MENAGER HANDLOWY Olsztyn oferta pracy Real Sp. z o.o.

Stanowisko: MENAGER HANDLOWY

Wynagrodzenie: do 3 200 PLN

Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego funkcjnowania swojego działu,realizacja polityki handlowej (zarządzanie produktem i organizowania akcji handlowych),realizacja założeń ekonomicznych(zarządzanie wynikiem finansowym:ceną i marżą),zapewnienie właściwej obsługi Klienta,zarządzanie ekipą (zatrudnienie,szkolenie,organizcja pracy,ocena)

Data publikacji: 2016-01-19

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Real Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sikorskiego 2b, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zapewnienie sprawnego funkcjnowania swojego działu,realizacja polityki handlowej (zarządzanie produktem i organizowania akcji handlowych),realizacja założeń ekonomicznych(zarządzanie wynikiem finansowym:ceną i marżą),zapewnienie właściwej obsługi Klienta,zarządzanie ekipą (zatrudnienie,szkolenie,organizcja pracy,ocena)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: MENAGER HANDLOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w pracy w handlu oraz w zarządzaniu ludźmi,motywacja do pracy,chęci do nauki i rozwoju,przedsiębiorczości; nastwienia na osiąganie rezultatów,gotowości do podejmowania samodzielnych decyzji i umiejętność pracy pod presją czasu,umiejętności zarządzania ekipą kilkunastu osób,obsługa pakietu MS Office,dobra znajomość języka angielskiego i / lub francuskiego w mowie i piśmie

Nazwa pracodawcy: Real Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.01.2016

Data dodania oferty pracy: 15.01.2016

Oferta pracy ważna do: 31.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA - od 2 000 PLN

kierowanie pojazdem do 3,5 DMC, praca na terenie województwa zachodnio-pomorskiego
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 1 850 PLN

dowóz towaru do klienta, załadunek towaru na samochód
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Uniejów (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

KONFEKCJONOWANIE, ZAŁADUNEK DO MIESZALNIKÓW
RENOVE SP. Z O.O - 2018-07-19 - Wola Pękoszewska (łódzkie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 2 100 PLN

pomoc nauczycielowi w czasie zajęć lekcyjnych, pomoc uczniom niepełnosprawnym w samoobsludze, pomoc w ubieraniu dzieci dowożonych, pomoc woźne podczas prac porządkowych w czasie ferii
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Żuromin (mazowieckie)

MONTER- IZOLER INSTALACJI PRZEMYSŁOWYCH, KONSTRUKCJI STALOWYCH. - 4 000 - 4 500 PLN

1. Montaż rurociągów przemysłowych. 2. Wykonywanie izolacji ciepło i zimnochronnych. 3. Prace montersko - blacharskie.
B&W Spółka zo.o.sp.k. - 2018-08-20 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta na stacji paliw, obsługa urządzeń sklepowych, kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw, przygotowywanie towarów do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Lubin (dolnośląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace remontowe w tym ; szpachlowanie , , montaż płyt kartonowo- gipsowych .Mile widziane osoby potrafiące kafelkować.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Miechów (małopolskie)

SZLIFIERZ METALI - od 2 100 PLN

Szlifowanie odlewów żeliwnych.
Zakład Obróbki Odlewów Spółka z o.o. - 2018-11-16 - Wieleń (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 220 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów. Proponowane wynagrodzenie 2220 zł brutto po okresie 6 miesięcy 2345 zł brutto.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2017-12-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)

INSTRUKTOR PRACOWNI KRAWIECKIEJ - od 1 850 PLN

nauka i/lub przekwalifikowywanie zawodowe uczestników zajęć, sporządzanie sprawozdań i opinii o przebiegu procesu edukacji, praca w Centrum Integracji Społecznej w Łazach i/lub Żerkowicach
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2016-07-08 - Łazy (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

-obsługa kasy fiskalnej;- wykładanie towaru;- dbanie o orządek na sklepie i w jego obrębie;- wykładanie cenówek;- sprawdzanie daty na artykułach;- doradzanie klientom;- dbanie o dobry wizerunek i opinie;
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Zator (małopolskie)

INŻYNIER LEAN - od 3 500 PLN

Optymalizacja procesów (produktywność,serwis,ergonomia i bezpieczeństwo pracy), bieżące rodzielanie zadań Technikom ds. LEAN Manufacturing-Kontrola realizacji zadań zleconych Technikom ds. Lean, mapowanie i zarządzanie odpowiednim strumieniem wartości, udział w opracowaniu strategii LEAN,konsultowanie propozycji Kaizen z pracownikami odpowiednich działów, koordynacja wykonywania propozycji Kaizen, planowanie i prowadzenie projektów LEAN, kalkulacja zysków/kosztów projektów LEAN, standaryzacja procesów, szkolenie pracowników z nowych standardów i tematyki LEAN, przeprowadzenie LEAN audytów, motywowanie pracowników do eleminacji marnotrawstwa z procesów produkcyjnych, organizacja warsztatów Kaizenpreferowane kierunki wykształcenia: zarządzanie produkcją, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi lub pokrewne, minimum roczne doświadczenie w wdrażaniu LEAN Manufacturing w firmie produkcyjnej,znajomosć metodologii optymalizacji procesów w tym LEAN Six Sigma będzie dodatkowych atutem, znajomość obsługi komputera (MS Office)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Ropczyce (podkarpackie)

PSYCHOLOG - od 2 100 PLN

nauczyciel wychowania przedszkolnego ze specjalizacją psychologa, wychowawca w grupie integracyjnej
Miejskie Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr2 Lędziny - 2018-07-06 - Lędziny (śląskie)

SPECJALISTA IT - do 9 500 PLN

Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia funkcjonalnego i technicznego w celu rozwiązywania problemów aplikacji SAP ERP zgłaszanych przez SAP Key User, identyfikowanie, rozwiązywanie problemów związanych z SAP, wspieranie testowania systemu i transferu serwisowego, wspieranie procesu zarządzania zmiana poprzez: gromadzenie wymagań od Key Users. Projektowanie, dokumentowanie i budowanie nowych funkcjonalności, zapewnienie komunikacji pomiędzy Key Users i IT cencept owners. Obserwowanie potrzeb szkoleniowych oraz gromadzenie informacji zwrotnych.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)

TRAKTORZYSTA. - od 1 850 PLN

Obsługa nowoczesnego sprzętu rolniczego.
Gospodarstwo Rolne Ryszard Ślęzak - 2016-03-09 - Czerwonka (warmińsko-mazurskie)

ŚLUSARZ - TOKARZ - od 2 400 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
INVESTMENT TRADING CONSULTING SPÓŁKA Z O. O. - 2017-01-16 - Skarszewy (pomorskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Zadania:-bieżąca obsługa klientów biura, odbieranie i wykonywanie telefonów-sprzedaż i do-sprzedaż produktów i usług- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- obsługa płatności
Cheeloo J. Turczyn i wspólnicy Sp.J. - 2018-04-26 - Dębica (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Milówka (śląskie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 2 500 PLN

Obsługa maszyn i urządzeńlinii technologicznych produkcji kabli. Formowanie przewodów na gorąco. Wulkanizacja w piecach. Kontrola detali. Prowadzenie dokumentacji jakościowej i produkcyjnej. Udział w ulepszaniu procesów produkcji. Wykonywanie prostych czynności konserwujących maszyny i urządzenia.
"GI GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK SZWALNI R18/4290-1650/16 - od 1 850 PLN

szycie odzieży ciężkiej (płaszcze, mundury)
PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE DRWAL ADAM ZIELIŃSKI - 2016-12-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK HANDLOWIEC - 997,4 PLN

Organizowanie handlu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Sieradz (łódzkie)

OPIEKUN W DOMU OPIEKI - od 9,5 EUR

Opieka nad pensjonariuszami (osoby w wieku 38-100 lat) w domu opieki (także z chorobą Alzheimera i porażeniem mózgowym) – kąpanie, ubieranie, pomoc w korzystaniu z toalety, karmienie, asystowanie przy poruszaniu się, ścisła współpraca z personelem placówki.
Bridhaven Nursing Home - 2016-09-15 - Irlandia (Irlandia)

INSPEKTOR - od 2 420 PLN

- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy Brygady w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę Brygady przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- porządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)