LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO Łaziska Górne oferta pracy ENGLISH IN USE SYLWIA ŻUCZEK
Stanowisko: LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: Poszukuję chętnych osób z wykształceniem średnim, wyższym (nie koniecznie student bądź absolwent filologii angielskiej) do nawiązania współpracy w zakresie prowadzenie zajęć indywidualnych, grupowych z języka angielskiego. Zajęcia indywidualne prowadzone są w zakresie 60 minut/ osoba. Natomiast zajęcia grupowe w zależności od grupy. Wymagania to biegła znajomość jęz. angielskiego zarówno w mowie oraz na piśmie oraz chęć pracowania zajęć. Oferuje umowę o pracę na okres 24 miesięcy oraz wynagrodzenie na początek 1950,00 plus premie w zależności od zysków firmy. Praca w wymiarze ok. 6h dziennie. Firma oferuje stabilność zatrudnienia. Praca w godzinach od popołudnia do wczesnego wieczora w godzinach od 10:00 do 19:00 w zależności od zapotrzebowania i preferencji uczniów.
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Łaziska Górne (śląskie)
Pracodawca: ENGLISH IN USE SYLWIA ŻUCZEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MICKIEWICZA 2A, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukuję chętnych osób z wykształceniem średnim, wyższym (nie koniecznie student bądź absolwent filologii angielskiej) do nawiązania współpracy w zakresie prowadzenie zajęć indywidualnych, grupowych z języka angielskiego. Zajęcia indywidualne prowadzone są w zakresie 60 minut/ osoba. Natomiast zajęcia grupowe w zależności od grupy. Wymagania to biegła znajomość jęz. angielskiego zarówno w mowie oraz na piśmie oraz chęć pracowania zajęć. Oferuje umowę o pracę na okres 24 miesięcy oraz wynagrodzenie na początek 1950,00 plus premie w zależności od zysków firmy. Praca w wymiarze ok. 6h dziennie. Firma oferuje stabilność zatrudnienia. Praca w godzinach od popołudnia do wczesnego wieczora w godzinach od 10:00 do 19:00 w zależności od zapotrzebowania i preferencji uczniów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: lektor języka obcego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie dowolne, wyższe (nie koniecznie student bądź absolwent filologii angielskiej), CERTYFIKAT POŚWIADCZAJACY ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO- mile widziany,Dyspozycyjność, chęć do pracy z dziećmi, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ENGLISH IN USE SYLWIA ŻUCZEK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
Profil działalności pracodawcy: Nauka języków obcych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lektor języka obcego
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy ważna do: 24.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace porządkowe, pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji księgowej
Mirosław Roszczyc Doradca Podatkowy - 2018-01-29 - Piliki (podlaskie)
dowóz towarów do składu i klienta
PHU Bogusław Zbierański Tarnawa - 2017-04-03 - Tarnawa (świętokrzyskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie posiłków kuchni ukraińskiej.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca biurowa
Marek Goraj Małopolska Grupa Reklamowa - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
praca z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi na terenie całego powiatu; kursy in compagne; min. 12 godzin /miesiąc
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami: wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;
Impact Sp.zo.o - 2016-07-08 - Kozłów Biskupi (mazowieckie)
Nauczanie języka angielskiego
PPHU Centrum Języków Obcych YLC S.C. - 2016-10-10 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie zajęć w grupach oraz indywidualnych z dziećmi i dorosłymi
LLOYDS LANGUAGE CENTER - CHUDZICKA MARTA - 2018-02-01 - Radom (mazowieckie)
obslłga sekretariatu, obsługa dokumentacji dotyczącej rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych,prowadzenie rejestrów dotyczących procesu budowlanego, prowadzenie korespondencji, ewidencji czasu pracy pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Żuromin (mazowieckie)
obsługa interesantów, służbowe obslugiwanie telefonu, fkasu, e-mail, redagowanie pism, sporządzanie sprawozdań, kontrola realizacji obowiązkun szkolnego
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi programów komputerowych takich jak: WORD, EXCEL.Wymagania: osoba zorganizowanaWprowadzanie danych w księgowości.
"KONSORCJUM MP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż i obsługa klienta detalicznego, ekspozycja towaru,
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Obsługa niwelatora laserowego Bosch, obsłga przenośnika taśmowego , niwelatora optycznego Stanley
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Łódź (łódzkie)
Wizualna kontrola jakości części produkowanych w branży samochodowej.
International Quick Service Polska Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Wykroty (dolnośląskie)
zapewnienie i utrzymanie systemu prewencyjnego utrzymania w ruchu maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji w tym form wtryskowych, planowanie i realizacja remontów maszyn, współzarządzanie podległymi Technikami Utrzymania Ruchu, kontrola procesu wtrysku i jakości elementów uzyskanych w niniejszym zakresie, przygotowywanie i realizacja budżetu dla własnej aktywności, zarządzanie gospodarowaniem częściami zamiennymi, działania w celu aktywizowania pracowników do poprawy procesów, gospodarka mediami energetycznymi, aktywność w zakresie poprawiania, udoskonalnia, poszukiwania nowych rozwiązań w obsługiwanych procesach, podnoszenie wiedzy, umiejętności, samodoskonalenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-11-21 - Bielawa (dolnośląskie)
gięcie liter z aluminium do produkcji liter świetlnych
STAB PL Sp z o.o. - 2017-07-03 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa urządzenia do pakowania żywności, utrzymanie czystości na stanowisku pracy. Praca dwuzmianowa w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Białośliwie (wielkopolskie)
Nauczanie geografii (7 godzin tygodniowo).
STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ GDAŃSKIEGO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO - 2017-08-28 - Gdańsk (pomorskie)
obróbka drewna- stolarka budowlana (drzwi, schody itp.)
Zakład Stolarski Zdzisław Rozmysłowicz - 2017-03-17 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
-
Jn Metal Jerzy Nykiel - 2017-10-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
tel. 606 283 669/ Praca na terenie Powiatu Krapkowickiego
MARDAR-BUD USŁUGI BUDOWLANE KAUFMAN DARIUSZ - 2016-04-12 - Steblów (opolskie)
Obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności+ 200 zł premii
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Andrespol (łódzkie)
Kelner/barman
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowego-wymagane wykształcenie min. zasadnicze zawodowe i prawo jazdy kat. B i C. Tel. 95 755 2236 Dariusz Kiepura.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Sulęcin (lubuskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
Arkam S.C. - 2015-12-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zapoznanie się z przepisami bhp i p.poż, przepisami dot. ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, zapoznanie się z przepisami wewnętrznymi dotyczącymi funkcjonowania jednostki,archiwizacja dokumentów, obsługa kancelarii pism przychodzących i wychodzących, obsługa komputera MS Office i innych aplikacji komputerowych w urzędzie, obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax, mail, skan, drukarki i inne.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Monter instalacji elektrycznej. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu i okolicach.
ENERGO - LIGHT Krzysztof Matwiej - 2017-10-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nauka języka angielskiego, prowadzenie zajęć dla młodzieży i dorosłych.
CENTRUM EDUKACJI SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH "ARKANA" ZBIGNIEW KOKOSZKA - 2018-07-06 - Łańcut (podkarpackie)