KSIĘGOWY Warszawa oferta pracy Kancelaria "PRIMA TAX & LEX" Jan Wiśniewski
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości. Księgowanie dokumentów. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprawodzań. Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych. Rozliczanie faktur z importu i eksportu. Inne czynności księgowe.
Data publikacji: 2017-02-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Kancelaria "PRIMA TAX & LEX" Jan Wiśniewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grójecka 22/24/6, 02-301 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości. Księgowanie dokumentów. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprawodzań. Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych. Rozliczanie faktur z importu i eksportu. Inne czynności księgowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność organizacji pracy biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: Kancelaria "PRIMA TAX & LEX" Jan Wiśniewski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Grójecka 22/24/6, 02-301 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grójecka
Numer budynku pracodawcy: 22/24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.02.2017
Oferta pracy ważna do: 08.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rozrachunków i niezbędnej korespondencji z kontrahentami; ewidencjonowanie i weryfikowanie umów cywilnoprawnych; monitorowanie zabezpieczenia w planie finansowym;obsługa programu MS Office;
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Powidz (wielkopolskie)
toalety mieszkańców (mycie, kąpiele, ubieranie itp.), karmienie podopiecznych, prowadzenie planów opieki indywidualnej mieszkańców, motywowanie i wspólny udział w imprezach okolicznościowych organizowanych na terenie domugodz. pracy - ruch ciągły w godz. 7.00-19.00
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie stacji diagnostycznej, wykonywanie przeglądów, badań technicznych pojazdów
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Szumowo (podlaskie)
prowadzenie ksiąg handlowych i KPIR podmiotów polskich
SIGMA S.C. REGINA KAPELA ADAM KAPELA - 2016-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
Realizacja zleceń transportowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Olsztyn (śląskie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji papierowej oraz wydawanie towarów z magazynu, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie ich przed zniszczeniem i kradzieżą.
Musioł J. PPHU MARKO Spółka Jawna - 2018-03-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Księgowość i kadry placówek oświatowych prowadzonych przez fundację. Wykształcenie wyższe; Znajomość programu komputerowego SYMFONIA.Znajomość programu komputerowego Kadrowego R2 PŁATNIK. Doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)
Księgowa / Księgowy zatrudniony na tym stanowisku będzie zajmował się rozliczaniem klientów biura.Kontakt kandydatów e-mail: edyta (at) ogrodowiak.pl.Oferta dostępna w sali E.
KSIĘGOWI SPECJALIŚCI S. Z O.O. - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji rachunkowo-księgowej, prowadzenie akt osobowych, przeprowadzenie bieżącej kontroli finansowo-księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, ZUS, PIT, CIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie), sporządzanie bilansu i rachunku zysku i strat, księgowanie dokumentów i sporządzanie wszelkich wymaganych analiz i sprawozdań, w tym statystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Chełm (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem
Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Nasiennictwa I Ochrony Ziemniaka - 2016-07-15 - Bonin (zachodniopomorskie)
Księgowanie faktur, obsługa programu REWIZOR.
S-PRIME Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wyksztacenie zawodowe
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kuklinów (wielkopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, naliczanie płacpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prowadzenie korespondencji e - mailowej, wystawianie faktur, weryfiakcja dokumentów.
TBS Transport Stanisław Bronikowski - 2016-01-29 - Kamionki (mazowieckie)
Manicure hybrydowy, żelowy.
SALON FRYZJERSKI "AD" ANNA DĘBSKA - 2017-07-21 - Nisko (podkarpackie)
prace pomocnicze w budownictwie
Usługi Ogólnobudowlane Zenon Mieszała - 2017-06-02 - Galewice (łódzkie)
wykonywanie wierceń dla pomp ciepła i studziennych, obsługa wiertnic (Wordmeyer, Wamet), pobór płuczek (betonitowe, wodne)
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie spółek na pełnej księgowości, rozliczanie ZUS, naliczanie płac, zanjomość przepisów księgowych
"EURO CONSULT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Pracownik rozkładający towar na półkach branża przemysłowaUkłada towary na półkach w sklepie; dba o właściwą ekspozycje towaru i estetykę obszaru ekspozycji towaru. Zadania zawodowe: zaopatrywanie w towar działów sprzedażowych w tym dostarczanie towaru z magazynu;układanie towaru na półkach sklepowych zgodnie z procedurami i zasadami przyjętymi w danym sklepie;kontrolowanie etykiet cenowych i terminów przydatności do spożycia (w przypadku artykułów spożywczych) oraz terminów ważności (w przypadku kosmetyków, artykułów chemicznych itp.);zgłaszanie kierownikowi sali sprzedaży braków w towarze, uszkodzeń w opakowaniu itp.;transportowanie towarów wewnątrz sklepu z użyciem środków transportu wewnętrznego, takich jak wózki do palet itp.;dbanie o właściwą ekspozycję towaru i estetykę obszaru ekspozycji towaru zgodnie z otrzymanymi instrukcjami;obsługiwanie stosowanych narzędzi i urządzeń z zachowaniem przestrzegania instrukcji eksploatacji, w tym: skanera ręcznego, metkownicy, drabin, wózka, itp.;wykonywanie drobnych czynności porządkowych na terenie sklepu;przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy. Rynek pracy Akty prawneStatystyki i analizyStawki, kwoty, wskaźniki
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
spawanie elementów konstrukcji stalowych, obróbka mechaniczna elementów metalowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Niedomice (małopolskie)
Prowadzenie księgowości oraz kadr i płac ze wsparciem specjalistów z biura rachunkowego. Praca w godz. 7-15.
PPU "SYZAR" Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Kusowo (pomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Żywiec (śląskie)
- księgowanie dowodów kosztowych i przychodowych- rozliczanie dokumentów kasowych, wyciagów bankowych, zaliczek słuzbowych- dekretacja i księgowanie faktur
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Do obowiązków Instruktora pracowni gastronomicznej Centrum Integracji Społecznej należeć będzie: 1. Kształtowanie umiejętności zawodowych przewidzianych w programie pracowni; 1. Kształtowanie umiejętności społecznych; 2. Prowadzenie zajęć praktycznych np. przygotowanie menu na imprezy okolicznościowego, zestawy, posiłek podstawowy i teoretycznych: zestawienie kalorii potraw itp; 3. Realizowanie Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego; 4. Opracowanie programu zajęć dla uczestników; 5. Ewaluacja zdobytych przez uczestników umiejętności z zakresu reintegracji społecznej i zawodowej:sporządzanie comiesięcznych opinii dotyczących postępów uczestników, sporządzanie comiesięcznych sprawozdań dotyczących przebiegu zajęć, odnotowanie postępów uczestników na fotografiach bądź innych nośnikach; 6. Dbanie o bezpieczeństwo uczestników podczas zajęć; 7. Stała współpraca, zpracownikiem socjalnym, doradcą zawodowym, psychologiem oraz innymi pracownikami Centrum realizującymi aktywizację społeczno- zawodową, w zakresie realizacji IndywidualnegoProgramu Zatrudnienia Socjalnego; 8. Współpraca i kontakt zpracodawcami w zakresie aktywizacji zawodowej uczestników; 9. Realizacja innych poleceń kierownika związanych z działalnościąCentrum Integracji Społecznej. 10. Przygotowanie uczestnika/czki do egzaminów praktycznych i teoretycznych.
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-01-31 - Witów (śląskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie, negocjowanie ofert handlowych i realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentów do odpraw celnych
BIURO USŁG CELNYCH OL-SPED - 2017-05-19 - Świecko (lubuskie)
Jako Przedstawiciel Handlowy UPC będziesz odpowiedzialny/a za:- aktywne pozyskiwanie klientów-doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych UPC (Internet, telewizja, telefon)- prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji- budowanie wizerunku firmy na rynkuOferujemy: •pakiet startowy dla nowych Przedstawicieli - dodatkowe wynagrodzenie wspierające Cię w pierwszych miesiącach pracy •szkolenia oraz wsparcie podczas wizyt handlowych w terenie - nasi Trenerzy i Liderzy zadbają o Twoje wdrożenie •atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami – zaangażowanie procentuje ponadprzeciętnymi zarobkami•rozwój w strukturach Działu Sprzedaży Aktywnej D2D oraz firmy - wielu naszych Przedstawicieli awansowało i związało swoją zawodową przyszłość
UPC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa biura, obsługa programów komputerowych związanych z księgowością
AGMAZ - Agnieszka Mazur - 2018-04-05 - Wawrzeńczyce (małopolskie)
Oferta w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy tylko dla osób bezrobotnych skierowanych z PUP Rypin
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie, naliczanie płac, sprawozdania.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Skierniewice (łódzkie)