MŁODSZY BIBLIOTEKARZ Subkowy oferta pracy GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W SUBKOWACH
Stanowisko: MŁODSZY BIBLIOTEKARZ
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - Wykonywanie prac bibliotekarskich- Prowadzenie dokumentacji biblioteki- Praca w systemie 2-zmianowym w godz. pracy Biblioteki 7:00-17:00 (do uzgodnienia z PracodawcąKontakt: telefon 58 536-85-24, e-mail: biblioteka.subkowy (at) op.pl
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Subkowy (pomorskie)
Pracodawca: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W SUBKOWACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Wybickiego 19, 83-120 Subkowy, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie prac bibliotekarskich- Prowadzenie dokumentacji biblioteki- Praca w systemie 2-zmianowym w godz. pracy Biblioteki 7:00-17:00 (do uzgodnienia z PracodawcąKontakt: telefon 58 536-85-24, e-mail: biblioteka.subkowy (at) op.pl
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY BIBLIOTEKARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Subkowy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Subkowy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bibliotekarz*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Bibliotekarz*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W SUBKOWACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Józefa Wybickiego 19, 83-120 Subkowy, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Subkowy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Subkowy
Ulica pracodawcy: Józefa Wybickiego
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: Biblioteka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bibliotekarz*
Data dodania oferty pracy: 06.12.2019
Oferta pracy ważna do: 19.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3eeeef652c90f043209ae463f3f051c4
Podobne oferty pracy
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -wspieranie Menadżera Kategorii lub indywidualne definiowanie możliwości/spraw obszernego rynku marki -analiza potrzeb dorosłych palaczy dla odpowiedniej przypisanej marki we wszystkich czterech oddziałach -wspieranie Menadżera Kategorii w celu budowania strategicznej pozycji marki biorąc pod uwagę potrzeby rynku konsumenckiego oraz przydatność na rynku pracy jak również ogólnoświatowe i lokalne zapotrzebowania -przygotowywanie planów (strategii, inicjatyw, kluczowych wskaźników efektywności, spraw biznesowych we współpracy z analityką finansową) w celu odpowiedniego wykorzystania możliwości biznesowych/spraw oraz osiągnięcia corocznych celów firmy -dostosowanie strategii oraz inicjatyw firmowych wraz z menadżerem kategorii -przyjęcie obowiązków Opiekuna Marki dbając o zgodność komunikacji dotyczącej marki z właściwą pozycją na rynku, dla przedsiębiorstw wobec konsumentów jak i dla firm świadczących usługi dla biznesu, -utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy o narzędziach niezbędnych do budowania własnej marki, identyfikowanie odpowiednich narzędzi potrzebnych do zdobywania wiedzy od innych podmiotów z grupy spółek PMI jak i dostosowywanie narzędzi do potrzeb rynków lokalnych -bieżące analizowanie działalności marki, wizerunku, postrzegania produktu w ujęciu częściowym, konkurencji oraz inicjatyw -przygotowywanie recenzji marki oraz analizy bieżących szans oraz zagrożeń dla wszystkich czterech rynków -identyfikowanie oraz rozumienie potrzeb klienta -śledzenie działalności konkurencji oraz najnowszych trendów konsumpcyjnych jak i umiejętność natychmiastowej reakcji w razie nadarzającej się okazji -informowanie liderów aktywacji marek o poszczególnych inicjatywach, oraz wdrażanie ich w strategie marki -współpraca z Menadżerem Projektu oraz Liderami Aktywacji Marek podczas ostatecznych rekomendowanych rozwiązań dla wszystkich inicjatyw marki -zorganizowana współpraca z Liderami Aktywacji Marek dotycząca poszczególnych projektów -bliska współpraca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projektów marki. Rozwijanie HL oraz/lub narzędzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podział z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy związanej z działalnością marki oraz prezentacji dla wszystkich udziałowców -współpraca podczas tworzenia treści prezentacji na potrzeby spotkań dotyczących zatwierdzania projektów, spotkań RS jak i wspieranie Liderów Aktywacji Marek podczas owych spotkań -bliska współpraca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projektów marki -rozwijanie HL oraz/lub narzędzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podział z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy związanej z działalnością marki oraz prezentacji dla wszystkich udziałowców -współpraca podczas tworzenia treści prezentacji na potrzeby spotkań dotyczących zatwierdzania projektów, spotkań RS jak i wspieranie Liderów Aktywacji Marek podczas owych spotkań -kontrola budżetu oraz sporządzanie raportów -otrzymywanie sprawozdań projektów z ręki Liderów Aktywacji Marki. Dążenie do uzyskania optymalnej wydajności oraz efektywności w przyznawaniu wydatków -upewnianie się, że wydatki firmowe są dostosowane do rocznego budżetu oraz zarządzanie miesięcznymi sprawozdaniami pamiętając o przypisywaniu wydatków w odniesieniu do bieżących zmian biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe.
Lokal "Stodoła" Alicja Zielińska - 2016-11-24 - Adamowice (śląskie)
Nadzór nad sprawnym działaniem systemu informatycznego w stacji
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-08-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-Instalowanie i konfiguracja specyficznych narzedzi operacyjnych, oraz narzedzi przeznaczonych do tworzenia i testowania zgodnie z dobrze udokumentowanymi procesami;-Budowanie i konfigurowanie infrastruktury nowego rozwiązania pod kierownictwem i nadzorem kadry kierowniczej;-Naprawianie prostych problemów/ defektów gdy są zgłaszane. Miejsce pracy: WrocławKontakt elektroniczneOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca stojąca,Wzrokowa kontrola jakości detaliWytwarzanie produktów zgodnych z instrukcją kontroli i instrukcją stanowiskową,Właściwa i terminowa realizacja wyznaczonych zadań.
Dongshin Motech Poland Sp. z o.o. - 2019-09-13 - Tułowice (opolskie)
Pomoc w prowadzeniu terapii zajęciowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
realizacja zadań zgodnie z Ustawą o Pomocy Społecznej
Dom Pomocy Społecznej w Barczewie - 2018-03-29 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Drezdenko (lubuskie)
prace administracyjno-biuroweStażodbywaćsię będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wypełnianie listów przewozowych, kierowanie pojazdem, załadunek i rozładunek, posługiwanie się mapami, znajomośc procesów odpraw celnych
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zielona Góra (lubuskie)
wypełnianie czynności opiekuńczo - wychowawczych nad grupą mieszkańców
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Bielawki (pomorskie)
obsługa maszyn wilopiły, stugarek, owijarek,frezarek,czopiarek, przenośników manipulacje tarcicy, bieżące konserwacje maszyn i urządzeń .
Tartak Tyble Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Tyble (łódzkie)
wyksz. wyższe, mile widziane doświadczenie,
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
weryfikacja rentownosci kontraktów, weryfikacja i zatwierdzanie kalkulacji, analiza rentowności poszczególnych działalności, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chorzów (śląskie)
a) przygotowanie dokumentów projektu (plan projektu, harmonogram, itp.) koniecznych do realizacji zadania w sposób profesjonalny i zgodny z wymaganiami klienta b) przygotowywanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym notatek , ustaleń, planów naprawczych i serwisowych. c) nadzór nad wykonaniem dokumentacji wdrożeniowej oraz uzgodnień dotyczących ZAKRESU, TERMINU, JAKOŚCI I BUDGETU. d) Niezwłoczne i terminowe opisywanie , akceptacja bądź odrzucenie kosztów projektowych zgodnie z wymogami działu administracji i polityki jakości obowiązującej w firmie Uzgodnienie ze Zleceniodawcą i przekazanie zespołowi uzgodnionych dokumentów i formularzy e) Uzgodnienia spraw organizacyjnych ze Zleceniodawcą oraz zespołem poprzez formułę spotkań i/lub korespondencję elektroniczną. f) Odpowiednie zlecanie prac podwykonawca zgodnie z obowiązująca w firmie polityka jakościg) Regularne ( w ustalonych terminach) raportowanie stanu projektu do Project Management and Smart City Department Director.h) Niezwłoczne raportowanie do kierownictwa firmy przekroczeń projektowych ( kosztów harmonogramu) mających wpływ na marżę końcową projektu.i) Utrzymywanie rejestru kosztów (zakupy zewnętrzne, ilości r-g pracy członków zespołu wdrożeniowego, inne) j) Utrzymywanie dokumentacji projektu na zasobach sieciowych wraz z nadzorem nad aktualnością dokumentacji k) Ofertacja dla Działu Handlowego w zakresie grup produktowych* oraz sporządzanie i weryfikacja kosztorysówl) Wsparcie techniczne dla Działu Handlowego w zakresie grup produktowychm) Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktowania się z kontrahentami z Rosji oraz Ukrainy i uzgadniania szczegółów realizowanych projektów.- Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 30 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w zadaniowym systemie czasu pracy w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana posiadanych uprawnień w zakresie MOLEX Premise Networks BP110 Rozwiązania do Transportu Danych MPN. Wymagana obsługi systemów MS Office.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaz bezpośrdnia
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Chorzów (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, budowa i zarządzanie bazą kandydatów, obsługa administracyjna pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
posługiwanie się narzędziami murarskimi, obsługa maszyn mieszających,poznanie sposobów nakładania różnych materiałów budowlanych, wytyczanie otworów okienno-drzwiowych, cięcie elektronarzędziami materiałów budowlanych,składowanie materiałów budowlanych,przestrzeganie zasad p.poż i bhp.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Żuki (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pozyskiwanie pracowników z rynku pracy (kandydatów z Polski oraz cudzoziemców)
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Oława (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, telefoniczna sprzedaż produktów firmy, obsługa wewnętrznego systemu CRM, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Świdnica (dolnośląskie)
-obsługa korespondencji z sądami, urzędami, stronami postępowania,-kompletowanie dokumentacji na etapie postępowania sądowego,-inne prace biurowe związane z obsługą spraw na etapie posepowania sądowego
Kancelaria Prawnicza FORUM radca prawny Krzysztof Piluś i s-ka spółka komandytowa - 2019-01-04 - Zamość (lubelskie)
-Prace magazynowe- obsługa produkcji,-Załadunek / rozładunek materiałów do produkcji-Wysyłka wyrobów gotowych-Transport z Tczewa, Starogardu Gdańskiego, Malbork, Pelplina oraz Czarnej Wody.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ne e-mail : rekrutacja (at) dovista.comKontakt telefoniczny 668-021-861, 506-133-652.
DOVISTA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-15 - Wędkowy (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Łapy (podlaskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw bengalskich i indyjskich
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca z osobami pozbawionymi wolności na terenie oddz. zewnętrznego w Kikitach
Zakład Karny w Barczewie - 2016-07-11 - Kikity (warmińsko-mazurskie)
- obsługa wózka widłowego (atutem będzie posiadanie uprawnień na wózki widłowe boczne)- wstawianie i zdejmowanie towaru na magazyn wysokiego składowania- dbanie o gospodarkę magazynową
B-Contracting Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów do skanowania• Skanowanie dokumentów• Podstawowe czynności związane z archiwizacją dokumentów• Podstawowe czynności przy obsłudze komputera• Praca według ściśle określonych procedur i standardów
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Białystok (podlaskie)