MŁODSZY INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO-CZŁONKOWSKICH Opole oferta pracy Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Stanowisko: MŁODSZY INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO-CZŁONKOWSKICH
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługa Rady Nadzorczej w tym: obsługa posiedzeń Rady, przygotowywanie i kompletowanie materiałów, sporządzanie protokołów i uchwał, prowadzenie sekretariatu Rady Nadzorczej; bezpośrednia obsługa klienta oraz prowadzenie spraw członkowskich, lokalowych i organizacyjnych; w ramach zastępstwa - obsługa sekretariatu Spółdzielni
Data publikacji: 2020-12-07
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa Rady Nadzorczej w tym: obsługa posiedzeń Rady, przygotowywanie i kompletowanie materiałów, sporządzanie protokołów i uchwał, prowadzenie sekretariatu Rady Nadzorczej; bezpośrednia obsługa klienta oraz prowadzenie spraw członkowskich, lokalowych i organizacyjnych; w ramach zastępstwa - obsługa sekretariatu Spółdzielni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO-CZŁONKOWSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa sekretariatu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy:
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
danePracodawcy_nip: 7540340217
danePracodawcy_regon: 000488208
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Katowicka
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.12.2020
Oferta pracy ważna do: 14.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea02f25ff52ecd8cbab430d3096c6992
Podobne oferty pracy
upowszechnianie czytelnictwa wśród mieszkańców miasta i powiatu głogowskiego, współpraca z placówkami oświatowymi i środowiskiem lokalnym
Miejska Biblioteka Publiczna im. Galla Anonima - 2018-11-16 - Głogów (dolnośląskie)
osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna jest za zarządzanie zespołem pracowników i prawidłowy przebieg procesu produkcyjnego, zabezpieczenie ciągłości pracy wydziału, nadzór nad terminową realizacją zleceń, nadzór pracy urządzeń, ciągów technologicznych, rozwiązywanie problemów produkcyjnych, usprawnienia procesów i kontrolę ich zgodności z dokumentacją techniczną, dba o terminowość, efektywność, jakość i bezpieczeństwo pracy
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO - POZNAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-12-08 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa administracyjna wydziału, aktualizacja dokumentacji, pomoc w organizacji spotkań, realizacja zamówień administracyjnych.
ETC plus Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Układanie kart czytelników , pomoc przy organizowaniu imprez dla dzieci, pomoc przy ewidencj zbioru, obsługa czytelnikaOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Kontrola budów, prace biurowe związane z dokumentacją budowy, utrzymaniem użytkowanych obiektów, prowadzeniem rejestrów i dzienników biurowych
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Giżycku - 2018-09-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
koordynacja pracowników tymczasowych z Europy Wschodniejprzygotowywanie dokumentów finansowo - księgowychsporządzanie projektów pism i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej przygotowywanie raportów do kierownikaobsługa urządzeń biurowych
Progres HR International Sp. z o. o. - 2019-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa zamówień, klientów, kontakty z dostawcami, wsparcie działu sprzedaży, wystawianie i obsługa faktru sprzedaży, windykowanie należności, wprowadzanie danych
MARCO-OIL POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-11 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
pakowanie na linii produkcyjnej, kontrola jakości produktu oraz pomoc w zaopatrzeniu linii produkcyjnej w surówce
DECORA S.A. - 2017-07-12 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obróbka drewna na podstawowych obrabiarkach stolarskich, obróbka drewna narzędziami ręcznymi.
POLONIS - OKNA DREWNIANE Bohdan Polonis - 2019-02-06 - Juszkowo (pomorskie)
Obsługa gości, obsługa baru. Praca w godz. 7-19, 14-22 w Ustroniu Morskim (Cechsztyn), również w soboty i niedziele.
Interferie S. A. - 2018-10-29 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
montaż elementów hydrauliki siłowej
HYDROBIG Górski Krzysztof Górska Martyna s.j. - 2017-06-06 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie precesem opiekuńczo-wychowawczym wyznaczonych wychowanków oraz organizowanie zajęć dla dzieci.
CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "SWOBODA" - 2020-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:-bieżąca kontrola poprawności działania urządzeń-raportowanie wszelkich usterek-obsługa wykrawarek, zbrojenie maszyny-wykonywanie pomiarówOferujemy:-pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej-możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym-liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowy-zdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klienta-stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki frekwencyjna oraz premia kwartalna uzależniona od wyniku finansowego firmy, dodatek za pracę w nocy, dodatek 20% za pracę w systemie 4-brygadowym (dwa ostatnie w zależności od obszaru i stanowiska)-gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistów-bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładku-pracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali-2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej cenie-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego MOMProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-05-09 - Tczew (pomorskie)
Prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca biurowa- pomoc w prowadzeniu sekretariatu jednostki administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale sprzedaży oprawoświetleniowych.
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-22 - Białogard (zachodniopomorskie)
PRACA W ARCHIWACH WYDZIAŁOWYCH, SEGREGOWANIE AKT, POMOC PRACOWNIKOM W OBSŁUDZE STRON
kontakt przez PUP - 2020-05-08 - Dębica (podkarpackie)
pomocnicze prace na budowie
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Żory (śląskie)
Pomoc w przygotowaniu potraw, dań obiadowych, burgerów, kebabów
Anna Borkowska "RODZINNE SMAKI" - 2020-05-25 - Mielno (zachodniopomorskie)
Szczegółowe obowiązki:-Wprowadzanie zapisów księgowych w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji wszystkich operacji finansowych,-Kontrola stanu należności i zobowiązań,-Wsparcie w zakresie kontroli wydatków, -Pomoc przy sprawdzaniu listy płac,-Aktualizacja danych finansowych,-Wsparcie zespołu księgowego w zamknięciach okresów (miesiąc, kwartał), -Wspomaganie innych działań księgowośc
Impresa Pizzarotti & C. S. p. a. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce - 2017-05-23 - Białystok (podlaskie)
Rozliczanie sprzedaży, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym, kontakt z kontrahentem w sprawach dotyczących faktur i płatności, współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/ zamówieniem.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Luzino (pomorskie)
- Mycie głowy, strzyżenie damskie, męskie, dziecięce, modelowanie, upięcia, farbowanie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + % od obrotu. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Druga umowa na czas określony 12 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00, 12:00-20:00 + soboty: 9:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe fryzjerskie lub może być osoba bez wykształcenia kierunkowego posiadająca kurs fryzjerski. Doświadczenie NIE jest wymaagane. Kontakt telefoniczny (10:00-20:00) (Tel. 793-049-594) lub e-mail: michalkazimierczyk95 (at) gmail.com
Studio Urody Monique - Michał Kazimierczyk - 2018-09-25 - Katowice (śląskie)
ewidencjonowanie dokumentów, zamieszczanie ogłoszeń pracy; umawianie spotkań z kandydatami; zakładanie teczek osobowych; wsparcie przy rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Pruszków (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzenie kryzysowe i prace z zakresu prawa pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-08-28 - Łomża (podlaskie)
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji - praca w młodym ,dynamicznym zespoleGodziny pracy :- 6.00-14.00 , 14.00- 22.00- 7.00-1 5.00,15.00- 23.00- praca obejmuje niedziela i święta
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca administracyjna
Starostwo Powiatowe w Gostyniu - 2019-09-10 - Gostyń (wielkopolskie)
wykonywanie zadań zgodnie z zajmowanym stanowiskiem; wysokość wynagrodzenia zależy od stażu pracy i stopnia awansu zawodowego i mieści się w przedziale od 1128zł. do 1554,50zł. brutto - 1/2 etatu
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. M. Grzegorzewskiej - 2016-05-04 - Wschowa (lubuskie)
Przyjmowanie zleceń, obsługa klienta, wystawianie faktur, wyszukiwanie części samochodowych
AUTO-SERWIS "WAMER" - 2017-11-10 - Jaworzno (śląskie)
księgowanie dokumentów,uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań,przygotowywanie przelewów bankowychpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentówprowadzenie ewidencji kasowej.
EWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-11-23 - Lublin (lubelskie)