MŁODSZY ASYSTENT BIURA Kraków oferta pracy DIAHEM DIAGNOSTIC PRODUCTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: MŁODSZY ASYSTENT BIURA
Wynagrodzenie: od 2 051 PLN
Zakres obowiązków: -przygotowywanie dokumentów, pism, ofert handlowych, raportów, statystyk, analiz, -dokonywanie zakupów na potrzeby biura, -wprowadzanie danych do programu SAP, -obsługa bieżącej korespondencji biurowej, -kserowanie, skanowanie oraz archiwizowanie dokumentów
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: DIAHEM DIAGNOSTIC PRODUCTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al.Słowackiego 64, 30-004 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przygotowywanie dokumentów, pism, ofert handlowych, raportów, statystyk, analiz, -dokonywanie zakupów na potrzeby biura, -wprowadzanie danych do programu SAP, -obsługa bieżącej korespondencji biurowej, -kserowanie, skanowanie oraz archiwizowanie dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 051 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pozostałe dane dotyczące oferty pracy: praca od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00; po okresie próbnym, rodzaj umowy do uzgodnienia; wynagrodzenie: 2051 zł/mies. + max.10% wynagrodzenia zasadniczego; miejsce pracy: Kraków, ul.Al.Słowackiego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY ASYSTENT BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 051 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny; -mile widziana znajomość programu SAP; -mile widziane prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy:
DIAHEM DIAGNOSTIC PRODUCTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Al.Słowackiego 64, 30-004 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kandydaci proszeni są o przesyłanie CV na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Al.Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 64
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 02.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie bez znaczenia, uprawnienia na wózek widłowy, obsługa komputera,
Superhobby Market Budowlany Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- prowadzenie działalności szkoleniowej i kursowej, umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych,- pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadeznia szkoleń,- nawiązywanie kontaktów ze specjalistycznymi firmami szkoleniowymi,- rozpoznawanie potrzeb pracodawców na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb potencjalnych pracowników w zakresie szkoleń.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2017-11-10 - Kowary (dolnośląskie)
doradztwo i sprzedaż w sklepie medycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łask (łódzkie)
Realizowanie zadań z zakresu oddziaływań terapeutycznych wobec przebywających w oddziale skazanych uzależnionych od alkoholu. W bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności
Zakład Karny w Koszalinie - 2016-04-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pełna obsługa informatyczna firmy.
HLT sp. z o.o. - 2016-04-14 - Głuchołazy (opolskie)
Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, obsługa programów i urządzeń biurowych, wykonywanie czynności kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Spytkowice (małopolskie)
Zarządzanie zmianą. Kontrolowanie kosztów sprzedaży. Kontrolowanie właściwego poziomu zapasów i dbanie o dostępność produktów. Dbanie o czystość w restauracji. Praca na trzy zmiany.miejsce wykonywania pracy: Wrocław, pl. Grunwaldzki oraz praca wykonywana na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
rozpatrywanie wniosków, skarg i próśb osób odbywających karę pozbawienia wolności oraz zadania z zakresu realizacji zamówień publicznych.
Zakład Karny w Wojkowicach - 2016-10-26 - Wojkowice (dolnośląskie)
obsługa bawilani Miejskiej w Będzinie,calościowa obsługa porządkowa-sprzątanie i dbałość o porządek w bawialni
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Będzin (śląskie)
Ochrona mienia i terenu.
Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs od. Śląsk - 2017-06-20 - Częstochowa (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:-Montaż podzespołów elektronicznych,-Miejsce pracy Tczew,-Kontakt telefoniczny 603-420-028, -Kontakt e-mail: tczew (at) toolip.pl
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-31 - Tczew (pomorskie)
praca z niewidomym mężczyzną, pranie, sprzątanie, robienie zakupów,załatwianie spraw urzędowych
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm - 2017-09-18 - Pokrówka (lubelskie)
instalacje środowiska pracy dla nowych pracowników, konfiguracja, połączenie sieci i łączy telefonicznych, instalowanie, konfigurowaniei administrowanie switchów/rauterów, przełączanie kabli oraz okablowanie przewodów na potrzeby nowych instalacji, analiza i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych prez uzytkowników
"GLOBALLOGIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzątanie basenu w godzinach nocnych między 22 a 6. Na stanowisko mogą również ubiegać się osoby niepełnosprawne.
Expres sp. z o.o. - 2016-06-02 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Posmykowizna (łódzkie)
prowadzenie kadr, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska;opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy;prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich;sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia;tworzenie regulaminów organizacyjnych;prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego.Do podjęcia pracy w zawodzie specjalisty do spraw kadr niezbędne jest wykształcenie wyższe pierwszego stopnia uzyskane najlepiej na kierunkach: ekonomia, socjologia, zarządzanie lub wykształcenie wyższe z innych dyscyplin naukowych. Wymagana jest bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi potwierdzona ukończeniem kursów specjalistycznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Zabrze (śląskie)
obsługa gości przy śniadanich, imprezach okolicznościowych, obsługa grup podczas konferencji,obsługa gościa indywidualanego - karta menu
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w realizacji zajęć dla uczestników projektu z zakresu aktywizacji społecznej i rekreacyjnych form spędzania czasu wolnego, poradnictwa w sprawach ogólnych; pomoc w prowadzeniu zajęć z zakresu technologii informacyjnych; pomoc w zapewnieniu bezpieczeństwa uczestnikom projektu w trakcie zajęć; pomoc we współpraca ze środowiskiem lokalnym; wspomaganie uczestników w komunikacji z otoczeniem.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa klienta (studenta) oraz zapewnienie wymiany informacji w zarkesie procesu dydaktycznego, prowadzenie dokumntacji procesu dydaktycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami, współpraca z nauczycielami akademickimi w zakresie dokumentacji studentów
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - 2017-08-11 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -wspieranie Menadżera Kategorii lub indywidualne definiowanie możliwości/spraw obszernego rynku marki -analiza potrzeb dorosłych palaczy dla odpowiedniej przypisanej marki we wszystkich czterech oddziałach -wspieranie Menadżera Kategorii w celu budowania strategicznej pozycji marki biorąc pod uwagę potrzeby rynku konsumenckiego oraz przydatność na rynku pracy jak również ogólnoświatowe i lokalne zapotrzebowania -przygotowywanie planów (strategii, inicjatyw, kluczowych wskaźników efektywności, spraw biznesowych we współpracy z analityką finansową) w celu odpowiedniego wykorzystania możliwości biznesowych/spraw oraz osiągnięcia corocznych celów firmy -dostosowanie strategii oraz inicjatyw firmowych wraz z menadżerem kategorii -przyjęcie obowiązków Opiekuna Marki dbając o zgodność komunikacji dotyczącej marki z właściwą pozycją na rynku, dla przedsiębiorstw wobec konsumentów jak i dla firm świadczących usługi dla biznesu, -utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy o narzędziach niezbędnych do budowania własnej marki, identyfikowanie odpowiednich narzędzi potrzebnych do zdobywania wiedzy od innych podmiotów z grupy spółek PMI jak i dostosowywanie narzędzi do potrzeb rynków lokalnych -bieżące analizowanie działalności marki, wizerunku, postrzegania produktu w ujęciu częściowym, konkurencji oraz inicjatyw -przygotowywanie recenzji marki oraz analizy bieżących szans oraz zagrożeń dla wszystkich czterech rynków -identyfikowanie oraz rozumienie potrzeb klienta -śledzenie działalności konkurencji oraz najnowszych trendów konsumpcyjnych jak i umiejętność natychmiastowej reakcji w razie nadarzającej się okazji -informowanie liderów aktywacji marek o poszczególnych inicjatywach, oraz wdrażanie ich w strategie marki -współpraca z Menadżerem Projektu oraz Liderami Aktywacji Marek podczas ostatecznych rekomendowanych rozwiązań dla wszystkich inicjatyw marki -zorganizowana współpraca z Liderami Aktywacji Marek dotycząca poszczególnych projektów -bliska współpraca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projektów marki. Rozwijanie HL oraz/lub narzędzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podział z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy związanej z działalnością marki oraz prezentacji dla wszystkich udziałowców -współpraca podczas tworzenia treści prezentacji na potrzeby spotkań dotyczących zatwierdzania projektów, spotkań RS jak i wspieranie Liderów Aktywacji Marek podczas owych spotkań -bliska współpraca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projektów marki -rozwijanie HL oraz/lub narzędzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podział z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy związanej z działalnością marki oraz prezentacji dla wszystkich udziałowców -współpraca podczas tworzenia treści prezentacji na potrzeby spotkań dotyczących zatwierdzania projektów, spotkań RS jak i wspieranie Liderów Aktywacji Marek podczas owych spotkań -kontrola budżetu oraz sporządzanie raportów -otrzymywanie sprawozdań projektów z ręki Liderów Aktywacji Marki. Dążenie do uzyskania optymalnej wydajności oraz efektywności w przyznawaniu wydatków -upewnianie się, że wydatki firmowe są dostosowane do rocznego budżetu oraz zarządzanie miesięcznymi sprawozdaniami pamiętając o przypisywaniu wydatków w odniesieniu do bieżących zmian biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Sulejówek (mazowieckie)
Realizacja projektów międzynarodowych, opracowanie koncepcji oraz realizacja zadań badawczych, przygotowywanie raportów z przeprowadzonych badań i analiz,współpraca z partnerami zagranicznym oraz członkami zespołu projektowego innymi działami firmy zaangażowanym w proces realizacji projektu,ucczestnictwo w spotkaniach w kraju i zagranicą w celu prezentacji wyników prac przed parnerami zagranicznymi oraz promocję firmy,współpraca przy konstruowaniu projektów w ramach Komisji Europejskiej.
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2015-12-03 - Kutno (łódzkie)
Przyjmowanie należności od klientów, obsługa kasy fiskalnej i klientów, rozliczanie kasy i przekazywanie utargów do kasy głownej, sprzedaż towaru. Praca w godz. 6.00-14.00 oraz 14.00-22.00WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, 6 miesięczne doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 609 097 837
Tomasz Dańczuk Handel Detaliczny i Hurtowy - 2017-06-28 - Jarosław (podkarpackie)
Wsparcie pracowników w zakresie obsługi serwisu wózków widłowych. Dbanie o stan techniczny wózków. Ładowanie baterii, wydawanie oraz odbiór wózków. Prowadzenie ewidencji wózków.
GREENYARD LOGISTICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Żabia Wola (mazowieckie)
wykonywanie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, C.O., technologicznych. Wymagane doświdaczenie min. 2 lata, umiejętność spawania instalacji gazowych i C.O.
Zakład Energo Instalacyjny "Zei Optimus" - 2016-09-05 - Mysłowice (śląskie)