MISTRZ PRODUKCJI Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: MISTRZ PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru nad pracownikami, sprawdzanie wykonyanych elementów i usuwanie ewentualnych błędów, prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentów produkcyjnych, kierowanie prawodłowego przebiegu produkcji.
Data publikacji: 2017-11-24
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawowanie nadzoru nad pracownikami, sprawdzanie wykonyanych elementów i usuwanie ewentualnych błędów, prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentów produkcyjnych, kierowanie prawodłowego przebiegu produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MISTRZ PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: mistrz produkcji w przemyśle drzewnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.Dypozycyjność, rzetelność.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8:00 -16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: mistrz produkcji w przemyśle drzewnym
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2017
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 23.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie techniczne; min. 10 lat doświadczenia w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; ulepszanie produkcji filtrów, wdrażanie innowacji w procesie produkcyji filtrów ceramicznych z kordierytu; sporządzanie raportów dla Japońskich przełożonych; współpraca z Japońskiemi specjalistami; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
PW ARCO Adam Tańcula - 2015-12-10 - Czerwieńsk (lubuskie)
Konserwacja i utrzymanie w dobrym stanie technicznym urządzeń i sprzętu szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Skoków (lubelskie)
Prace budowlano - wykończeniowe. Drobne prace malarskie, glazurnicze, karton - gips.
ASK Nasze Millenium - Krzysztof Skwara - 2016-04-11 - Duchnów (mazowieckie)
krojenie i szycie sukienek żakietów
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej wykonawczej oraz dokumentacji technicznej ofertowej dla klienta, wspieranie prawidłowego funkcjonowania działu technicznego oraz działu zaopatrzenia, nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z kontrahentami
kontakt przez OHP - 2017-05-11 - Górki Wielkie (śląskie)
jw.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowqe wymagane, obsługa programów R2 Płatnik i Płatnik ZUS
"ELDA" Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Racibórz (śląskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie jako handlowiec, znajomość branży : metalowej, spawalniczej, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera - mile widziana znajomość programów: Office, Excel, CDNXL, umiejętność pracy w zespole, organizacji pracy, komunikatywnośćZakres obowiązków: obsługa klientów oraz pozyskiwanie nowych, składanie ofert towarów, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
tłumaczenie korespondencji, dokumentów, obecność podczas spotkań biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa magazynu i dbanie o ogólny porządek.
STOLARSTWO MEBLOWE ELENDT ANDRZEJ ELENDT - 2016-09-13 - Żelistrzewo (pomorskie)
Spawacz
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Komorów (podkarpackie)
Opieka nad zwierzętami gospodarskimi, dokarmianie, pojenie, zabiegi pielęgnacyjne, utrzymanie czystości pomieszczeń inwentarskich.
OGÓLNOPOLSKIE TOWARZYSTWO OCHRONY ZWIERZĄT OTOZ "ANIMALS" - 2019-01-31 - Bojano (pomorskie)
lakierowanie elementów meblowych jachtów, kontrola procesów lakierowania
PPHU "MARKO" Marek Dermont, Marek Malinowski Spółka Jawna - 2016-03-14 - Zielone Kamedulskie (podlaskie)
nadzór nad prawidłowym obiegeim korespondecji i dokmuentacji wewnętrznej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie dokumentów i pism, koordynowanie zaopatrzenia biura, bieżące prace administracyjne, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami firmy, przyjmowanie interesantów i udzielanie im ogólnych informacji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zambrów (podlaskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Leszno (wielkopolskie)
spotkania z klientami pochodzenia chińskiego; przedstawianie ofert handlowych; organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim; kontrola rynku; współpraca z kontrahentami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizowanie transportów VAN do 3,5T. Załadunek/rozładunek towarów.Wszelkie prace dotyczące realizacji zamówień klientów w magazynie, praca w godz.8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Opole (opolskie)
Sprzątanie budynków wspólnot mieszkalnych
Miejski Zakład Komunalny - 2017-06-14 - Pajęczno (łódzkie)
Sprzątanie siłowni całodobowej. Praca w systemie 3-zmianowym. Elastyczny grafik pracy.
Agencja artEv S.C Anna Rosowska Monika Kula - 2017-06-02 - Opole (opolskie)
Sprzedawca (dział majsterkowania)
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Naprawa samochodów.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Sitek Tomasz F.H.U Auto Kolor, Debitum Doradztwo Ubezpieczeniowe, King Pellet - 2019-04-30 - Radlin (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie kierunkowe leśne-minimum średnie, spełnienie wymogów określonych w art.45 ust.2 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz.U. z 2018 r, poz.2129), zakres zadań: wykonywanie czynności organizacyjno-technicznych, administracyjnych i ochronnych związanych z realizacją zadań zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami prawa w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe.Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie lub przesłać na adres Nadleśnictwa Szubin do 19.04.2019r.:- list motywacyjny z własnoręcznym podpisem,- CV z dokładnym opisem przekroju pracy zawodowej,- oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art 45 pkt 2 ustawy z 28 września 1991r o lasach,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (opatrzone własnym podpisem)- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe (oryginały dokumentów do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).Więcej informacji: Nadleśnictwo Szubin tel.52-391 03 10
Nadleśnictwo Szubin - 2019-04-04 - Szubin-Wieś (kujawsko-pomorskie)
Prace związane z utrzymaniem porządku i czystości w budynkach wielorodzinnych i w ich obrębie - zgodnie z zakresem obowiązków na danym obiekcie. Przykładowe obowiązki: zamiatanie i mycie klatek schodowych oraz korytarzy, mycie okien i lamperii, zbieranie zanieczyszczeń na terenach zewnętrznych, odśnieżanie, grabienie trawników itp.
Zakład Usług Czystościowych i Komunalnych mgr Janusz Żanowski - 2018-03-19 - Sosnowiec (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaz w sklepie mięsnym
Masarnia Karbowo Brygida Hartung-Pesta - 2016-10-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: 1.przygotowanie programu i prowadzenie szkoleń zawodowych z zakresu pracownik biura i handlu 2.przygotowanie materiałów dydaktycznych z zakresu tematycznego szkolenia pracownik biura i handlu.3.nadzór nad powierzonymi urządzeniami i materiałami do prowadzenia szkoleń.4.zapewnienie uczestnikom materiałów niezbędnych do prowadzenia szkoleń.5.prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć).6.przygotowanie i przeprowadzenie egzaminu końcowego z zakresu zdobytych przez uczestników szkoleń umiejętności.7.organizacja i nadzór na stażami/zajęciami reintegracji u pracodawców oraz zewnętrznymi kursami zawodowymi.8.przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych.9.ścisła współpraca z kadrą projektu 10.wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji zawodowej11. archiwizacja dokumentówForma i termin składania ofert :1.Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2.Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: instruktor reintegracji zawodowej o kierunku pracownik biura i handlu w projekcie RAZEN można więcej w terminie do dnia 14.11.2018r. do godziny 16,00 3.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4.Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
praca przy zbiorach owoców
kontakt przez OHP - 2017-09-22 - Grzęska (podkarpackie)