KSIĘGOWY Szamocin oferta pracy Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie rachunkowości COPOW i podległych placówek,- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych,- Prowadzenie ksiąg rachunkowych,- Prowadzenie rozliczeń VAT.
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Szamocin (wielkopolskie)
Pracodawca: Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 3, 64-820 Szamocin, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie rachunkowości COPOW i podległych placówek,- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych,- Prowadzenie ksiąg rachunkowych,- Prowadzenie rozliczeń VAT.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pełna zdolność do czynności prawnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: korzystanie w pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obdługa programów: księgowość optinum, płace, Budżet JB Plus, palnowanie i realizacja budżetu
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie:1) ukończone jednolite studia magisterskie ekonomiczne;lub2) ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i 6-letnia praktyka w księgowości.
Nazwa pracodawcy:
Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Staszica 3, 64-820 Szamocin, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Szamocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szamocin
Ulica pracodawcy: Staszica
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2017
Data dodania oferty pracy: 30.08.2017
Oferta pracy ważna do: 28.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie księgowości Fundacji - praca zdalna.Praca dla kandydatów z całej Polski.Praca zdalna - preferowany kontakt telefoniczny lub mailowyGodzina zakończenia pracy: 16:00oferta pracy dla osób niepełnosprawnychKontakt z pracodawcą: tomasz537 (at) o2.pl lub 570 476 472
Fundacja IMAGINE - 2017-02-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- organizowanie i nadzorowanie prowadzenia ksiąg rachunkowych Spółki , w tym ich obiegu.- prowadzenie wstecznej ( 1 rocznej) i prowadzenie bieżącej kontroli i analizy operacji gospodarczych dokonywanych przez Spółkę.- stała wspólpraca z ZUS, urzedami skarbowymi, bankami,jednostkami samorządu terytorialnego, innymi instytucjami państwowymi oraz kluczowymi kontrahentami.- sporządzanie prognoz i analiz finansowych dla strategicznego zarządzania spółką.- naliczanie i odprowadzanie podatków.- prowadzenie rachunku ekonomicznego i oceny efektywności gospodarowania poszczególnych obszarów działaności / jednostek organizacyjnych spółki .- prognozowanie przepływu środkółw finansowych , sporządzanie planów rocznych i wieloletnich.- terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej i zarządczej.- tworzenie i nadzorowanie polityki rachunkowości
BYCHAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Bychawa (lubelskie)
profilaktyka zwierząt towarzyszących i gospodarczych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Praszka (opolskie)
Sporządzanie i weryfikowanie umów na wodę, ścieki. Windykacja należności. Wystawianie oraz roznoszenie faktur.
Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o - 2017-05-09 - Zdzieszowice (opolskie)
do uzgodn.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Tarnawa Dolna (podkarpackie)
praca przy montażu wiązek kablowych, obsługa maszyn wtryskowych (montaż przewodów w formie, nalewanie kształtek, wypełnianie dokumentacji stanowiskowej i produkcyjnej, praca zgodnie z wyznaczonymi dla produktu normami jakościowymi oraz zasadami BHP
COROPLAST HARNESS TECHNOLOGY SP. Z O.O. SP.K. - 2018-05-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Do obowiązków stażysty będzie należało:-dekretowanie i księgowanie dokumentów,-ksiegowanie i wyliczanie kosztów,-prowadzenie ewidencji ksiegowych i uzgadnianie ich z kontrahentami głównej ksiegowej,-współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP ),-przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.Umiejętności: obsługa programu Płatnik oraz Symfonia Finanse i Księgowość.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Rumia (pomorskie)
Naprawa pojazdów osobowych. Możliwość przyuczenia
PPHU MARTRANS Marcin Kazimierczak - 2016-09-20 - Rogów-Wieś (łódzkie)
Konfekcjonowanie folii, przewijanie na mniejsze rolki, przeliczanie kilogramów folii, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, rozliczanie się z pobranego materiału.
Anapack sp z o.o.sp. k. - 2017-01-02 - Krężoły (lubuskie)
robotnik budowlany. Praca na terenie Zabrza, Opola, Krakowa, Tychów i innych miast.Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia na umowę o pracę tymczasową.
BUD-WORK SERWIS Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie księgowości i kadr
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
- przyjmowanie towaru od dostawcy i układanie go na właściwe miejsca,- sprawdzanie terminów ważności towarów,- wydawanie towaru klientom wg wystawionych dokumentów,- dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy,- załadowanie towaru przeznaczonego do dostarczenia klientowi na wyznaczone miejsce.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Katowice (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych wskazanych przez pracodawcę
FIRMA PRAWNICZA GWARANT SPÓŁKA CYWILNA, PAWEŁ GIELECKI - ANDRZEJ MARCHEWICZ - 2017-03-21 - Tychy (śląskie)
Montaż / demontaż starej instalacji hydraulicznej z odkuciem w ścianach, wc, bidet, umywalka , zlew, wanna i bateria, brodzik z kabiną i baterią, montaż baterii łazienkowych lub kuchennych, montaż panela prysznicowego oraz inne prace wykończeniowe wymiana gniazd lub wyłączników bez przeróbek instalacji i puszek itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie księgowości. Konieczna znajomość programu Płatnik i Symfonia.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości dla średniej firmy, w późniejszym okresie prowadzenie kadr i płac.
JARHEAD Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Białystok (podlaskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
księgowy/ksiegowa
Biuro Rachunkowe Grzegorz Zahorski - 2018-07-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Bogoria (świętokrzyskie)
Utrzymywanie kontaktów z aktualnymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo w zakresie doboru urządzeń do konkretnych Projektów, przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, prowadzenie uzgodnień technicznych z dostawcami zagranicznymi, rozwój sprzedaży zgodnie z przyjętą strategią spółki.System wynagrodzenia oparty na stawce bazowej + premia wynikowa, niezbędne narzędzia pracy takie jak: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia w kraju i za granicą, system pracy oparty na pracy biurowej połączonej z wizytami u klientów na terenie całej Polski.
Manpower Group Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej obsługi księgowej firmy; godziny pracy: 8.00- 16.00
Spółdzielnia Socjalna LIDER - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Księgowanie wszystkich faktur zakupu i sprzedażySporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych VAT-7, VAT-UE, PIT, CIT-8, ZUS, PDOF, GUS, PFRON, NIP-2, Intrastat oraz sprawozdań do GUSPrzygotowanie raportu finansowegoNadzór przepływów finansowychPrzygotowanie przelewów bankowychProwadzenie akt personalnych i administracja czasu pracy pracowników;Sporządzanie list płac dla pracowników
"BAUD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-01-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
pomoc przy produkcji pieczywa, pomoc przy przygotowaniu surowców do produkcji piekarskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Sprzątanie oraz dezynfekcja sal chorych
OPTIMA CARE SP. Z O.O. - 2017-10-26 - Łódź (łódzkie)
Praca na taksówce
PLTAXI MATEUSZ CHRZANOWSKI - 2016-10-07 - Gdynia (pomorskie)
księgowanie dokumentów księgowych, faktur kosztowych, wyciągów bankowych; wsparcie przy sporządzaniu deklaracji VAT; przygotowywanie zaliczek i rozliczeń pracowniczych; zamknięcia i ustalenia sald kont , przygotowywanie przelewów i ich księgowanie; czynny udział w zamknięciu roku
MICHAEL PAGE INTERNATIONAL (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do programów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie robót ciesielskich i szalunkowych.
R-BUD Spółka z o.o. - 2017-09-01 - Chojnice (pomorskie)