Praca MICROSOFT WINDOWS & OFFICE SUPPORT SPECJALIST-SPECJALISTA DS. MICROSOFT WINDOWS I MICROSOFT OFFICE - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy MICROSOFT WINDOWS & OFFICE SUPPORT SPECJALIST-SPECJALISTA DS. MICROSOFT WINDOWS I MICROSOFT OFFICE, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy MICROSOFT WINDOWS & OFFICE SUPPORT SPECJALIST-SPECJALISTA DS. MICROSOFT WINDOWS I MICROSOFT OFFICE.

MICROSOFT WINDOWS & OFFICE SUPPORT SPECJALIST-SPECJALISTA DS. MICROSOFT WINDOWS I MICROSOFT OFFICE - od 7聽000 PLN

艢ledzenie i odpowiadanie na zg艂oszenia Service Request (poziomy 1 i 2)przez telefon i e-mail zapewniaj膮c kompletno艣膰 zg艂osze艅 dla ka偶dego regionu. Pomoc i koordynacja w procesie zarz膮dzania incydentami, w tym identyfikacja, badanie i rozwi膮zywanie problem贸w technicznych. Rozwi膮zywanie, 艣ledzenie i monitorowanie incydent贸w aby zapewni膰 terminow膮 rozdzielczo艣膰. Wykonywanie analizy przyczyn 藕r贸d艂owych dla bie偶膮cych problem贸w aby wyeliminowa膰 lub zmniejszy膰 ich cz臋stotliwo艣膰. Utrzymanie integralno艣ci tabel 藕r贸d艂owych w bazie danych mened偶era us艂ug zg艂oszeniowych. Obs艂uga procesu zarz膮dzania problemami w Application Owner. Zapewnienie stabilno艣ci i optymalnej wydajno艣ci we wszystkich systemach, w tym w obs艂udze incydent贸w.
AESCULAP CHIFA Sp贸艂ka z o.o. - 2019-07-17 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)

MICROSOFT WINDOWS & OFFICE SUPPORT SPECJALIST-SPECJALISTA DS. MICROSOFT WINDOWS I MICROSOFT OFFICE - od 9聽000 PLN

Zapora klienta i inne zintegrowane funkcje i funkcje systemu operacyjnego. 艢ledzenie komunikat贸w, przegl膮danie dziennik贸w i rozwi膮zywanie problem贸w w celu rozwi膮zania problem贸w w systemie operacyjnym klienta. Rozleg艂a wiedza na temat sprz臋tu klienckiego i produkt贸w, ze specjalizacj膮 dla system贸w operacyjnych klienta Windows w 艣rodowiskach korporacyjnych oraz globalnych graczy HP, Lenowo i Dell. Sterowniki/ zaktualizuj/ zmie艅/ ustawienia BIOS/ aktualizacje itp.Do艣wiadczenie w komunikacji sieciowej klienta na przyk艂ad Protok贸艂 TCP/IP. Konfiguracja sprz臋tu. Analiza i rozwi膮zywanie problem贸w w celu rozwi膮zania problem贸w na sprz臋cie klienta. 艢ledzenie i odpowiadanie na zg艂oszenia do punktu serwisowego (poziomy 1 i 2) za po艣rednictwem telefonu i poczty lelktronicznej.
AESCULAP CHIFA Sp贸艂ka z o.o. - 2019-02-05 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)