MANAGER F & B Mortęgi oferta pracy "PAŁAC MORTĘGI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Poleasingowe używane laptopy.
Stanowisko: MANAGER F & B
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy, przy ścisłej współpracy z Działem Sprzedaży i Marketingu, - Odpowiedzialność za jakość obsługi Gości oraz budowanie długofalowych relacji, - Rekrutowanie i szkolenie pracowników Działu Gastronomii,- Dobra organizacja pracy Działu Gastronomii, - Kierowanie pracą podległego Zespołu, planowanie grafików i ich rozliczanie,- Dbałość o dyscyplinę pracy, atmosferę i wystrój lokalu, - Nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie obsługi kasy fiskalnej, - Nadzór nad polityką magazynową i zakupową, -Pełnomocnictwo i prace związane z systemem HACCP, - Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów sanitarno-epidemiologicznych, bhp, ppoż, RODO.
Data publikacji: 2020-09-08
Lokalizacja: Mortęgi (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: "PAŁAC MORTĘGI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-260 Mortęgi 3, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy, przy ścisłej współpracy z Działem Sprzedaży i Marketingu, - Odpowiedzialność za jakość obsługi Gości oraz budowanie długofalowych relacji, - Rekrutowanie i szkolenie pracowników Działu Gastronomii,- Dobra organizacja pracy Działu Gastronomii, - Kierowanie pracą podległego Zespołu, planowanie grafików i ich rozliczanie,- Dbałość o dyscyplinę pracy, atmosferę i wystrój lokalu, - Nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie obsługi kasy fiskalnej, - Nadzór nad polityką magazynową i zakupową, -Pełnomocnictwo i prace związane z systemem HACCP, - Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów sanitarno-epidemiologicznych, bhp, ppoż, RODO.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Oferujemy:- Formę zatrudnienia wg. preferencji kandydata (umowa o pracę / zlecenie / działalność gospodarcza)- Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny- Atrakcyjny system motywacyjny i premiowy- Pakiet szkoleń- Przyjazną atmosferę pracy- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)- Opiekę medyczną i zniżki na usługi hotelowe (restauracja, SPA, basen, sauna, jazdy konne).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MANAGER F & B
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mortęgi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu w lokalu gastronomicznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy:- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, - Umiejętności kierowania Zespołem oraz zdolności organizacyjnych,- Znajomości systemów gastronomicznych oraz wiedzy w zagadnieniach i rozliczeniach FC, BC, HC.
Nazwa pracodawcy:
"PAŁAC MORTĘGI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7441810252
danePracodawcy_regon: 28154732100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-260 Mortęgi 3, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Manager F & B, ogłoszonego 7 września 2020 r. i prowadzonego przez firmę Pałac Mortęgi Sp. z o.o. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mortęgi
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0480336
Adres strony pracodawcy: http://palacmortegi.pl
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|141201
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu w lokalu gastronomicznym
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.09.2020
Data dodania oferty pracy: 08.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f10345600d72d6e30cf55c179df4a669
Podobne oferty pracy
naprawa pojazdów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe"TOMAX"Tomasz Winiarski - 2016-12-14 - Sandomierz (świętokrzyskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Zielona Góra (lubuskie)
OBSŁUGA KASY, WYKŁADANIE TOWARU; WYMAGANIA: KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH;
STOKROTKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
szycie na maszynie
AMULET Firma Obuwnicza Przemysław Wasilewski - 2017-06-02 - Łuków (lubelskie)
Pokojowa- zmiana pościeli w pokojach, sprzatanie pokoi, korytarzy.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Częstochowa (śląskie)
oferta z kandydatem
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa minikoparki, ładowarki, zwyżki
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Oleszno (świętokrzyskie)
murowanie budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, murowanie klinkieru, murowanie kostką granitową; min. rok doświadczenia jako murarz
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Spórok (opolskie)
REALIZACJA USŁUG TRANSPORTOWYCH ZGODNIE ZE ZLECENIEM, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW TRANSPORTOWYCH CMR, DBAŁOŚĆ O DOKUMENTACJĘ TRANSPORTOWĄ, NADZÓR NAD ZAŁADUNKIEM I ROZŁADUNKIEM TOWARU
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Kleczew (wielkopolskie)
odbiór przesyłek z Lubina, dostarczanie przesyłek do adresatów na terenie miasta Ścinawa
WŁADYSŁAW BŁASZCZAK - 2016-01-19 - Ścinawa (dolnośląskie)
Dozór mienia
MSU GROUP SP. Z O.O. - 2018-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac ślusarskich związanych z naprawa kontenerów stalowych, praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie: 2540+wysługa za lata pracy
Jednostka Wojskowa nr 4581-55 Batalion Remontowy - 2019-01-04 - Opole (opolskie)
opieka nad dziećmi w czasie drogi do szkoły autobusem szkolnym
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Bieżuń (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m. in. za : zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość na sali sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym I 06:00-14:00, II 14:00-22:00
ANIA PHU - 2016-08-01 - Opole (opolskie)
manager sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Rozwój biznesu. Spotkanie z klientami.Wymiar czasu pracy 60h/m-c
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż produktów branży rolniczej, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-03-20 - Olesno (opolskie)
Przyjęcie towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Tonowo (kujawsko-pomorskie)
wykładanie towaru 8 godzin w tygodniu
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Rumia (pomorskie)
meldowanie gości, dbanie o wizerunek firmy, obsługa restauracji i recepcji, przygotowanie śniadań
Kamiński Bernard - 2018-02-14 - Legnica (dolnośląskie)
leczenie zwierząt
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z regulaminem zakładu pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kraków (małopolskie)
Nauczyciel przedmiotu zawodowego na kierunkach: technik spedytor/logistyk, kierowca mechanik
Zespół Szkół Energetycznych i Transportowych im. ks. Stanisława Staszica w Chełmie - 2020-08-10 - Chełm (lubelskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych i wewnętrznych w tym klatek schodowych.
ECO Spółka Cywilna Klaudyna Antczak, Marek Antczak - 2019-02-21 - Zielona Góra (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-06-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Montaż konstrukcji budowlanych stalowych, prace ogólnobudowlane, prace montażowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Promocja i degustacja produktów
kontakt przez OHP - 2016-07-11 - Połaniec (świętokrzyskie)
Nadzór nad realizacją procesów rekrutacyjnych - pozyskiwanie kandydatów z Ukrainy, kontakt z pośrednikami pracy, budowanie bazy kandydatów. Realizacja procesu rejestracji oświadczeń - kontakt z konsulatami w celu rezerwacji terminu, planowanie wysyłki oświadczeń z zachowaniem wszelkich obowiązujących terminów, wizyty w urzędach i placówkach dyplomatycznych. Wprowadzanie danych pracowników do systemu. Bieżące raportowanie danych nowych pracowników do Działu Płac. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do wyrobienia formularzy A1, odpowiedzialność za dostarczenie podpisanych przez pracowników dokumentów do Działu A1.Miejsce pracy: ul. Pieszycka 18, 50-537 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony, praca w godzinach od 7-17- zgosdnie z dyspozycją pracodawcy. Oferta w sali: C
Niden team Sp. z o.o. - 2020-10-13 - Wrocław (dolnośląskie)