Sporządzanie opinii psychologicznych.
ZAKŁAD KARNY W WIERZCHOWIE - 2017-06-28 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
rozwiazywanie bieżących problemów na linii produkcyjnej,definiowanie i wdrażanie działań korygujących/zapobiegawczych, szkolenia operatorów produkcji kontrolerów jakości, współpraca z inżynierami jakości dostawców w ramach definiowania i rozwiązywania problemów z komponentami, doskonalenie procesów i przepływu informacji w dziale jakości, rozpatrywanie zmian technicznych,definiowanie zakresu kontroli komponentów i wyrobów gotowych, przygotowywanie FMEA procesu, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie zapewnienia spełnienia wymagań, prowadzenie projektów optymalizujących proces produkcji, udział w przeprowadzaniu analizy ryzyka i kategoryzacje komponentów ze wzglęgu na ich stopień krytyczności
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
1. Zapoznanie z przepisami bhp i p.poż.2. Zapoznanie ze strukturą organizacyjną Starostwa Powiatowego w Łęczycy:- regulamin organizacyjny- regulamin pracy- instrukcja kancelaryjna.3. Obsługa kancelaryjno-biurowa:- przyjmowanie pism, wniosków i rejestrowanie ich zgodnie z instrukcją kancelaryjną- rejestracja korespondencji przychodzącej- przygotowywanie korespondencji do wysłania- przepisywanie pism na komputerze- obsługa urządzeń biurowych (telefon, faks, komputer, kserokopiarka)- sporządzanie sprawozdań oraz protokołów z posiedzeń- przygotowywanie dokumentacji do archiwum- obsługa sekretariatu- prowadzenie rejestrów.4. Doręczanie korespondencji na terenie Łęczycy, z wyłączeniem listów i przesyłek do osób prywatnych.5. Przyjmowanie zgłoszeń do Refereatu Rejestracji Pojazdów w Wydziale Komunikacji.6. Wykonywanie poleceń przełożonych w zakresie działalności Wydziału.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Łęczyca (łódzkie)
zapewnienie opieki wychowankom w placówce opiekuńczo-wychowawczej, praca indywidualna z dzieckiem, udzielanie pomocy dziecku w rozwiązywaniu problemów, zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, opieka zdrowotna i kształtowanie nawyków prozdrowotnych, organizowanie różnych zajęć, uczenie odpowiedzialności, przygotowywanie do samodzielnego życia, współdziałanie z instytucjami zajmującymi się sprawami dziecka
POWIATOWE CENTRUM OPIEKI I WYCHOWANIA w Lubinie - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)
- przygotowanie sprzętu laboratoryjnego, pobieranie próbek i wykonywanie bieżących analiz laboratoryjnych parametrów fizycznych i chemicznych- opracowywanie wyników przeprowadzonych badań - nadzór nad procesem produkcyjnym od strony jakości produktu
Rado Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Ławnica (podkarpackie)
Prowadzenie analityki do kont zapasów materiałowych, prowadzenie ewidencji środków trwałycgh, wycena arkuszy spisowych z inwentaryzacji
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2017-01-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Przygotowywanie dań kuchni azjatyckiej, praca w zespole z pracownikami z Bangladeszu, znajomośc języka angielskiego konieczna z uwagi na potrzebę komunikowania się z menadżerem. Praca w godzinach 9.00-24.00. Okres zatrudnienia: 2 lata
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Śrem (wielkopolskie)
- przyjmowanie zgłoszeń, - monitorowanie zgłoszeń, - udzielanie konsultacji, - przygotowywanie raportów, - badanie satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-monitorowanie sieci, serwerów i aplikacji, działania monitorujące ( reakcje na alarmy generowane przez narzędzia monitorowania), wykonywanie codziennych czynności (sprawozdania , kontrole podstawowe itp )
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Monitoruje działalność portfela kont i kontaktuje się z klientami w zakresie opóźnień w płatnościach. • Określa odpowiedniąmetodę pobierania zapłaty od zaległych rachunków i rozwiąże spory dotyczące rozliczeń i odbioru klientów. • zawierazalecenia dotyczące wykorzystania pomocy osób trzecich w celu zbierania długów. • Pomaga analitykom kredytowym w ustalaniu limitów kredytowych. • Może również pomóc w procesie zwrotu produktu. • pomaga w odpisach, roszczeniach prawnych i monitoruje postępowanie upadłościowe klientów
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kraków (małopolskie)
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu podlegania ubezpieczeniu społ. i zdrow. rolników, zapoznanie się z zasadami opracowywania dokumentacji, kompletowanie dokumentacji, zapoznanie sie z procedurami , praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy, przyjmowanie interesantów, archiwizowanie i segregowanie dokumentów. Praca pn-pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bełchatów (łódzkie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie średnie, obsługa komputera, obsługa sprzętu biurowego, znajomość programu Word, Excell.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Realizacja procesów obsługi Klientów. Przyjmowanie i rozwiązywanie lub przekazywanie zgłoszeń. Rozwiązywanie zgłaszanych problemów w ramach umiejętności nabytych podczas szkoleń. Udzielanie informacji Klientom. Pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp.
QUMAK S.A. - 2017-11-17 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska.Nadzór nad utrzymaniem zieleni, nad gospodarką zadrzewieniami oraz utrzymaniem cieków wodnych i stawów na terenie miasta i gminy.
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2016-07-05 - Września (wielkopolskie)