MŁODSZY KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ Bytów oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie
Stanowisko: MŁODSZY KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc rodzinom zastępczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, zapewnienie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, udzielnie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej. Praca w terenie- powiat bytowski.
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Bytów (pomorskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Miła 26, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc rodzinom zastępczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, zapewnienie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, udzielnie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej. Praca w terenie- powiat bytowski.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia , socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie na dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji, lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka, nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona i ograniczona, wypełniła obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe, jest obywatelem polskim za zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Miła 26, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata, że wypełniła obowiązek alimentacyjny w przypadku , gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata , że jest obywatelem polskim z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, prawo jazdy kat. B, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Wymagane dokumenty nalezy składać do dnia 31.10.2017 r. w PCPR ul. Miła 26 77-100 Bytów
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Życiorys, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata, że wypełniła obowiązek alimentacyjny w przypadku , gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata , że jest obywatelem polskim z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, prawo jazdy kat. B, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Wymagane dokumenty nalezy składać do dnia 31.10.2017 r. w PCPR ul. Miła 26 77-100 Bytów
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytów
Ulica pracodawcy: Miła
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁA OPIEKA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.10.2017
Data dodania oferty pracy: 18.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zdolności manualne, dokładność. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Mile widziane umiejętności posługiwania się lutownicą. Godziny pracy: 7.00- 15.00. Umowa na okres próbny 3 miesiące
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Słupsk (pomorskie)
-Obsługa maszyn produkcyjnych,-kontakt telefoniczny 508-009-880, e-mail: szymon.tybus (at) workservice.pl
WORK SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-16 - Tczew (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie badań technicznych pojazdów
Stacja Paliw "PETSUL" Spółka Jawna Peć Mirosław, Peć Małgorzata - 2017-12-06 - Majdan Wielki (lubelskie)
Wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów. Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finansowego (TB- Trial Balnce). Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletności wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.Wymagania pracodawcy:wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego w stopniu biegłym.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie magazynów, prace biurowe, doraźne dozorowanie osadzonych.
Areszt Śledczy w Lesznie - 2016-02-02 - Leszno (wielkopolskie)
1. Wykonywanie prac związanych z archiwizacją dokumnetów.2. Skanowanie i digitalizacja materiałów PODGiK.3. Reprodukcja map i dokumentów udostępnianych z zasobu PODGiK.4. Udzielanie informacji o posiadanym zasobie geodezyjno-kartograficznym, sposobie jego wykorzystania i udostępniania.5. Współpraca w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję wychodzącą z Wydziału.6. Właściwe użytkowanie pomieszczeń i sprzętu oraz zabezpieczenie ich po zakończeniu pracy.7. Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz infomracji niejawnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Łęczyca (łódzkie)
praca w laboratorium
Instytut Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie - 2017-05-19 - Pszczyna (śląskie)
obsługa maszyn produkcyjnych
SANPRO-PTS BPO - 2015-12-02 - Żary (lubuskie)
obsługa urządzeń biurowych, adresowanie pism wychodzących, archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Wierzbica (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Analiza przepisów związanych z rozliczeniami podatkowymi, testowanie oprogramowania, testowanie danych w plikach XML ( e- Deklaracje )
IPS Przedsiębiorstwo Informatyczne Konopka Marcin - 2016-05-09 - Siedlce (mazowieckie)
Zapoznanie z przepisami BHP, ppoż, ochrony danych osobowych, instrukcjami, regulaminami, obiegiem dokumentów.Zapoznanie się z zasadami archiwizacji dokumentów i przepisami KPA. Nauka obsługi urządzeń biurowych: ksero, fax, drukarki, skaner, centrala telefoniczna.Nauka kontrolowania zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego i ochrony środowiska, projektem budowlanym, warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, pozostałą dokumentacją budowy i wiedzą techniczną.Sprawdzanie i analizowanie dokumentów wymaganych do rozpoczęcia użytkowania. Przygotowanie w toku prowadzonych postępowańadministracyjnych projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń.Przygotowanie decyzji administracyjnych, obsługa klientów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji. Sporządzanie pism i sprawozdań, przygotowywanie projektów decyzji, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
wykonywanie zadań zgodnie z instrukcją wykonania usługi i zakreswm obowiązków
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- koordynacja spraw administracyjno-technicznych (flota, budynki, media itp.), - ewidencja i zakup odzieży roboczej, - zaopatrzenie biura w materaiły, - negocjowanie i nadzór nad umowami, - koordynowanie sparaw/zadań dla przełożonych (zakup biletów lotniczych, załatwianie spraw w urzędach), - przygotowanie zestawień/raportów/prezentacji. Praca w godz.: 7:30-16:00 (pół godziny bezpłatnrej przerwy). Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: k.dorociak (at) samwha.com
SAMWHA POLAND Sp. z o.o. - 2017-02-28 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Rozwiązywanie problemów technicznych o nieznacznym skomlikowaniu i pomoc we wdrażaniu usprawnień u klientów. Odpowiedzialność za część cyklu wdrażania projektu u klienta. Współpraca z innymi zespołami w ramach firmy w celu konfiguracji, wdrażania oraz bieżącego nadzoru rozwiązań sieciowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, wystawianie zaświadczeń o zarobkach), przygotowanie, prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji kadrowej pracowników,Wprowadzanie i aktualizowanie danych pracowników w systemie kadrowo płacowym.Udział w naliczaniu wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców,kontrola szkoleń BHP i badań lekarskich,sporządzanie raportów kadrowo płacowych.
Gerdins Cable Systems Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa programu excel
FRIGO LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Radomsko (łódzkie)
przygotowywanie dokumentów związanych z dostawami części i akcesoriów, analiza zużycia części i generowanie zamówień zaopatrzeniowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych i informowanie o nich Kierownika Magazynu, minimalizowanie stanów magazynowych przy jednoczesnym zapewnieniu dostępności części, nadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw części do firmy, udział w tworzeniu okresowych zamówień i analiz zapasów magazynowych, bieżący kontakt z klientami dotyczący części zamiennych, planowanie miesięcznych zapasów części zamiennych dla serwisu na podstawie systemu oraz danych przedstawionych przez klienta, dbanie o sprzęt,k wyposażenie i porządek na stanowisku pracy, postępowanie zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami i instrukcjami z zakresu ISO 9001 oraz 14001; przestrzeganie zasad postępowania w odniesieniu do znaczących aspektów środowiskowych występujących na stanowisku pracy a w szczególności zasad selektywnego zbierania odpadów i oszczędzania energii elektrycznej.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Janki (mazowieckie)
Osoba, która zajmuje się montażem, instalacją, konserwacją i naprawą sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń elektronicznych.
"Atut" Eugeniusz Halczak - 2016-02-10 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, księgowanie faktur, sporządzanie list płac
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-26 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
udział w pracach związanych z wdrażaniem systemu monitorowania faktur zużycia mediów w budynkach gminnychudział w przygotowywanych akcjach edukacyjno-informacyjnychpomoc przy realizacji aktualnie realizowanych projektów dofinansowanych ze źródeł zewnetrznych udzielanie informacji klientom urzedu na temat mozliwych żródeł dofinansowania inwestycji związanych z ograniczeniem zuzycia energi, ochroną powietrzaudział w pracach przy programie udzielania dotacji na modernizacje żródła ogrzewania i montażu odnawialnych żródeł energii mi.n. wykonywanie wizji lokalnychmonitorowanie wdrażania oraz pomoc przy przygotowaniu aktualizacji planu gospodarki niskoemisyjnej, założen do planu zaopatrzenia w ciepłopomoc przy tworzeniu i wysyłce dokumentów: pism, projektów, zarządzeń, wniosków o dofinansowanie, o płatnośćuzupełnianie baz danych w referaciezapoznanie sie z ustawami: o samorządzie gminnym, prawie zamówin publicznych, KPA, prawie energetycznycm, o efektywności energetycznej oraz odnawialnych żródłach energii
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
obsługa i poszukiwanie nabywców sprzedawanych towarów, rejestracja zamówień na towary, przygotowywanie ofert sprzedaży, reklamacje, w tym w języku obcym (chińskim)
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca na magazynie, pomoc przy załadunku i rozładunku towarów.
Augustowianka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-03 - Augustów (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-testowanie produktów tworzonych dla Klientów niezależnie oraz w ramach zakresu programu testowego;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -wykorzystuje różne metody testowe w zależności od typu produktu;-przeprowadzanie testów zgodnie z dokumentacją dostarczoną przez Klienta;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do grupy zarządzającej aplikacjami. Administrowanie, zarządzanie bazami SAP. Odpowiedzialność za monitorowanie i utrzymanie systemów SAP, zgodnie z określonymi umowami serwisowymi. Codzienne monitorowanie systemu ( zatrzymywania i uruchamiania), planowanie SAP- niestandardowych zadań. Zarządzanie użytkownikami, zmieniając SAP Kernel na poziomie systemu operacyjnego, obsługi transportowych, aktualizacji i tworzenia nowej dokumentacji systemu.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dozorowanie obiektu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna obsługa klientów, udzielanie informacji. Praca na trzy zmiany [Godzina zakończenia pracy] : 06:00
PayTel SA - 2017-05-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kontrola stanu technicznego obiektów.Ustalanie potrzeb remontowych budynków.Zlecanie wykonania prac konserwacyjno naprawczych nieruchomości.Nadzorowanie prac zleconych do wykonania.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)