MŁODSZY ASYSTENT W SEKCJI HIGIENY ŻYWNOŚCI, ŻYWIENIA I PRZEDM. UŻYTKU Nowy Dwór Mazowiecki oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: MŁODSZY ASYSTENT W SEKCJI HIGIENY ŻYWNOŚCI, ŻYWIENIA I PRZEDM. UŻYTKU

Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Kontrola bezpieczeństwa żywności wprowadzanej do obrotu. Prowadzenie nadzoru w zakresie bieżącego stanu higieniczno-sanitarnego i technicznego nad obiektami prowadzącymi działalność w zakresie produkcji żywności. Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie sprawozdań. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą podczas rozmowy

Data publikacji: 2017-10-20

Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kontrola bezpieczeństwa żywności wprowadzanej do obrotu. Prowadzenie nadzoru w zakresie bieżącego stanu higieniczno-sanitarnego i technicznego nad obiektami prowadzącymi działalność w zakresie produkcji żywności. Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie sprawozdań. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą podczas rozmowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą podczas rozmowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
MŁODSZY ASYSTENT W SEKCJI HIGIENY ŻYWNOŚCI, ŻYWIENIA I PRZEDM. UŻYTKU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Mazowiecki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier technologii żywności

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier technologii żywności (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętności obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Specjalność: Technologia żywności, dietetyka, zdrowie publiczne. Znajomość prawa żywnościowego

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

Adres pracodawcy:
Julisza Słowackiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: nowodworski

Gmina pracodawcy: Nowy Dwór Mazowiecki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór Mazowiecki

Ulica pracodawcy: Julisza Słowackiego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Sanepid - Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier technologii żywności

Data dodania oferty pracy: 20.10.2017

Oferta pracy ważna do: 30.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MŁODSZY SPECJALISTA DS. SPEDYCJI - od 3 100 PLN

Planowanie i koordynowanie przewozów w transporcie krajowym i międzynarodowym, nadzór nad samochodami i ładunki, współpraca z kierowcami i podwykonawcami, kontrola kosztów.Umowa na czas określony, jedna zmiana 8-16.Miejsce pracy Bielany Wrocławskie
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

SALOWA - od 2 100 PLN

pomoc personelowi medycznemu w obsłudze pacjenta, dezynfekcja sprzętu szpitalnego
TONIC MEDICAL CARE AB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-14 - Ustroń (śląskie)

MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

PRACE KANCELARYJNO-BIUROWE W WYDZIALE OBSŁUGI URZĘDUDEKLARACJA: umowa na min.3 m-ce
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Pruszków (mazowieckie)

OBSŁUGA MASZYN PRODUKCYJNYCH - od 2 000 PLN

obsługa maszyny produkującej , regulacja i nadzór jakości wyprodukowanego towaru
P.P.H.U. SAW-BUD JACEK SAWICKI - 2017-08-24 - Łąka (podkarpackie)

MŁODSZY KUCHARZ - 2 100 - 2 400 PLN

przygotowywanie potraw
Bar "IRENA" Irena Godula - 2018-06-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MONTER - od 2 600 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)

ELEKTROMECHANIK - 2 500 - 3 000 PLN

bieżące naprawy urządzeń i instalacji elektrycznych, serwis ustawianie i kontrola automatycznych urządzeń linii produkcyjnych, przeglady zgodnie ze standardami dokumentacji technicznej, praca w godz.6-14/14-22/22-6.
Randstad Polska Sp. z o.o - 2015-11-20 - Jedlice (opolskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI WYROBÓW CUKIERNICZYCH - od 1 100 PLN

obsługa i konserwacja maszyn do produkcji kremów, ciast, dopilnowanie procesu produkcji zgodnie z recepturami
PRIMUM Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Karpin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH - 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

MAGAZYNIER X 2 - 997,4 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MŁODSZY SPECJALITA DS ZAOPATRZENIA - do 2 500 PLN

wprowadzanie do systemu i aktualizacja danych zawiązanych z zakupami, współpraca z dostawcami,nadzór nad dotrzymywaniem warunków umów i zamówień,odpowiedzialność za poziom cen i usług dla potrzeb produkcji,składanie zamówień
ADECCO Poland Sp. z o.o. w Warszawie - 2017-11-13 - Przasnysz (mazowieckie)

MŁODSZY REFERENT PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

- zapozanie się z Regulaminem Organizacynym, przepisami BHP i P.Poż, strukturą organizacyjną i problematyką pracy wydziału,- zapoznanie się z ustawą o ochronie danych osobowych, KPA, instrukcją kancelaryjną, szczegółowym wykazem akt oraz przepisami obowiązującymi w wydziale,- pomoc przy zakładaniu teczek, prowadzeniu rejestrów i archiwum, - kserowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Piła (wielkopolskie)

INŻYNIER BUDOWY - od 2 500 PLN

W/g zawodu.
EKO-INVEST Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-07 - Kielce (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Choszczno (zachodniopomorskie)

MŁODSZY KSIĘGOWY - od 3 400 PLN

WYKONYWANIE PROCESÓW KSIĘGOWYCH W SYSTEMIE SAP, TWORZENIE ZESTAWIEŃ W PROGRAMIE MS EXCEL, PRACA Z DOKUMENTAMI KSIĘGOWYMI W RÓŻNYCH JĘZYKACH W TYM UKRAIŃSKIM I ANGIELSKIM; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PODSTAWOWA WIEDZA O EKONOMII LUB KSIĘGOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL, MIN. 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
METRO SERVICES PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ - od 2 100 PLN

obsługa serwisowa zawartych umów, prowadzenie dokumentacji w zakresie RODO, zawieranie nowych umów, prowadzenie negocjacji, wykonywanie dokumentacji zdjęciowej
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Puławy (lubelskie)

MŁODSZY WYCHOWAWCA - od 2 000 PLN

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie internetowej: http://www.capowrybnik.pl/bip.html. Podania należy składać w terminie do 15.02.2017r.
CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK OPIEKLUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH W RYBNIKU - 2017-02-08 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

ZAMAWIANIE, PRZYJMOWANIE TOWARU, OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

MŁODSZY ASYSTENT RODZINY / ASYSTENT RODZINY (INFORMACJA O NABORZE DS. 14001.25.2017) - od 2 075 PLN

- Informacja o naborze DS. 14001.25.2017. Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowiska MŁODSZYCH ASYSTENTÓW RODZINY/ASYSTENTÓW RODZINY w CENTRUM PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO, METODYKI i STRATEGII ZESPÓŁ ds. ASYSTY RODZINNEJ (praca w systemie zadaniowego czasu pracy)4 etaty , zatrudnienie na czas określony do 31.12.2017 w ramach programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.- 1) Diagnoza problemów i zasobów rodziny, określenie (wspólnie z rodziną) podstawowych problemów, zasobów i potrzeb występujących w rodzinie.2) Zmotywowanie rodziny do współpracy i podejmowania działań zmierzających do pokonania problemów przy wykorzystaniu zasobów własnych rodziny i otoczenia.3) Sporządzenie (wspólnie z rodziną) planu pomocy rodzinie z uwzględnieniem metod pogłębionej, bezpośredniej pracy z rodziną a następnie organizowanie wsparcia środowiskowego poprzez zaproszenie do współpracy na rzecz poprawy sytuacji rodziny reprezentantów organizacji i instytucji pracujących z rodziną, podejmowanie czynności związanych z realizacją zadań zawartych w planie pomocy rodzinie, przy aktywnym udziale rodziny.4) Wspieranie rodziny w działaniach nakierowanych na poprawę sytuacji życiowej jej członków, wszczególności pomoc w osiągnięciu optymalnych warunków służących wychowywaniu własnych dzieci, samodzielnym pokonania problemów, budowaniu i utrwalaniu wiary we własne siły a także poszerzaniu kompetencji rodzicielskich.5) Prowadzenie poradnictwa i edukacji dla rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej, w tym wszczególności poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów wychowawczych oraz udzielanie informacji na temat pomocy świadczonej przez organizacje i instytucje działające na rzecz wspierania rodziny.6) Utrzymywanie stałej współpracy z pracownikiem socjalnym prowadzącym rodzinę oraz z innymi specjalistami, w tym również w oparciu o formułę zespołu ds. pracy z rodziną i grupy roboczej.7) Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka irodziny.8) Pomoc rodzinom w podejmowaniu działań służących poprawie ich sytuacji życiowej, w tym pomoc wuzyskaniu zatrudnienia, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, wzmacnianiu kompetencji rodzicielskich oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.9) Sporządzanie na wniosek sądu lub innych uprawnionych organów opinii o rodzinie i jej członkach10) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, w tym sporządzanie okresowych sprawozdań zprowadzonej pracy.11) Opracowanie wskazań dla pracownika socjalnego po zakończeniu pracy z rodziną.* szkolenia muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 w sprawie szkoleń na asystenta rodziny.- Wynagrodzenie: 2075 zł/brutto + dodatek stażowy. Zatrudnienie na czas określony do 31.12.2017 w ramach programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: osiem godzin dziennie, w przedziale 7:30-20:30. (w zależności od potrzeb).
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 100 PLN

Odbiór i transport odpadów. Praca na terenie powiatu zamojskiego.
EKO-KRAS Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Zamość (lubelskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 520 PLN

praca na stanowisku mechanika samochodowego, diagnostyka i naprawa samochodów do 3,5 tony
Autoryzowana Stacja Obsługi i Sprzedaży Samochodów Andrzej Duch - 2018-08-21 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W GOSPODARSTWIE SADOWNICZYM - od 1 100 PLN

Sortowanie jabłek, pielenie plantacji truskawek
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Łęczeszyce (mazowieckie)

MŁODSZY TOKARZ / FREZER OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - do 2 300 PLN

Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, realizacja zadań produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Słonowice (świętokrzyskie)


Wybierz powiat