MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI (W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO STAŻU PRACY) W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ (W ZESPOLE ZAMIEJSCOWYM W TORUNIU)(NR 6246) Toruń oferta pracy Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy
Stanowisko: MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI (W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO STAŻU PRACY) W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ (W ZESPOLE ZAMIEJSCOWYM W TORUNIU)(NR 6246)
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań na stanowisku: a) przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;b) przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c) kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;d) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.Miejsce wykonywania pracy: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - Wydział Kontroli Gospodarki Finansowej (Zespół Zamiejscowy w Toruniu) Uwaga: w tym prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego w odległości do ok. 90 km od siedziby Zespołu Zamiejscowego w Toruniu.
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań na stanowisku: a) przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;b) przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c) kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;d) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.Miejsce wykonywania pracy: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - Wydział Kontroli Gospodarki Finansowej (Zespół Zamiejscowy w Toruniu) Uwaga: w tym prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego w odległości do ok. 90 km od siedziby Zespołu Zamiejscowego w Toruniu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od stażu pracy i doświadczenia zawodowego kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI (W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO STAŻU PRACY) W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ (W ZESPOLE ZAMIEJSCOWYM W TORUNIU)(NR 6246)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:a) obywatelstwo polskie; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;d) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia).Wymagania dodatkowe:a) wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, podatków; b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach samorządu terytorialnego;c) znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word); d) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, mobilność; e) prawo jazdy kat. B;
Nazwa pracodawcy: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 35, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta kandydata musi zawierać: list motywacyjny zawierający informacje o posiadanym wykształceniu oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia oraz życiorys (CV);9. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: wkgf (at) bydgoszcz.rio.gov.pl lub przesyłać na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy, 85-224 Bydgoszcz, ul. Św. Trójcy 35 - w terminie do dnia: 31 grudnia 2019 r.Informacje dodatkowe: a) przewidywane wynagrodzenie brutto: w przedziale od 3.100,00 zł do 3.500,00 zł. Kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od stażu pracy i doświadczenia zawodowego kandydata. b) oferty doręczone do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy - po upływie terminu o którym mowa w pkt 9 - nie będą rozpatrywane; c) kandydaci spełniający warunki formalne zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja dotycząca naboru. Izba zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną osób wybranych na podstawie otrzymanych ofert. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA POTRZEBY REKRUTACJI/KONKURSÓW PRZEPROWADZANYCH W REGIONALNEJ IZBIE OBRACHUNKOWEJ W BYDGOSZCZY Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 35; 2. administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod (at) bydgoszcz.rio.gov.pl lub telefonicznie 52 37 68 245; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia bieżącego postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); Pani/Pana dane będą przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); w związku z konkursami na członka kolegium i prezesa Izby na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz Rozporządzenia Ministra SWiA z dnia 19 stycznia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przeprowadzania konkursu na prezesa regionalnej izby obrachunkowej (Dz. U. Nr 10 poz. 93), Rozporządzenia Ministra SWiA dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przeprowadzania konkursu na członków kolegium regionalnej izby obrachunkowej (Dz. U. Nr 130, poz. 1396 z późn. zm.); 4. odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Prezes Rady Ministrów (konkursy), poczta; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez miesiąc od zakończenia rekrutacji, w przypadku udzielonej zgody kandydata 2 lata, dane osobowe związane z konkursami na członka kolegium i prezesa zgodnie z przepisami prawa; 6. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy bydgoszcz (at) rio.gov.pl; 7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji lub w związku z ogłoszonymi konkursami. Administrator Danych OsobowychDaniel Jurewicz Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler finansowy
Data dodania oferty pracy: 06.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?601a7a2cc7032515efa4fd89319ae23b
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie dokumentów od klientów biura, kompletacja dokumentów, wstępne czynności księgowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wydawanie dokumentów sprzedaży, raportowanie, wykonywanie i rozsyłanie ofert, obsługa wagi samochodowej, wystawianie faktur sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU, USŁUG I PRODUKCJI RÓŻNEJ "LAPIS" SP. Z O. O. - 2017-07-21 - Łażany (dolnośląskie)
Zakłady Metalowe ZA-MET SP. Z O.O. z siedzibą w Katowicach są firmą produkcyjną w dziedzinie metalowych mebli, ławek, koszy, stojaków na worki na śmieci itp.- Firma oferuje: Pracę w renomowanej firmie na długi okres. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Zarobki odpowiednie do prezentowanych umiejętności i doświadczenia.- Zakres obowiązków: Obróbka plastyczna i spawanie metali. Przygotowanie i opracowanie procesów technologicznych dla produkowanych wyrobów stalowych. Usprawnienia w zakresie technologii wytwarzania. Tworzenie kart materiałowych i rozkroju dla bieżących zleceń. Opracowanie kalkulacji technicznej i obliczanie opłacalności wyrobów. - Wynagrodzenie: 2100 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość programu AUTOCAD. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. - Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 513-272-613) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) za-met.pl
ZAKŁADY METALOWE "ZA-MET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-15 - Katowice (śląskie)
Pomoc w obsłudze procesu uruchamiania współpracy z kotrahentem, pomoc w bieżącej obsłudze pozyskanych kontrahentów, obsługa korespondencji działu
"PayTel" S. A. - 2016-09-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
świadczenie usług opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Weryfikacja treści (zdjęć, filmów, tekstu) pod kątem zgodności z polityką klienta
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Kraków (małopolskie)
opieka nad dziećmi do lat 3zabiegi higieniczno-pielęgnacyjnezajęcia opiekuńczo-wychowawcze
Żłobki Miejskie - 2017-12-21 - Cieszyn (śląskie)
- Zapewnienie rożnych usług administracyjnych HR dla wybranych firm Volvo Group, - Weryfikacja, wprowadzanie danych do systemów HR, - Aktualizacja procedur i dokumentacji, - Bieżące wsparcie, dostarczanie informacji i rozwiązań w obszarze administracji HR dla menedżerów i spotkań HR, - Zapewnienie poufności przetwarzanych danych HR.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca z kontrahentami w zakresie płatności zobowiązań, kontrola prawidłowości dokumentów finansowych i ich obiegu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaz produktów bankowych, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing). Praca w godzinach 9.00-17.00, okres próbny trwa 3 miesiące, kolejna umowa na okres 1 roku
EURO BANK S.A. - 2016-11-23 - Śrem (wielkopolskie)
- Obsługa maszyn sterowanych numerycznie,- Kontakt telefoniczny: 607-288-011- Kontakt e-mail: zuzanna.sykutera (at) grupaprogres.pl
PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-05 - Tczew (pomorskie)
praca na linii montażowej, wzrokowa kontrola jakości, obsługa komputera
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Smolice (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
1. Czuwanie nad ogólnym stanem higieny osobistej mieszkanców, pomoc przy kąpieli, goleniu.2. Karmienie mieszkańców, których stan tego wymaga.3. Pomoc w organizowaniu zajęc kulturalnych i sportowo-rekreacyjnych.4. Pomoc w organizowaniu i realizacji zakupów dla mieszkańców.5. Czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców.6. Pomoc w utrzymaniu czystości w pokojach mieszkańców.7. Pomoc w utrzymaniu porządku w szafach i szafkach mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
Dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru,Przygotowanie i umieszczenie prawidłowych oznaczeń cenowych,Dbanie o uprzejmą obsługę klienta,Szybka i staranna obsługa klientów przy kasach.
kontakt przez OHP - 2019-02-19 - Lublin (lubelskie)
Praca przy kurniku przy obsłudze hodowli kur niosek. Zapewnienie odpowiednich warunków hodowli. Zapewnienie odpowieniej ilości paszy. karienie kur niosek: dawkowanie paszy i pojenie. Chwytanie kur na potrzeby hodowlane, weterynaryjne. Obsługa automatów do zdawania paszy, wody. Zgłaszanie opiekunowi wszystkich nieprawidłowości. Dbałość o czystość zwierząt. utrzymywanie porządku na kurniku. Przestrzeganie przepisów sanitarnych w celu uniknięcia chorób odzwierzęcych.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Skrzypiec (opolskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FINANSOWYCH I UBEZPIECZENIOWYCH, TAKICH JAK KREDYTY, POŻYCZKI, KARTY KREDYTOWE KLIENTOM SKLEPU AUCHANWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI: KOMUNIKATYWNOŚĆ, NASTAWIENIE NA CEL, PRACA ZESPOŁOWA,MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY I CHĘĆ ROZWOJU W BRANŻY FINANSOWEJpraca: czas równoważny w godzinach 8-22miejsce pracy: Punkt Doradztwa Finansowego w CH Auchanwynagrodzenie 2160 zł + premiaKONTAKT TELEFONICZNY LUB CV NA EMAIL: oney_rekrutacja (at) oney.com.pl
ONEY POLSKA S.A. - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Lubaszcz (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie jakości wyrobu i tworzywa, sporządzanie protokołów i raportów
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ujście (wielkopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Gnojno (kujawsko-pomorskie)
nadzór robót remontowo-budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kompletacja towarów spożywczych, przeładunek towarów, konfekcjonowanie towarów.
YURIY VALDMAN - 2017-11-24 - Będzieszyn (pomorskie)
całodobowa opieka nad dzieckiem
Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Powiatu Człuchowskiego - 2019-08-29 - Człuchów (pomorskie)
-Obsługa maszyn produkcyjnych,-kontakt telefoniczny 508-009-880, e-mail: szymon.tybus (at) workservice.pl
WORK SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-16 - Tczew (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
dbałość o walory estetyczne i marketingowe stoiska, promowanie i sprzedaż produktów spółki, promowanie marki i spółki, profesjonalna obsługa klientów, współpraca z działami zamówień i księgowości, przygotowanie zestawień dziennych obrotów
LEKS Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Obowiązki:•wprowadzanie danych o zrealizowanej produkcji do programu;•sporządzanie raportu dziennego na podstawie kart produkcji dziennej;•odpisywanie na zleceniach jak i na rzutach wykonywanych elementów;•sporządzanie i prowadzenie harmonogramu produkcji jednostkowej;•planowanie produkcji tygodniowej;•zbieranie raportów produkcji wyprodukowanego betonu z węzłów betoniarskich
ZBYCH-POL & MOBET SPÓŁKA Z O.O. - 2019-08-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
-sprzedaż zza lady-obsługa klienta-utrzymanie porządku
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-Bieżąca konserwacja i nadzór nad stanem technicznym narzędzi,-Kontakt telefoniczny: 58 535-20-59-Kontakt e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-18 - Tczew (pomorskie)