MŁODSZY ASYSTENT KSIĘGOWEGO Lubań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji skarbowej i urzędowej oraz druków: NIP-1, NIP-3, VAT-R, VAT-Z, NIP-2, VAT-7, PIT-36, PIT-36L, PIT-4R, PIT-37, PIT-28, UPL; wypełnianie książek przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów oraz ewidencji sprzedaży, wypełnianie rocznych deklaracji podatkowych PIT, obsługa programów finansowo-księgowych oraz biurowych, prowadzenie uproszczonej księgowości z wykorzystaniem programów: programu OPTIMA; wypełnianie dokumentacji księgowej, sporządzanie pism do urzędów (US, ZUS), przygotowywanie dowodów księgowych do księgowania, dekretacja dokumentów księgowych, kwalifikowanie dokumentów księgowych.
Data publikacji: 2017-03-14
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie dokumentacji skarbowej i urzędowej oraz druków: NIP-1, NIP-3, VAT-R, VAT-Z, NIP-2, VAT-7, PIT-36, PIT-36L, PIT-4R, PIT-37, PIT-28, UPL; wypełnianie książek przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów oraz ewidencji sprzedaży, wypełnianie rocznych deklaracji podatkowych PIT, obsługa programów finansowo-księgowych oraz biurowych, prowadzenie uproszczonej księgowości z wykorzystaniem programów: programu OPTIMA; wypełnianie dokumentacji księgowej, sporządzanie pism do urzędów (US, ZUS), przygotowywanie dowodów księgowych do księgowania, dekretacja dokumentów księgowych, kwalifikowanie dokumentów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa 8/-30/FP/2017
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność podstawowej obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Rachunkowość, księgowość i kontrola ksiąg; doradztwo podatkowe oraz pozostała działalność poligraficzna.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 14.03.2017
Oferta pracy ważna do: 14.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
RPO
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
- Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę na podstawie umowy o pracę- Wysyłka wyrobów gotowych - Dystrybucja komponentów elektronicznych- Pakowanie towaru- Obsługa komputera- Kontakt telefoniczny 603-420-028, - Kontakt e-mail: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2018-06-13 - Tczew (pomorskie)
Realizacja spotkań umówionych przez dział Call Center.
Progress Active Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Zamość (lubelskie)
praca na budowie przy układaniu kostki brukowej. Miejsce wykonywania pracy : Zabrze, Ruda Śląska, Bytom, Gliwice.
PROFI-BUD M. Skotnicki T. Komorski Spółka Cywilna - 2018-08-20 - Zabrze (śląskie)
KONTAKT Z KLIENTEM I WYKONYWANIE USŁUG NAPRAWY ODZIEŻY;WYMAGANIUA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 3 LATA, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: CENTRUM HANDLOWE STER
MIROSŁAW SZLIŻEWSKI - 2017-03-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie ręczne i maszynowe, utrzymanie porządku na terenie zewnętrznym. Zamiatanie, grabienie, zbieranie odpadów i inne.Wymagane orzeczenie o niepełnosprawności, prawo jazdy kat. "B".
MC ANKLAR Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-12-21 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
przygotowywanie projektów instalacji elektrycznych, pod nadzorem doświadczonych projektantów wykonywanie dokumentacji elektrycznych, zgodnie z ustaleniami i założeniami projektowymi, przygotowywanie list zamówieniowych w oparciu o przygotowaną dokumentację, wykonywanie dokumentacji podwykonawczych projektów, przygotowywanie dokumentacji techniczno rozruchowych, tłumaczenie dokumentacji w programie ePlan
Wuwer sp. z o.o. - 2017-03-29 - Ruda Śląska (śląskie)
1. udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, 2. przygotowanie, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku, 3. pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, 4. zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, 5. zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, 6. udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, 7. przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. Umowa od 20.08.2018 r. do 30.11.2019 r. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-24 - Słupsk (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bangladeskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
świadczenie usług opiekuńczych i pielęgnacyjnych nad chorym w domu
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Cewice (pomorskie)
ochrona obiektów zleconych przez pracodawcę
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Współpraca z klientami, nawiązywanie nowych kontaktów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta. Sporządzanie dokumentacji. Zapoznanie się z procesami planowania. Raportowanie i przygotowywanie zestawień dla kierowców.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Płock (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. windykacji GO należy m.in.1) bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników;2) bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami;3) dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie oraz podejmowanie czynności windykacyjnych;a) wyszukiwanie danych o potencjalnych źródłach majątkowych dłużnika pozwalających pokryć zaległości wierzyciela z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,b) przygotowywanie i wysyłanie upomnień do uregulowania zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi,c) sporządzanie tytułów wykonawczych ich ewidencja oraz przekazywanie do odpowiedniego Naczelnika Urzędu Skarbowego.4) przeprowadzanie postępowań podatkowych;5) współudział w Dyżurach organizowanych w Urzędach Gmin Członkach Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów;6) pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-09-06 - Płock (mazowieckie)
Roznoszenie ulotek do skrzynek pocztowych. Dowolne godziny pracy.
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nsdzór, budowa i rozwój technologii produkcji w systemie ERP, kontrola procesów produkcyjnych, modyfikacja szablonów technologicznych. Okres zatrudnienia: 2 lata
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Manieczki (wielkopolskie)
wykonywanie badań mikrobiologicznych próbek materiału biologicznego oraz badań biologicznej kontroli skuteczności sterylizacji w celu wykrycia biologicznych czynników chorobotwórczych, opracowywanie wyników badań, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzanych badań oraz ich autoryzacja, współpraca z przedstawicielami PSSE woj. małopolskiego oraz klientami zewnętrznymi w zakresie pobierania i dostarczania próbek do badań oraz wykonywania badań, obsługa, sprawdzanie i nadzorowanie wyposażenia na stanowisko pracy, prowadzenie dokumentacji dot. wykonywanych badań oraz dok. systemową, udział w procesach walidacji, szacowania niepewności i sterowaniu jakością badań oraz wdrażanie nowych metod badawczych w oddziale laboratoryjnym w Tarnowie w obszarze mikrobiologii klinicznej
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie - 2017-04-18 - Tarnów (małopolskie)
- Analiza umów i dokumentacji kontraktu prowadzonego w oparciu o zapisy umowy; Rozpoznawanie zmian przedmiotu umowy; Analiza i ocena odstępstw między zobowiązaniem umownym a robotami wykonanymi; Nadzór nad sporządzaniem roszczeń, ocena należności; Udział w negocjacjach, współpraca z Działem Umów; Raportowanie, nadzór na harmonogramami; Współpraca z Inwestorami. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
Produkcja światłowodów, montaż, pakowanie,kontrola jakości
WORK SERVICE SA - 2016-12-09 - Stryków (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
szycie odzieży roboczej
F.P.U.H." FUTURA" Jarosław Kaczan - 2015-12-02 - Chojna (zachodniopomorskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄGłówne zadania:Praca na stanowiskach produkcyjnych.Obsługa maszyn i urządzeń.Spełnianie norm jakościowych i wydajności.Odpowiedzialność za bezpieczeństwo, wyniki jakościowe, produktywność, stan maszyn i urządzeń, utrzymanie porządku na stanowiskuPraca zmianowa lub równoważny system czasu pracyOferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego w przedsiębiorstwie o międzynarodowym zasięgu.Wysokie standardy pracy oraz etyki zawodowej.Dostęp do nowoczesnych systemów i narzędzi.Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i posiadanych kompetencji.Aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja (at) eaton.com z podaniem stanowiska na jakie się aplikuje.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
EATON TRUCK COMPONENTS Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Tczew (pomorskie)
-rejestrowanie i znakowanie spraw z zakresu administracji prokuratora-prowadzenie urządzeń ewidencyjnych i obsługa biurowa z zakresu spraw karnych i cywilnych w prokuraturze-przyjmowanie i ekspediowanie korespondencji-udzielanie stronom procesowym informacji o biegu spraw zawisłych w prokuraturze-wykonywanie przydzielonych przez Kierownika Sekretariatu zadań określonych w przepisach regulujących zakres działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszczególnych jednostkach organizacyjnych prokuratury
Prokuratura Rejonowa we Wrześni - 2017-04-21 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowa, kontakt z klientami, przyjmowanie zamówień, nadzór nad obiegiem dokumentów itd.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Owińska (wielkopolskie)
Rozbiórka płotu, ogrodzenia.
AMS Metal Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Korporacyjne Centrum Usług Wspólnych (GBSC), światowego producenta papieru i opakowań, zaprasza do wzięcia udziału w programie FINANCE EXPLORER. W ramach zatrudnienia będziesz miał okazję poznać świat finansów oraz pracę w międzynarodowym środowisku ekspertów.Czas trwania programu jest z góry określony – 18-24 miesięcy, a jeśli będziemy wspólnie zadowoleni zatrudnimy Cię na stałe. Każdy z uczestników zdobędzie doświadczenie w obszarach: księgowości, finansów oraz analiz biznesowych. Wspólnie z Mentorem- Senior Finance Manager- ułożysz swój indywidualny plan Programu, ustalisz cele i będziesz analizować swój progres. Z Krakowa będziesz współpracował z naszymi biurami zlokalizowanym w Europie. Zapraszamy!
INTERNATIONAL PAPER - POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
administracja systemu operacyjnego oraz troubleshooting;- diagnozowanie i rozwiązywanie zaistniałych incydentów, identyfikacja i dochodzenie źródeł powtarzających się problemów;-analiza system logów, zdarzeń, monitorowanie alertów
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Produkcja potraw i ich wydawanie. Obróbka mięs i ryb. Dbanie o narzędzia i stanowisko pracy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie 12 - godzinnym w godzinach: 10:00-22:00 + soboty, niedziele i święta (dzień pracy/dzień wolnego lub dwa dni pracy/dwa dni wolnego). Wykształcenie min. zawodowe gastronomiczne, mile widziane wykształcenie średnie techniczne - TECHNIK ŻYWIENIA. Min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Umiejętność gotowania potraw KUCHNI POLSKIEJ. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 32-202-95-68) w godzinach: 10:00-15:00
PATIO 3 MONIKA KOŁODZIEJCZAK - 2017-02-13 - Katowice (śląskie)
obsługa gości
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego "JUR-GAST" Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Wisła (śląskie)
Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Współpraca ze wszystkimi działami w firmie w zakresie obiegu dokumentów. Wystawianie faktur sprzedaży oraz not. Współpraca z urzędami i instytucjami związanymi z transportem w zakresie składania wniosków, uzyskiwania potrzebnych dokumentów. Przygotowywanie wniosków, pism i innych dokumentów na potrzeby Zarządu. Obsługa spotkań. Przygotowywanie zestawień i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-01-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)