MŁODSZY ANALITYK DS. ROZLICZEŃ NA PAPIERACH WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY ANALITYK DS. ROZLICZEŃ NA PAPIERACH WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI)
Wynagrodzenie: od 7 200 PLN
Zakres obowiązków: Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Procesowanie i rozliczanie transakcji zgodnie z obowiązującą strefą czasową oraz terminami (deadline) rynków i klientów, standardami SWIFT i lokalnych rynków, wewnętrznymi procedurami. - Odpowiedzi na zapytania i współpraca z działem obsługi klienta oraz różnymi powiązanymi zespołami zaangażowanymi w rozliczanie transakcji, w celu odpowiedzi na zapytania i wyjaśniania szczegółów dotyczących statusu rozliczenia poszczególnych transakcji i zmian w bazach danych. - Rekonsyliowanie i wyjaśnianie wpływów pieniężnych i jednostek uczestnictwa. - Przygotowywanie raportów (ad hoc i okresowych raportów). - Odpowiedzialność za projekty mające na celu zwiększenie jakości obsługi, ilości instrukcji, zwiększenia efektywności procesów i procedur, zminimalizowania manualnej pracy. - Dostarczanie usług wysokiej jakości w obrębie powierzonych zadań. - Przejmowanie inicjatywy w pracy, wykazywanie innowacyjnego podejścia do istniejących rozwiązań. - Stosowanie się do polityk operacyjnych and inicjatyw VOE w ramach zespołu. - Współpraca z innymi pracownikami, zwłaszcza przy dużym wolumenie transakcji czy nieobecności współpracowników. - Budowanie współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami (inne departamenty, dostawcy, agencji transferowi etc) oraz rozwijać współpracę w celu podwyższenia standardów obsługi, procesów, systemów and procedur w ramach zespołu w celu zwiększenia efektywności procesu, rozwoju produktu oraz manualnej pracy. - Przeglądanie i analiza procesu; szukanie usprawnień. - Organizowanie wraz z Team Liderem szkoleń w ramach zespołu dla zapewnienia rozwoju mniej doświadczonym członkom zespołu. - Terminowe eskalowanie nierozwiązanych zagadnień i problemów. - Współtworzenie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy. - Szkolenie nowych członków zespołu. - Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez zwierzchnika.
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Procesowanie i rozliczanie transakcji zgodnie z obowiązującą strefą czasową oraz terminami (deadline) rynków i klientów, standardami SWIFT i lokalnych rynków, wewnętrznymi procedurami. - Odpowiedzi na zapytania i współpraca z działem obsługi klienta oraz różnymi powiązanymi zespołami zaangażowanymi w rozliczanie transakcji, w celu odpowiedzi na zapytania i wyjaśniania szczegółów dotyczących statusu rozliczenia poszczególnych transakcji i zmian w bazach danych. - Rekonsyliowanie i wyjaśnianie wpływów pieniężnych i jednostek uczestnictwa. - Przygotowywanie raportów (ad hoc i okresowych raportów). - Odpowiedzialność za projekty mające na celu zwiększenie jakości obsługi, ilości instrukcji, zwiększenia efektywności procesów i procedur, zminimalizowania manualnej pracy. - Dostarczanie usług wysokiej jakości w obrębie powierzonych zadań. - Przejmowanie inicjatywy w pracy, wykazywanie innowacyjnego podejścia do istniejących rozwiązań. - Stosowanie się do polityk operacyjnych and inicjatyw VOE w ramach zespołu. - Współpraca z innymi pracownikami, zwłaszcza przy dużym wolumenie transakcji czy nieobecności współpracowników. - Budowanie współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami (inne departamenty, dostawcy, agencji transferowi etc) oraz rozwijać współpracę w celu podwyższenia standardów obsługi, procesów, systemów and procedur w ramach zespołu w celu zwiększenia efektywności procesu, rozwoju produktu oraz manualnej pracy. - Przeglądanie i analiza procesu; szukanie usprawnień. - Organizowanie wraz z Team Liderem szkoleń w ramach zespołu dla zapewnienia rozwoju mniej doświadczonym członkom zespołu. - Terminowe eskalowanie nierozwiązanych zagadnień i problemów. - Współtworzenie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy. - Szkolenie nowych członków zespołu. - Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez zwierzchnika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY ANALITYK DS. ROZLICZEŃ NA PAPIERACH WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego i rosyjskiego do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym - znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego - umiejętność posługiwania się narzędziami, pakietami statystycznymi, językami modelowania bądź programowania; SPSS - doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.) - umiejętność kontroli transakcji pod względem zgodności z wymogami regulacyjnymi oraz w raportowaniu podejrzanych działań - umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań - wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; - znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; - umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych. Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Procesowanie i rozliczanie transakcji zgodnie z obowiązującą strefą czasową oraz terminami (deadline) rynków i klientów, standardami SWIFT i lokalnych rynków, wewnętrznymi procedurami. - Odpowiedzi na zapytania i współpraca z działem obsługi klienta oraz różnymi powiązanymi zespołami zaangażowanymi w rozliczanie transakcji, w celu odpowiedzi na zapytania i wyjaśniania szczegółów dotyczących statusu rozliczenia poszczególnych transakcji i zmian w bazach danych. - Rekonsyliowanie i wyjaśnianie wpływów pieniężnych i jednostek uczestnictwa. - Przygotowywanie raportów (ad hoc i okresowych raportów). - Odpowiedzialność za projekty mające na celu zwiększenie jakości obsługi, ilości instrukcji, zwiększenia efektywności procesów i procedur, zminimalizowania manualnej pracy. - Dostarczanie usług wysokiej jakości w obrębie powierzonych zadań. - Przejmowanie inicjatywy w pracy, wykazywanie innowacyjnego podejścia do istniejących rozwiązań. - Stosowanie się do polityk operacyjnych and inicjatyw VOE w ramach zespołu. - Współpraca z innymi pracownikami, zwłaszcza przy dużym wolumenie transakcji czy nieobecności współpracowników. - Budowanie współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami (inne departamenty, dostawcy, agencji transferowi etc) oraz rozwijać współpracę w celu podwyższenia standardów obsługi, procesów, systemów and procedur w ramach zespołu w celu zwiększenia efektywności procesu, rozwoju produktu oraz manualnej pracy. - Przeglądanie i analiza procesu; szukanie usprawnień. - Organizowanie wraz z Team Liderem szkoleń w ramach zespołu dla zapewnienia rozwoju mniej doświadczonym członkom zespołu. - Terminowe eskalowanie nierozwiązanych zagadnień i problemów. - Współtworzenie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy. - Szkolenie nowych członków zespołu. - Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez zwierzchnika.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a85da2e241f9f3d0f18a7fc0623b9de
Podobne oferty pracy
prowadzenie infolinii, umawianie spotkań handlowych, telefonicznych ankiet
CONSPACE Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Poznań (wielkopolskie)
Technik administracji
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Praca fizyczna na gospodarstwie.
BM KOBYLIN SP Z O.O. - 2016-07-22 - Dudka (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i rejestracja zgłoszeń. Zdalne rozwiązywanie problemów użytkowników. Wsparcie pracowników i systemów stacji paliw. Pomoc w I i zerowej lini wsparcia IT.
"E-INTEGRA" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-21 - Płock (mazowieckie)
Więcej informacji na stronie:Informacja o naborze DS. 14001.37.2019Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowiskoMŁODSZEGO ASYSTENTA RODZINY/ASYSTENTA RODZINY w CENTRUM PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO, METODYKI i STRATEGII ZESPÓŁ ds. ASYSTY RODZINNEJ.PODSTAWOWE ZADANIA:1)Diagnoza problemów i zasobów rodziny, określenie (wspólnie z rodziną) podstawowych problemów, zasobów i potrzeb występujących w rodzinie.2)Zmotywowanie rodziny do współpracy i podejmowania działań zmierzających do pokonania problemów przy wykorzystaniu zasobów własnych rodziny i otoczenia.3)Sporządzenie (wspólnie z rodziną) planu pomocy rodzinie z uwzględnieniem metod pogłębionej, bezpośredniej pracy z rodziną a następnie organizowanie wsparcia środowiskowego poprzez zaproszenie do współpracy na rzecz poprawy sytuacji rodziny reprezentantów organizacji i instytucji pracujących z rodziną, podejmowanie czynności związanych z realizacją zadań zawartych w planie pomocy rodzinie, przy aktywnym udziale rodziny.4)Wspieranie rodziny w działaniach nakierowanych na poprawę sytuacji życiowej jej członków, w szczególności pomoc w osiągnięciu optymalnych warunków służących wychowywaniu własnych dzieci, samodzielnym pokonania problemów, budowaniu i utrwalaniu wiary we własne siły a także poszerzaniu kompetencji rodzicielskich.5)Prowadzenie poradnictwa i edukacji dla rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej, w tym w szczególności poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów wychowawczych oraz udzielanie informacji na temat pomocy świadczonej przez organizacje i instytucje działające na rzecz wspierania rodziny.6)Utrzymywanie stałej współpracy z pracownikiem socjalnym prowadzącym rodzinę oraz z innymi specjalistami, w tym również w oparciu o formułę zespołu ds. pracy z rodziną i grupy roboczej.7)Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.8)Pomoc rodzinom w podejmowaniu działań służących poprawie ich sytuacji życiowej, w tym pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, wzmacnianiu kompetencji rodzicielskich oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.9)Sporządzanie na wniosek sądu lub innych uprawnionych organów opinii o rodzinie i jej członkach10)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, w tym sporządzanie okresowych sprawozdań z prowadzonej pracy.11)Opracowanie wskazań dla pracownika socjalnego po zakończeniu pracy z rodziną.- Wynagrodzenie: 2575-2675 zł brutto + dodatek od 5% do 20 %. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30.WYMAGANIA MINIMALNE:1)wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub2)wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniami z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną* lub studiami podyplomowymi, obejmującymi zakres programowy szkolenia* i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lubwykształcenie średnie uzupełnione szkoleniami z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną* i udokumentowany co najmniej trzyletni staż pracy z dziećmi lub rodziną3)posiadanie pełni władzy rodzicielskiej (obecnie i w przeszłości),4)brak zawieszenia i ograniczeń władzy rodzicielskiej,5)wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do osoby wynika z tytułu egzekucyjnego,6)niekaralność za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,7)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,8)posiadanie wiedzy i umiejętności z zakresu pracy z rodziną(w tym prowadzenia treningów opiekuńczo-wychowawczych, czystościowego, budżetowego),9)umiejętność sporządzania oceny- diagnozy sytuacji rodziny, analizy SWOT, planu pracy z rodziną10)umiejętność organizowania i prowadzenia spotkań z rodziną,11)umiejętności negocjowania, mediowania, wypracowywania rozwiązań w sytuacji sporów, konfliktów12)obsługa komputera ( edytor tekstu), poczta elektroniczna, internet.WYMAGANIA DODATKOWE:13)doświadczenie w pracy z rodziną w ujęciu systemowym oraz doświadczenie w zakresie pracy metodą grupową i metodą środowiskową ( przy wykorzystaniu zasobów rodziny, w tym w środowisku lokalnym).14)posiadanie umiejętności pracy z rodziną z problemami opiekuńczo-wychowawczymi potwierdzona stosownymi dokumentami, umiejętności pracy z rodziną z problemem bezrobocia, niepełnosprawności lub z rodzinami o niskim poziomie motywacji do współpracy.*szkolenia muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 w sprawie szkoleń na asystenta rodziny.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2019-03-18 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie sałatek, klejenie pierogów, przygotowywanie dań gastronomicznych
FHU GREMI s.j - R. Ochlust, G. Bębenek, M.Bębenek - 2017-05-18 - Bochnia (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łuków (lubelskie)
pomocnik blacharza, lakiernik
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Leśnica (opolskie)
kasjer sprzedawca
MAGGOS MAGDALENA ANDRZEJAK - 2017-09-11 - Luboń (wielkopolskie)
Wychowawca
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Trzemeszno (wielkopolskie)
Przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji takich jak kontrola faktur zakupu, utrzymanie, uzgodnienie rachunkowości, transakcje cash-in-time, terminowe raportowanie finansowe w zakresie wierzytelności; testowanie międzynarodowej kontroli finansowej, informowanie interesariuszy nt. postępów w rozliczeniach należności.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska i wymagania: - Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych: m.in. przełączników, router Cisco, - Konfiguracja urządzeń radiowych sieci Wifi - Znajomość budowy i eksploatacji sieci światłowodowej GPON - Podstawy obsługi środowiska Linux - Komunikatywna znajomość języka angielskiego- Skrupulatność, dokładność, sumienność - Prawo jazdy
TPnets.com Sp zo.o. - 2017-12-28 - Łódź (łódzkie)
Obsługa maszyn produkcyjnych i nadzór nad procesem produkcji
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
j.w
CTL-Centrum Techniki Laserowej-L'Aserinstruments - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Telefoniczna obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień na produkty farmaceutyczne. Aktywna sprzedaż bieżących promocji. Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Biegła obsługa komputera, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, silna motywacja do osiągania założonych celów. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) farmacol.com.pl
"FARMACOL-LOGISTYKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
Ustawienie tokarki CNC
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-01 - Borzytuchom (pomorskie)
Monter sieci teletechnicznej,
GLOBNET Artur Cichecki - 2017-10-09 - Białystok (podlaskie)
realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy, sprzedaż telefoniczna, pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych, kontakt i opieka handlowa nad klientami, przygotowywanie ofert i umów handlowych, analiza rynku, wsparcie dla handlowca zewnętrznego. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Praca na czas określony z możliwością przedłużenia umowy na kolejny czas określony.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-08-07 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
prowadzenie archiwum kadrowego, kontolingu czasu pracy, obliczeni wynagrodzeń, sporzadzanie dokumentacji kadrowej, raportowanie
SUNRISE SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
Obieranie jarzyn, sporządzanie surówek, mycie naczyń, sprawy porządkowe. Równoważny system czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Zabrze (śląskie)
Praca zgodnie z KSP. Przestrzeganie regulaminu pracy. Inicjowanie usprawnień - Kaizen, SIT. Nadzór nad zachowaniem 5S w obrębie obszarów produkcyjnych. Kontrola nadwyżki komponentów na regałach. Kontrola procesu produkcyjnego zgodnie z instrukcją stanowiskową. Podejmowanie działań korygujących (stosowanie OCAP'ów). Minimalizacja kosztów. Stosowanie się do wymagań ISO 9002, 1400 i KEMA 18001 w obszarze produkcji. Dbałość o majątek spółki.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Piła (wielkopolskie)
W ZAWODZIE
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-27 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- Obsługa klienta i kasy fiskalnej w sklepie samoobsługowym,- Uzupełnianie towaru na półkach,- Kontrola daty przydatności produktów do spożycia,- Miejsce pracy: 1) Tczew, ul. Wyzwolenia 1, 2) Pszczółki, ul. Pomorska 13.- Kontakt e-mail: zet (at) stg.pl- Kontakt tel. 58 682-95-07.
ZBIGNIEW ŚPIEWAKOWSKI FIRMA HANDLOWA ZET - 2018-03-16 - Pszczółki (pomorskie)
Udział w realizacji indywidualnych planów wsparcia mieszkanców, opieka i dbałość o bezpieczeństwo osób niepełnosprawnych, pomoc i towarzyszenie w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej, pielęgnacja osób niepełnosprawnych, wspólpraca z pracownikami Domu Pomocy Społecznej
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie internetowej: http://www.capowrybnik.pl/bip.html. Podania należy składać w terminie do 15.02.2017r.
CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK OPIEKLUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH W RYBNIKU - 2017-02-08 - Rybnik (śląskie)
mechanika pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Osówka (mazowieckie)
kierowanie ciągnikiem siodlowy z cysterną
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Oświęcim (małopolskie)
- stały monitoring podległego rynku w zakresie zmian cen i dostępności materiałów, - udział w analizie odchyleń od budżetu, - sporządzanie prognoz dot. sprzedaży i produkcji.
LAFARGE CEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-03 - Rudawa (małopolskie)
Montaż drobnych elementów do systemów telekomunikacyjnych, dokonywanie pomiarów, cięcie światłowodów, kontrola jakości, pakowanie
kontakt przez OHP - 2017-02-16 - Stryków (łódzkie)