MENADŻER PROJEKTU Wrocław oferta pracy XL CATLIN SERVICES SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: MENADŻER PROJEKTU
Wynagrodzenie: do 12 087,83 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie projektami, wspieranie organizacji w zakresie inicjowania projektów, zarządzanie zmianą, dostarczanie rozwiązań biznesowych (projektowych) dla klientów. Prowadzenie warsztatów w ramach realizacji projektów lub programów.Miejsce pracy: ul. Kazimierza Wielkiego 3, 50-077 Wrocław,Forma umowy: umowa o pracę na 1 rok Praca w godzinach od 9-17 Oferta w sali: C
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: XL CATLIN SERVICES SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Wielkiego 3, 50-077 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie projektami, wspieranie organizacji w zakresie inicjowania projektów, zarządzanie zmianą, dostarczanie rozwiązań biznesowych (projektowych) dla klientów. Prowadzenie warsztatów w ramach realizacji projektów lub programów.Miejsce pracy: ul. Kazimierza Wielkiego 3, 50-077 Wrocław,Forma umowy: umowa o pracę na 1 rok Praca w godzinach od 9-17 Oferta w sali: C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 12 087,83 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MENADŻER PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik projektu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 12 087,83 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra komunikacja interpersonalna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikacja i współpraca w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnejWykształcenie z zakresu handlu oraz administracji w biznesie; - Wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu projektami, zasobami ludzkimi,ryzykiem i zasobami przedsiębiorstwa; prowadzeniu warsztatów; - certyfikaty: Specjalisty ds. zarządzania projektami; Specjalisty ds. zarządzania ryzykiem PMI; - biegła znajomość języka angielskiego (weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej).staż pracy 14 latKomunikatywność komunikacja i współpraca w zespole dobra komunikacja interpersonalna
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 14
Nazwa pracodawcy:
XL CATLIN SERVICES SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
danePracodawcy_nip: 1010008104
danePracodawcy_regon: 365829276
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Nazwisko osoby zgłaszającej: Marta Jastrzębska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121904
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.08.2020
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 28.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cc765663468c5d8dd8812ffec877cc6a
Podobne oferty pracy
Pracownik ochrony - miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec
WOLF SŁUŻBA OCHRONY Sp.z o.o. - 2017-01-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-10-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, przygotowanie sałatek/soków/kanapek, wymiar czasu pracy 40h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Kraków (małopolskie)
pisanie tekstów na różne tematy
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Myślenice (małopolskie)
dozorowanie obiektu
LESPIN Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
- Kontakty z klientami, zdobywanie nowych klientów i nawiązywanie kontaktów, przygotowywanie ofert i prezentacji. Sprawna i profesjonalna obsługa Klienta poprzez wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą towarów oraz zarządzanie zapasami magazynowymi na poziomie informatycznym i inwentarzowym.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-11 - Katowice (śląskie)
- Bezpośrednia współpraca z biurem w New Delhi i wsparcie projektów w języku hindi. Realizacja projektów w ramach budżetu i ram czasowych. Odpowiedzialność za harmonogramowanie i koordynację działań w ramach powierzonych projektów. Budowanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Odpowiedzialność za zarządzanie. Motywowanie i zapewnienie odpowiedniego szkolenia podległym pracownikom. Planowanie i dostosowywanie strategii testowania dla danego projektu przy współpracy z Liderami Zespołów.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Ludwików (mazowieckie)
Rozliczanie kierowców, przekazywanie zleceń, dbałość o formalności związane ze zleceniem, obsługa biura.
NIKELTRANS - 2018-09-19 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"V-OKNA" DAMIAN LIZUREJ - 2018-06-13 - Kluczbork (opolskie)
zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie zobowiązującymi wMcDonalds procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi iochrony środowiska;ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji;kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji w tym: obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna i teren zewnętrzny;wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką zgodnie zzasadami bezpieczeństwa restauracji i procedurami obowiązującymi w McDonald's;sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji; obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji - w razie potrzeby;wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy, w tym także odpowiedzialność za powierzony obszar funkcjonowania restauracji
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Kraków (małopolskie)
obchody terenu, praca na portierni
INTERGOS II sp zo.o. Bielsko-Biała - 2019-09-20 - Cieszyn (śląskie)
Praca w sklepie ogólnospożywczym na stoisku mięso, wędliny, obsługa klienta.Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6.00-22.00
Firma Handlowa "Ansed" - 2016-08-17 - Brzeziny-Kolonia (śląskie)
montaż regałów wysokiego składowania( praca na wysokości powyżej 3 metrów
MONT-MAX Adam Krawczyk - 2017-04-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
hurtownia elektryczna; nawiązywanie kontaktów z kontrahentami, negocjowanie cen, przygotowywanie ofert. Praca na terenie województwa śląskiego i zaczodniej części województwa małopolskiego
F.H.U. MAKRO Spółka komandytowa - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie projektów i aranżacji łazienek. Profesjonalna obsługa klienta, sprzedaż asortymentu salonu, przygotowywanie ofert, stałe poszerzanie wiedzy z zakresu oferowanych produktów.WYMAGANIA:- wykształcenie minimum średnie- biegła obsługa komputera- mile widziana obsługa AutoCAD- mile doświadczenie w handluOFERTA SKIEROWANA DO OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIKONTAKT Z PRACODAWCĄ: 605 427 115 | rekrutacja (at) pro-expert.com.pl
Firma Handlowo-Usługowa ANREM ANNA BUREK - 2016-03-21 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa podnośnika koszowego
USŁUGI KOMUNALNE CZARSYN S. C. CZARNECCY - 2017-09-11 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie w pracy na takim lub podobnym stanowisku pracy Zakres obowiązków: organizowanie i kierowanie wykonaniem określonych robót
Gembiak-Mikstacki Sp.J. - 2020-06-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa korespondencji tradycyjnej i mailowej, składanie zamówień u dostawców, dekretowanie faktur, prowadzenie podstawowych spraw kadrowych (badania okresowe, BHP), rozliczanie kierowców (program 4trans)
PPHU "TĘCZA" Ewa Żur Hurtownia Artykułów Budowlanych - 2016-09-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Spawanie bram, krat, ogrodzeń, balustrad. Wymagania: doświadczenie. Praca w warsztacie i w terenie. Po okresie próbnym pracodawca oferuje stałą współpracę. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji pracowników. TEL. 608-744-634.
F.P. "Siatex" Kazimierz Szwinka - 2017-02-01 - Bolszewo (pomorskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Żywiec (śląskie)
Stanowisko kasjer - sprzedawca w sklepie. Praca w Mszanie Dolnej ul. Krakowska 15, na dwie zmiany w godzinach od 06:00 do14:00 i od 13:00 do 21:00
"SILLA" sp.z o.o. - Lucyna Węglarz Mszana Dolna - 2017-02-17 - Mszana Dolna (małopolskie)
pomoc nauczycielom w czasie zajęć, dbanie o wystrój placówki, dekoracje, zajęcia ruchowe, zabawy w czasie wolnym z dziećmi, pomoc przy posiłkach itp., pomoc w obsłudze higienicznej dzieci
Niepubliczne Przedszkole Pod Wesołą Chmurką - 2019-06-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie raportów na koniec miesiąca,ulepszanie procesów,zarządzanie sprawami korporacyjnymi,zarządzanie audytami,stały kontakt oraz współpraca z działem finansowym Genpact Indie.
kontakt przez PUP - 2019-12-13 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku prowadzała projektowanie środków transportu oraz kierowanie ich produkcją;opracowywanie procesów technologicznych wytwarzania części i zespołów środków transportu;projektowanie zaplecza obsługowo-naprawczego środków transportu;projektowanie technologii oraz nadzorowanie napraw i przeglądów technicznych środków transportu;Znajomość języka angielskiego jest niezbędna pod czas projektowania środków transportu w programach komputerowych oraz wykonania zamówień na zlecenia klientów zagranicznych.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-05 - Piaseczno (mazowieckie)
nadzór i koordynacja przygotowania budżetu finansowego, kontrlowanie wyników ekonomicznych firmy, nadzór nad dokumentacją ksiegową, koordynacja i nadzór systemu sprawozdawczości finansowej, opracowywanie analiz i badanie struktury zapotrzebowania na materiały i usługi
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Bażanowice (śląskie)
nauczanie przedmiotowe
Stowarzyszenie EDUKATOR; Szkoła Podstawowa we Wnorach Kużelach - 2017-08-18 - Wnory-Kużele (podlaskie)
utrzymanie czystości na obiekcie handlowym, sprzątanie toalet, zamiatanie wewnątrz i na zewnątrzMiejsce pracy - Leroy Merrlingodziny pracy 6.00-14.00; 14.00-22.00
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)