KSIĘGOWY ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU OPTIMA (K/M) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: KSIĘGOWY ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU OPTIMA (K/M)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-01-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU OPTIMA (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa finansowo-księgowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: średniee zawodowe. UMIEJĘTNOŚCI: obsługa finansowo - księgowa. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 2 lata. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - samodzielne prowadzenie księgowości Spółki w programie Comarch ERP Optima, - prowadzenie dokumentacj kadrowo-płacowej, - bieżąca weryfikacja, deketowanie i księgowanie dokumentów, - bieżąca kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych oraz rejestrów ewidencji sprzedaży i zakupów, - fakturowanie, kontrola płatności, wprowadzenie zlecń przelewu oraz rozliczenie wyciągów bankowych, - sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT, ZUS
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.01.2018
Data dodania oferty pracy: 25.01.2018
Oferta pracy ważna do: 14.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pracownik produkcjioferta pracy dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Jarosław (podkarpackie)
projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-01-21 - Dziepółć (łódzkie)
Księgowy
P.R.B.H. FIGO Robert Figas - 2017-08-01 - Ciężkowice (małopolskie)
Obsługa księgowa firm. Praca na 1/2 etatu. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, znajomość zasad księgowych, obsługa komputera.
Biuro Rachunkowe - 2017-01-18 - Bolszewo (pomorskie)
- wprowadzanie dok. do systemu księgowego, archiwizacja dokumentów,- przygot. korespondencji,-+ kontakty z podatnikami - przyjmowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łódź (łódzkie)
redagowanie pism, obsługa komputera
Norsesowicz Rafał Za-ca Komornika Sądowego - 2016-06-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
Eksploatacja urządzeń, instalacji oraz sieci lektroenergetycznych do 1 kV.
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno- Torowe Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie rozrachunków i niezbednej korespondencji z kontrahentami- ewidencjonowanie i weryfikowanie umów cywilnoprawnych -monitorowanie zabespieczenia w planie finansowym
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-08-14 - Powidz (wielkopolskie)
kontakt tel. 608 684 401
Przedszkole Samorządowe Nr 2 - 2018-11-05 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Szkoła Podstawowa w Chocianowie - 2017-01-03 - Chocianów (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości spółki z o.o. pełna księgowość. Praca od 8-16
OVIGOR Sp. z o.o - 2018-04-20 - Opole (opolskie)
czynności związane z prowadzeniem hurtowni materiałów budowlanych
MARKBUD SP. Z O.O. - 2017-09-14 - Poddębice (łódzkie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym. Wprowadzanie dokumentów do rejestru VAT. Księgowanie dokumentów. Nauka programu płacowego "Płatnik". Sporządzanie deklaracji do ZUS: DRA, RCA, RZA oraz dokumentów zgłoszeniowych/wygłoszeniowych. Sporządzanie list płac, rachunków do umów cywilno-prawnych. Prowadzenie bieżących spraw kadrowych. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Tarnów (małopolskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- Opis stanowiska: Samodzielne księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wymaganych prawem deklaracji podatkowych. Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym. Księgowanie wyciągów bankowych. Wystawianie faktur sprzedaży. Księgowanie oraz uzgadnianie magazynów. Kontrola i uzgadnianie kont księgi głównej. Uzgadnianie rozrachunków i kontrola płatności.- Warunki zatrudnienia: pełny etat, płaca zasadnicza, dodatek za wysługę lat, pakiet socjalny, nagrody roczne.- Wynagrodzenie: 2200-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania: Wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia). Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku Księgowego/Księgowej. Znajomość zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych. Umiejętności obsługi programów księgowych. Obsługa programów MS Office (Excel, Word). Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, terminowość i sumienność. Wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych oraz przepisów podatkowych. Wymagania dodatkowe: Obsługa systemu bankowości NBE. Obsługa zleceń płatniczych BGK. Znajomość programu Finansowo-Księgowego QNT. Obsługa Informatycznego Systemu Budżetu Państwa Trezor. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: e.oskierko (at) ohp.pl
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
Ogłoszenie nr 4 /NK/2017 r. z dnia 17.10.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, rozp. MF w sprawie wystawiania faktur, w sprawie kas rejestrujących, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 6 miesięcy do 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne :- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- obywatelsko polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatku VAT centralizacja rozliczeń VAT,- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Word, Excel, Symfonia FK, Plik JPK i poczty elektronicznej,- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy związanych z prowadzeniem rozliczeń vat- znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur, w sprawie kas rejestrujących, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu,- Umiejętność dokonywania rozliczeń w zakresie VAT i sporządzania stosownych deklaracji w tym zakresie oraz dekretacji dokumentów księgowych,- znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo księgowych i bankowości elektronicznej- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność , dokładność, rzetelność, komunikatywność.
KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE - 2017-10-17 - Katowice (śląskie)
Prace porządkowe na drogach, placach, parkingach - na terenie miasta Zamość.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Zamość (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych, prowadzenie kadr i płac
ARTAGA Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Gryfice (zachodniopomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
kompletowanie dowodów księgowych, kontrola pod względem formalno-rachunkowym; prowadzenie kasy jednostki zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego oraz instrukcją kasową obowiązującą w jednostce; sporządzanie przelewów bankowych; księgowanie operacji gospodarczych w systemie komputerowym;
Zespół Ośrodków Wsparcia w Lublinie - 2018-11-14 - Lublin (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Ruda Śląska (śląskie)
praca z dziećmi w zakresie logopedii
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Drzewiany (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych, rozliczanie VAT, księgowanie i dekretowanie dokumentów, sporzadzanie sprawozdań
AGRO-TEAM Wojciech Musiał - 2017-09-20 - Werbkowice (lubelskie)
produkcja mebli i lakierowanie (cv na adres e-mail: poczta (at) meblepyrek.pl)
Pyrek Zbigniew - Stolarstwo - 2016-07-21 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
utrzymanie czystości na klatkach schodowych, otoczeniu , odśnieżanie, grabienie liści , raz na kwartał mycie okien , okopywanie krawężników itp
PU GRAMI - 2, Grażyna Staszewska - 2016-11-09 - Tychy (śląskie)
księgowy
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
nauka jazdy kursantów
Szkoła Jazdy Zebra Danuta Mazanek - 2016-04-15 - Bytom (śląskie)
praca z wykorzystaniem programu Płatnik, Rachmistrz, Rewizor, Excel, Word
BFK Biuro Finansowo Księgowe Karolina Baniecka - 2016-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się ze specyfiką spółki w zakresie obslugi pasażera, planowanie zadań transportowych w zakresie rozkładu jazdy autobusów, weryfikacja kart drogowych kierowców
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)