Praca M艁ODSZY ANALITYK DS. AML K/M J. ANGIELSKI - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy M艁ODSZY ANALITYK DS. AML K/M J. ANGIELSKI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy M艁ODSZY ANALITYK DS. AML K/M J. ANGIELSKI.

M艁ODSZY ANALITYK DS. AML K/M (J. ANGIELSKI) - od 6聽000 PLN

Wymagania: wykszta艂cenie: wy偶sze (w tym licencjat), znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego i hindi biegle do kontakt贸w z kontrahentami zewn臋trznymi oraz do pracy w 艣rodowisku multikulturowym - znajomo艣膰 przepis贸w prawa, w tym: regulacji wewn臋trznych i zewn臋trznych, w szczeg贸lno艣ci wynikaj膮cych z dzia艂a艅 podmiot贸w nadzoru finansowego/bankowego - umiej臋tno艣膰 zarz膮dzenia projektami - umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 narz臋dziami, pakietami statystycznymi, j臋zykami modelowania b膮d藕 programowania; SAP - doskona艂a znajomo艣膰 obs艂ugi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.) - umiej臋tno艣膰 kontroli transakcji pod wzgl臋dem zgodno艣ci z wymogami regulacyjnymi oraz w raportowaniu podejrzanych dzia艂a艅 - umiej臋tno艣膰 wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zada艅 - wiedza teoretyczna na temat instytucji rynk贸w kapita艂owych; - znajomo艣膰 zagadnie艅 rynku kapita艂owego, a tak偶e znajomo艣膰 r贸偶nych produkt贸w finansowych; - umiej臋tno艣膰 wsp贸艂tworzenia proces贸w operacyjnych, do艣wiadczenie zawodowe: 4 miesi膮ce/Obowi膮zki: obs艂uga klienta w zakresie otwarcia i zarz膮dzania rachunkiem, wspieranie procesu wst臋pnego wdra偶ania klienta, uczestnictwo w spotkaniach z klientami, weryfikacja z nale偶yt膮 staranno艣ci膮 dokumentacji firmy, zgodnie z regulacjami i wymogami w poszczeg贸lnych krajach w kt贸rych dane rachunki s膮 otwarte, uczestnictwo w regularnych konferencjach telefonicznych z klientami, w celu utrzymania relacji oraz przekazania niezb臋dnych informacji na temat zarz膮dzania kontami, wsp贸艂praca z wewn臋trznymi klientami firmy na ca艂ym 艣wiecie, przegl膮d standardowych, dokument贸w firmy ( w tym SLA), lokalnych/prawnych zgodnie z wymogami nale偶ytej staranno艣ci aktualizacja dokumentacji zgodnie z okre艣lonymi procedurami, dostarczanie informacji i rozwi膮za艅 dla klient贸w jako dedykowany punkt kontaktu, zarz膮dzanie dokumentacj膮 po otwarciu rachunku / wdro偶eniu produktu, odpowied藕 na zapytania klient贸w w ci膮gu 24 godzin, budowanie relacji z klientami zewn臋trznymi i wewn臋trznymi, inicjowanie zmian celem poprawy poziomu obs艂ugi klient贸w, dbanie o wysoki poziom zadowolenia klienta.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)