MŁODSZY INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Kołobrzeg oferta pracy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wew. i Adm. w Kołobrzeg
Stanowisko: MŁODSZY INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie deklaracji oraz korekty na podatek od nieruchomości, sporządzanie pism w zakresie funkcjonowania działu, prowadzenie ewidencji wyposażenia, przyjmowanie i rozdysponowywanie środków czystości oraz wyposażenia ośrodka, przyjmowanie brudnej bielizny i przekazywanie jej do pralni, gromadzenie i zabezpieczanie akt przekazanych do archiwum, porządkowanie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-14:35.
Data publikacji: 2019-07-10
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wew. i Adm. w Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Portowa 22, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie deklaracji oraz korekty na podatek od nieruchomości, sporządzanie pism w zakresie funkcjonowania działu, prowadzenie ewidencji wyposażenia, przyjmowanie i rozdysponowywanie środków czystości oraz wyposażenia ośrodka, przyjmowanie brudnej bielizny i przekazywanie jej do pralni, gromadzenie i zabezpieczanie akt przekazanych do archiwum, porządkowanie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-14:35.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy biurowej, w prowadzeniu archiwum, znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wew. i Adm. w Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Portowa 22, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Portowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: szpitalnictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ad87889388f13eaf4f32069ff9ea7d1b
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Krzysztof Perzanowski-Firma Usługowo Handlowa "AUTO-SERWIS" - 2017-11-20 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Praca na tokarkach.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "Weldment" Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
szycie odzieży lekkiej, damskiej
Sylwester Karczewski Estera BIS - 2018-10-08 - Kraków (małopolskie)
rozwiązywanie problemów i zapytań klientów poprzez obsługepołaczen przychodzących, wiadomosci email oraz czatów- dostarczanie klientowi najwyzszej jakosci serwisu oraz wsparciaprzed i po sprzedazowego- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzebklienta oraz pomoc w rozwiazywaniu problemów zgłoszonychprzez klienta w sposób, który wzmocni i podniesie satysfakcjeklienta.- praca z zespołem kontroli w celu informowania klientów ozmianach w rozkładzie lotów- obsługa korespondencji dotyczącej zagadnień prawnych zzakresu turystyki i ruchu lotniczego
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)
pomoc w prowadzeniu akt osobowych, pomoc w wprowadzaniu danych do systemu, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kwidzyn (pomorskie)
Kosztorysant budowlanyGodziny pracy do ustalenia
POLDIM-BUD SP. Z O.O. - 2019-05-21 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)
Kierownie zespołem pracowników na obszarach produkcyjnych restauracji w tym obszar produkcji, obszar sprzedaży,, zaplecze sala restauracyjna i teren zewnętrzny, zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska, ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie, wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówki zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracjii procedurami obowiązującymi w firmi, sporządzanie raportów dotyczących działalnosci operacyjnej restauracji, obsługa poszczególnych stanowisk pracy restauracji w razie potrzeby wypełnianie wszystkich zleconych mu przez pracodawcę zadań w zakresie objetym rodzajem powierzonej pracy, w tym także odpowiedzialność za powierzony obszar funkcjonowania restauracji. Praca od godz. 06:00 wg. grafiku
P.P.H.U. Wanda - Bogusław Maziarz - 2018-07-23 - Opole (opolskie)
Przygotoanie potraw, utrzymanie czystości w obrębie stanowiska pracy, przestrzeganie zasad higieny w kuchni, nadzorowanie świeżości wydawanych przez siebie dań na kuchni.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Zawada (śląskie)
kontrola prefabrykatów rodzielni elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Lębork (pomorskie)
WSPIERANIE PRACY KIEROWNIKA/KOORDYNATORA PROJEKTU ORAZ ZGŁASZANIE WSZELKICH PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z PROJEKTAMI; REALIZOWANIE POWIERZONYCH PROJEKTÓW PRZY WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁEM; PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE DOKUMENTÓW DOT. PROJEKTÓW;PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DOT. POSTĘPOWAŃ W PROJEKTACH; REALIZOWANIE CZYNNOŚCI DOT. EWALUACJI ZGODNIE Z WYMOGAMI PROJEKTÓW; GROMADZENIE MATERIAŁÓW, ZDJĘĆ I DANYCH DOKUMENTUJĄCYCH REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROJEKTÓW; PORZĄDKOWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROJEKTÓW; ORGANIZOWANIE I REALIZOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PROMOCJĄ I INFORMACJAMI DOT. PROJEKTÓW(M.IN. UMIESZCZANIE ODPOWIEDNICH ZNAKÓW GRAFICZNYCH NA MATERIAŁACH, DOKUMENTACH, POMIESZCZENIACH, BUDYNKACH, ZAKUPIONYM SPRZĘCIE ZGODNIE Z WYTYCZNYMI, DOKUMENTOWANIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH)WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, CZYNNE PRAWO JAZDY B, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYM OFERTA SKIEROWANA TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP SZCZECIN, W SPRAWIE OFERTY KONTAKT Z DORADCAMI KLIENTA STANOWISKA 14-23
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rozwój funkcjonalności systemowych w języku C++Poprawianie błędów w oprogramowaniuTworzenie dokumentacjiTworzenie raportówPraca w zespole i projekcie międzynarodowymSala H
BCF Software sp. z o. o. - 2017-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Zabrze (śląskie)
pozyskiwanie klientów,utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi,profesjonalna obsługa klienta,realizcja założonych planów sprzedażowych
4Kprojekt Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Bierzglinek (wielkopolskie)
-mycie, opisywanie, wyklejanie i rekonstrukcja ceramicznych zabytków archeologicznych,-wykonywanie dokumentacji rysunkowej i obróbki cyfrowej rysunków zabytków.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Wieliczka (małopolskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym-kuchnia wietnamska, pomoc w przyrządzaniu potraw wietnamskich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywna Obsługa KlientaRealizacja Planów SPrzedaży
NEONET SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-11 - Wrocław (dolnośląskie)
-rejestrowanie i znakowanie spraw z zakresu administracji prokuratora-prowadzenie urządzeń ewidencyjnych i obsługa biurowa z zakresu spraw karnych i cywilnych w prokuraturze-przyjmowanie i ekspediowanie korespondencji-udzielanie stronom procesowym informacji o biegu spraw zawisłych w prokuraturze-wykonywanie przydzielonych przez Kierownika Sekretariatu zadań określonych w przepisach regulujących zakres działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszczególnych jednostkach organizacyjnych prokuratury
Prokuratura Rejonowa we Wrześni - 2017-04-21 - Poznań (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych księgowych do systemu księgowego, administracja biura. Praca na cały etat od poniedizałku do piątku w godzinach 10-18.
REAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-04 - Michałowice (małopolskie)
prace produkcyjne
kontakt przez OHP - 2017-06-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Dozorowanie obiektu na terenie Bydgoszczy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace stolarskie przy produkcji drzwi
Czajka Producent Drzwi i Mebli Sp. Z.O.O. - 2018-05-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
REALIZACJA ZADAŃ PODSTAWOWEJ OPIEKI LEKARSKIEJ;LEKARZ KONTRAKTOWY;KONTAKT Z PRACODAWCĄ; CV + ANKIETA PERSONALNA PRZESŁAĆ NA ADRES
ARESZT ŚLEDCZY SZCZECIN - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1.Zakładanie teczek rejestrowych pojazdów; 2. przygotowywanie, kopertowanie korespondencji wydziałowej do wysyłki; 3. zakładanie teczek kierowcy; 4. układanie i segregowanie teczek pojazdów i kierowców w pomieszczeniach do tego przeznaczonych; 5. archiwizacja dokumentów; 6. przekazywanie i odbieranie korespondencji z punktu obsługi interesantów; 7. wykonywanie innych zadań merytorycznie zbliżonych do wykonywanych a zleconych przez opiekuna;
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Rawicz (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z Statutem Powiatu Kartuskiego, Regulaminem Organizacyjnym Pracy, Instrukcją kancelaryjną dla organów powiatu oraz aktami obowiązującymi w Wydziale Komunikacji2. Pomoc przy przyjmowaniu oraz wysyłce korespondencji dla potrzeb Wydziału oraz uzupełnianie spraw w bazie danych Wydziału Komunikacji3. Udzielania pomocy:1) prowadzeniu rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców i instruktorów praw jazdy2) przy czynnościach związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawaniem pozwoleń czasowych, tablic rejestracyjnych oraz znaków legalizacyjnych i nalepek kontrolnych3) przy wydawaniu kart parkingowych dla inwalidów4) przy rejestrowaniu pojazdów oraz przy wydawaniu tych dokumentów5) przy wydawaniu stosownych zaświadczeń potwierdzających dane pojazdu i właściciela6) przy wydawaniu licencji na przewóz osób pojazdem osobowym oraz zaświadczeń na publiczny transport zbiorowy4. Archiwizacja dokumentów komunikacyjnych, a przede wszystkim akt kierowców pojazdów5. Pomoc przy wprowadzaniu danych w systemie elektronicznym pn. Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców oraz przy zamieszczaniu danych dot. przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w Portalu starosty prowadzonego przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych S.A.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Kartuzy (pomorskie)
przygotowywanie i podawanie potraw, napojów i deserów z zakresu kuchni bengalskiej
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
Realizowanie zadań z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w Zakładzie Karnym w Koszalinie. Praca w systemie jednozmianowym w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Przyjmowanie pacjentów codziennie w liczbie około 40 - 50.
Zakład Karny w Koszalinie - 2016-08-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
szycie na maszynie cholewek
KLIMEX-LUD P.P.U.H. - 2018-11-15 - Radom (mazowieckie)
diagnostyka i naprawa samochodów osobowych
K.J.BAL - Z.E.JENDRO SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-25 - Lubliniec (śląskie)
przyjmowanie zakładów bukmacherskich
Star-Typ Sport Sp z o. o. - 2018-09-19 - Cieszyn (śląskie)