KSIĘGOWY W WYDZIALE BUDŻETOWO-ADMINISTRACYJNYMZ OBOWIĄZKIEM ODBYCIA STAŻU URZĘDNICZEGOW PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W TORUNIU Toruń oferta pracy PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU
Stanowisko: KSIĘGOWY W WYDZIALE BUDŻETOWO-ADMINISTRACYJNYMZ OBOWIĄZKIEM ODBYCIA STAŻU URZĘDNICZEGOW PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W TORUNIU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kasy,prowadzenie obsługi bankowej ( przelewy, wyciągi),obrót i ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,rozliczanie sum depozytowych, planowanie i rozliczanie zapotrzebowań na środki finansowe
Data publikacji: 2019-03-21
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kasy,prowadzenie obsługi bankowej ( przelewy, wyciągi),obrót i ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,rozliczanie sum depozytowych, planowanie i rozliczanie zapotrzebowań na środki finansowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWY W WYDZIALE BUDŻETOWO-ADMINISTRACYJNYMZ OBOWIĄZKIEM ODBYCIA STAŻU URZĘDNICZEGOW PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W TORUNIU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku i pracę przy komputerze w pełnym wymiarze godzin, znajomość techniki pracy biurowej dodatkowe:rozliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ( sporządzanie list płac ), umiejętność redagowania pism urzędowych; bardzo dobre umiejętności interpersonalne; dyspozycyjność i obowiązkowość; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; kreatywność.
Nazwa pracodawcy: PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
c.v.,3. kwestionariusz osobowy*,4. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych*,5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe*,6. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe*,7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*,8. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,9. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane uprawnienia (świadectw pracy, zaświadczeń),10. kserokopie dokumentów łub oświadczenie kandydata potwierdzające umiejętność posługiwania się komputerem w wymaganym zakresie. Oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata Konkurs składa się z trzech etapów:etap I - selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, etap II - praktyczny sprawdzian umiejętności,etap III - rozmowa kwalifikacyjna.Osoby zainteresowane ofertą składają dokumenty w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Toruniu, ul. Grudziądzka 45 osobiście bądź korespondencyjne w terminie do dnia 12 kwietnia 2019
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Grudziądzka
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy:
złożono wniosek o zorganizowanie stażu dnia 25.01.2011 r.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 21.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu finansowo-księgowego. 2. Miesięczne uzgadnianie kartotek kont oraz zestawienia obrotów i sald w systemie finansowo-księgowym. 3. Miesięczne uzgadnianie rejestru VAT w zakresie wprowadzonych faktur. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - CV kierować na adres: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
obróbka blachy do krycia dachów, krycie dachów folią, papą, blachą i dachówką
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Piaseczno (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie recepcji, przyjmowanie rezerwacji
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Przytyki (lubelskie)
Księgowanie podatkowej książki przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowej, sporz ądzanie deklaracji PIT i VAT, prowadzenie spraw kadrowych i płacowych, w tym sporządzanie list płac oraz rozliczeń ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, porządkowanie przestrzeni teatralnych, utrzymywanie czystości w obrębie scen, widowni, foyer wraz z toaletami
Teatr im.Jana Kochanowskiego - 2016-10-12 - Opole (opolskie)
Dbanie o samochód, dokonywanie niezbędnych zakupów zlecanych przez kierownika gospodarczego, przewożenie dzieci wraz z opiekunami na zajęcia, dokonywanie doraźnych przeglądów urządzeń elektrycznych oraz drobnych napraw
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2015-12-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prace księgowe
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-10-11 - Masłowo (wielkopolskie)
załadunek i rozładunek ,przemieszczanie towaru po terenie zakładu
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego w Łubowie - 2017-06-28 - Łubowo (zachodniopomorskie)
CV
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przegląd i koordynacja procesu Standard Information Request, przygotowywanie kalendarza i instrukcji interoffice; przegląd i przygotowywanie dokumentacji GAAP dla klientów (w tym dla klientów rosyjsko- i anglojęzycznych); przygotowywanie, szkolenie i nadzór nad Global View Pack (GVP) dla nowych pracowników; nadzór nad przebiegiem pracy i ścieżką rozwoju asystentów, udzielanie informacji zwrotnej; tworzenie i aktualizacja oprogramowania i narzędzi pracy; uczestnictwo w relacjach z klientami (w tym z klientami rosjskojęzycznymi); współpraca z międzynarodowymi zespołami EY jest język angielski; ścisła współpraca z zespołami SMO/EMS; koordynowanie procesów P2P i R2RPodstawowym językiem komunikacji oraz narzędziem pracy w EY jest język angielski (międzynarodowy zespół o raz międzynarodowi klienci).
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Łódź (łódzkie)
Praca przy promocji paliw i spryskiwaczy, informowanie klientów o cenach i promocjach.
PHU EKSPORT IMPORT "KARPOL" Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Grajewo (podlaskie)
Księgowanie dokumentów i bieżąca weryfikacja dokumentów ze wskazanego obszaru,Kontrola i windykacja należności - krajowych i zagranicznych,Bieżąca kontrola stanu należności,Potwierdzanie sald,Sporządzanie zestawień,Współpraca z innymi działami firmy.
Magtrans Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-04-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości, nadzór nad produkcją, realizacja zamówień, gospodarka materiałowa, współpraca z Kierownikiem ds. Produkcji
PPH DEMEX mgr inż. Jerzy Demiańczuk - 2017-09-04 - Augustów (podlaskie)
wykonywanie usług kosmetycznych/kosmetologicznych; praca w godz od 09.30 do 17.30; miejsce wykonywania pracy: ul. Wyszyńskiego 12/9, 73-110 Stargard.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
przygotowanie i montaż konstrukcji wsporczej wraz z elementami - płyty izolacyjne i wykończenie
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe; zakres obowiązków: księgowanie jednoosobowych działalności gospodarczych, obliczanie podatku; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gliwice (śląskie)
- obsługa linii rozlewniczej, - prace za i wyładunkowe obsługa wózka widłowego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE CZESŁAW RYDEŁKIEWICZ - 2019-03-01 - Gola Górowska (dolnośląskie)
KONTAKT Z KLIENTEM, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, ZATOWAROWANIE, KONTROLA DOTYCZACA PRZYDATNOŚCI PRODUKTÓW
PHU BAJKA - 2017-10-31 - Skierniewice (łódzkie)
Pomoc przy montażu instalacji sanitarnych, przygotowywanie terenu pod instalację
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klienta, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
Natalia Stangret - 2016-03-31 - Bogatynia (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firm
AKCENT Sp. z o. o. Usługi Finansowo Prawne i BHP - 2018-02-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE; WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE DOSTAW CZĘŚCI/MATERIAŁÓW; POZYSKIWANIE OFERT ZEWNĘTRZNYCH; PRZYJMOWANIE, SKŁADOWANIE, WYDAWANIE I OBSŁUGA TOWARÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PROCEDURAMI; REJESTRACJA CZYNNOŚCI W SYSTEMIE KOMPUTEROWYM; UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W MIEJSCU PRACY
PRODUCTION SUPPORT AND MACHINES SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie usług kadrowo-płacowych dla klientów biura
BIURO RACHUNKOWE KATARZYNA WNUK - 2019-02-13 - Zawiercie (śląskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Brak danych
GMINA WIENIAWA - 2017-03-22 - Wieniawa (mazowieckie)
Weryfikacja merytoryczna dokumentów księgowych, przygotowanie raportów. Inne bieżące prace księgowe.
WORK EKSPERT SP. Z O.O. - 2017-05-31 - Gdynia (pomorskie)