MENEDŻER Sosnowiec oferta pracy WYSZKOŃ ANETA Firma Handlowo-Usługowa "ANETA"
Stanowisko: MENEDŻER
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie kampani reklamowych, zatowarowywanie, dbanie o estetykę i ład salonu, nadzór nad pracą personelu, ustalanie grafików
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: WYSZKOŃ ANETA Firma Handlowo-Usługowa "ANETA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wolności 2, 41-219 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie kampani reklamowych, zatowarowywanie, dbanie o estetykę i ład salonu, nadzór nad pracą personelu, ustalanie grafików
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MENEDŻER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, mile widziana obsługa programów graficznych
Nazwa pracodawcy: WYSZKOŃ ANETA Firma Handlowo-Usługowa "ANETA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Aleja Wolności 2, 41-219 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: I kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Adres strony pracodawcy: www.helgum.pl
Ulica pracodawcy: Aleja Wolności
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 17.02.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?74b443a4507b5386a74e6d1e0b9f852e
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Wielkie Bałówki (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Dąbrowa (lubelskie)
masaż
HOTEL "BACHUS" WOJCIECH KOSECKI - 2019-02-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa kancelaryjna sekretariatu, t.j. w szczególności odbieranie i rejestracja poczty, adresowanie i wysyłka poczty, umawianie klientów Kancelarii na spotkanie z adwokatami, dbałość o wyposażenie niezbędne do działania Kancelarii. Niezależnie od powyższych obowiązków osoba taka będzie również częściowo zajmować się pracą merytoryczną. Pod nadzorem adwokatów będzie przygotowywać pisma związane z obsługa prawną klientów. Z uwagi na to, że partnerzy Kancelarii zajmują się również działalnością szkoleniową pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, a następnie będzie uczestniczyć w charakterze asystenta w przeprowadzaniu prezentacji i szkoleń. Pracownik będzie również wspierać działalność marketingową Kancelarii.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony (co najmniej 24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, marketing lub filologia angielska, znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego na średnim poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i opieka nad klientami grupy CELO i sprzedaż produktów CELO w obszarach, gdzie firma nie ma przedstawicielstwa handlowego.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
* obsługa klienta biznesowego * kontakt mailowy i telefoniczny zklientami firmy * promocja marki * budowanie sieci klientów, praca w godz. 8-16
Fundacja Football Academy Group - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SALONU, WYSZUKIWANIE I NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI, ORGANIZACJA I UDZIAŁ W LOKALNYCH AKCJACH MARKETINGOWYCH KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTAMI, AKTYWNE ZAPRASZANIE DO SALONU, INFORMOWANIE O PROMOCJACH, REZERWACJA WIZYT ROZMOWA Z KLIENTAMI W SALONIE, BADANIE ICH POTRZEB I AKTYWNA SPRZEDAŻ ZABIEGÓW Z OFERTY, MAKSYMALIZACJA ZYSKÓW Z ORGANIZOWANYCH PROMOCJI, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI I DBANIE O ICH KOMFORT. ORGANIZACJA PRACY DWÓCH KOSMETYCZEK, NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ ICH PRACY, HIGIENĄ I CZYSTOŚCIĄ W SALONIE, STANEM ZAPASÓW. ZARAŻANIE UŚMIECHEM!
Agnieszka Zagórowska - 2019-01-11 - Rzeszów (podkarpackie)
monitorowanie nagłośnienia imprez organizowanych przez jednostki Uniwersytetukonserwacja i naprawa urządzeń multimedialnych
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie firmowych serwisów internetowychwspółudział przy tworzeniu oraz komunikacji promocji, ofert specjalnych, wyprzedażywspółudział w opracowywaniu akcji i działań wspierających sprzedażprzygotowanie stoiska firmowego w związku z udziałem w wystawach, targach, pokazach itp.
GRAVIT SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-07-22 - Lublin (lubelskie)
Przedstawiciel handlowy
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Lublin (lubelskie)
zapewnienie bezbłędnych działań funkcji logistycznych, odpowiedzialność za import/eksport towarów, współpraca z dostawcami i klientami, kreowanie nowych rozwiązań w zakresie logistyki
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Zator (małopolskie)
Wspieranie nauczyciela w zajęciach edukacyjnych, pomoc uczniom niepełnosprawnym w wykonywaniu prostych czynności samoobsługowych np. z higieną osobistą, ubieranie, rozbieranie uczniów.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Zamość (lubelskie)
Meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie faktur, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych. Korespondecja z gośćmi, udzielanie informacji turystycznych.
DWP sp. z o.o. - 2016-03-09 - Zamość (lubelskie)
Wykonuje prace montażowe i remontowe instalacji wodnych, kanalizacyjnych, grzewczych. Praca w Krakowie i według zleceń na terenie UE
kontakt przez PUP - 2020-04-02 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia w sprzedaży np. usług, szkoleń, ubezpieczeń lub telefonicznej; praca biurowa; pozyskiwanie klientów; pośredni nadzór nad procesami handlowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PASJO.NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)
Naprawa samochodów i maszyn drogowych
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Olesno (opolskie)
Do obowiązków menedżera należy odpowiedzialność zagości i grupy konferencyjne w miejscu imprezy, organizacja, zarządzanie, realizacja usług i konferencji. Ponadto osoba na w/w stanowisku odpowiedzialna jest za kontakt z klientem: wszelkie pytania i propozycje klientów imprez i konferencji, utrzymywanie doskonałych relacji z klientami oraz dbanie o miłą atmosferę podczas imprez. Odpowiedzialność za kwestie finansowe: planowanie, kontrolowanie i rozliczenie wydatków.
kontakt przez OHP - 2016-08-02 - Niemcy (Niemcy)
utrzymywanie w czystości pomieszczeń, usuwanie zabrudzeń
RONIN Piotr Brzeszcz - 2018-03-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie podstawowej dokumentacji w sklepie (faktury)
Leon Wierzchnicki Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "WIELEMIX" - 2017-07-20 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie bieżące pracowników firmy w zakresie instalacji elektrycznych, wszelkiego rodzaju prace związane z elektryką i oświetleniem, utrzymaniem ruchu. Wykonywanie remontów i przeglądów, usuwanie awarii i usterek urządzeń i sieci elektrycznej, wykonywanie prac montażowych. Monitorowanie pracy i urządzeń i sieci mediów.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Nowa Sól (lubuskie)
PRACA NA BUDOWIE, MURARSTWO, TYNKARSTWO, DEKARSTWO, GLAZURNIK
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "KEJA" PIOTR PROKOPCZAK - 2017-05-08 - Przemków (dolnośląskie)
Przygotowywanie sali konsumpcyjnej, udzielanie informacji o menu,rejestrowanie zamówień,serwowanie potraw i napojów, obsługa imprez okolicznościowych, catering.
HOTEL STACJA KUTNO SP. Z O.O. - 2020-01-03 - Kutno (łódzkie)
znajomość podstaw mechaniki, rozbiórka samochodów i prace porządkowe,
Zakład Usługowy Mechaniki Pojazdowej Tadeusz Zbieć - 2016-04-07 - Kobyłka (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na produkcji
Janusz Kuczyński Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "EMMA" - 2019-05-21 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru nad procesem produkcyjnym, współpraca z działem handlowym oraz logistyki, zamawianie towaru.
Perfekt Lubelska Fabryka Okien Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Lublin (lubelskie)
Zapoznanie się ze strukturą Urzędu Miasta, realizowanymi przez niego zadaniami, wykonywanie czynności biurowych, zapoznanie się z aktami prawnymi stosowanymi przez Wydział Podatków i opłat lokalnych, wykonywanie czynności technicznych związanych z wymiarem podatku od nieruchomosci, rolnego i leśnego, zapoznanie się z programami komputerowymi uzywanymi w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych, wykonywanie czynności technicznych związanych z wymiarem podatku od nieruchomości,rolnego i leśnego, wprowadzanie danych do programu komputerowego w zakresie ww.podatkówSporządzanie prostych pism do innych organów w sprawie podatków i opłat lokalnych, zapoznanie się z systemem windykacji należności podatkowych poprzez akty prawne i wspomaganie pracowników Wydziału w tych pracach, wykonywanie czynności technicznych związanych z wymiarem podatku od nieruchomości, rolnego, i leśnego, wprowadzanie danych do programu komputerowego w zakresie podatkówPoznanie i obsługa systemu obiegu dokumentów stosowanego w Urzędzie, zapoznanie się z opłatą uzdrowiskową i sporządzanie zawiadomień do inkasentów tej opłaty, wprowadzanie danych do programu komputerowego w zakresie podatkówProwadzenie prostych postępowań podatkowych w zakresie opłaty do posiadania psów, co wiąze się z pozyskaniem praktycznej wiedzy na temat Ordynacji podatkowej, wprowadzanie danych do programu komputerowego w zakresie podatkówUsystematyzowanie i wiadomości i umiejętności zdobytych podczas stażu i wykorzystywanie ich w praktyce poprzez postępowania podatkowe w sposób samodzielny ( pod nadzorem naczelnika Wydziału
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Sortowacz odzieży
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Przyłęk (dolnośląskie)
Obsługo koparko-ładowarki
ELMAR Akacki Marcin - 2016-03-04 - Jastrowo (wielkopolskie)
ZNAKOWANIE POWIRZONEGO TOWARUPAKOWANIE TOWARULICZENIE TOWARU
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)