MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ W ZESPOLE ZAMIEJSCOWYM W TORUNIU Toruń oferta pracy REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W BYDGOSZCZY O/TORUŃ
Stanowisko: MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ W ZESPOLE ZAMIEJSCOWYM W TORUNIU
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: a)przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;b)przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c)kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;d)przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W BYDGOSZCZY O/TORUŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piekary 37/39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;b)przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c)kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;d)przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ W ZESPOLE ZAMIEJSCOWYM W TORUNIU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:a) obywatelstwo polskie; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c ) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;d) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia). Wymagania dodatkowe:a) wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, podatków; b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach samorządu terytorialnego;c) znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych; d) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, mobilność; e) prawo jazdy kat. B;
Nazwa pracodawcy:
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W BYDGOSZCZY O/TORUŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Św. Trójcy 35, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta kandydata musi zawierać: list motywacyjny zawierający informacje o posiadanym wykształceniu oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail wkgf (at) bydgoszcz.rio.gov.pl lub przesyłać na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy, 85-224 Bydgoszcz, ul. Św. Trójcy 35 - w terminie do dnia: 31 grudnia 2019 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Św. Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: Nadzór nad działalnością budżetową
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler finansowy
Data dodania oferty pracy: 06.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?36c122f49574a6da5bebf2b9c0a69f22
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Świdnica (dolnośląskie)
j/w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
- monitorowanie systemów- zarządzanie konfiguracją- przetwarzanie żądań użytkowników końcowych- bierze udział w zmianie kodu, opracowywaniu skryptów i Hotfix, tworzeniu wydań
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
Praca w magazynie dwie zmiany w godzinach 6-22.00
Zakład Produkcyjno-Handlowy CRAWTICO Adam Krawczyk - 2017-12-12 - Siepraw (małopolskie)
Stała współpraca z kierownikiem oraz asystentem firmy sprzątającej, pomoc przy nadzorze nad realizacja grafików miesięcznych ekip sprzątających (w tym w języku ukraińskim lub rosyjskim), pomoc przy prowadzeniu rekrutacji oraz szkoleń nowych pracowników ( w tym w języku ukraińskim lub rosyjskim), pomoc w kontakcie z klientami telefonicznie i droga mailową ( w tym z klientami z zgranicy w języku rosyjskim lub ukraińskim).
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
pomoc przy sporządzaniu wypisów i wyrysów
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Wyrzysk (wielkopolskie)
prace fizyczne, kompletowanie, dokładanie towaru oraz wydawanie towaru
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Poznań (wielkopolskie)
organizowanie i prowadzenie działań opiekuńczo-wychowawczych wobec dzieci w oparciu o obowiazujacy plan zajęć
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Biała Podlaska (lubelskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI MASZYN ROLNICZYCH
ARMASZ - ARKADIUSZ LECIEJEWSKI - 2016-10-19 - Pakosław (wielkopolskie)
pomoc przy archiwizacji dokumentów z zakresu Wydziału
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Piła (wielkopolskie)
- Obróbka konstrukcji metalowych, kształtek, siatek cięto-ciągnionych.- Wynagrodzenie: od 3000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 8:00-16:00 + soboty. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok na podobnym stanowisku. Samodzielność, dobra organizacja pracy, precyzja, dokładność. Kontakt e-mail: studio (at) metaldomus.pl
METALDOMUS PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-16 - Katowice (śląskie)
kontrola i nadzór nad środkami spożywczymi, używkami i przedmiotami użytku, obiektami żywieniowymi i żywnościowymi, udział w opiniowaniu dokumentacji projektowej pod względem wymagań higieniczno- zdrowotnych modernizowanych i nowo otwieranych zakładów żywnościowo- żywieniowych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-04-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-08 - Koło (wielkopolskie)
Praca z osobami pozbawionymi wolności.Sporządzanie opinii psychologicznych.
ZAKŁAD KARNY W WIERZCHOWIE - 2017-06-28 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc przy archiwizacji dokumentów firmy. Pomoc w dokumentowaniu bieżących inwestycji firmy. Pomoc w gromadzeniu materiałów na stronę internetową. Kontakt z klientem. Wysyłanie zapytań ofertowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Brwinów (mazowieckie)
- Aktywne pozyskiwanie, sprzedaż i obsługa klientów biznesowych B2B, kompleksowe doradztwo w obszarze należności, badanie potrzeb klienta i wdrażanie odpowiednich rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami, uczestnictwo w spotkaniach z klientami, stała współpraca z innymi specjalistami z naszej firmy.- Wynagrodzenie: 3500 - 5000 zł/brutto + prowizja od wyników sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min średnie (osoba trakcie studiów) lub wyższe. Wymagany 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie sprzedaży B2B. Łatwość nawiązywania kontaktów, doskonałe umiejętności komunikacyjne, umiejętność obsługi komputera, inicjatywa, energia, zapał do pracy. Kontakt telefoniczny (512-095-045) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: m.solecka (at) expertus.biz.pl
"EXPERTUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Katowice (śląskie)
Szczegóły naboru dostępne są na stronie: https://dksubkowy.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/10652_nabor-na-stanowisko-mlodszy-instruktor.html
DOM KULTURY W SUBKOWACH - 2019-09-27 - Subkowy (pomorskie)
przyjmowanie dostarczonego towaru
METRO PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE - JAROSZ JADWIGA - 2017-09-07 - Radom (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami prowadzenia akt osobowych i inne
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Młodszy Księgowy
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Suwałki (podlaskie)
Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego.Przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
Projektowanie i konstruowanie węzłów mechanicznych przy remontach, modernizacji urządzeń dźwignicowych, współpraca z klientami dostawcami usług i materiałów, UDT.Jedna zmiana, umowa na okres próbny.kontakt z pracodawcą: Zbigniew Fryc tel. 71-356-54-77, z.fryc (at) dozamel.plInformacja o ofercie w sali F.
DOLNOŚLĄSKIE ZAKŁADY USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "DOZAMEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
udział w kontrolach w obiektach użyteczności publicznej, pomoc przy pobieraniu wód wody do badań laboratoryjnych zapoznanie z rodzajem i obiegiem dokumentów, praca z dokumentami
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wejherowo (pomorskie)
- praca biurowa / administracyjna;- utrzymanie kontaktów z klientami i współpracownikami.Praca od pon. do pt. od 8:00 do 16:00
Płoszyński Andrzej PHU Car Audio Design - 2019-05-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw.
FHU DAMIAN CZAPLA - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
układanie kostki brukowej
Janusz Piotrowski TECH TRANS - 2019-02-12 - Przasnysz (mazowieckie)
jw
TELEFUN TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym, z przepisami BHP, strukturą organizacyjną.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Piła (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
Areszt Śledczy Krasnystaw - 2018-01-31 - Krasnystaw (lubelskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)