MENADŻER- SWING MANAGER Bielawa oferta pracy Siniša Hristov – ICH
Stanowisko: MENADŻER- SWING MANAGER
Wynagrodzenie: od 3 344 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w Siniša Hristov –ICH procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska; ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji; kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji w tym: obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna i teren zewnętrzny; wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracji i procedurami obowiązującymi w Siniša Hristov –ICH, sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji; obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji - w razie potrzeby
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Bielawa (mazowieckie)
Pracodawca: Siniša Hristov – ICH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 106, 05-520 Bielawa, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w Siniša Hristov –ICH procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska; ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji; kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji w tym: obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna i teren zewnętrzny; wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracji i procedurami obowiązującymi w Siniša Hristov –ICH, sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji; obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji - w razie potrzeby
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 344 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: MENADŻER- SWING MANAGER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konstancin-Jeziorna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali kierownicy w gastronomii
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 344 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2020
Data zakończenia pracy: 11.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Nazwa pracodawcy: Siniša Hristov – ICH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Warszawska 106, 05-520 Bielawa, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Konstancin-Jeziorna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielawa
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 106
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy w gastronomii
Data dodania oferty pracy: 19.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?480c16decfaecf5043a1ca3fa99e0664
Podobne oferty pracy
Zarządzanie grupą, koordynowanie, motywowanie zespołu, pozyskiwanie do współpracy kontrahentów lub firm z branży. Wynagrodzenie: 2500 zł. brutto + premia od obrotu.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-03-22 - Łomża (podlaskie)
wykonywanie prac zleconych w swoim obszarze
ULTER SPORT Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Węgierska Górka (śląskie)
Przygotowywanie informacji zarządczej na potrzeby kierownictwa NWM wlącznie z produkcją standardowych dokumentów prezentacyjnych dla dyrektora pionu finansów regionu APAC; przygotowywanie prognoz na potrzeby dyrektora pionu finansow regionu APAC oraz na potrzeby Grupy RBS; aktywne wsparcie kierownictwa regionu APAC z uwzglednieniem potrzeby przygotowania dodatkowych analiz; podniesienie transparentności kosztów poniesionych przez firmę w regionie APAC poprzez aktywne wsparcie osób zainteresowanych oraz przygotowane raporty finansowe; wsparcie mniej doswiadczonych członków zespołu adekwatnie do posiadanych kompetencji.Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr od momentu zatrudnienia do rozwiązania umowy z pracownikiem, naliczanie płac
PIECOBIOGAZ SA Firma w upadłości układowej - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie; segregacja i układanie pustych tonerów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice, ul. Portowa
AS-PRINT ARKADIUSZ STRZEŻOŃ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
Praca w Kwiaciarni Lawenda
INSTAL- BUD Robert Borczyk - 2017-09-18 - Bełchatów (łódzkie)
utrzymywanie czystości terenu zewnętrznego (chodnik, parking, trawnik)
"ABC SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Lubin (dolnośląskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Krynki (podlaskie)
obsługa administarcyjno techniczna
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Cieszyn (śląskie)
-Planowanie i koordynacja projektu okien i fasad aluminiowych.-Konstruowanie szczegółów i tworzenie normatywnych rysunków produkcyjnych.-Przygotowywanie rysunków aż do zatwierdzenia przez architektów.-Przygotowanie dokumentów produkcyjnych i montażowych.-Tworzenie zapytań i przydzielanie zadan podwykonwacom oraz dostawcom.
Fenster Werner Darmstadt GmbH & Co.KG - 2017-07-07 - Niemcy (Niemcy)
- ANALIZOWANIE WYMAGAŃ BIZNESOWYCH/PROJEKTOWYCH I DOKUMENTOWANIE REZULTATÓW- TWORZENIE APLIKACJI/SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH NA PODSTAWIE UPRZEDNIO UDOKUMENTOWANEJ ANALIZY- TWORZENIE DOKUMENTACJI DOSTARCZANEGO OPROGRAMOWANIA W CAŁYM PROCESIE WYTWÓRCZYM- POPRAWIANIE BŁĘDÓW APLIKACJI/SYSTEMÓW, W TYM TWORZENIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ DLA PRAWIDŁOWEGO ICH FUNKCJONOWANIA- WSPÓŁTWORZENIE ARCHITEKTURY ROZWIĄZAŃ APLIKACJI/SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH- WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI W ZAKRESIE INFORMATYKI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE OBSŁUGI I DORADZTWA ZWANĄ DALEJ DZIAŁALNOŚCIĄ TWÓRCZĄ
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kraków (małopolskie)
kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
zarządzanie przedsiębiorstwem, koordynowanie prac, kontrola realizacji celów, wdrażanie planów długo i krótkoterminowych, tłumaczenie polsko- rosyjskie, kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych na podstawie Miedzynarodowych Standardow Rachunkowosci ( MSR ), jak rowniez lokalnych ustaw o rachunkowosci dla wybranych podmiotow finansowychWykonywanie miesięcznych, kwartalnych procesow związanych z kontrolą bilansu i rachunku zysków i strat dla jednostek finansowych z obszaru EMEA i Szwajcarii, majacych na celu zapewnienie poprawnosci ksiegowan / operacji finansowych oraz danych statycznych dla kont funduszy inwestycyjnych i kapitałowych Przygotowanie analiz i opinii finansowych na cele rachunkowosci zarzadczej, tj; opracowywanie komentarzy dla istotnych zmian skladnikow finansowych w jednostkowych sprawozdaniach finasowych spolek Przegląd danych dotyczących aktywów ważonych ryzykiem (RWA) w odniesieniu do BASEL III dla wszystkich spolek, dla których zadanie finansowe zostaly przeniesione do Polski w ramach regionu EMEA i SzwajcariiRaportowanie zyskow/ strat z lat ubeglych dla jednostek finansowych i ich spolek zaleznychBudowanie relacji biznesowych z partnerami, usprawnianie oraz optymalizacje procesów poprzez znajdowanie synergii między obszarami biznesowymiPrzygotowanie oraz aktualizacja instniejacych procedur operacyjnych dla powierzonych procesow oraz spolek finansowychPraca nad poprawą jakości, wydajności i efektywności działających kontroli wewnetrznych, eskalowanie ryzyka operacyjnego zgodnie z ustalonymi procedurami
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Zabierzów (małopolskie)
definiowanie, opracowanie, priorytetyzowanie, negocjowanie i koordynowanie planów rozwoju produktów, prac projektowych i utrzymaniowych związanych z aplikacjami i systemami rozwijanych na potrzeby firmy Atlassian (kluczowego klienta firmy SPARTEZ) oraz potrzeby wewnętrzne firmy SPARTEZkierowanie podległym Kierownikami Produktu zgodnie z przyjętymi w firmie metodologiami i praktykami w duchu agilecoaching/mentorowanie podległych pracowników oraz współpracujących zespołów w zakresie kierowania rozwojem produktów i innych przydatnych umiejętnościdefiniowanie i śledzenie metryk, kryteriów sukcesu i innych potrzebnych wskaźnikówbliska współpraca z przedstawicielami kluczowego partnera biznesowego - firmy Atlassian - oraz jej klientami
KONTRAHENT URZĘDU - 2020-06-18 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów, reklama
Zakład Usługowo-Handlowy "Gaj" - 2016-07-27 - Stary Dwór (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Bezposrednia obsługa klienta serwisu, planowanie napraw pojazdów, nadzorowanie przebiegu napraw i terminowości, doradztwo techniczne, nadzorowanie zleceń blacharsko-lakierniczych.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Łódź (łódzkie)
1) pelnić służbe zgodnie z harmonogramem w obiekcie JW 4229 Wrocław-Poznańska lub w innym obiekcie zgodnie z instrukcją tego obiektu; 2) wykonywać wszelkie prace gospodarcze na terenie Wartowni; 3) uczestniczyć w szkoleniu comiesięcznym zakończonym rocznym egzaminem; 4) strzec i bronić powierzonych pod ochronę osób, terenów, obiektów, urządzeń i mienia wojskowego; 5) trzymać zabezpieczoną broń z dołączonym magazynkiem bez wprowadzonego naboju do komory nabojowej w położeniu określonym w tabeli posterunków; 6) nie opuszczać samowolnie posterunku, zanim nie zostanie zmieniony lub zastapiony choćby jego życiu zagrażało niebezpieczeństwo; 7) udzielać pomocy wartownikowi z innego posterunku bez przerywania ochrony powierzonego mu postarunku; 7) nie dopuszczać na odległość mniejszą niż podana w tabeli posterunków żadnych osób z wyjątkiem dowódcy warty i osób mu towarzyszących oraz wartownika udającego się na zmianę na posterunku, znającego aktualne hasło; 9) posiadać umiejętność posługiwania się technicznymi środkami łączności i sygnalizacji oraz sprzętem pożarniczym; 10) posiadać przy sobie legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni, o której mowa w art. 30 ust. 4 Ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji (Dz. U. Nr 52, poz. 525), wkładkę do legitymacji oraz legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej; 11) wykonywać inne polecenia przełożonych związane z pełnieniem służby; 12) pełnić służbę dyżurnego portiera w zastępstwie; 13) zapewnić ochronę tajemnicy w OWC zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 r. "o ochronie informacji niejawnych" (Dz. U. Nr 182, poz. 1228); 14) wykonywać swoje obowiązki w każdych warunkach, nawet gdyby jego życiu groziło niebezpieczeństwo; 15) chronić i bronić powierzonego terenu, obiektu, konwojowanego mienia lub urządzenia wojskowego w czasie wyynikającym w planu pełnienia służby ochronnej na posterunkach do czasu zmiany wartowników i w konwojach do czasu zakończenia konwoju. Wynagrodzenie: od 1850 zł brutto (1633 zł + 10% premii regulaminowej + wysługa lat). Rozkład czasu pracy - równoważny, zmiany 13-godzinne. Ofera dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór i koordynacja przygotowania budżetu finansowego, kontrlowanie wyników ekonomicznych firmy, nadzór nad dokumentacją ksiegową, koordynacja i nadzór systemu sprawozdawczości finansowej, opracowywanie analiz i badanie struktury zapotrzebowania na materiały i usługi
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Bażanowice (śląskie)
-obsługa magazynu, prowadzenie busa, wózka widłowego itp.
KATEUSZ PIOTR P.P.H.U."DOMEL-X" - 2020-06-03 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
--przeszkolenie BHP i P.poż.,- montaż urządzeń sanitarnych,- lutowanie ,spawanie,- zgrzewanie o.o P-P,- sprawdzanie instalacji gazowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wielowieś (lubuskie)
stylizacja paznokci
Magdalena Roszak SALON FRYZJERSKI - 2017-11-21 - Głogów (dolnośląskie)
- konserwacja oświetlenia ulicznego- budowa infrastruktury oświetleniowej- wymiana: a) kabla elektrycznego, b) linii zasilajacej, c) słupów elektrycznych, d) opraw oświetleniowych
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Czerwieńsk (lubuskie)
Praca na umowę o pracę w Koszalinie. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: http://www.wkz.bip.alfatv.pl/strony/345.dhtml
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie - 2017-09-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Człopa (zachodniopomorskie)
Obsługa techniczna placówek (banków, biurowców). Prace konserwatorskie: elektryczne, budowlane, hydrauliczne.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Chorzów (śląskie)
- Organizowanie i prowadzenie zajęć terapeutycznych w pięcioosobowej pracowni rękodzielniczej. Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji. - Oferujemy: po zakończeniu stażu stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na czas nieokreślony, dofinansowywanie specjalistycznych studiów, szkoleń i kursów zawodowych, dostęp do świadczeń socjalnych, jasne zasady awansu zawodowegoZainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji do bazy rekrutacyjnej Informujemy, iż kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi przez nas kandydatami.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:45-15:45. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie specjalistyczne (terapeuta zajęciowy, psycholog, pedagog specjalny, oligofrenopedagog), dopuszczamy aplikacje w trakcie studiów lub gotowość do podjęcia studiów i uzupełnienia wykształcenia. Mile widziane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Mile widziane uprawnienia. Dobry kontakt z drugim człowiekiem. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu podstawowym. Kontakt telefoniczny (32-205-38-80) lub e-mail: spes (at) spes.org.pl
STOWARZYSZENIE NA RZECZ NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPES - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)