Praca M艁ODSZY ANALITYK DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy M艁ODSZY ANALITYK DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy M艁ODSZY ANALITYK DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI).
G艂贸wne zadania i obowi膮zki obejmuj膮 (ale nie s膮 ograniczone do): - Obs艂uga i procesowanie p艂atno艣ci SEPA, IMPS Direct Debits, czek贸w krajowych/zagranicznych oraz innych produkt贸w bankowych - Ksi臋gowanie, rekoncyliacja oraz autoryzacja transakcji - Przygotowywanie i uzgadnianie raport贸w kontrolnych, MIS zwi膮zanych z wykonywanym procesem - Realizacja w艂asnych inicjatyw jako艣ciowych i wydajno艣ciowych podnosz膮cych efektywno艣膰 zespo艂u - identyfikacja mo偶liwo艣ci optymalizacji procesu - Samodzielne rozwi膮zywanie problem贸w BAU i wykraczaj膮cych poza BAU (np. raportowanie awarii system贸w/aplikacji koordynacja wdra偶ania zmian w procesach) - Koordynowanie oraz udzia艂 w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opis贸w procesw, map procesu i capacity plan贸w w zakresie ca艂ego Biura - Samodzielne prowadzenie projekt贸w, koordynacja telekonferencji, test贸w, weryfikacja dokumentacji projektowej i testowej, zg艂aszanie i wdra偶anie w porozumieniu z prze艂o偶onym nowych inicjatyw/najlepszych rozwi膮za艅 maj膮cych na celu podnoszenie efektywno艣ci pracy zespo艂u - Bie偶膮ce zapoznawanie si臋 z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowi膮zuj膮cych regulacjach wewn臋trznych, procedurach i zarz膮dzeniach - Identyfikacja oraz zg艂aszanie prze艂o偶onemu wszelkich problem贸w, spostrze偶e艅 dotycz膮cych ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw E2E lub pracy zespo艂u, proponowanie i wdra偶anie w uzgodnieniu z prze艂o偶onym dzia艂a艅 zapobiegawczych - Analiza pope艂nionych b艂臋d贸w, wynik贸w ankiety Voice of Customer oraz inicjowanie i wdra偶anie w uzgodnieniu z prze艂o偶onym dzia艂a艅 naprawczych i doskonal膮cych, wyja艣nianie i rozwi膮zywanie reklamacji Klient贸w - Wsp贸艂praca z innymi jednostkami firmy, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczaj膮cym poza obszar obs艂ugiwanego procesu np. budowanie relacji z Klientami, aktywny udzia艂 w telekonferencjach z Klientami, Technologi膮 i pozosta艂ymi partnerami biznesowymi Szkolenie i przygotowywanie certyfikacji dla nowozatrudnionych pracownik贸w - Wsparcie prze艂o偶onego w kwartalnych testach w ramach matrycy ryzyka MCA - Wsparcie prze艂o偶onego w przygotowaniach do audytu/innych kontroli wewn臋trznych i zewn臋trznych/przegl膮d贸w procesowych oraz reprezentowanie zespo艂u i uczestnictwo w rozmowach z audytorami/kontrolerami - Proaktywny udzia艂 w migracjach nowych aktywno艣ci do firmy i optymalizacji tych proces贸w - Przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydzia艂u/Biura, wyst膮pienia publiczne, prowadzenie szkole艅 wewn臋trznych dla pracownik贸w Wydzia艂u/Biura - Wsparcie prze艂o偶onego w organizacji pracy zespo艂u - Przestrzeganie Warto艣ci Operacji i Technologii - Archiwizacja 藕r贸d艂owych dokument贸w wed艂ug obowi膮zuj膮cych standard贸w - Efektywne wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez prze艂o偶onego w ramach zada艅 wynikaj膮cych z zajmowanego stanowiska i pe艂nionej funkcji np. udzia艂 w testach system贸w/aplikacji, dodatkowych szkoleniach, projektach, telekonferencjach.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)