KSIĘGOWY Świętochłowice oferta pracy HOSSA-8 SP. Z O.O
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: prace księgowe i rachunkowe, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, kadry-płace, ZUS
Data publikacji: 2019-07-17
Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)
Pracodawca: HOSSA-8 SP. Z O.O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace księgowe i rachunkowe, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, kadry-płace, ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą wg. kwalifikacji i umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomośc księgi przychodów i rozchodów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sznajomość księgi przychodów i rozchodów lub kadry-płace, rachunkowość, ZUS, mile widziane doświadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy: HOSSA-8 SP. Z O.O
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
Katowicka 16B, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: osobiście, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Świętochłowice
Gmina pracodawcy: Świętochłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętochłowice
Ulica pracodawcy: Katowicka
Numer budynku pracodawcy: 16B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 17.07.2019
Oferta pracy ważna do: 17.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?680d64c3cccf2af715f64c58bf883cf3
Podobne oferty pracy
praca w delegacji na terenie kraju
BUDAR-HURT DARIA LEDER-WINTURSKA GRYFICE - 2016-07-05 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Księgowanie pełna księęgowość
P.H.U.P. Duet w Człuchowie Sp. J. J. Kucharska i H. Kaszuba - 2016-12-21 - Człuchów (pomorskie)
Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:1. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach syntetycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.2. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach analitycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym. 3. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania środków budżetowych i pozabudżetowych.4. Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.5. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku VAT.6. Sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT 7 oraz JPK.7. Uzgadnianie okresowo sald kont syntetycznych i analitycznych.8. Przygotowywanie dokumentów księgowych do realizacji.9. Przygotowywanie niezbędnych materiałów dla potrzeb analizy, planowania i wykonania budżetu oraz sprawozdawczości jednostki.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-04-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Eksploatacja i konserwacja sieci cieplnej oraz węzłów cieplnych. W okresie grzewczym rozkład czasu pracy wg grafiku.
Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie ksiąg w zakresie wspólnot mieszkaniowych.
"ZBM i S-KA" A. Tutaj i Wspólnicy - 2016-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja zadań transportowych związanych z przewozem osób i mienia; wykonywanie czynności obsługowo-naprawczych przy pojeździe
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2017-11-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
świadczenie usług pielęgnacyjnych na rzecz mieszkańców, udzielanie pomocy w podstawowych czynnościach życiowych, pielęgnacji mieszkańców
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z klientem arabskojęzycznym, księgowanie faktur, rozliczanie kont
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
księgowanie, obsługa podmiotów gospodarczych, obsługa interesantów, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Utrzymanie porządku w kuchni. Pomoc w przygotowaniu potraw. Sprawdzanie potrzeb kuchni.
MA S.C. Michał Maj, Alicja Jancen - 2017-05-30 - Gdynia (pomorskie)
operator palnika
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Chorzów (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bytów (pomorskie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego; Kontrola jakości wyrobów gotowych; Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; Szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie.
"ZAKŁADY MIĘSNE POLONUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-02 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości, bieżące księgowanie dokumentów, weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym, rozliczanie dotacji, uzgadnianie kont i kontrola rozrachunków ,przygotowywanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, udział w przygotowywaniu analiz finansowych, sprawozdań księgowych, zestawień i raportów.WYMAGANIA: wykształcenia ekonomicznego lub związanego z finansami i rachunkowością, minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, biegłej znajomości zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, umiejętności analitycznych, ambicji i zaangażowania, bardzo doba organizacji pracy własnej, samodzielność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych będzie dodatkowym atutem, nastawienia na współpracę, dobrą znajomość pakietu MS Office.KONTAKT : m.fusinska (at) psoni-jaroslaw.pl
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2017-11-14 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa systemu Finansowo Księgowego SYMFONIA.
Biuro Rachunkowe IRES Spółka z o.o. - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
samodzielne prowadzenie KPiR ZUSY i US, fakturowanie obsługa komputera, obsługa programów księgowych, naliczanie wynagrodzeń
HENRYK MILEWICZ Transport Ciężarowy - 2017-09-11 - Wschowa (lubuskie)
wyksz. średnie ekonomiczne lub wyższe, doświadczenie w prowadzeniu ksiąg handlowych
M I M CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów (ryczałt, księgi rachunkowe ), składanie deklaracji podatkowych, rozliczanie podatku VAT, księgowanie i wystawianie faktur, prowadzenie prac kadrowych, wyliczanie składek ZUS i inne zlecone prace.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Lubaczów (podkarpackie)
międzynarodowy przewóz drogowy towarów na terytorium PL- UE, Wschód
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Woskrzenice Duże (lubelskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie zawodowe lub średnie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Rybnik (śląskie)
KSIĘGOWANIE, WPROWADZANIE FAKTUR, SEGREGACJA DOKUMENTÓW
P.P.H.U.EMA - 2019-02-25 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa centrali telefonicznej, archiwizacja dokumentów, obsługa klienta, redagowanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa systemu Symfonia.
"LEMAT" BIURO RACHUNKOWE - CZESŁAW LIS - 2017-10-04 - Lębork (pomorskie)
Aplikuj i przejmij obowiązki nad:kompleksową obsługą pracowników pod kątem dokumentacji płacowej,obsługą procesów płacowych,przygotowywaniem i kontrolą poprawności naliczeń listy płac,weryfikacją, ewidencją dokumentów płacowych i zapewnieniem zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego,przygotowaniem raportów płacowych i deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON,ścisłą i efektywną współpracą z zespołem kadr,zarządzaniem kartami czasu pracy pracowników,rozliczaniem delegacji i innych wydatków pracowniczych.Do zaoferownia:atrakcyjne wynagrodzenie oraz bonus,możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki programowi szkoleniowemu,atrakcyjne miejsce pracy (Tryton Business House), w pełni wyposażone biuro z regulowanymi biurkami,pakiet socjalny - prywatne ubezpieczenie, pakiet medyczny, dofinansowanie do nauki języków obcych, karty lunchowe,możliwość rozwoju poprzez uczestniczenie w procesie przenoszenia procesów do oddziału w Gdańsku.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Gdańsk (pomorskie)
- Realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej z terenu Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji, Azerbejdżanu. Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych z terenu Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji, Azerbejdżanu, tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych m. in. na portale zagraniczne (Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Azerbejdżan), analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami do pracy z terenu Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji, Azerbejdżanu; koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych, tj. ustalanie grafików pracy i delegowanie zadań; informowanie pracowników tymczasowych o ich prawach i obowiązkach wynikających z obowiązujących aktów normatywnych regulujących kwestie prawne w zakresie pracy tymczasowej; prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych, tj.: podpisywanie umów, kompletowanie dokumentów, sporządzanie zestawień czasu pracy wraz z miesięcznym rozliczeniem będącym podstawą do wyliczenia wynagrodzenia za pracę; reprezentowanie agencji pracy tymczasowej, utrzymywanie i nawiązywanie nowych kontaktów z klientami agencji przez organizowanie spotkań biznesowych oraz prowadzenie regularnych rozmów telefonicznych z aktywnymi i potencjalnymi klientami zainteresowanymi zatrudnieniem pracowników tymczasowych; sporządzanie, zgodnie z wytycznymi klientów, raportów i sprawozdań z zatrudnienia pracowników tymczasowych w danej branży; asystowanie i uczestniczenie w projektach rekrutacyjnych prowadzonych przez konsultantów oraz współpraca z liderami i kierownikami projektów rekrutacyjnych.- Wynagrodzenie: 3493,21 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 09.05.2019 r. do 08.05.2020 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: brak, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętności: samodyscyplina, dokładność, umiejętność obsługi programu Microsoft Office, umiejętność przygotowywania ogłoszeń rekrutacyjnych, umiejętność ustalania grafików pracy, umiejętność prowadzenia wstępnych wywiadów z kandydatami do pracy, umiejętność sporządzania zestawień czasu pracy wraz z miesięcznym rozliczeniem będącym podstawą do wyliczenia wynagrodzenia. Wymagana znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Katowice (śląskie)
naprawa i konserwacja urządzeń energetycznych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku Grupa Zabezpieczenia Hajnówka - 2018-02-13 - Hajnówka (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Sławno (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Jedna zmiana 08.30 - 16.30. Zatrudnienie od maja 2017r.
BANK SPÓŁDZIELCZY W CHODZIEŻY - 2017-05-17 - Kaczory (wielkopolskie)