MŁODSZY ANALITYK DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY ANALITYK DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-11-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY ANALITYK DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Data zakończenia pracy: 02.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Programowanie Python
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Oprogramowanie SAP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program C/C++
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: System ORACLE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Programowanie SQL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym - znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego - umiejętność posługiwania się językami programowania; Oracle SQL, C++, R Studio, Python - doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.) - umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań - wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; - znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; - umiejętność pracy z partnerami na wyższym szczeblu - umiejętność współpracy z innymi jednostkami firmy oraz jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia najlepszej jakości pracy - umiejętność pracy zespołowej, terminowość i bardzo dobra organizacja pracy - umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych - umiejętność przygotowania formularzy eskalacyjnych (escalation forms). Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Stosowanie się do wszystkich wydziałowych procedur i regulacji; - Dokładna i punktualna realizacja oraz utrzymywanie procesów w obrębie Zespołu, takich jak otwarcia i zamknięcia funduszy czy jednorazowe zadania; - Wsparcie członków zespołu w prowadzeniu zestawienia wykonywanych na co dzień zadań; - Utrzymywanie silnych biznesowych relacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami, w tym z zespołami nadzorującymi, poprzez okazywanie zaangażowania na odpowiednich forach, ale także w projektach i działaniach rozwojowych; - Wsparcie w dostarczaniu przez zespół wysokiej jakości usług; - Identyfikacja i raportowanie wszystkich braków i zagrożeń związanych z procesem, a następnie samodzielne przygotowanie i wdrożenie rozwiązania eliminującego te braki; - Identyfikacja nieefektywnych obszarów w zakresie procesów biznesowych oraz inicjowanie zmian proponowanie usprawnień; - Gotowość do podważania status quo, wykazywanie inicjatywy i innowacyjności; - Wsparcie członków zespołu w okresach wzmożonego obciążenia pracą oraz podczas ich nieobecności; - Zapewnienie, że wszystkie procedury są zaktualizowane, uzupełnione oraz utrzymywane wśród wszystkich klientów i procesów; - Zapewnienie, że wszystkie, nawet potencjalne, kwestie sporne są eskalowane w sposób poprawny i punktualny; - Współtworzenie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy; - Zapewnienie, ze wszystkie wymagane treningi zostały wykonane; - Wykonywanie dodatkowych, biznesowych zadań na prośbę managera; - Udział w szkoleniach nowych pracowników. - Przygotowanie formularzy eskalacyjnych (escalation forms), które zawierają dokładny opis przebiegu badania określonej sprawy spornej, a także przygotowanie i wdrożenie środków prewencji; - Wykonywanie funkcji kontrolnych dla zadań wykonywanych przez młodszych członków zespołu; - Punktualne odpowiedzi na standardowe, a w większym stopniu na niestandardowe zapytania związane z wykonywanymi obowiązkami oraz dostosowanie się do wysokich standardów korespondencji biznesowej; - Udział w przygotowaniach do wewnętrznych i zewnętrznych audytów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 20.11.2018
Oferta pracy ważna do: 03.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w placówce banku
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta na kasie, prace porządkowe
STACJA BENZYNOWA NR 579 S.C. MONIKA RUDKOWSKA,WŁADYSŁAW BUREK - 2018-08-23 - Skawina (małopolskie)
Uzupełnianie i przeglądanie towaru oferowanego do sprzedaży, prace transportowe z wykorzystaniem wózka ręcznego.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
fakturowanie sprzedaży towarów na Ukrainę; obsługa klienta w języku ukraińskim i rosyjskim; znajomość części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych; organizacja sprzedaży nowych marek handlowych w segmencie części zamiennych do pojazdów mechanicznych, znajomość obsługi programu Safo
INTER CARS S.A. - 2017-05-10 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
pomoc przy zakładaniu teczek kierowców i pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wyrzysk (wielkopolskie)
1.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Starostwa Powiatowego.2.Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną.3.Obsługa stanowiska do zapisywania interesantów oraz udzielanie informacji.4.Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Łęczyca (łódzkie)
Bieżąca obsługa klienta, wystawianie umów dla kursantów na kursy językowe i zajecia indywidualne, prowadzenie rejestru godzin pracy lektorów oraz rejestru kasowego. Przygotowanie grafików kursów językowych w oddziale szkoły, wystawianie comiesięcznych dokumentów i przesyłanie ich do księgowości, kontrola płatności kursantów i ich monitorowanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Gdynia (pomorskie)
młodszy asystent
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Ślusarz
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kluczewsko (świętokrzyskie)
Sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych i opieka nad dziećmi
AKADEMIA JUNIORA MIROSŁAWA BABUL - 2017-09-14 - Lębork (pomorskie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, MECHATRONIKA, INFORMATYKA , AUTOMATYKA LUB PODOBNYM, EWENTUALNIE DLA STUDENTA Z WYKSZTAŁCENIEM ŚREDNIM O KIERUNKU ELEKTRONICZNYM.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE KOSZTORYSÓW I OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH I SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2018-04-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca asystenckie przy obsłudze klienta pochodzącego z Rosji i Ukrainy.Obsługa transportu międzynarodowego. Wystawianie faktur. Archiwizacja dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca przy automatycznej linii produkcyjnej
Solar-Energy S.A. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, realizacja planów sprzedaży, mozliwośc zatrudnienia jednej osoby niepełnosprawnej - stopień lekki, praca w godz. pon. - sob. 9-20, niedz. 10-19 (system 11 h)
OUTDOOR PROJECT Krzysztof Kołek - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, uzupełnienie towaru w salonie i magazyniem-ce pracy: Salony CCC Rondo
CCC Spółka Akcyjna - 2017-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, 2. przygotowanie, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku, 3. pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, 4. zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, 5. zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, 6. udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, 7. przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. Umowa od 20.08.2018 r. do 30.11.2019 r. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-24 - Słupsk (pomorskie)
NAUCZANIE PRZEDMIOTOW ZAWODOWYCH (informatycznych)
ZESPÓŁ SZKÓŁ RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI IM. JANA KILIŃSKIEGO W LUBLINIE - 2018-09-03 - Lublin (lubelskie)
Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie sadowniczym, pielęgnacja sadu i upraw jagodowych oraz przygotowanie owoców do sprzedaży, ustawiczne dbanie o higienę stanowiska pracy, sadzenie drzewek.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Gośniewice (mazowieckie)
Wykonywanie torkretem, wykonywanie iniekcji ciśnieniowej, wykonywanie iniekcji kurtynowej
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Niwiska Dolne (łódzkie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Nielep (zachodniopomorskie)
obsługa pralnic, składanie ręczników, segregacja
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Przygotowanie, programowanie i bieżąca obsługa maszyn na linii montażu powierzchniowego SMT (drukarka, Pick&Place, piec Reflow); Dbanie o ciągłość produkcji; Wykonywanie przeglądów maszyn; Analityczne podejście do rozwiązywania problemów. Wysokość wynagrodzenia od 2500 do 2900 zł brutto, karty Multisport, pakiety LUXMED. Okres próbny 3 miesiące. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Słupsk (pomorskie)
Prawo jazdy kat. "B", mile widziane doświadczenie w wykańczaniu wnętrz, umiejętność kafelkowania.
ARKADIUSZ KAPUŚCIK - 2017-08-21 - Łańce (śląskie)
Zakres zadań: • Szkice projektu, projekty szczegółowe i związane z nimi rutynowe obliczenia• Rysunki warsztatowe i modele 3D wielokrotnego użytku• Sprawdzanie utworzonych rysunków• Przygotowywanie listy materiałów, arkuszy produkcyjnych i dokumentacji• Praca na podstawie programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji (CIP) Program ma zachęcać do szerszego i lepszego wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) oraz wspomagać rozwój społeczeństwa informacyjnego. Program promuje również wzmożone wykorzystanie energii odnawialnej i efektywność energetyczną• Aktywne uczestniczenie w procesie produkcji• Koordynacja i kontrola przygotowanych produktów na podstawie rysunku technicznego• Tworzenie poszczególnych części we współpracy z biurem standardów
kontakt przez WUP - 2018-02-02 - Austria (Austria)
Planowanie produkcji, sporządzanie i kontrola planów produkcji. Ścisła współpraca z innymi działami firmy.Osoby zainteresowane powyższą ofertą pracy oraz spełniające wymienione wymagania prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, z numerem referencyjnym w temacie lub nazwą stanowiska na adres mailowy: praca (at) organika.pl lub o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 605 180 201 Prosimy o zawarcie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji prowadzonej przez Malborskie Zakłady Chemiczne Organika S.A.,/zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 833/".
Malborskie Zakłady Chemiczne ,,Organika" sp. z .o.o. - 2017-07-18 - Pogalewo Wielkie (dolnośląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:-bieżąca kontrola poprawności działania urządzeń-raportowanie wszelkich usterek-obsługa wykrawarek, zbrojenie maszyny-wykonywanie pomiarówOferujemy:-pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej-możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym-liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowy-zdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klienta-stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki frekwencyjna oraz premia kwartalna uzależniona od wyniku finansowego firmy, dodatek za pracę w nocy, dodatek 20% za pracę w systemie 4-brygadowym (dwa ostatnie w zależności od obszaru i stanowiska)-gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistów-bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładku-pracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali-2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej cenie-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego MOMProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-05-09 - Tczew (pomorskie)
sprzedaży produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale banku, aktywnym pozyskiwaniu Klientów, kompleksowej obsłudze Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Katowice (śląskie)