KSIĘGOWY/WA Gorzów Wielkopolski oferta pracy WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ przy Stowarzyszeniu Rodzin Katolickich
Stanowisko: KSIĘGOWY/WA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: księgowość budżetowa,ZUS, podadki od osób fizycznych.
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ przy Stowarzyszeniu Rodzin Katolickich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CZEREŚNIOWA 15, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowość budżetowa,ZUS, podadki od osób fizycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/WA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pełnej księgowości, księgowość budżetowa, ZUS, podatki, obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ przy Stowarzyszeniu Rodzin Katolickich
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
CZEREŚNIOWA 15, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, swiadectwo pracy, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : kont. osobisty po kont. telef.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: CZEREŚNIOWA
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.10.2017
Oferta pracy ważna do: 17.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według stanowiska
WPHU HURT - DETAL Andrzej Urbaniak Międzychód - 2016-10-21 - Międzychód (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zakopane (małopolskie)
prowadzenie głównej kasy instytucji, bieżąca kontrola rozrachunków z kontrahentami,dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności operacji gospodarczych, dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, dowodów zakupu, dowodów sprzedaży, wykonywanie czynności związanych z windykacja należności od czytelnika, bieżąca kontrola wykorzystywanych środków otrzymanych z programów projektów itp, rozliczanie od strony finansowej realizowanych projektów. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej - 2018-04-18 - Słupsk (pomorskie)
OPIEKA NAD OSOBĄ STARSZĄ NA TERENIE NIEMIEC; WYMAGANIA: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO; e-mail:opiekunki.szczecin (at) aterima.pl
ATERIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości towaru, czystość produkcji HACCP, praca i obserwowanie czasu
ARNES SP. Z O.O. - 2016-10-21 - Głogów (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do komputera, przygotowywanie rozliczeń kadrowo-płacowych, sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Radomsko (łódzkie)
nadzór nad załogą, zakup towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Nowy Glinnik (łódzkie)
jw
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: praca w grupie rewalidacyjno - wychowawczej. Wymagania: wykształcenie wyższe: oligofrenopedagogika. Kontakt z pracodawcą tel. 71 389 79 29
STOWARZYSZENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOŁOWIE - 2016-03-30 - Wołów (dolnośląskie)
układanie bukietów z kwiatów żywych i sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Augustów (podlaskie)
Prowadzenie zestawu pojazdów. Wyjazdy według polecenia.
USŁUGI TRANSPORTOWE HANDEL IMPORT- EXPORT ARNOLD HALL - 2017-03-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
według stanowiska
Mariusz Dziura Ins Mar - 2016-05-06 - Więckowice (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ew. średnie, wymagane umiejętności od samodzielnej księgowej, przynajmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe. Ogólny zakres obowiązków: dokonywanie zapisów w księgach handlowych.
KANCELARIA OBRACHUNKOWA PASSA S.C. Piotr Alfler, Adam Szymański - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
SPRZATANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, BANKÓW;WYMAGANIA:ORGANIZACJA PRACY, DOKŁADNOŚĆ,MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, MIEJSCE PRACY SZCZECIN, KOŁOBRZEG, ŚWONOUJŚCIE, WOLIN, PYRZYCE, BIAŁOGARD, GRYFINO, CHOJNA;
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzorowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK), ewidencja środków trwałych.
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AQUA-TECH" SP. Z O.O - 2016-08-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
...
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ALLES WOJCIEC - 2017-05-16 - Głowno (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków księgowy i obsługa kadr. Kontakt tel. 725 056 103
Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Pierzchnicy - 2016-03-16 - Pierzchnica (świętokrzyskie)
księgowanie operacji finansowych spółki, obliczanie należnych podatków, rozliczanie i ewidencjonowanie kosztów działalności, dokonywanie rozliczeń księgowych z innymi podmiotami, prowadzenie ewidencji pozabilansowej, analiza i kalkulacja kosztów
NIRO sp. z.o.o. - 2016-04-25 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa maszyny czyszczącej, zamiatanie, sprzątanie powierzchni hali magazynowych
PROBET Sp z o.o. - 2018-04-05 - Żory (śląskie)
Prowadzenie i uzgadnianie kont rozrachunkowych, księgowanie sprzedaży detalicznej i księgowanie obrotu magazynowego.
BOCHEN Piekarsko-Ciastkarska Spółdzielnia Pracy - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony praca w godzinach: 8.00 - 16.00
Zarządzanie Nieruchomościami Zdzisław Boruch - 2017-05-05 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości w firmie, wypełnianie i wysyłanie JPK, wypełnianie i wysyłanie deklaracji VAT, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Sawbud" Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientem, obsługa sprzętu biurowego.
AITIX FIRMA EXPORT-IMPORT - 2016-11-16 - Bytom (śląskie)
.
WITA KRYSTYNA JABŁOŃSKA USŁUGI REHABILITACYJNE - 2018-02-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, dekretacja, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana znajomość programu Płatnik. Wymagana znajomość zasad rachunkowości. Wymagana znajomość programu finansowo - księgowego SYMFONIA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dekret (at) bukfdekret.pl
BIURO USŁUG KSIĘGOWO-FINANSOWYCH DEKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
Podstawa naliczania płac i składek ZUS prowadzenie akt osobowych, rozlicznie wspólnot,refundacje dla młodocianych pracowników, pomoc przy rozliczniu KP i R, ryczłt. Praca na pełen etat początkowa umowa na okres próbny . Miejsce pracy ul. Parkowa 4 tel. 535-985-395
BIURO DARADCY PODATKOWEGO BEATA KOTOWICZ - 2016-02-11 - Kartuzy (pomorskie)
obsługa systemu finansowo-księgowego, wprowadzanie wyciągów, wystawianie faktur, sporządzanie not korygujących
QUEST INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Radzionków (śląskie)